תקציב הפרסום של 'מודן - לקראת החזרה לבית הספר' יטופל בחברון זלצמן שביט
תקציב הפרסום של 'תיקי מודן' לקראת החזרה לבית הספר יטופל במשרד הפרסום חברון זלצמן שביט. בחודשי יולי אוגוסט בהם מרוכז רוב הפרסום העונתי לקראת שנת הלימודים החדשה יעלו מודן ב-2 קמפיינים באמצעות משרד הפרסום.
שי אליצור מנכ ל חברת מודן: "התרשמנו מאוד מהיכולות הקריאייטיביות של חברון זלצמן שביט ואנחנו בטוחים כי השילוב בין משרד פרסום יצירתי ובין מוצרים מנצחים יתרום להעצמת המותג בשוק התחרותי ויתרום להעלאת
המכירות לקראת החזרה לבית הספר".
דודי חברון. חברון זלצמן שביט: "אני שמח לקבל למשרדינו מותג מוביל כגון תיקי מודן. שוק התיקים בישראל רווי במותגים ובעיצובים והבידול ביניהם כמעט ולא קיים. המטרה בקמפיין שיצרנו היא קודם כל לייצר בולטות רלוונטית ולאחר מכן, לפנות באחת גם לאם וגם לילד תוך הבנה שכל אחד מחפש במוצר משהו שונה לגמרי".
מהחברה נמסר כי הקמפיין, בהיקף של כמיליון שקל יעלה בעיתונות (ידיעות אחרונות) ובערוצים המסחריים, ויימשך מספר שבועות. בשנה שעברה פעלה החברה באופן עצמאי ועל פי יפעת בקרת פרסום פרסמה במהלך אוגוסט 2011 בלבד, ובהיקף של כ-230 אלף דולר, במחירי מחירון.
- 11.תקציב מאוד גדול בדרך אליהם (ל"ת)סרן שמועתי 01/07/2012 22:56הגב לתגובה זו
- 10.אלוהים, על כל פיפס אצלם אתה מדווח ??? (ל"ת)הבנימין 01/07/2012 18:14הגב לתגובה זו
- 9.מוכשרים בטירוף. מגיע להם! (ל"ת)ענבל 01/07/2012 15:32הגב לתגובה זו
- 8.בהצלחה חברים! (ל"ת)אורן 01/07/2012 14:28הגב לתגובה זו
- 7.שוש 01/07/2012 11:24הגב לתגובה זותותח !!! תותח!!! תותח!!
- 6.עמית 01/07/2012 11:23הגב לתגובה זויש חיה כזאת? זה לא כשהיינו ילדים? תיכף יחזירו את נעלי המגפר
- 5.לקוח מרוצה 29/06/2012 12:36הגב לתגובה זושילוב מנצח של דודי, אסי וגמרוצה סוף זה הכל על אנשים
- דודי אסי וגבי! (ל"ת)הלקוח 01/07/2012 09:13הגב לתגובה זו
- 4.חזש נותנים בראש (ל"ת)שחר 28/06/2012 21:03הגב לתגובה זו
- פאתטי מזה אין...הכל תגובות עצמיות (ל"ת)01/07/2012 17:52הגב לתגובה זו
- toni 28/06/2012 22:42הגב לתגובה זומשרד קטן אבל עם יכולות גדולות
- 3.אריק 28/06/2012 20:32הגב לתגובה זועושים עבודה מדהימה עבור הלקוחות שלהם, אין מה להגיד. מאוד אהבתי את הקמפיין האחרון למטבחי זיו ואת הסרט לבונזו.
- 2.לא אסי 28/06/2012 15:18הגב לתגובה זומשהו טוב קורה בחברון זלצמן שביט (העתק -> שנה שם -> העלה תגובה כל 37 דקות)
- 1.אני 28/06/2012 15:16הגב לתגובה זודודי, איך הייתי?

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.