עמרי נחמיאס נענע10 נענע וואלה
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

עמרי נחמיאס עובר מנענע10 לוואלה: ישמש כתב פוליטי במקומו של פנחס וולף

נחמיאס חותם שנתיים וחצי בארת נענע10, ולאחר מגעים בשבועות האחרונים יעבור לאבן גבירול במקומו של וולף, שהתפטר עם תום מערכת הבחירות
אלכסנדר כץ | (5)

הכתב הפוליטי והמדיני של נענע10, עמרי נחמיאס מסיים את תפקידו באתר, ועובר לוואלה. לאייס נודע כי נחמיאס מונה לתפקיד הכתב הפוליטי שיכסה גם את הכנסת, במקומו של פנחס וולף שהתפטר לפני כחודש, וייכנס לתפקידו בשבועות הקרובים.

בשנתיים וחצי האחרונות שימש נחמיאס ככתב פוליטי ומדיני של נענע10. במהלך מערכת הבחירות הגיש את התכנית 'סטטוס פוליטי' באתר. לפני כן עבד במשך כ-4 שנים בשורה של תפקידים במקומון 'ידיעות ירושלים'.

על פי גורמים, בלי קשר לעזיבה של נחמיאס, נענע10 צפוי לעבור בתקופה הקרובה שורה של שינויים.

בחודש האחרון חיפשו בוואלה מחליפים לוולף ולכתבת המדינית טל שלו, שהתפטרו מיד עם סיומה של מערכת הבחירות לכנסת ה-19. בשבועות האחרונים התקיימו מגעים בין וואלה לנחמיאס, שהבשילו השבוע.

נחמיאס ו-וואלה אישרו את הפרטים. בנענע10 אישרו את הפרטים והוסיפו: "אנו מודים לעומרי ומאחלים לו הצלחה בהמשך הדרך".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    אמנון מהקיוסק 26/02/2013 23:43
    הגב לתגובה זו
    בהפסקות בבית ספר בויאר.
  • 4.
    חואן 26/02/2013 13:11
    הגב לתגובה זו
    בינוני
  • 3.
    מינדי 26/02/2013 12:43
    הגב לתגובה זו
    וואלה הרוויחו ובגדול. אחד הכתבים היחידים בתחום שיש להם מילה וכבוד.
  • 2.
    תותח 26/02/2013 11:50
    הגב לתגובה זו
    וואלה הרוויחו כוכב עולה.
  • 1.
    רגיל 26/02/2013 11:46
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד, עמרי! אין ספק שתצליח.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.