שחקן חדש בשוק מוצרי התינוקות: "הארט"

המותג מציע מגוון מוצרי פרימיום מתחום הצריכה השוטפת ובהשקתו בארץ הושקעו 500 אלף דולר
אפרת אדיר |

לשוק הצומח של מוצרי תינוקות והריון בישראל מצטרף בימים אלה שחקן חדש: HEART.

בהשקת המותג בארץ הושקעו 500 אלף דולר והוא מציע לצרכן מוצרי פרימיום, כולל מוצרים בקטגוריות חדשות שאינן קיימות כיום בישראל. בשלב ראשון, ייצאו למדפים אביזרי הזנה, אביזרי שינה ומוצרים חדשניים בתחום הטואלטיקה, ההיגיינה והיגיינת הפה לפעוטות. בתוך חצי שנה יצטרפו אל המוצרים המשווקים גם מוצרי מזון לפעוטות וכן מוצרים לנשים הרות.

פעילות החדרת המותג כוללת קמפיין אינטרנט, השקת אתר אינטרנט, דיוור ישיר לקהל המטרה, פעילות קד"מ בנקודות המכירה ופעילות בקרב המגזר המקצועי. המוצרים ישווקו ברשתות הפארם והמזון, בחנויות מובחרות של הרשת הרביעית ובחנויות המתמחות בתינוקות. ההפצה תיעשה על-ידי חברת רנדי בע"מ, מפיצת מוצרי המותג "גרבר" ו"ג'ונסון אנד ג'ונסון".

המותג HEART הוקם ומנוהל על-ידי חמוטל יצחק ואוריאל קסלר, שמאחוריהם ניסיון רב שנים בייזום, פיתוח ושיווק של מוצרים לתינוקות וילדים. יצחק שימשה בתפקידים מרכזיים בחברת "פרומדיקו", ובין היתר ניהלה במשך שנים ארוכות את מערך השיווק של מוצרי התינוקות, ובכללם המותג "סימילאק" ומותג הבקבוקים הבטוחים "B FREE". במסגרת זו נזקפת לזכותה הובלת הקמפיין נגד שיווק בקבוקים המכילים ביספינול.

קסלר שימש מספר שנים כמנכ"ל החברה הבת של "פרומדיקו", שעסקה בייזום, ייבוא, שיווק והפצה של מוצרי מזון, ביניהם גם מוצרי התינוקות של החברה.

לדברי חמוטל יצחק: "לכל מוצרי HEART יש ערך מוסף כלשהו. חלקם מביאים עימם שיפור של הקיים בהיבט מסוים כמו בריאות, נוחות, הנאה, טעם, שמירת הסביבה וכו', ואחרים מביאים עימם פתרון חלוצי בקטגוריות חדשות, שהן כשלעצמן בעלות ערך מוסף לצרכן. אנו צופים שהיקף הפעילות בשנה הראשונה יסתכם בכ-2 מיליון דולר".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
שי אהרונוביץ רשות המסים
צילום: דני שם טוב דוברות

ישראל במקום הרביעי בעולם במיסוי על הכנסות גבוהות

מס היסף החדש - המדינה מרוויחה מההצלחה שלכם. אתם שותף זוטר לרווחים; העלייה במס היסף מביאה את היקף המיסוי בארץ למספרים חסרי תקדים - על המצוי ועל הרצוי

אריאל כץ |
נושאים בכתבה מס יסף

בתחילת שנת 2025 במסגרת חוק ההתייעלות הכלכלית מס היסף קפץ בעוד 2% והעלה את שיעור המס הכולל המוטל על הכנסות גבוהות לשיא חדש ועל הכנסות מסוימות יחול מס בשיעור שיא של 52%(!).
ומכאן שהנישום הוא ה"שותף הקטן" בפעילות הכלכלית, בעוד המדינה היא השותף הראשי.

מהו בעצם מס היסף?

מדובר במס שמתווסף לשיעורי המס הקיימים וקיים בהכנסה גבוהה במיוחד - מעל 721,560 שקל בשנה נכון לשנת 2025, המס נועד במטרה לצמצם פערים חברתיים, ולעשות צדק חברתי עם מיסוי פרוגרסיבי  (מס הכנסה שבו שיעור המס עולה ככל שההכנסה עולה).

איפה האבסורד?

עד היום, הכנסות שלא נקבע להן שיעור מס מיוחד, חויבו במס פרוגרסיבי בהתאם למדרגות המס כאשר שיעור המס על הכנסה היה משתנה בהתאם לרמות ההכנסה. מדרגות המס החלו מ-10% (בגין הכנסות אקטיביות) ונעו עד 47%

שי אהרונוביץ רשות המסים
צילום: דני שם טוב דוברות

ישראל במקום הרביעי בעולם במיסוי על הכנסות גבוהות

מס היסף החדש - המדינה מרוויחה מההצלחה שלכם. אתם שותף זוטר לרווחים; העלייה במס היסף מביאה את היקף המיסוי בארץ למספרים חסרי תקדים - על המצוי ועל הרצוי

אריאל כץ |
נושאים בכתבה מס יסף

בתחילת שנת 2025 במסגרת חוק ההתייעלות הכלכלית מס היסף קפץ בעוד 2% והעלה את שיעור המס הכולל המוטל על הכנסות גבוהות לשיא חדש ועל הכנסות מסוימות יחול מס בשיעור שיא של 52%(!).
ומכאן שהנישום הוא ה"שותף הקטן" בפעילות הכלכלית, בעוד המדינה היא השותף הראשי.

מהו בעצם מס היסף?

מדובר במס שמתווסף לשיעורי המס הקיימים וקיים בהכנסה גבוהה במיוחד - מעל 721,560 שקל בשנה נכון לשנת 2025, המס נועד במטרה לצמצם פערים חברתיים, ולעשות צדק חברתי עם מיסוי פרוגרסיבי  (מס הכנסה שבו שיעור המס עולה ככל שההכנסה עולה).

איפה האבסורד?

עד היום, הכנסות שלא נקבע להן שיעור מס מיוחד, חויבו במס פרוגרסיבי בהתאם למדרגות המס כאשר שיעור המס על הכנסה היה משתנה בהתאם לרמות ההכנסה. מדרגות המס החלו מ-10% (בגין הכנסות אקטיביות) ונעו עד 47%