תומי שנפלד
צילום: שירלי ליי

גוזר קופון: תומי שנפלד יחליף את דורי היללי בתפקיד מנכ"ל 'גרופון ישראל'

היללי, ממייסדי 'גרופר' שימש בתפקיד המנכ"ל 3 שנים, מאז שזו נרכשה על ידי 'גרופון'. בשנים האחרונות שימש שנפלד כסמנכ"ל תפעול ותכנון בחברה
משה בנימין | (5)

3 שנים לאחר שנכנס לתפקיד מנכ"ל 'גרופון ישראל', מסיים דורי היללי את דרכו בחברה ומפנה את הכסא לתומי שנפלד, מי ששימש לצידו כסמנכ"ל תפעול ותכנון בחברה.

כזכור, היללי היה ממייסדי האתר 'גרופר' שנרכש על ידי גרופון העולמית. במסגרת מהלך הרכישה הוא החל לאייש את תפקיד המנכ"ל ועשה זאת ב-3 השנים האחרונות. לדבריו: "לאחר 4 שנים בהן הפכה החברה מסטארט אפ קטן וטרנדי לחברת הסחר האלקטרוני המובילה והצומחת בישראל החלטתי לצאת לדרך חדשה ולהתפנות למיזמים חדשים". עוד הוא הוסיף: "אני מברך על מינויו של תומי שנפלד למנכ"ל גרופון ישראל, זהו מינוי מצוין העולה בקנה אחד עם התרחבותה וצמיחתה של החברה ועם חינוך הצרכנים לבדוק קודם כל בגרופון כל דבר, בכל עת ובכל מקום".

שנפלד (36), הוא בוגר תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת קולומביה בניו יורק. את דרכו ב'גרופון' הוא החל ב-2011 ובמסגרת זו ליווה את הקמת 'גרופון תיירות' וכיהן כמנכ"ל החטיבה, לצד תפקידו כסמנכ"ל תפעול ותכנון. לפני כן, עבד בחברת 'ליהמן ברדרס' בניו יורק, חברת הייעוץ 'מיטשל מאדיסון גרופ', וכן הקים מספר חברות סטארט אפ בארה"ב ובישראל.

גרופון העולמית הוקמה בנובמבר 2008 בשיקגו כחלק מהטרנד ששטף את העולם. החברה מציעה לצרכניה בישראל ובעולם מאות עיסקאות המגלמות הנחות בשיעור של 50% - 90% של בתי עסק הקשורים לעולם התרבות, התיירות, הלייף סטייל ועוד.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    אברהם בלכרוביץ 12/06/2014 15:50
    הגב לתגובה זו
    כבר חודשיים אני מנסה לגרום לחברה הזו להפסיק שיגור פרסומים אליי ללא כל הצלחה. הם פשוט שמים זין על הצרכנים ומנסים לאנוס את הצרכנים שנרשמו בטעות לאתר שלהם. הם פועלים בניגוד לחוק הספאם המחייב אותם להפסיק להטריד ברדע שמבקשים מהם. אני מבקש ודורש מהם כבר חודשיים. מה הם חושבים לעצמם ??? אתם חושבים שהם זכו ללקוח נוסף ??? ק ד ח ת !!! אני פשוט כל כך ממורמר ומוטרד מהם שהדבר היחידי שנשאר לי לעשות זה להגיש נגדם תביעה משפטית וזה בדיוק מה שאני עומד לעשות !!! החברה פועלת נגד החוק ומתנהגת כמו קרציה מצויה או סרטן שמתפשט נגד רצוננו... רגע רגע... הם הולכים לשלם על זה !!! אפילו כתובת לשיגור תביעה משפטית, הם לא רצו לתת לי. איתרתי את כתובתם באינטרנט. גם זה, כמובן, לא חוקי !!! הצעה שלי לציבור הצרכנים: תתרחקו מחברה שמתנהגת כך לצרכנים !!!
  • 4.
    שרון 28/02/2014 16:13
    הגב לתגובה זו
    אני אומר בוא נלמד קודם איך כותבים רלוונטי ואז נדבר ברשת מה אתה אומר?
  • 3.
    תומר 25/02/2014 21:04
    הגב לתגובה זו
    כל האנליסטים אומרים את זה
  • 2.
    בהצלחה! אדם מוכשר וחכם. בטוח יצליח (ל"ת)
    מיקי 25/02/2014 15:14
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    בחירה מצוינת! גרופון בידים טובות (ל"ת)
    ברק 25/02/2014 14:39
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.