פרסום ראשון

איש במקום איש: ארנון גל מונה לעורך התכנית 'אנשים' במקומו של נדב פייניק

גל עוזב את 'חדשות 10' לאחר שלל תפקידים בחברה: ראש דסק תחקירים, אחד מעורכי המהדורה המרכזית ועורך 'צינור לילה'. בעבר ערך את NRG
אלכסנדר כץ | (9)

ארנון גל יערוך את התכנית 'אנשים' שמפיקה 'קסטינה' עבור 'קשת' - כך נודע לאייס. גל יחליף נדב פייניק, שעוזב את התפקיד בתכנית של דרור גלוברמן, לטובת עריכת התכנית היומית החדשה של נדב בורנשטיין - עם הגעתו ל'קשת' מערוץ 10.

לפני כחודשיים מונה גל לראש דסק התחקירים של 'חדשות 10', שחזר לפעילות לאחר שנסגר לפני 4 שנים בשל מגבלות תקציב. הדסק צפוי לרכז את עבודת התחקיר עבור המהדורה המרכזית ועבור תכניות נוספות בחברה. בשלב זה טרם מונה לו מחליף בערוץ 10.

עוד לפני כן היה גל אחד מעורכי המהדורה המרכזית, עורך ומייסד התכנית היומית של גיא לרר ועורך הניו-מדיה של 'חדשות 10'. לפני שהגיע לערוץ 10, היה גל העורך הראשי של NRG ועורך 'המגזין' של 'מעריב'.

גל מגיע לתכנית שזוכה בשנתיים בה היא משודרת - בפרה-פריים וברצועת הלילה - לנתוני צפייה נאים, לעיתים שנושקים אף לרף 20 נקודות הרייטינג. למרות זאת, בחודשים האחרונים צומצמה המערכת בשל קיצוצים מצידה של 'קשת' על רקע המשבר בשוק התקשורת המקומי, אולם בשלב זה 'קסטינה' מחזיקה בחוזה עם 'קשת' עד לסוף 2013.

את תגובתו של אמנון רבי, הבעלים של 'קסטינה', לא ניתן היה להשיג. גל אישר את הפרטים לאייס ומסר: "עצוב לי לעזוב את 'חדשות 10', המקום שבו למדתי טלוויזיה וקיבלתי את הזכות לנווט את ספינת הדגל - המהדורה המרכזית, אבל אני יותר ממאושר להצטרף למשפחת 'קסטינה' ו'קשת' ולעבוד לצד אנשים כמו אמנון רבי ומני אבירם".

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    אדם נפלא ואיכותי שימותו כל הקנאים (ל"ת)
    25/06/2013 04:56
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    ארז 13/05/2013 19:48
    הגב לתגובה זו
    "אנשים" היא לא חיקוי של גיא פינס עם פחות השקעה, אלא המראה של החברה הישראלית שמכילה אנשים שמרכיבים את עצמנו (בלה בלה)וזו ההזדמנות להראות לכם תמונה של עוגת הערמונים שהכנתי לרקע הדיסק הכל כך ישראלי של יהודית רביץ למרות שאני בעצם מעדיף את ניו יורק כמו יהודה פוליקר, רק עושה את עצמי פטריוט כדי להתחבב על כמה שיותר אנשים
  • 6.
    ננסי ברנדס 13/05/2013 16:46
    הגב לתגובה זו
    לפני חודש הוציא על עצמו הודעה שהוא עומד בראש דסק התחקירים, איזה תחקיר בדיוק הוא הוציא? עכשיו בטח יספר שאנשים היא דוקו מרשים. ממש איש עם תסמונת דאון. גם פיזית.
  • נדב 11/06/2013 15:47
    הגב לתגובה זו
    לכל המגיבים בשמות בדויים מה אתם עשיתם חוץ מלכתוב רוע אנשים קטנים. הכתבתם פעם דבר טוב על מישהוא חוץ מהאגו שלכם
  • 5.
    הומו 13/05/2013 15:27
    הגב לתגובה זו
    סטרייט אחד לרפואה אין שם
  • 4.
    בני 13/05/2013 14:39
    הגב לתגובה זו
    הרזומה אמנם נראה עשיר ומרשים, אבל לכו תשאלו כל מי שעבד איתו בכל אחד מהתפקידים הנ"ל ותשמעו אותה תשובה: אוויר חם
  • 3.
    בהצלחה בשנה המסעירה... (ל"ת)
    אבא של שירה 13/05/2013 13:30
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ירון 13/05/2013 13:25
    הגב לתגובה זו
    מומחה ליחסי ציבור ולהעלאת תמונות לפייסבוק של "תראו כמה אני עובד קשה" אף אחד לא מעריך אותו באמת בערוץ 10 אף אחד לא נלחם עליו שישאר
  • 1.
    בהצלחה (ל"ת)
    חסוי 13/05/2013 11:18
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״