מה-1 בינואר "רשת" משתלטת על נתח השידור בישראל

הזכיינית עוברת ל-4 ימי שידור ותשיק בפתיחת 2008 את לוח השידורים החדש בהשקעה של כ-180 מיליון שקל
אפרת אדיר |

זכיינית ערוץ 2, "רשת", עוברת בתחילת ינואר 2008 ל-4 ימי שידור ותחזיק בנתח השידור הגדול בערוץ. בתוך כך, נערכת הזכיינית לשינויים בלוח השידורים של יום שישי ותעלה לשידור עשרות מותגי תוכן חדשים מז'אנרים שונים, כל זאת בהשקעה כספית של כ-180 מיליון שקל.

ימי השידור החדשים של רשת הם רביעי עד שבת. בשנתיים האחרונות בהן שידרה רשת 3 ימים בשבוע, הגיעו שיעורי הצפייה בערוץ 2 לגבוהים מזה 5 שנים.

יום שישי החדש ב"רשת"

כחלק מחילופי הימים, מקבלת רשת לידיה את יום שישי ומתכננת להרחיב את רצועת ה"פריים-טיים" של הערב לשעה 18:30, תוך הצבת 4 מותגים חדשים עם כוח משיכה גדול עד לשעה 23:00.

את הערב תפתח תוכנית האירוח החדשה של רבקה מיכאלי, במטרה להביא לראשונה בשנים האחרונות לשיעורי צפייה גבוהים במשבצת שידור זו. אולפן שישי יעבור גם הוא שינוי דרמטי לאור הצטרפותו של יאיר לפיד כמגיש.

דגש על הריאליטי

תוכנית הבידור המרכזית של הערב תהיה הריאליטי החדש "גריז" ולאחריה תשודר הסדרה ההומוריסטית החדשה "כפיות".

מנכ"ל "רשת", יוחנן צנגן, התייחס לדברים ואמר: "השנתיים האחרונות בפעילותה של "רשת" הציבו אותה בראש תעשיית הטלוויזיה בארץ. בשנתיים אלו השיקה החברה מותגי תוכן מצליחים יותר מכל גוף שידור בישראל ודי אם נציין את "רוקדים עם כוכבים", "הישראלים", "מרחק נגיעה", "1 נגד מאה", "השורה התחתונה" ו"הכל דבש"".

עוד הוסיף צנגן, כי "החל מינואר "רשת" תהיה גוף התקשורת עם נתח השוק הגדול ביותר בישראל, דבר שיבוא לידי ביטוי בעשרות תוכניות חדשות, שישודרו בחודשים הקרובים, ועוד עשרות פרויקטים חדשים בפיתוח שנמצאים בתהליכים שונים של עבודה".

היעד: השגת נתח של 60% מתקציבי הפרסום בערוץ 2

כחלק מהמעבר ל-4 ימי שידור ישנה היערכות מוגברת גם מצד מחלקות השיווק והמכירות של הזכיינית על מנת לעמוד ביעד המרכזי של החברה: השגת נתח של 60% מתקציבי הפרסום בערוץ 2 . על מנת להשיג יעד זה, אומרים בזכיינית, תספק החברה ללקוחותיה, החל מינואר הקרוב, מטריית שירותים רחבה, שתכלול תכנון מדיה, נתוני מחקר מפולחי קמפיין וייעוץ הפקתי בתחום הטלוויזיה, וכל זאת ללא תוספת עלות למפרסם.

"רשת" ברשת

גם אתר האינטרנט של "רשת" שהושק השנה, יציג, החל מה-1 בינואר, לוח שידורים מלא במשך 7 ימים בשבוע. במרכזו של הלוח, שידורים חיים של תוכניות המופקות בלעדית לאתר בימים ראשון, שני ושלישי, ביניהן "מהדורת חדשות גריז", "המומחים של רשת", ותוכניות לייף סטייל ואימון אישי בתחומים שונים.

לדברי אילן טוביהו, משנה למנכ"ל "רשת": "החל מחודש ינואר הופכת "רשת" לגורם המשמעותי ביותר בשוק הפרסום בטלוויזיה. 4 ימי שידור רצופים נותנים למפרסם אפשרויות פרסום חסרות תקדים וממקסמות את שיעורי החשיפה שלו. בשנתיים האחרונות קיימת מגמת עליית מתמדת בהיקף תקציבי הפרסום המופנים לטלוויזיה, הסיבה העיקרית לכך היא שיעורי הצפייה חסרי התקדים והאפקטיביות הפנומנאלית של פרסום בטלוויזיה בישראל". עוד צופה טוביהו, כי בשנת 2008 הפרסום בטלוויזיה יעלה על 40% מכלל מדיות הפרסום בשוק.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה