תקציב הפרסום של 'מודן - לקראת החזרה לבית הספר' יטופל בחברון זלצמן שביט
תקציב הפרסום של 'תיקי מודן' לקראת החזרה לבית הספר יטופל במשרד הפרסום חברון זלצמן שביט. בחודשי יולי אוגוסט בהם מרוכז רוב הפרסום העונתי לקראת שנת הלימודים החדשה יעלו מודן ב-2 קמפיינים באמצעות משרד הפרסום.
שי אליצור מנכ ל חברת מודן: "התרשמנו מאוד מהיכולות הקריאייטיביות של חברון זלצמן שביט ואנחנו בטוחים כי השילוב בין משרד פרסום יצירתי ובין מוצרים מנצחים יתרום להעצמת המותג בשוק התחרותי ויתרום להעלאת
המכירות לקראת החזרה לבית הספר".
דודי חברון. חברון זלצמן שביט: "אני שמח לקבל למשרדינו מותג מוביל כגון תיקי מודן. שוק התיקים בישראל רווי במותגים ובעיצובים והבידול ביניהם כמעט ולא קיים. המטרה בקמפיין שיצרנו היא קודם כל לייצר בולטות רלוונטית ולאחר מכן, לפנות באחת גם לאם וגם לילד תוך הבנה שכל אחד מחפש במוצר משהו שונה לגמרי".
מהחברה נמסר כי הקמפיין, בהיקף של כמיליון שקל יעלה בעיתונות (ידיעות אחרונות) ובערוצים המסחריים, ויימשך מספר שבועות. בשנה שעברה פעלה החברה באופן עצמאי ועל פי יפעת בקרת פרסום פרסמה במהלך אוגוסט 2011 בלבד, ובהיקף של כ-230 אלף דולר, במחירי מחירון.
- 11.תקציב מאוד גדול בדרך אליהם (ל"ת)סרן שמועתי 01/07/2012 22:56הגב לתגובה זו
- 10.אלוהים, על כל פיפס אצלם אתה מדווח ??? (ל"ת)הבנימין 01/07/2012 18:14הגב לתגובה זו
- 9.מוכשרים בטירוף. מגיע להם! (ל"ת)ענבל 01/07/2012 15:32הגב לתגובה זו
- 8.בהצלחה חברים! (ל"ת)אורן 01/07/2012 14:28הגב לתגובה זו
- 7.שוש 01/07/2012 11:24הגב לתגובה זותותח !!! תותח!!! תותח!!
- 6.עמית 01/07/2012 11:23הגב לתגובה זויש חיה כזאת? זה לא כשהיינו ילדים? תיכף יחזירו את נעלי המגפר
- 5.לקוח מרוצה 29/06/2012 12:36הגב לתגובה זושילוב מנצח של דודי, אסי וגמרוצה סוף זה הכל על אנשים
- דודי אסי וגבי! (ל"ת)הלקוח 01/07/2012 09:13הגב לתגובה זו
- 4.חזש נותנים בראש (ל"ת)שחר 28/06/2012 21:03הגב לתגובה זו
- פאתטי מזה אין...הכל תגובות עצמיות (ל"ת)01/07/2012 17:52הגב לתגובה זו
- toni 28/06/2012 22:42הגב לתגובה זומשרד קטן אבל עם יכולות גדולות
- 3.אריק 28/06/2012 20:32הגב לתגובה זועושים עבודה מדהימה עבור הלקוחות שלהם, אין מה להגיד. מאוד אהבתי את הקמפיין האחרון למטבחי זיו ואת הסרט לבונזו.
- 2.לא אסי 28/06/2012 15:18הגב לתגובה זומשהו טוב קורה בחברון זלצמן שביט (העתק -> שנה שם -> העלה תגובה כל 37 דקות)
- 1.אני 28/06/2012 15:16הגב לתגובה זודודי, איך הייתי?
קווין ספייסי מבית הקלפים (בית הקלפים - יחצ)ממיליונר גדול להומלס - איך איבד קווין ספייסי 70 מיליון דולר
בגיל 66 ואחרי קריירה מפוארת, השחקן שזכה ב-2 פרסי אוסקר וכיכב בסדרת בית הקלפים לצד סדרות וסרטים רבים, נותר כמעט חסר כל; הוא נלחם משפטית בטענות כי ביצע עבירות מין בקטנים, הגיע לפשרות מבלי להודות, והפסיד את התדמית ואת הכסף וגם - כמה מרוויחים שחקני אוסקר?
קווין ספייסי, השחקן זוכה שני פרסי האוסקר, חשף בריאיון לטלגרף כי הוא חי כיום ללא מגורים קבועים, נודד בין מלונות לדירות Airbnb בעקבות הוצאות משפטיות אדירות שהצטברו מאז 2017. "אני הולך לאן שיש עבודה. אין לי ממש בית", אמר ספייסי והוסיף כי "העלויות בשבע השנים האחרונות היו אסטרונומיות. כמעט ולא נכנס כסף, והכול יצא". הדברים נאמרו במקביל להופעתו בתל אביב בשבוע שעבר.
ספייסי, בן 66, בנה קריירה מזהירה שהחלה בשנות ה-80.ההכנסות העיקריות הגיעו משכר בסרטים, סדרות טלוויזיה והפקות שונות. בשיא הקריירה שלו, סביב 2017, ההון הנקי של ספייסי הוערך ב-70 מיליון דולר. חלק ניכר מהסכום נבע מהופעות בסרטים מצליחים, אך המקור המשמעותי ביותר היה הסדרה "בית הקלפים" של נטפליקס. הסדרה, ששודרה בין 2013 ל-2018, הניבה לספייסי 500 אלף דולר לפרק, מה שהצטבר לכ-50 מיליון דולר נטו עם בונוסים כמפיק. נטפליקס השקיעה בסדרה תקציב של מאות מיליונים, כאשר חלקו הגדול הופנה לשכר השחקנים הבכירים. ההצלחה של "בית הקלפים" גם חיזקה את מעמדו כשחקן מוביל, מה שהוביל לחוזים נוספים גדולים בתעשייה.
לפני "בית הקלפים", ספייסי גרף סכומים משמעותיים מסרטים קלאסיים. בסרט "החשוד המיידי" מ-1995, שבו זכה באוסקר הראשון שלו כשחקן משנה, השכר שלו לא פורסם רשמית, אך ההערכה היא שקיבל כ-1-2 מיליון דולר, בהתחשב בתקציב הסרט של 6 מיליון דולר והצלחתו הקופתית של 23 מיליון דולר. הסרט, שהפך אותו לכוכב בינלאומי, פתח בפניו דלתות לחוזים נוספים. על האוסקר השני שלו, עבור "אמריקן ביוטי" מ-1999, השכר עמד על כ-4 מיליון דולר, והסרט גרף 356 מיליון דולר בקופות בעולם, מה שהגדיל משמעותית את ערכו בשוק.
כמה מרוויח שחקן אוסקר בסרט?
סרטים נוספים תרמו להונו: "שבעה חטאים" מ-1995: כ-2.5 מיליון דולר; "המתווך" מ-1998, כ-5 מיליון דולר. בסך הכול, ההכנסות מסרטים בין 1995 ל-2010 הגיעו לכ-50 מיליון דולר, לפני ניכויי מסים והוצאות הפקה. ספייסי השתתף גם בסרטים כמו "אינטליגנציה מלאכותית" מ-2001, ששילם לו כ-3 מיליון דולר, ו"סופרמן חוזר" מ-2006, עם שכר של כ-10 מיליון דולר, כולל אחוזים מהרווחים. הסרט האחרון גרף 391 מיליון דולר בקופות, אך ההפקה הייתה יקרה במיוחד, מה שהשפיע על הרווחים הנקיים.
מעבר לשכר ישיר, ספייסי הרוויח מפרסומות, חוזי ייעוץ והפקות עצמאיות. הוא הקים חברת הפקה בשנות ה-90, "טריגר סטריט פרודקשנס", שייצרה סרטים מצליחים כמו "21" מ-2008, שגרף 183 מיליון דולר בקופות. ההערכה היא שהחברה הניבה לו 10-15 מיליון דולר. בנוסף, חוזים עם מותגי ענק כמו אמריקן אקספרס וסוני תרמו כ-5 מיליון דולר בשנה בתקופת השיא.
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ אבל ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצוהריים ושעות הערב המוקדמות מובילה עדיין קשת 12 כאשר המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו מובילה עם 11% ברייטינג ו-273 אלף צופים. אחריה שש עם עודד בן עמי עם 8.8% רייטינג ו-227 אלף צופים. המהדורות הנוספות של שעה שבע בערב הן שבע עם שלזינגר וברדוגו ב-14 עם 7.4% ו-212 אלף צופים ואזור בחירה של רביב דרוקר וברוך קרא ב-13 צמוד עם 7.1% ו-147 אלף צופים. רפי רשף בחמש אחר הצוהריים מוביל עם 6.6% ו-163 אלף צופים בעוד שמעון ריקלין בשעה שש בערוץ 14 עם 5.1% ו-128 אלף צופים ומוריה וברקו ב-13 עם רייטינג של 4.8% ו-106 אלף צופים.
