סקאל ספורט וחברת בריל מקימות רשת של המותג נאוטיקה

5 סניפים ראשונים של אפנת "נאוטיקה" ייפתחו עד סוף שנת 2007; עד סוף שנת 2008, תמנה הרשת 10 סניפים בהשקעה של 10 מיליון שקל
אפרת אדיר |

רשת חדשה בישראל נפתחת בימים אלה תחת המותג "נאוטיקה", שנרכש לאחרונה על-ידי החברות "סקאל ספורט" ו"בריל".

עד כה, המותג הפעיל חנות דגל אחת בישראל, הממוקמת בקניון ארנה בהרצליה פיתוח. סניף זה נפתח עם הקמת הקניון, בסוף שנת 2001. כמו כן, המותג נאוטיקה משווק גם בנקודות מכירה ברחבי הארץ, ביניהן רשת סקאל ספורט, רשת חנויות אמפוריום ולכ-100 חנויות אופנה פרטיות.

בשלב הראשון לפתיחת רשת האופנה, ייפתחו 5 סניפים חדשים בהשקעה כוללת של 5 מיליון שקל עד סוף שנת 2007. הסניפים ישתרעו על שטח ממוצע הנע בין 100-150 מ"ר, בקונספט ועיצוב רוח המותג, המתאפיין בסגנון הפלגה, יאכטות, ים וגלישה.

החנויות יכללו תמהיל רחב של פרטי לבוש, בעיקר לגברים, ומגוון רחב של אביזרי אופנה: תיקים, חגורות, כובעים, נעלים וכו'.

בשלב השני, תפתח הרשת עד סוף שנת 2008 חמישה סניפים נוספים בהשקעה של 5 מיליון שקל. חיים סקאל, סמנכ"ל השיווק של קבוצת סקאל מסר כי חמשת הסניפים החדשים נפתחים באזורים יוקרתיים בהם יש ביקוש למותג נאוטיקה כמו: קניון גן העיר בת"א, קניון שבעת הכוכבים , מלון רויאל גרדן באילת, מרכז ממילא בירושלים ובגבעת שמואל.

עוד מסר סקאל, כי ההחלטה להתרחב עם המותג נאוטיקה לרשת חנויות בישראל נובעת מהצלחת המותג בארץ, בשנתיים האחרונות, בנקודות המכירות בהם המותג משווק. לדבריו, בשנת 2007 נרשמה עלייה של למעלה מ-300% במכירות המותג נאוטיקה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה