מותג האיפור המקצועי "מאק" נוחת בדיוטי פרי
דיוטי פרי ג''ימס ריצ'רדסון בנתב"ג ממשיכים להרחיב את מגוון המותגים המוצעים בחנות ומשיקים לראשונה את מותג האיפור המקצועי המוביל, M.A.C ("מאק").
אבי בן-חור, מנכ"ל ג''ימס ריצ'רדסון מציין כי, מדובר במותג מבוקש במיוחד. "לפיכך אנו צופים להגיע להיקף מכירות של למעלה ממיליון דולר כבר בשנה הראשונה", אמר בן-חור.
חגית בכר, סמנכ"ל השיווק והסחר של ג''ימס ריצ'רדסון מוסיפה כי, "מותג האיפור מאק זוכה לפופולאריות רבה בקרב צרכנים פרטים ומאפרים מקצועיים. אנו מאמינים כי בואו של המותג "מאק" לדיוטי פרי צפוי להיות סיפור הצלחה שיתרום משמעותית לרמת הטראפיק בחנות בכלל ולעלייה ממשית במחזורי האיפור בפרט".
בימים אלה חוגגת חברת "מאק" הבינלאומית את שנתה ה-12. המותג נולד בטורונטו, קנדה, על ידי פרנק טוסקן, אמן איפור וצלם, ועל ידי פרנק דיאנג'לו, ספר, במטרה לתת מענה לצרכים המקצועיים של אמני איפור. בשנת 1998 נרכשה החברה על ידי הקונצרן אסתי לאודר, ומאז זוכה החברה לשיעורי צמיחה מהגבוהים ביותר בענף.