השמירה: 8 מיליון דולר במערך השידרוג למוקד 99
חברת השמירה טכנולוגיית מיגון השקיעה 8 מיליון שקל בהטמעת מערכת תוכנה חדישה של חברת ג'נראל אלקטריק, לשדרוג המוקד המבצעי של "מוקד 99". התוכנה מאפשרת התאמה אישית ואינדיווידואלית לצרכיי הלקוח, זיהוי ואיתור מהיר של הבעיה, באם מדובר בפריצה, בשריפה, במצוקה וכדומה. בנוסף, התוכנה מכילה קישורים רבים למערכות נלוות כגון צפייה מיידית בעת אירועי אזעקה במצלמות המותקנות באתר הלקוח, תוכנת מפות, שליטה על ניידות הסיור באמצעות GPS ועוד. בזמן אירוע,המערכת החדשה אחראית לזיהוי המהיר וביכולתה ליצור מגוון התראות (כמו HOT EVENT) להגדיר עדיפות לסוגי האירועים השונים ובכך מונעת טעויות אנוש, לעומת השיטה הקודמת שבעיקר הסתמכה על המוקדנים. המערכת החכמה מייעלת ומאיצה את יכולת הזיהוי והתגובה לאירועים השונים הודות לחסכון של 10 פעילויות שונות המתבצעות אוטומטית על ידי התוכנה. מחברת השמירה נמסר, כי במערכת החדשה הותאמו פיתוחים מיוחדים לצרכיי הלקוח הישראלי לדוגמא: "בארה"ב כאשר מתקבלת קריאה, על הלקוח להגיש פנייה למשטרה ואילו בארץ, ניידות של מוקד 99 כבר מסיירות באזור ומוכנות להעניק טיפול ראשוני ומיידי ללקוח. אי לכך הותאמה מערכת GPS לרכבים ולמוקד. מבנה המוקד עבר אף הוא "מתיחת פנים" ובנוי להעניק שירותים למוקדים ייעודים ללקוחות פרטיים ומוסדות מיוחדים כגון עיריות, בנקים ועוד. מיקי אדיב מנכ"ל חברת השמירה טכנולוגיות מיגון מסר, כי: "בארה"ב כבר יש למעלה ממיליון לקוחות המשתמשים בתוכנה ואין לי ספק כי המערכת החדשה תשדרג משמעותית את השירות שמוקד 99 יעניק מהיום לקוחותיו הפרטיים והעסקיים. המערכת החדשה יכולה לקלוט בו זמנית מספר רב של קריאות ולהעביר מיידית הוראה למוקד השירות על האירוע. בנוסף להשקעה הכלכלית בהטמעת המערכת החדשה הוספנו גם כוח עבודה מיומן ומנוסה על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר".