החממה של קבוצת אדלר חומסקי: תקים קרן להשקעות בחברות סטארט אפ
קבוצת 'אדלר חומסקי' מסמנת את מנוע הצמיחה הבא בשוק הפרסום והיוזמות הטכנולוגיות. הקבוצה מרחיבה את פעילותה ומשיקה קרן חדשה שתשקיע בחברות סטארט אפ. את הקרן תנהל תמר רשף בצלאל שמונתה לאחרונה לסמנכ"לית פיתוח עסקי בקבוצה.
פעילות הקרן כוללת איתור, השקעה, ליווי ופיתוח של מיזמים טכנולוגיים בעיקר בשלב ה-early stage ועסקים חדשים בשלבים אחרים בהם הקבוצה תהיה שותפה.
חזון הקבוצה הוא להרחיב את תחומי פעילותה באמצעות גופים שהיא מזהה כמובילי העתיד של עולם השיווק והפרסום, תוך מינוף ומתן ערך מוסף ללקוחות הקבוצה בהיבטים של חדשנות טכנולוגית באפיקי פרסום ובכל תחומי התקשורת השיווקית. במשרד מסבירים כי אסטרטגיית ההשקעה בחברות הסטארט אפ עולה בקנה אחד עם אסטרטגיית ההתרחבות של קבוצת הפרסום WPP, אליה משתייכת חברת GREY הנמצאת בהסכם אפיליאציה עם אדלר חומסקי.
על פי התכנון, הקרן תשקיע עד מיליון דולר בכל חברה ובתוך כך תנסה לתרום לצמיחה מהירה של החברות בהן היא מושקעת באמצעות הידע המקצועי והקשרים של קבוצת אדלר חומסקי בארץ ובעולם. ההשקעות יתמקדו בחברות שנמצאות אחרי שלב הדמו או בתחילת שלב הבטא ובתחומים של e-commerce, ad-tech, Mobile ,marketing research, social, ובדגש על b2b או b2b2c.
יצוין עוד, כי בשנים האחרונות קבוצת 'אדלר חומסקי' השקיעה בחברות סטארט אפ ומיזמים נוספים, בין היתר, החברה השקיעה בעבר ב-kenshoo 5min ,Focalinfo. ב-3 השנים האחרונות הגבירה הקבוצה את הפעילות בתחום וכיום פורטפוליו החברות בהן הקבוצה מושקעת מונה 11 חברות, ביניהן, GamEffectiv, mipso, supportmachines, zoomd, flayvr, mobli banner play ועוד.
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לדברי רשף בצלאל: "אדלר חומסקי הוא משקיע אסטרטגי ואני בטוחה שהרקע, הניסיון והקשרים שלנו כמשרד פרסום מוביל בשוק, יעזרו למנף את ההצלחה".
- 4.בהצלחה תמר! (ל"ת)ערן 31/03/2014 07:54הגב לתגובה זו
- 3.אדי 30/03/2014 17:03הגב לתגובה זובהצלחה תמר!
- 2.שאפו, תותחים! (ל"ת)יונתן 30/03/2014 16:20הגב לתגובה זו
- 1.דני ידעני 30/03/2014 14:35הגב לתגובה זוהיא לא תזהה סטארט אפ מוצלח גם אם יהיה כתוב לו וייז על המצח...זה לא זה...
- לא חומסקי 30/03/2014 16:29הגב לתגובה זושאחרי כל הסטארטאפים המוצלחים שזיהית, הגיוסים ההיסטריים והאקזיטים המטורפים, אתה עדיין מקפיד לשמור על קשר עם העם, ולכתוב טוקבקים באתר הבית של תעשיות ההייטק וההון-סיכון - אייס.
- טל ליאור 30/03/2014 15:34הגב לתגובה זויצא לי לעבוד תחתיה ואני יכולה לומר שהיא אחת החכמות והמקסימות. גם הכיוון הזה הוא נכון מאוד לאדלר מהרבה סיבות, מה שמוכיח עוד יותר כמה היא חכמה
- ערן 30/03/2014 15:33הגב לתגובה זואפשר לחשוב שצריך להיות מדען אטום בשביל לזהות סטארטאפים. מה שצריך זה בעיקר מזל (וכסף). תמר היא בחורה אינטיליגנטית, מחוברת ואפילו די שנונה. שמו לה מיליון דולר ביד. אני בטוח שהיא תדע לחלק את הכסף בחוכמה. בהצלחה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
