ירון אחר
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

אחרי כשנה וחצי: ירון אחר עוזב את קבוצת ג'רוזלם פוסט

המשנה למנכ"לית הקבוצה לתחום הדיגיטל מאז תחילת 2016, עוזב לאחר שבתקופה זו הושקה אתר ספורט 1 החדש, והושקו אפליקציות ל-Jpost ומעריב
אלכסנדר כץ | (11)

ירון אחר עוזב את קבוצת ג'רוזלם פוסט - כך נודע לאייס. אחר הגיע לקבוצה בפברואר 2016 ומונה למשנה למנכ"לית ג'רוזלם פוסט לתחום הדיגיטל. בשלב זה טרם מונה מחליף לאחר, שבוחן כעת מספר אופציות. 

בתפקידיו הקודמים היה אחר כסמנכ"ל ynet וסמנכ"ל תפוז, ייסד ומכר את אחד מאתרי הקניות החברתיות הראשונים בישראל - ביג דיל, ייסד את אתר הלוחות של קבוצת ידיעות win-win, וכן היה שותף-מייסד ב-2 סטארט-אפים. 

ירון אחר אישר את הדברים, ואמר לאייס: ""אני מסיים תקופה מאד מאתגרת, בין היתר בג'ינגול בין 4 פלטפורמות דיגיטל גדולות ומסועפות במיוחד. גם כישורי הדילוג שלי נבחנו. למדתי לא מעט מניהול 4 אתרי תוכן שונים הכוללים ערוצי חדשות 24/7, ספורט, תרבות והרבה יותר. השלמתי בתקופה הזו כל כך הרבה משימות עד שקשה להיזכר איפה התחלנו ואיפה אני עוצר, אבל השלב הבא יהיה לחפש אתגר שניתן להתמקד בו, כמו להוביל משהו חדש מנקודה מוגדרת לנקודה הבאה. הודיתי לרונית ולאלי עזור על ההזדמנות, ואעמוד בקשר עם הארגון גם בעתיד".

מנכ"לית קבוצת ג'רוזלם פוסט, רונית חסין הוכמן, אמרה לאייס: לירון הייתה תקופה טובה ופוריה בקבוצה, שכללה את השקת העיצוב החדש של אתר ג'רוזלם פוסט, בניית אפליקציות חדשות לאתרים ג'רוזלם פוסט, מעריב וספורט 1, וכן השקה של אתר ספורט 1 החדש. אנחנו מודים לו מאד על תרומתו לארגון ומאחלים לו בהצלחה, ומסתכלים לעבר היעדים הבאים שאנחנו רוצים לכבוש".

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    גדליה רבינוביץ, 08/07/2017 15:27
    הגב לתגובה זו
    ההשקה של אתר ספורט1 החדש! וואו איזה הישג מדהים שעוד ידובר בו קשות. בחיאת ירון לך קצת לים תשתזף, נראה לי שממש חם לך
  • 8.
    פרגונון 05/07/2017 16:24
    הגב לתגובה זו
    ויודע להתנהל בלי משוא פנים לעובדים וקולגות.
  • 7.
    עזי אלור 02/07/2017 14:50
    הגב לתגובה זו
    עוד אחד שנפנף בכלום שהוא עשה כדי לקבל ג׳וב. היה כלומניק ונשאר כלומניק. פלא ששרד שנה
  • 6.
    של הרבה רעש 30/06/2017 15:05
    הגב לתגובה זו
    ופחות בכל השאר. כמו כל גורם בכיר בארגון
  • 5.
    אין אחר כמו ירון אחר! (ל"ת)
    תותח 30/06/2017 08:00
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    יחיד במינו ובתחומו (ל"ת)
    בהצלחה תותח! 29/06/2017 19:59
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    הלך אחר. יבוא אחר. (ל"ת)
    אחר כך 29/06/2017 18:00
    הגב לתגובה זו
  • אין אחר כמו ירון אחר (ל"ת)
    אני 29/06/2017 19:59
    הגב לתגובה זו
  • אין אחר כמו ירון אחר (ל"ת)
    אני 29/06/2017 19:57
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    רביטל 29/06/2017 17:43
    הגב לתגובה זו
    אחד האנשים היותר מקצועים בתחום.
  • 1.
    תותח נדיר בתחום (ל"ת)
    יעל 29/06/2017 17:17
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.