עכבר העיר משאל רחוב
צילום: צילום: אייס TV
TV

"קראתי אותו, קצת, פעם, מזמן. כבר לא": מה אומרים בת"א על סגירת עכבר העיר?

סגירתו של 'עכבר העיר' לא הוציאה את האלפים לכיכר.אנחנו באייס, לעומת זאת, יצאנו לרחוב, כדי לשמוע האם מדובר בטרגדיה אורבנית. צפו בווידאו

בסוף השבוע צפוי להופיע הגיליון האחרון של 'עכבר העיר', לאחר שנים רבות בהם שלט ביד רמה בעיר, ועל סדר היום התרבותי שלה.

בשבוע שעבר כינס מנכ"ל קבוצת 'הארץ - TheMarker' את עובדי המערכת ודיווח להם על סגירת העיתון. גורם בכיר בקבוצת 'הארץ' אמר לאחרונה לאייס כי למרות שהמקומון מפסיד, בקבוצה מתחבטים קשות בשאלה האם להשאירו. "המו"ל עמוס שוקן התנגד לסגירה במשך תקופה ארוכה", אמר הגורם, "אבל אין מה לעשות, העיתון פשוט מפסיד המון המון כסף, וזה היה ברור כבר תקופה ארוכה שהוא ייסגר".

אייס יצא לרחוב שינקין - לב "מדינת תל אביב" כדי לשאול את העוברים והשבים על "השבועון של מדינת תל אביב". הרבה דמעות עצב לא ראינו שם. מה כן היה? כנסו.

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    לימונצ׳ילו 21/03/2013 10:07
    הגב לתגובה זו
    לא קל, חיים קשים
  • לא קל (ל"ת)
    בעלה של לימונצ'ילו 21/03/2013 22:34
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    חבל! (ל"ת)
    20/03/2013 16:30
    הגב לתגובה זו
  • על מה? (ל"ת)
    שרון 20/03/2013 23:29
    הגב לתגובה זו
  • חבל על מי שמת.. (ל"ת)
    21/03/2013 13:08
  • 5.
    י. קורא 20/03/2013 16:05
    הגב לתגובה זו
    עיתון מיותר שקראו אותו 14 איש יוצאי גבעתיים שעברו לגור באיזור רוטשילד וסגדו לדב חנין המסונדל. טוב שפטרנו מעונשו..
  • 4.
    כתבתה מעניינת קצרה ולעניין ! (ל"ת)
    טוב 20/03/2013 15:58
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    האמת 20/03/2013 15:54
    הגב לתגובה זו
    העיקר עשו כתבות על "סחים"... אז הסחים הדירו עיניהם מהעיתון האיזוטרי הזה.
  • 2.
    מדיה מן 20/03/2013 15:19
    הגב לתגובה זו
    עצוב מאד שעכבר העיר הגיע למצב הזה,הסוף של העיתונות המודפסת כבר פה
  • 1.
    מכל הכותרות זה מה שמצאתם? קצת מוזר אייס... (ל"ת)
    טל 20/03/2013 15:04
    הגב לתגובה זו
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״