
פרסום ששווה משהו? 'הארץ' העלה 2 סרטונים ויראליים לקידום התוכן בתשלום
אחרי שהכניס אתמול (יום ג') את
הכותרת של המהלך הפרסומי היא "עיתון ששוה משהו". את הסרטונים ביים יונתן גורפינקל, מי שחתום על סרטוני "משטרת הקיטורים" שקראו לציבור לקחת חלק בבחירות לכנסת ולהצביע, ובעברו היה אחד מכותבי 'ארץ נהדרת'. התסריטאים של 2 הסרטונים הם שרון קנטור ואילן שפלר, וחברת ההפקה היא WE DO PRODUCTION. על הבאנרים ומודעות הפרסום אחראי משרד המיתוג 'פירמה', שב-2012 היו חתומים על מהלך המיתוג מחדש של 'הארץ', לראשונה מזה עשור.
לדברי ליאור קודנר, ראש חטיבת הדיגיטל עיתון 'הארץ', הקמפיין מבוסס דיגיטל, כאשר יעלה בפייסבוק במהלך השבוע הבא, וכבר בימים הקרובים יעלה בבאנרים ובפרירולים באתר. "לא נפרסם בטלוויזיה, אבל כן נהיה ברדיו ובעיתונים, ובעיקר באינטרנט", אמר לאייס. מחר יעלה 'הארץ' סרטון נוסף, קצר יותר ובמהלך השבוע הקרוב יעלו סרטונים קצרים נוספים לקידום המהלך.
והנה 2 סרטוני הפרסומת שעלו באינטרנט
- 6.המומה 28/02/2013 02:33הגב לתגובה זואסטרטגיה מעניינת אבל למה להשתמש בשפה כל כך נמוכה ואלימות מילולית וחוסר כבוד הדדי? האם זה מצחיק מישהו?
- 5.תנועת הצופים 27/02/2013 16:45הגב לתגובה זואנשים מוכנים לשלם על דברים ייחודיים,הבנתם שם בהארץ,יחודיים,אתם רוצים כסף?הצחקתם אותי
- 4.Pix37 27/02/2013 14:20הגב לתגובה זוסוף סוף מישהו שיודע מה הוא עושה
- 3.אבי 27/02/2013 13:26הגב לתגובה זויש פה צעירים והעיתון קוראים אותו מבוגרים מנומסים ואינטקטואלים ולא אנשים שמדברים כמו הצעיר בסרט
- pix37 27/02/2013 15:28הגב לתגובה זוהסרטון מכוון בדיוק לאותם צעירים שצורכים חדשות ותרבות מהרשת ולכן מבינים ומדברים כמו הצעיר הזה ולא לקהל הקבוע המזדקן והמתמעט של הארץ.
- 2.סטיב 27/02/2013 12:31הגב לתגובה זוהעיתון חלש, לא משמעותי, ממחזר ידיעות שהיו בכלי תקשורת אחרים. למה צריך לשלם על "הארץ"???
- 1.פירט 27/02/2013 12:29הגב לתגובה זוסרטונים כן. ויראליים לא. תלמדו להשתמש במילה.