יאיר זיסר וליאור מאירי
צילום: גל ממליה ואוהד רומנו

2 מנהלי קריאייטיב חדשים בבאומן: ליאור מאירי ויאיר זיסר

זיסר מקודם לתפקיד מתוך המשרד לאחר ששנים רבות בחר שלא לעבור למשרה ניהולית. מאירי שימש בתפקידו האחרון כמנהל קריאייטיב במקאן תל אביב
משה בנימין | (21)

משרד הפרסום באומן בר ריבנאי ממנה שני מנהלי קריאייטיב חדשים: ליאור מאירי שיצטרף לשורות המשרד כ"רכש" מבחוץ ויאיר זיסר, מוותיקי באומן, שקודם לתפקיד - כך נודע לאייס.

זיסר (46) הוא כאמור, מוותיקי באומן בר ריבנאי כשבעברו גם 3 שנים במקאן, שנתיים בשלמור אבנון עמיחי וכ-16 שנים בבאומן (ברוטו) עם מעבר של כמה שנים באמצע לגלר נסיס וכתיבה לטלוויזיה. למרות ניסיונו הרב, במשרד מסבירים שזיסר הוא שבחר לאורך השנים, שלא לקחת על עצמו את התפקיד הניהולי ולמעשה כך נשאר שנים רבות בתפקיד קופירייטר שאת רובו עשה לצד אורן עמירן.  

מאירי אף הוא מוותיקי ענף הפרסום אליו נכנס ב-2003 לאדלר חומסקי בו עבד כ-4 שנים, בכעיקר על תקציבי אסקייפ ובזק. בין השאר היה שותף בסטארט אפ ופיתח פורמט טלוויזיוני שעלה לשידור בחו"ל. ב-2011 שב לענף, לסוכנות המיתוג OPEN שבה שימש כמנהל הפרסום. לאחר מספר שנים שבהן שימש כפרילנס למשרדים רבים הגיע למקאן תל אביב ב-2016 בו עבד כשנה על תקציבי תנובה, דומינוס, חוגלה, קשת ועוד. 

מאירי הוא גם "חיה פוליטית" פעילה מאוד ואקטיביסט חברתי שהקים בשנת 2011 את תנועת "הליכודניקים החדשים". על פי הערך בויקיפדיה, הקבוצה נוסדה בשלהי המחאה החברתית על ידו, כאשר "מטרתה המוצהרת היא לפקוד כמות רבה של אנשים המאמינים בערכיהם ובערכים המתוארים בחוקת הליכוד ולאגד אותם למען תמיכה במועמדים לכנסת המבטאים עמדות התואמות לסדר היום אותו הם מבקשים לקדם".

תגובות לכתבה(21):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 17.
    מידע מבפנים 02/11/2017 14:27
    הגב לתגובה זו
    הרוויח לא מעט אויבים במשרד! אמנם איש קריאייטיב מוכשר, אבל אדם לא אמין בעליל
  • 16.
    דני דנון 01/11/2017 18:07
    הגב לתגובה זו
    ליאור הוא אחד התותחים, זכיתם באומן. חוץ מזה הוא נראה מעולה ויש לו ריח גוף משגע
  • 15.
    דני דנון 01/11/2017 18:07
    הגב לתגובה זו
    ליאור הוא אחד התותחים, זכיתם באומן. חוץ מזה הוא נראה מעולה ויש לו ריח גוף משגע
  • 14.
    יולי 01/11/2017 11:28
    הגב לתגובה זו
    זכיתם באומן
  • 13.
    יוסי יוסי וואט וויל בי וויט יו (ל"ת)
    דגנית 01/11/2017 09:05
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    רגע. אבל מה עם אורן? (ל"ת)
    אזרח מודאג 31/10/2017 21:28
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    לקוחה לשעבר 31/10/2017 20:09
    הגב לתגובה זו
    עם שדירה ניהולית מרוסקת ולא ברורה ויחידת קריאיטיב שנס ליחה, אנלא בטוחה שיאיר שהוא איש משכמו ומעלה מנוסה וחד ומר מאירי שתשוקתו בפוליטיקה הם הם התשובה. אבל היי...שיהיה בהצלחה לאנשים המקסימים הללו.
  • לקוחה לשעבר או מתחרה מתוסכל (ל"ת)
    עמית 31/10/2017 21:42
    הגב לתגובה זו
  • לקוחה לשעבר 31/10/2017 23:00
    חשבת/תם שזו אולי השיחה עליכם בחוץ? ה"מתחרים המתוסכלים" שלכם מזמן יישרו אתכם קו ומייצרים מהלכים ושינויים אמיתים בעוד שהערך המוסף של הפיגורות והתוצר הבאומני הוא כבר לא כזה מוחלט כפי שהיה בעבר.
  • 10.
    ההוא 31/10/2017 20:02
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה
  • 9.
    מעריצה 31/10/2017 19:58
    הגב לתגובה זו
    אחד האנשים הכי מוכשרים בתעשיה קידום משובח
  • 8.
    משה בוקר 31/10/2017 19:43
    הגב לתגובה זו
    ליאור מאירי הוא שותף לשחיתות הפוליטית הגדולה אי פעם ובעקבות כך הודח מתנועת הליכוד
  • החלק הראשון לא נכון והחלק השני לא יהיה (ל"ת)
    ביב 31/10/2017 21:45
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    יהורם גאון 31/10/2017 19:41
    הגב לתגובה זו
    העתיד מאחורה
  • 6.
    אורן לא עמירן 31/10/2017 19:12
    הגב לתגובה זו
    זכות לעבוד איתו. וליאור סבבה גם.
  • 5.
    זיסר מלךךךךךךךךך תותח על-חלל (ל"ת)
    אחות 31/10/2017 19:10
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    מעין 31/10/2017 18:56
    הגב לתגובה זו
    לנשום ו... בהצלחההה !!!
  • 3.
    דנה 31/10/2017 18:26
    הגב לתגובה זו
    עכשיו יש נבחרת פצצה!!
  • 2.
    זיסר אתה מלך (ל"ת)
    אבי 31/10/2017 18:24
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    השכנה מהחדר ליד 31/10/2017 17:11
    הגב לתגובה זו
    אוהבת אותך מגיע לך ואני יודעת שתצליח מאוד ד
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.