יבגני זרובינסקי
צילום: דודי בלו
פרסום ראשון

לא רק צחוקים ברשת: זרובינסקי מריץ מועמדים במוניציפאלי

אושיית הרשת יבגני זרובינסקי הקים לאחרונה משרד פרסום ומיתוג. כעת הוא גם מוסיף מחלקה לניהול קמפיינים לבחירות לרשויות המקומיות, שיתקיימו באוקטובר השנה

אלכסנדר כץ | (5)

לקראת הבחירות המוניציפליות בעוד 3 חודשים, משרד הפרסום והמיתוג 'זרובינסקי' בבעלותו של אושיית הרשת יבגני זרובינסקי, נכנס לתחום הפוליטי. לאייס נודע כי הוא מקים מחלקה מיוחדת לניהול קמפייני בחירות לרשויות המקומיות, והוא כבר מטפל במספר מתמודדים.

 

זרובינסקי הפך בשנים האחרונות לאושיית רשת מטורפת, עם כמעט 240 אלף עוקבים בפייסבוק, מספר דומה באינסטגרם, ועוד כמה עשרות אלפים בטוויטר. הוא מפרסם פוסטים הומוריסטיים, זכה בפרסים בתחומי הרשת, והפך לדמות מוכרת. הוא גם הבעלים של אתר קריות באינטרנט. בשנת 2016 הפיק מספר פרויקטים שונים וסרטונים עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ועם שר הביטחון אביגדור ליברמן.

 

כעת, בכוכע החדש שלו, הוא מייעץ אסטרטגית ומנהל את קמפיין הדיגיטל והתקשורת של דוד עציוני, יועצו לשעבר של שר האוצר משה כחלון, שמתמודד לראשות העיר חיפה;  וגם של סגן ראש עיריית קריית ים לשעבר, שלומי טל, שמתמודד לראשות העירייה. בנוסף מנהל זרובינסקי מו"מ עם מספר מועמדים נוספים במרכז הארץ.

 

זרובינסקי מסר בתגובה: "בעקבות פניות ממועמדים בכל רחבי הארץ ולאור הביקוש הרב מצאנו לנכון להרחיב את היריעה ולהקים מחלקה שתספק מענה לתחומים אלו. המחלקה החדשה תתמקד בהענקת שירות רוחבי כולל למועמדים לראשות או למועצות הערים: ליווי אסטרטגי, שירותי יחסי ציבור וניהול הנכסים הדיגיטליים של המועמד. מאמין שנעניק ללקוחות החברה ליווי אסטרטגי ייחודי שיוביל לתוצאות פורצות דרך ומשנות כיון".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    מקצוען (ל"ת)
    אורן פלגי 29/08/2018 10:02
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אורן, המשפצים 07/08/2018 11:57
    הגב לתגובה זו
    עושה לנו את היום ברשת!
  • 3.
    ליאן 06/08/2018 18:22
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה
  • 2.
    דפנה חיפאית 06/08/2018 18:04
    הגב לתגובה זו
    ומה הדבר הראשון שהוא בוחר לעשות בשביל הלקוח שלו בחיפה...ללכלך על מועמדים אחרים. זול ומגעיל. תגידו מה אתם הולכים לעשות ועזבו אותנו משטויות וגועל.
  • 1.
    פשוט מלך (ל"ת)
    שמעון 06/08/2018 16:59
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.