4 כוסות, בסטייל: על תוויות יין שעושות חשק לקנות בקבוק
יינות נהוג לבחור לפי העפיצות וטאנינים (טאנין גורם לשימור טבעי של יין), הצבע והניחוח. הפעם חשבנו לבחור יין לפי התווית שלו. בניגוד למוצרים אחרים, יין בוחרים בלי לפתוח, בלי לדעת במה מדובר, אפילו קופסא רבת רושם לרוב אין.
אז מה נשאר לנו? רק בקבוק, לרוב סטנדרטי שלא מבדיל בין מוצר למוצר וכמובן התווית. מכאן העניין שלנו בנושא ומכאן נולד הטור שאתם קוראים. אספנו מגוון רחב של תוויות שאהבנו ונשמח לראות על שולחן הסדר.
הקלאסיים
מתאפיינים בטיפוגרפיה בצבע שחור על גבי תווית בהירה. עיצוב הטקסט בצורה מעודנת אך עם טוויסט, כמעט ללא צבעים נוספים, הופך את התוויות משמרנית לקלאסית אך עכשווית. הערך המוסף מתקבל בחיתוך התוויות והאופן בו היא נמצאת על הבקבוק - כך נוצרת קונפוזיציה מעניינת בדיוק כמו שאנחנו אוהבות.
בקטגוריה זו מצאנו נציג כחול-לבן: יקב אדיר, בעיצובו של סטודיו 'בלנד-איט'. מערך טיפוגרפי מטופל היטב, עושה כבוד לאותיות, עקרון שעליו מבוסס כל המותג.
הגראנג'יים
התווית במראה הגראנג'י משלבות בין מראה אורבאני-תעשייתי למראה הקלאסי המתבקש של היין. טיפוגרפיה ב-2 צבעים בלבד, יחסים של גדול וקטן ושבירת הגריד הקלאסי יוצרים תווית בועטת אך מאופקת. תוויות אלה משדרות משהו נגיש יותר, חמים ופחות מנוכר.
תווית ללא תווית
למה לכתוב על נייר אם אפשר ישר על הבקבוק? תווית בלי גבולות עושה לנו חשק לשתות עוד ועוד. ללא ספק הקונספט המוצלח מבין הקטגוריות והעדכני ביותר לבקבוקי יין. הבקבוק הופך לדימוי עצמו, כך שבסיום השתייה סביר להניח שהיינו מסרבות לזרוק אותו לפח.
המאוירים
תמיד הייתה לנו חיבה לאיורים והתוויות המאוירות שמצאנו הן ממש חגיגה. הן לא רק עושות חשק לשתות את היין, אלא למצוא סיבה לחגוג בסעודה גדולה וצבעונית.
פסח, ובכלל חגים, הם הזדמנות לפרוץ מעבדות לחירות, להשתחרר ממוסכמות, לשתות יין ולזרום. תוויות של יין הן תמיד דוגמא טובה לאיך עושים את זה, איך לוקחים תחום מסורתי, עתיר קונבנציות ואילוצים, והופכים אותו לתמנון שמשתרע על סדרת בקבוקים. הכל אפשרי והתעוזה משתלמת. חג שמח.
אנחנו תמיד שמחות לשמוע רעיונות מרעננים וחידושים מעניינים. למי מכם שיש לו מה להוסיף או לומר לנו, נשמח אם תהיו בקשר -
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
