השלב הראשון: שופרסל משיקה את שופרסל דיל
יו"ר שופרסל אברהם ביגר, ומנכ"ל שופרסל אפי רוזנהויז, הודיעו היום על פתיחת שופרסל דילף. מדובר ברשת חנויות המזון הזולה בישראל בפריסה ארצית, לדברי ההנהלה. רשת שופרסל דיל תמנה 27 חנויות בפריסה ארצית מנהריה וכרמיאל בצפון ועד באר שבע ואופקים בדרום. הרשת מבוססת על חנויות "יוניברס קלאב" וחנויות "מחסני מזון". שטחי המסחר של החנויות נעים בין 2,000 מ"ר ל-7,000 מ"ר.
המנכ"ל רוזנהויז מסר כי "האסטרטגיה של רשת שופרסל דיל הינה אסטרטגיית מחיר. הפעילות התומכת באסטרטגיה זו היא מגוון מוצרים רחב במחירים נמוכים ולאורך זמן". הוא מסר כי, במסגרת אסטרטגיה זו יוכל הצרכן הישראלי ליהנות מהמחירים הטובים ביותר בשוק.
הרשת תעבוד בשיטת ה-EDLP או Every Day Low Price. כלומר: אין מבצעים ואין פרסום של מחירים. הצרכן ימצא בשופרסל דיל את סל הקניה הזול ביותר כל הזמן. לדוגמא: שמיניית בקבוקי קוקה קולה 34.75 שקל, אבקת כביסה אריאל (6ק"ג) 52.9 שקל, רביעיית טונה סטארקיסט (170 גרם)-14.65 שקל, מרק דגש תלמה (1 ק"ג)-14.99 שקל, פריגת 1.5 ליטר-4.99 שקל, נס קפה רד מאג (200 גרם) -14.99 שקל, 6 שוקולד פרה-15.49 שקל, שוקולד למריחה השחר (1 ק"ג)- 14.99שקל.
שופרסל השקיעה כ-50 מיליון שקל בעיצובן מחדש של 27 חנויות הרשת והתאמתן לצרכי הלקוחות. החנויות הותאמו לקניה נוחה ויעילה: גישה וחניה נוחה, מעברים רחבים וקו קופות מהיר. השילוט הפנימי בחנות מקל על ההתמצאות ומציג באופן בולט וידידותי את מחירי המוצרים.
אפי רוזנהויז ציין כי הרשת תהיה פתוחה לכלל הלקוחות במדינה, ללא צורך בתשלום שנתי של דמי חבר (דמי החבר של חברי מועדון יוניברס, מוחזרים בימים אלה במזומן).
לקראת ראש השנה 2005, תציג רשת שופרסל את רשת ההיפרמרקטים: "שופרסל ביג" ובתהליך מקביל שיסתיים במהלך שנת 2006 תושלם הסבת רשת החנויות השכונתיות "שופרסל שלי", המהלך יכלול גם את הסבת המועדון והמותג הפרטי תחת המטריה של המותג "שופרסל".