אחרי כשנה וחצי: ירון אחר עוזב את קבוצת ג'רוזלם פוסט
ירון אחר עוזב את קבוצת ג'רוזלם פוסט - כך נודע לאייס. אחר הגיע לקבוצה בפברואר 2016 ומונה למשנה למנכ"לית ג'רוזלם פוסט לתחום הדיגיטל. בשלב זה טרם מונה מחליף לאחר, שבוחן כעת מספר אופציות.
בתפקידיו הקודמים היה אחר כסמנכ"ל ynet וסמנכ"ל תפוז, ייסד ומכר את אחד מאתרי הקניות החברתיות הראשונים בישראל - ביג דיל, ייסד את אתר הלוחות של קבוצת ידיעות win-win, וכן היה שותף-מייסד ב-2 סטארט-אפים.
ירון אחר אישר את הדברים, ואמר לאייס: ""אני מסיים תקופה מאד מאתגרת, בין היתר בג'ינגול בין 4 פלטפורמות דיגיטל גדולות ומסועפות במיוחד. גם כישורי הדילוג שלי נבחנו. למדתי לא מעט מניהול 4 אתרי תוכן שונים הכוללים ערוצי חדשות 24/7, ספורט, תרבות והרבה יותר. השלמתי בתקופה הזו כל כך הרבה משימות עד שקשה להיזכר איפה התחלנו ואיפה אני עוצר, אבל השלב הבא יהיה לחפש אתגר שניתן להתמקד בו, כמו להוביל משהו חדש מנקודה מוגדרת לנקודה הבאה. הודיתי לרונית ולאלי עזור על ההזדמנות, ואעמוד בקשר עם הארגון גם בעתיד".
מנכ"לית קבוצת ג'רוזלם פוסט, רונית חסין הוכמן, אמרה לאייס: לירון הייתה תקופה טובה ופוריה בקבוצה, שכללה את השקת העיצוב החדש של אתר ג'רוזלם פוסט, בניית אפליקציות חדשות לאתרים ג'רוזלם פוסט, מעריב וספורט 1, וכן השקה של אתר ספורט 1 החדש. אנחנו מודים לו מאד על תרומתו לארגון ומאחלים לו בהצלחה, ומסתכלים לעבר היעדים הבאים שאנחנו רוצים לכבוש".
- 9.גדליה רבינוביץ, 08/07/2017 15:27הגב לתגובה זוההשקה של אתר ספורט1 החדש! וואו איזה הישג מדהים שעוד ידובר בו קשות. בחיאת ירון לך קצת לים תשתזף, נראה לי שממש חם לך
- 8.פרגונון 05/07/2017 16:24הגב לתגובה זוויודע להתנהל בלי משוא פנים לעובדים וקולגות.
- 7.עזי אלור 02/07/2017 14:50הגב לתגובה זועוד אחד שנפנף בכלום שהוא עשה כדי לקבל ג׳וב. היה כלומניק ונשאר כלומניק. פלא ששרד שנה
- 6.של הרבה רעש 30/06/2017 15:05הגב לתגובה זוופחות בכל השאר. כמו כל גורם בכיר בארגון
- 5.אין אחר כמו ירון אחר! (ל"ת)תותח 30/06/2017 08:00הגב לתגובה זו
- 4.יחיד במינו ובתחומו (ל"ת)בהצלחה תותח! 29/06/2017 19:59הגב לתגובה זו
- 3.הלך אחר. יבוא אחר. (ל"ת)אחר כך 29/06/2017 18:00הגב לתגובה זו
- אין אחר כמו ירון אחר (ל"ת)אני 29/06/2017 19:59הגב לתגובה זו
- אין אחר כמו ירון אחר (ל"ת)אני 29/06/2017 19:57הגב לתגובה זו
- 2.רביטל 29/06/2017 17:43הגב לתגובה זואחד האנשים היותר מקצועים בתחום.
- 1.תותח נדיר בתחום (ל"ת)יעל 29/06/2017 17:17הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
