הכרם ואבסולוט וודקה מתכוננות לסילבסטר
חברת הכרם תשקיע כ-3 מיליון שקל בהשקת מותג וודקה אבסולוט בגרסת דיסקו, בישראל. משקה "אבסולוט דיסקו" נמכר במהדורה מוגבלת לאספנים.
המותג, שיצא לאוויר העולם ב-1979, יושק תוך מחווה מיוחדת לאותה תקופה. מחווה שיווקית זו תבוא לידי ביטוי באריזה יוצאת דופן בהשראת מה שהפך לאייקון הזוהר של שנות ה- 70: כדור המראות.
יהיה דיסקו
לדברי רונית אבנר-אפשטיין, סמנכ"לית שיווק בחברת הכרם: "הסילבסטר הזה אבסולוט דיסקו מביא עמו חדשנות, חגיגיות ורלוונטיות התואמים את רוח החג. כמו כן, בחודש דצמבר נעלה לראשונה קמפיין טלוויזיוני תחת הסלוגן: In an ABSOLUT world, כחלק מהשקה בינלאומית".
עוד מוסיפה אבנר אפשטיין, כי הצרכן הישראלי מאוד מודע לערכי המותג ומעריך ועוקב אחרי הקמפיינים של אבסולוט לאורך השנים.
האריזה המדוברת מורכבת מ-1,000 ריבועים כסופים קטנים היוצרים אפקט של כדור מראות העוטף את בקבוק אבסולוט. בנוסף, הבקבוק ניתן לתלייה.
נזכיר, כי הקמפיין הבינלאומי החדש למותג אבסולוט שעלה בחצי השנה האחרונה החליף את אחד הקמפיינים הידועים ביותר בעולם הפרסום ("שחקן ראשי"), קמפיין שליווה את המותג אבסולוט שנים רבות. הקמפיין החדש: "In an ABSOLUT world " מציג סיטואציות שונות המדגימות כיצד ייראה עולם מושלם, עולם "אבסולוטי".
צעירים בישראל מעדיפים וודקה
מסקר חדש שהופק ונותח על-ידי חברת "לעומק לתודעה", המתמחה בשיווק לצעירים, על בסיס מאגר הסקרים של חברת TGI, עולה כי מתוך כלל שותי הוודקה בישראל, 51% מעדיפים וודקה אבסולוט, ואחריה בהפרש ניכר וודקה סמירנוף עם 19.5%. כמו כן, 63.3% מבין "הבליינים" מעדיפים וודקה אבסולוט, ובקרב חיילים, הנחשבים ל"נכנסים חדשים" - 66.5% מעדיפים וודקה אבסולוט.
גם הסטודנטים מעדיפים לצרוך וודקה אבסולוט (55.8%), ובסך הכל מבין אוכלוסיית הצעירים בגילאי 18-35, 26.1% מעדיפים וודקה על פני משקה אחר.