תומי שנפלד
צילום: שירלי ליי

גוזר קופון: תומי שנפלד יחליף את דורי היללי בתפקיד מנכ"ל 'גרופון ישראל'

היללי, ממייסדי 'גרופר' שימש בתפקיד המנכ"ל 3 שנים, מאז שזו נרכשה על ידי 'גרופון'. בשנים האחרונות שימש שנפלד כסמנכ"ל תפעול ותכנון בחברה
משה בנימין | (5)

3 שנים לאחר שנכנס לתפקיד מנכ"ל 'גרופון ישראל', מסיים דורי היללי את דרכו בחברה ומפנה את הכסא לתומי שנפלד, מי ששימש לצידו כסמנכ"ל תפעול ותכנון בחברה.

כזכור, היללי היה ממייסדי האתר 'גרופר' שנרכש על ידי גרופון העולמית. במסגרת מהלך הרכישה הוא החל לאייש את תפקיד המנכ"ל ועשה זאת ב-3 השנים האחרונות. לדבריו: "לאחר 4 שנים בהן הפכה החברה מסטארט אפ קטן וטרנדי לחברת הסחר האלקטרוני המובילה והצומחת בישראל החלטתי לצאת לדרך חדשה ולהתפנות למיזמים חדשים". עוד הוא הוסיף: "אני מברך על מינויו של תומי שנפלד למנכ"ל גרופון ישראל, זהו מינוי מצוין העולה בקנה אחד עם התרחבותה וצמיחתה של החברה ועם חינוך הצרכנים לבדוק קודם כל בגרופון כל דבר, בכל עת ובכל מקום".

שנפלד (36), הוא בוגר תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת קולומביה בניו יורק. את דרכו ב'גרופון' הוא החל ב-2011 ובמסגרת זו ליווה את הקמת 'גרופון תיירות' וכיהן כמנכ"ל החטיבה, לצד תפקידו כסמנכ"ל תפעול ותכנון. לפני כן, עבד בחברת 'ליהמן ברדרס' בניו יורק, חברת הייעוץ 'מיטשל מאדיסון גרופ', וכן הקים מספר חברות סטארט אפ בארה"ב ובישראל.

גרופון העולמית הוקמה בנובמבר 2008 בשיקגו כחלק מהטרנד ששטף את העולם. החברה מציעה לצרכניה בישראל ובעולם מאות עיסקאות המגלמות הנחות בשיעור של 50% - 90% של בתי עסק הקשורים לעולם התרבות, התיירות, הלייף סטייל ועוד.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    אברהם בלכרוביץ 12/06/2014 15:50
    הגב לתגובה זו
    כבר חודשיים אני מנסה לגרום לחברה הזו להפסיק שיגור פרסומים אליי ללא כל הצלחה. הם פשוט שמים זין על הצרכנים ומנסים לאנוס את הצרכנים שנרשמו בטעות לאתר שלהם. הם פועלים בניגוד לחוק הספאם המחייב אותם להפסיק להטריד ברדע שמבקשים מהם. אני מבקש ודורש מהם כבר חודשיים. מה הם חושבים לעצמם ??? אתם חושבים שהם זכו ללקוח נוסף ??? ק ד ח ת !!! אני פשוט כל כך ממורמר ומוטרד מהם שהדבר היחידי שנשאר לי לעשות זה להגיש נגדם תביעה משפטית וזה בדיוק מה שאני עומד לעשות !!! החברה פועלת נגד החוק ומתנהגת כמו קרציה מצויה או סרטן שמתפשט נגד רצוננו... רגע רגע... הם הולכים לשלם על זה !!! אפילו כתובת לשיגור תביעה משפטית, הם לא רצו לתת לי. איתרתי את כתובתם באינטרנט. גם זה, כמובן, לא חוקי !!! הצעה שלי לציבור הצרכנים: תתרחקו מחברה שמתנהגת כך לצרכנים !!!
  • 4.
    שרון 28/02/2014 16:13
    הגב לתגובה זו
    אני אומר בוא נלמד קודם איך כותבים רלוונטי ואז נדבר ברשת מה אתה אומר?
  • 3.
    תומר 25/02/2014 21:04
    הגב לתגובה זו
    כל האנליסטים אומרים את זה
  • 2.
    בהצלחה! אדם מוכשר וחכם. בטוח יצליח (ל"ת)
    מיקי 25/02/2014 15:14
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    בחירה מצוינת! גרופון בידים טובות (ל"ת)
    ברק 25/02/2014 14:39
    הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשת

משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק

לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד. 


לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.