תקציב הפרסום של 'מודן - לקראת החזרה לבית הספר' יטופל בחברון זלצמן שביט

לקראת חודשי יולי-אוגוסט, בהם מרוכז הפרסום העונתי של ההיערכות לשנת הלימודים החדשה, יעלו מודן באמצעות חברון זלצמן שביט ב-2 קמפיינים
משה בנימין | (14)

תקציב הפרסום של 'תיקי מודן' לקראת החזרה לבית הספר יטופל במשרד הפרסום חברון זלצמן שביט. בחודשי יולי אוגוסט בהם מרוכז רוב הפרסום העונתי לקראת שנת הלימודים החדשה יעלו מודן ב-2 קמפיינים באמצעות משרד הפרסום.

שי אליצור מנכ ל חברת מודן: "התרשמנו מאוד מהיכולות הקריאייטיביות של חברון זלצמן שביט ואנחנו בטוחים כי השילוב בין משרד פרסום יצירתי ובין מוצרים מנצחים יתרום להעצמת המותג בשוק התחרותי ויתרום להעלאת

המכירות לקראת החזרה לבית הספר".

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

דודי חברון. חברון זלצמן שביט: "אני שמח לקבל למשרדינו מותג מוביל כגון תיקי מודן. שוק התיקים בישראל רווי במותגים ובעיצובים והבידול ביניהם כמעט ולא קיים. המטרה בקמפיין שיצרנו היא קודם כל לייצר בולטות רלוונטית ולאחר מכן, לפנות באחת גם לאם וגם לילד תוך הבנה שכל אחד מחפש במוצר משהו שונה לגמרי".

מהחברה נמסר כי הקמפיין, בהיקף של כמיליון שקל יעלה בעיתונות (ידיעות אחרונות) ובערוצים המסחריים, ויימשך מספר שבועות. בשנה שעברה פעלה החברה באופן עצמאי ועל פי יפעת בקרת פרסום פרסמה במהלך אוגוסט 2011 בלבד, ובהיקף של כ-230 אלף דולר, במחירי מחירון.

תגובות לכתבה(14):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    תקציב מאוד גדול בדרך אליהם (ל"ת)
    סרן שמועתי 01/07/2012 22:56
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    אלוהים, על כל פיפס אצלם אתה מדווח ??? (ל"ת)
    הבנימין 01/07/2012 18:14
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    מוכשרים בטירוף. מגיע להם! (ל"ת)
    ענבל 01/07/2012 15:32
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    בהצלחה חברים! (ל"ת)
    אורן 01/07/2012 14:28
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    שוש 01/07/2012 11:24
    הגב לתגובה זו
    תותח !!! תותח!!! תותח!!
  • 6.
    עמית 01/07/2012 11:23
    הגב לתגובה זו
    יש חיה כזאת? זה לא כשהיינו ילדים? תיכף יחזירו את נעלי המגפר
  • 5.
    לקוח מרוצה 29/06/2012 12:36
    הגב לתגובה זו
    שילוב מנצח של דודי, אסי וגמרוצה סוף זה הכל על אנשים
  • דודי אסי וגבי! (ל"ת)
    הלקוח 01/07/2012 09:13
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    חזש נותנים בראש (ל"ת)
    שחר 28/06/2012 21:03
    הגב לתגובה זו
  • פאתטי מזה אין...הכל תגובות עצמיות (ל"ת)
    01/07/2012 17:52
    הגב לתגובה זו
  • toni 28/06/2012 22:42
    הגב לתגובה זו
    משרד קטן אבל עם יכולות גדולות
  • 3.
    אריק 28/06/2012 20:32
    הגב לתגובה זו
    עושים עבודה מדהימה עבור הלקוחות שלהם, אין מה להגיד. מאוד אהבתי את הקמפיין האחרון למטבחי זיו ואת הסרט לבונזו.
  • 2.
    לא אסי 28/06/2012 15:18
    הגב לתגובה זו
    משהו טוב קורה בחברון זלצמן שביט (העתק -> שנה שם -> העלה תגובה כל 37 דקות)
  • 1.
    אני 28/06/2012 15:16
    הגב לתגובה זו
    דודי, איך הייתי?
הכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקוהכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקו
רייטינג

הכוכב הבא בראש הפריים טיים

בערב עם ריאליטי חזק, הוא כמעט תמיד בראש, וכך גם עם שידור "הכוכב הבא" לקראת אירוויזיון 2026, שהשתלט על רצועת הפריים טיים 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.7% רייטינג ו-352 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.1% רייטינג ו-215 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5.9% רייטינג ו-144 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 95 אלף צופים ו-4% רייטינג.


פריים טיים

תחרות בפריים טיים זה תמיד טוב, אבל כשיש ריאליטי, כמעט תמיד הוא בראש הטבלה, וכך גם היה אתמול עם "הכוכב הבא", שהיה עם רייטינג של 16.9% רייטינג ו-432 אלף צופים והיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריו היתה "ווארט" של ערוץ 13, עם 7.9% רייטינג ו-182 אלף צופים, ואילו ההיעדרות של ינון מגל ככל הנראה הובילה לירידה של הפטריוטים למקום השלישי, עם 7.1% ו-189 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 6.1% רייטינג ו-150 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-66 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג אבל במקום הראשון מבחינת כמות צופים, 67 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 2% רייטינג ו-59 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-52 אלף צופים, ואילו אחריו היה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 1.9% רייטינג, ו-49 אלף צופים. את הרשימה סגר המשדר המיוחד לזכרו של הדר גולדין ז"ל ששודר ברשת, עם 1.7% רייטינג ו-38 אלף צופים. 

בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היה בראש, עם 3.5% ו-78 אלף צופים, בעוד האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה במקום השני, עם 3.3% רייטינג ו-69 אלף צופים. את הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.2% רייטינג ו-30 אלף צופים בלבד.