ג'וניפר רוכשת את קאגור הישראלית ב-67.5 מ' ד' מזומן

בתוספת אופציות והטבות אחרות. הסגירה צפויה ברבעון ה-2, 2005. בין הגוזרים קופון: קרן קונקורד, אקסל פרטנרס. ג'וניפר נטוורקס מתכננת לנצל את הרכישה על מנת להקים מרכז R&D בישראל
חזי שטרנליכט |

ג'וניפר נטוורקס (נאסד"ק: JNPR) הכריזה היום (שלישי) על חתימת הסכם סופי לרכישת חברת Kagoor Networks הישראלית בעסקת מזומנים בהיקף של 67.5 מיליון דולר, בתוספת אופציות והטבות אחרות. מהלך זה מהווה, לדברי ענקית ציוד התקשורת צעד נוסף באסטרטגיה העולמית לספק ללקוחותיה ברחבי העולם פתרונות אבטחה לרשתות תקשורת עתירות תעבורה.

מג'וניפר נטוורקס נמסר, כי השילוב של הפתרונות הטובים מסוגם של אבטחת רשתות של ג'וניפר נטוורקס וטכנולוגית בקרת הגבולות (Session Border Control-SBC) של Kagoor Networks מספק פתרון רב עוצמה למפעילי רשתות תקשורת, המחפשים ליישם ביעילות Voice over Internet Protocol (VoIP) איכותי ושירותי מדיה עשירה נוספים. טכנולוגית בקרת הגבולות הינה אחת מאבני היסוד הדרושים לרשת האינפראנט - יוזמה שמובילה ג'וניפר נטוורקס.

מטה Kagoor Networks ממוקם בסאן מטאו, קליפורניה. מרכז המחקר והפיתוח נמצא בעיר הרצליה. Kagoor Networks מוסיפה לג'וניפר צוות מהנדסים מיומן עם התמחות נרחבת בתחום הקול. בנוסף, מוצרי ה-VoiceFlow SBC של Kagoor Networks מותקנים אצל למעלה מ-100 ספקיות שירותי תקשורת ברחבי העולם, אשר בחלקן הגדול מיישמות גם את הטכנולוגיה של ג'וניפר נטוורקס. הסינרגיה של ג'וניפר ו-Kagoor באה, לדבריהן, לידי ביטוי גם ברשימת השותפות האסטרטגיות של שתי החברות, ובכללן: לוסנט, סימנס ו-NEC.

ג'וניפר נטוורקס מסרה, כי תנצל את הרכישה על מנת להקים מרכז R&D בישראל, אשר ינצל את מאגר המהנדסים המוכשר המצוי בישראל.

"מפעילות שירותי תקשורת ברחבי העולם מחפשות יותר ויותר לספק שירותי VoIP מורחבים ושירותי מדיה עשירה ללקוחותיהם הארגוניים והפרטיים, אך הן חייבות לעשות זאת באופן מאובטח ובטוח. טכנולוגית SBC של Kagoor מהווה מרכיב מפתח באספקת התכונות הללו. עם Kagoor, ג'וניפר משיגה את טכנולוגית בקרת הגבולות הטובה מסוגה ומרכז של מצויינות בתחום טכנולוגיות הקול", אמר קיטו קולורי, מנהל קבוצת מוצרי האבטחה בג'וניפר נטוורקס.

"לקוחותינו ושותפינו המשותפים כבר זיהו את הערך של שילוב פתרונות ג'וניפר נטוורקס ו-Kagoor, המסייעים להם לבדל את השירותים שהם מציעים ללקוחותיהם ולהפוך לארגונים עם הכנסות גדולות יותר", אמר ג'ים דולצ'ה, סגן נשיא, תפעול עולמי בג'וניפר נטוורקס. "רכישה זו מדגימה את המחוייבות הנמשכת של ג'וניפר נטוורקס לסייע ללקוחות להרחיב את העסקים שלהם באמצעות יצירת רשתות IP מבוססות אינפראנט, המשלבות את האיכות והביטחון של רשתות פרטיות עם הגמישות והחסכון של רשתות ציבוריות".

"אנו רואים בכך צעד אסטרטגי עבור ג'וניפר נטוורקס. טכנולוגית בקרת הגבולות של Kagoor מהווה מרכיב מפתח בהקמת הרשתות של הדור הבא שתהיינה בטוחות, אמינות ואיכותיות. אנו שמחים להרחיב את השותפות הקיימת שלנו עם ג'וניפר בתחום חשוב זה", אמר אנדריאס מולר-שוברט, נשיא תחום פתרונות לרשתות נייחות בחברת סימנס.

"אנו מאוד מרוצים להצטרף לצוות של ג'וניפר נטוורקס ונרגשים מן ההזדמנות הניתנת ללקוחותינו ושותפינו המשותפים. ההתמחות של Kagoor בתחום הקול והפונקציונליות שבפתרונות בקרת הגבולות לרשתות VoIP של החברה משלימים היטב את ההתמחות של ג'וניפר בתחום הרשתות ואבטחת המידע", אמר עופר כהנא, מנכ"ל Kagoor וממייסדיה.

הרכישה צפויה להיסגר ברבעון השני של 2005. Kagoor השיגה הכנסות של כ-5 מיליון דולר בשנת 2004. אפקט הרכישה צפוי להקטין את הרווחיות בפחות מ-1 סנט למניה של ג'וניפר נטוורקס בשנת 2005 ולהעלות את הרווחיות עוד בשנת 2006.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מונית
צילום: ביזפורטל

נהגי מוניות בנתב"ג מאיימים לשבות בערב החג: ההתנגדות לאובר עולה מדרגה


ארגון נהגי המוניות הכריז על שביתה לקראת ראש השנה במחאה על כוונת משרד התחבורה להכניס את אובר לפעילות חוקית בישראל. רשות שדות התעופה נערכת לעומסים ולפתרונות תחבורתיים



רן קידר |
נושאים בכתבה מונית אובר

שוב מאבק בין נהגי המוניות למשרד התחבורה, והפעם סביב היוזמה לשילוב שירות הנסיעות של אובר בישראל. ערב ראש השנה, כשבנתב"ג צפויים לעבור קרוב ל-86 אלף נוסעים ב-516 טיסות נכנסות ויוצאות, עשרות נהגי מוניות צפויים לפתוח בשיבוש תחבורתי כחלק מ"שביתה איטלקית" מקומית במחאה על כוונת המשרד לאפשר לאפליקציית Uber לפעול בישראל.

השיבוש צפוי לכלול אי הגעה של נהגים לנמל התעופה, מה שעלול לפגוע בזמינות שירותי המוניות במקום. עם זאת, מדובר ביוזמה של הארגון הקטן מבין שלושת הארגונים המייצגים את נהגי המוניות. שני הגופים המרכזיים, התאחדות נהגי המוניות בראשות כפיר בן זינו, והתאגדות נהגי המוניות מפורום העצמאים בהסתדרות בראשות זהר גולן, חלוקים ביניהם על אופי המאבק.

בן זינו, המייצג כ-5,000 נהגים, הודיע כי הארגון בראשותו יחל בצעדי שיבוש כבר מהערב, אך לא יחריף אותם בצורה שתקשה על הציבור בתקופת החג. לדבריו, אם לא יתקבל מענה מצד ראש הממשלה בנימין נתניהו, יישקל מהלך של הקמת מפלגה חדשה שתאגד נהגי מוניות ונציגי תחבורה ציבורית. מנגד, זהר גולן סבור כי שביתה אינה מוצדקת בשלב זה, וטוען כי ראוי לפעול רק לאחר שייגמרו כל האמצעים האחרים. לפי דבריו, הארגון יכנס דיון אחרי החג לגיבוש מהלכים אפשריים, אך מדגיש כי אם יוחלט על שביתה, היא תכלול את כלל הארץ ולא תתמקד רק בנתב"ג.

ברשות שדות התעופה נערכים למחסור במוניות באמצעות הפעלת קווים חלופיים של שאטלים ישירים ממרכז השדה לערים המרכזיות. בתיאום עם רכבת ישראל, נבחנת אפשרות להרחיב את תדירות הרכבות שיוצאות מהשדה, כולל במהלך ימי החג. ברשות מבקשים מהציבור להיערך בהתאם ולהעדיף שימוש בתחבורה ציבורית או הגעה ברכב פרטי.

היערכות זו נמשכת גם לימי החג עצמם, מאחר שגם בהם עלול להימשך המחסור במוניות. הרשות שוקלת להפעיל שירות אוטובוסים גם בחג עצמו, אם יתברר שהביקוש עולה על ההיצע.


שביתה חלקית של נהגי המוניות