החממה של קבוצת אדלר חומסקי: תקים קרן להשקעות בחברות סטארט אפ
קבוצת 'אדלר חומסקי' מסמנת את מנוע הצמיחה הבא בשוק הפרסום והיוזמות הטכנולוגיות. הקבוצה מרחיבה את פעילותה ומשיקה קרן חדשה שתשקיע בחברות סטארט אפ. את הקרן תנהל תמר רשף בצלאל שמונתה לאחרונה לסמנכ"לית פיתוח עסקי בקבוצה.
פעילות הקרן כוללת איתור, השקעה, ליווי ופיתוח של מיזמים טכנולוגיים בעיקר בשלב ה-early stage ועסקים חדשים בשלבים אחרים בהם הקבוצה תהיה שותפה.
חזון הקבוצה הוא להרחיב את תחומי פעילותה באמצעות גופים שהיא מזהה כמובילי העתיד של עולם השיווק והפרסום, תוך מינוף ומתן ערך מוסף ללקוחות הקבוצה בהיבטים של חדשנות טכנולוגית באפיקי פרסום ובכל תחומי התקשורת השיווקית. במשרד מסבירים כי אסטרטגיית ההשקעה בחברות הסטארט אפ עולה בקנה אחד עם אסטרטגיית ההתרחבות של קבוצת הפרסום WPP, אליה משתייכת חברת GREY הנמצאת בהסכם אפיליאציה עם אדלר חומסקי.
על פי התכנון, הקרן תשקיע עד מיליון דולר בכל חברה ובתוך כך תנסה לתרום לצמיחה מהירה של החברות בהן היא מושקעת באמצעות הידע המקצועי והקשרים של קבוצת אדלר חומסקי בארץ ובעולם. ההשקעות יתמקדו בחברות שנמצאות אחרי שלב הדמו או בתחילת שלב הבטא ובתחומים של e-commerce, ad-tech, Mobile ,marketing research, social, ובדגש על b2b או b2b2c.
יצוין עוד, כי בשנים האחרונות קבוצת 'אדלר חומסקי' השקיעה בחברות סטארט אפ ומיזמים נוספים, בין היתר, החברה השקיעה בעבר ב-kenshoo 5min ,Focalinfo. ב-3 השנים האחרונות הגבירה הקבוצה את הפעילות בתחום וכיום פורטפוליו החברות בהן הקבוצה מושקעת מונה 11 חברות, ביניהן, GamEffectiv, mipso, supportmachines, zoomd, flayvr, mobli banner play ועוד.
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לדברי רשף בצלאל: "אדלר חומסקי הוא משקיע אסטרטגי ואני בטוחה שהרקע, הניסיון והקשרים שלנו כמשרד פרסום מוביל בשוק, יעזרו למנף את ההצלחה".
- 4.בהצלחה תמר! (ל"ת)ערן 31/03/2014 07:54הגב לתגובה זו
- 3.אדי 30/03/2014 17:03הגב לתגובה זובהצלחה תמר!
- 2.שאפו, תותחים! (ל"ת)יונתן 30/03/2014 16:20הגב לתגובה זו
- 1.דני ידעני 30/03/2014 14:35הגב לתגובה זוהיא לא תזהה סטארט אפ מוצלח גם אם יהיה כתוב לו וייז על המצח...זה לא זה...
- לא חומסקי 30/03/2014 16:29הגב לתגובה זושאחרי כל הסטארטאפים המוצלחים שזיהית, הגיוסים ההיסטריים והאקזיטים המטורפים, אתה עדיין מקפיד לשמור על קשר עם העם, ולכתוב טוקבקים באתר הבית של תעשיות ההייטק וההון-סיכון - אייס.
- טל ליאור 30/03/2014 15:34הגב לתגובה זויצא לי לעבוד תחתיה ואני יכולה לומר שהיא אחת החכמות והמקסימות. גם הכיוון הזה הוא נכון מאוד לאדלר מהרבה סיבות, מה שמוכיח עוד יותר כמה היא חכמה
- ערן 30/03/2014 15:33הגב לתגובה זואפשר לחשוב שצריך להיות מדען אטום בשביל לזהות סטארטאפים. מה שצריך זה בעיקר מזל (וכסף). תמר היא בחורה אינטיליגנטית, מחוברת ואפילו די שנונה. שמו לה מיליון דולר ביד. אני בטוח שהיא תדע לחלק את הכסף בחוכמה. בהצלחה

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.