תקציב הפרסום של 'מודן - לקראת החזרה לבית הספר' יטופל בחברון זלצמן שביט

לקראת חודשי יולי-אוגוסט, בהם מרוכז הפרסום העונתי של ההיערכות לשנת הלימודים החדשה, יעלו מודן באמצעות חברון זלצמן שביט ב-2 קמפיינים
משה בנימין | (14)

תקציב הפרסום של 'תיקי מודן' לקראת החזרה לבית הספר יטופל במשרד הפרסום חברון זלצמן שביט. בחודשי יולי אוגוסט בהם מרוכז רוב הפרסום העונתי לקראת שנת הלימודים החדשה יעלו מודן ב-2 קמפיינים באמצעות משרד הפרסום.

שי אליצור מנכ ל חברת מודן: "התרשמנו מאוד מהיכולות הקריאייטיביות של חברון זלצמן שביט ואנחנו בטוחים כי השילוב בין משרד פרסום יצירתי ובין מוצרים מנצחים יתרום להעצמת המותג בשוק התחרותי ויתרום להעלאת

המכירות לקראת החזרה לבית הספר".

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

דודי חברון. חברון זלצמן שביט: "אני שמח לקבל למשרדינו מותג מוביל כגון תיקי מודן. שוק התיקים בישראל רווי במותגים ובעיצובים והבידול ביניהם כמעט ולא קיים. המטרה בקמפיין שיצרנו היא קודם כל לייצר בולטות רלוונטית ולאחר מכן, לפנות באחת גם לאם וגם לילד תוך הבנה שכל אחד מחפש במוצר משהו שונה לגמרי".

מהחברה נמסר כי הקמפיין, בהיקף של כמיליון שקל יעלה בעיתונות (ידיעות אחרונות) ובערוצים המסחריים, ויימשך מספר שבועות. בשנה שעברה פעלה החברה באופן עצמאי ועל פי יפעת בקרת פרסום פרסמה במהלך אוגוסט 2011 בלבד, ובהיקף של כ-230 אלף דולר, במחירי מחירון.

תגובות לכתבה(14):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    תקציב מאוד גדול בדרך אליהם (ל"ת)
    סרן שמועתי 01/07/2012 22:56
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    אלוהים, על כל פיפס אצלם אתה מדווח ??? (ל"ת)
    הבנימין 01/07/2012 18:14
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    מוכשרים בטירוף. מגיע להם! (ל"ת)
    ענבל 01/07/2012 15:32
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    בהצלחה חברים! (ל"ת)
    אורן 01/07/2012 14:28
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    שוש 01/07/2012 11:24
    הגב לתגובה זו
    תותח !!! תותח!!! תותח!!
  • 6.
    עמית 01/07/2012 11:23
    הגב לתגובה זו
    יש חיה כזאת? זה לא כשהיינו ילדים? תיכף יחזירו את נעלי המגפר
  • 5.
    לקוח מרוצה 29/06/2012 12:36
    הגב לתגובה זו
    שילוב מנצח של דודי, אסי וגמרוצה סוף זה הכל על אנשים
  • דודי אסי וגבי! (ל"ת)
    הלקוח 01/07/2012 09:13
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    חזש נותנים בראש (ל"ת)
    שחר 28/06/2012 21:03
    הגב לתגובה זו
  • פאתטי מזה אין...הכל תגובות עצמיות (ל"ת)
    01/07/2012 17:52
    הגב לתגובה זו
  • toni 28/06/2012 22:42
    הגב לתגובה זו
    משרד קטן אבל עם יכולות גדולות
  • 3.
    אריק 28/06/2012 20:32
    הגב לתגובה זו
    עושים עבודה מדהימה עבור הלקוחות שלהם, אין מה להגיד. מאוד אהבתי את הקמפיין האחרון למטבחי זיו ואת הסרט לבונזו.
  • 2.
    לא אסי 28/06/2012 15:18
    הגב לתגובה זו
    משהו טוב קורה בחברון זלצמן שביט (העתק -> שנה שם -> העלה תגובה כל 37 דקות)
  • 1.
    אני 28/06/2012 15:16
    הגב לתגובה זו
    דודי, איך הייתי?
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.