החממה של קבוצת אדלר חומסקי: תקים קרן להשקעות בחברות סטארט אפ
קבוצת 'אדלר חומסקי' מסמנת את מנוע הצמיחה הבא בשוק הפרסום והיוזמות הטכנולוגיות. הקבוצה מרחיבה את פעילותה ומשיקה קרן חדשה שתשקיע בחברות סטארט אפ. את הקרן תנהל תמר רשף בצלאל שמונתה לאחרונה לסמנכ"לית פיתוח עסקי בקבוצה.
פעילות הקרן כוללת איתור, השקעה, ליווי ופיתוח של מיזמים טכנולוגיים בעיקר בשלב ה-early stage ועסקים חדשים בשלבים אחרים בהם הקבוצה תהיה שותפה.
חזון הקבוצה הוא להרחיב את תחומי פעילותה באמצעות גופים שהיא מזהה כמובילי העתיד של עולם השיווק והפרסום, תוך מינוף ומתן ערך מוסף ללקוחות הקבוצה בהיבטים של חדשנות טכנולוגית באפיקי פרסום ובכל תחומי התקשורת השיווקית. במשרד מסבירים כי אסטרטגיית ההשקעה בחברות הסטארט אפ עולה בקנה אחד עם אסטרטגיית ההתרחבות של קבוצת הפרסום WPP, אליה משתייכת חברת GREY הנמצאת בהסכם אפיליאציה עם אדלר חומסקי.
על פי התכנון, הקרן תשקיע עד מיליון דולר בכל חברה ובתוך כך תנסה לתרום לצמיחה מהירה של החברות בהן היא מושקעת באמצעות הידע המקצועי והקשרים של קבוצת אדלר חומסקי בארץ ובעולם. ההשקעות יתמקדו בחברות שנמצאות אחרי שלב הדמו או בתחילת שלב הבטא ובתחומים של e-commerce, ad-tech, Mobile ,marketing research, social, ובדגש על b2b או b2b2c.
יצוין עוד, כי בשנים האחרונות קבוצת 'אדלר חומסקי' השקיעה בחברות סטארט אפ ומיזמים נוספים, בין היתר, החברה השקיעה בעבר ב-kenshoo 5min ,Focalinfo. ב-3 השנים האחרונות הגבירה הקבוצה את הפעילות בתחום וכיום פורטפוליו החברות בהן הקבוצה מושקעת מונה 11 חברות, ביניהן, GamEffectiv, mipso, supportmachines, zoomd, flayvr, mobli banner play ועוד.
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לדברי רשף בצלאל: "אדלר חומסקי הוא משקיע אסטרטגי ואני בטוחה שהרקע, הניסיון והקשרים שלנו כמשרד פרסום מוביל בשוק, יעזרו למנף את ההצלחה".
- 4.בהצלחה תמר! (ל"ת)ערן 31/03/2014 07:54הגב לתגובה זו
- 3.אדי 30/03/2014 17:03הגב לתגובה זובהצלחה תמר!
- 2.שאפו, תותחים! (ל"ת)יונתן 30/03/2014 16:20הגב לתגובה זו
- 1.דני ידעני 30/03/2014 14:35הגב לתגובה זוהיא לא תזהה סטארט אפ מוצלח גם אם יהיה כתוב לו וייז על המצח...זה לא זה...
- לא חומסקי 30/03/2014 16:29הגב לתגובה זושאחרי כל הסטארטאפים המוצלחים שזיהית, הגיוסים ההיסטריים והאקזיטים המטורפים, אתה עדיין מקפיד לשמור על קשר עם העם, ולכתוב טוקבקים באתר הבית של תעשיות ההייטק וההון-סיכון - אייס.
- טל ליאור 30/03/2014 15:34הגב לתגובה זויצא לי לעבוד תחתיה ואני יכולה לומר שהיא אחת החכמות והמקסימות. גם הכיוון הזה הוא נכון מאוד לאדלר מהרבה סיבות, מה שמוכיח עוד יותר כמה היא חכמה
- ערן 30/03/2014 15:33הגב לתגובה זואפשר לחשוב שצריך להיות מדען אטום בשביל לזהות סטארטאפים. מה שצריך זה בעיקר מזל (וכסף). תמר היא בחורה אינטיליגנטית, מחוברת ואפילו די שנונה. שמו לה מיליון דולר ביד. אני בטוח שהיא תדע לחלק את הכסף בחוכמה. בהצלחה
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
