ה-CRM של קומוורס - מעתה עם מיקרוסופט
חברת Comverse (קומוורס ) החלה פרויקט Microsoft Dynamics CRM כפתרון לאוטומציה של יחידות המכירה שלה בכל העולם וכך קישרה בין 800 אנשי שטח במסגרת פתרון ניהול לקוחות אחד. ההערכות בשוק ה-IT הן כי מדובר בעיסקה של מאות אלי דולרים.
בועז ירדני, סגן נשיא ו-CIO בחברת Comverse, מסר כי:"אנשי המכירות שלנו רגילים לעבוד עם Microsoft Office Outlook כממשק היומיומי העיקרי שלהם, והם חזרו וביקשו פתרון CRM שהשימוש בו יהיה קל ואינטואיטיבי ושישתלב במלואו ביישומים שכבר מהווים חלק בלתי נפרד מסדר היום שלהם. כארגון, השקענו רבות ב- Oracle Applications וערכנו בדיקות והשוואות רבות לפני שהחלטנו לשתף פעולה עם ספק תוכנה נוסף, אבל התרשמנו מאוד מהיכולת של Microsoft Dynamics CRM להתרחב בקלות בהתאם לגודל ולהיקף של הצרכים של אנשי המכירות שלנו, והאינטגרציה שלו עם Microsoft Office הבטיחה רמה גבוהה של קבלה ואימוץ מהיר מצד המשתמשים. בנוסף, Microsoft BizTalk Server סיפק אינטגרציה קלה עם פתרון ה-ERP שלנו מבית Oracle, כך שהפריסה כולה התבצעה בצורה קלה להפליא."
בראד וילסון, מנכ"ל חטיבת Microsoft Dynamics CRM, מסר כי: "ללקוחות ארגוניים נדרש יישום CRM שיוכל להתרחב על בסיס כלל-עולמי, לנהל תהליכים עסקיים מקצה לקצה, להשתלב בסביבות קיימות ולנהל כמויות גדולות של נתונים הקשורים ללקוחות. אנחנו עדים למספר הולך וגדל של לקוחות ארגוניים שמתנסים ב-Microsoft Dynamics CRM ומתרשמים מאוד מיכולת ההתרחבות שלו לצורך מענה לצרכים של ארגונים גדולים יותר".
ה-Microsoft Dynamics CRM אשר בעבר היה מזוהה עם חברות קטנות ובינוניות. בחברה אמרו היום, כי הודות לאינטגרציה ההדוקה של Microsoft Dynamics CRM עם Microsoft Office System ולזמינות שלו בשפות מרובות, כיום הוא מהווה אופציה מובילה וחסכונית עבור לקוחות ארגוניים שמתמקדים בצורכי הלקוחות שלהם ומשתמשים בידע אודות הלקוחות בתהליך פיתוח המוצרים שלהם.
לא רק לקוחות ארגוניים בתעשיית ההיי-טק מפיקים תועלת מ-Microsoft Dynamics CRM. ניכרת מגמה הולכת וגוברת לאימוץ הפתרון גם מצד ארגונים בתעשיות רבות אחרות, כמו ייצור, שירותים מקצועיים וכן שירותים בנקאיים ופיננסיים.