גוזר קופון: תומי שנפלד יחליף את דורי היללי בתפקיד מנכ"ל 'גרופון ישראל'
3 שנים לאחר שנכנס לתפקיד מנכ"ל 'גרופון ישראל', מסיים דורי היללי את דרכו בחברה ומפנה את הכסא לתומי שנפלד, מי ששימש לצידו כסמנכ"ל תפעול ותכנון בחברה.
כזכור, היללי היה ממייסדי האתר 'גרופר' שנרכש על ידי גרופון העולמית. במסגרת מהלך הרכישה הוא החל לאייש את תפקיד המנכ"ל ועשה זאת ב-3 השנים האחרונות. לדבריו: "לאחר 4 שנים בהן הפכה החברה מסטארט אפ קטן וטרנדי לחברת הסחר האלקטרוני המובילה והצומחת בישראל החלטתי לצאת לדרך חדשה ולהתפנות למיזמים חדשים". עוד הוא הוסיף: "אני מברך על מינויו של תומי שנפלד למנכ"ל גרופון ישראל, זהו מינוי מצוין העולה בקנה אחד עם התרחבותה וצמיחתה של החברה ועם חינוך הצרכנים לבדוק קודם כל בגרופון כל דבר, בכל עת ובכל מקום".
שנפלד (36), הוא בוגר תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת קולומביה בניו יורק. את דרכו ב'גרופון' הוא החל ב-2011 ובמסגרת זו ליווה את הקמת 'גרופון תיירות' וכיהן כמנכ"ל החטיבה, לצד תפקידו כסמנכ"ל תפעול ותכנון. לפני כן, עבד בחברת 'ליהמן ברדרס' בניו יורק, חברת הייעוץ 'מיטשל מאדיסון גרופ', וכן הקים מספר חברות סטארט אפ בארה"ב ובישראל.
גרופון העולמית הוקמה בנובמבר 2008 בשיקגו כחלק מהטרנד ששטף את העולם. החברה מציעה לצרכניה בישראל ובעולם מאות עיסקאות המגלמות הנחות בשיעור של 50% - 90% של בתי עסק הקשורים לעולם התרבות, התיירות, הלייף סטייל ועוד.
- אלמנת הנשיא נעצרת בחשד להונאה וחברת הקופונים יוצאת להנפקה בנאסד"ק
- למרות הפסד עמוק מהצפוי - גרופון מזנקת ב-40%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 5.אברהם בלכרוביץ 12/06/2014 15:50הגב לתגובה זוכבר חודשיים אני מנסה לגרום לחברה הזו להפסיק שיגור פרסומים אליי ללא כל הצלחה. הם פשוט שמים זין על הצרכנים ומנסים לאנוס את הצרכנים שנרשמו בטעות לאתר שלהם. הם פועלים בניגוד לחוק הספאם המחייב אותם להפסיק להטריד ברדע שמבקשים מהם. אני מבקש ודורש מהם כבר חודשיים. מה הם חושבים לעצמם ??? אתם חושבים שהם זכו ללקוח נוסף ??? ק ד ח ת !!! אני פשוט כל כך ממורמר ומוטרד מהם שהדבר היחידי שנשאר לי לעשות זה להגיש נגדם תביעה משפטית וזה בדיוק מה שאני עומד לעשות !!! החברה פועלת נגד החוק ומתנהגת כמו קרציה מצויה או סרטן שמתפשט נגד רצוננו... רגע רגע... הם הולכים לשלם על זה !!! אפילו כתובת לשיגור תביעה משפטית, הם לא רצו לתת לי. איתרתי את כתובתם באינטרנט. גם זה, כמובן, לא חוקי !!! הצעה שלי לציבור הצרכנים: תתרחקו מחברה שמתנהגת כך לצרכנים !!!
- 4.שרון 28/02/2014 16:13הגב לתגובה זואני אומר בוא נלמד קודם איך כותבים רלוונטי ואז נדבר ברשת מה אתה אומר?
- 3.תומר 25/02/2014 21:04הגב לתגובה זוכל האנליסטים אומרים את זה
- 2.בהצלחה! אדם מוכשר וחכם. בטוח יצליח (ל"ת)מיקי 25/02/2014 15:14הגב לתגובה זו
- 1.בחירה מצוינת! גרופון בידים טובות (ל"ת)ברק 25/02/2014 14:39הגב לתגובה זו
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
