דנה הרמן
צילום: סיון פרג'

עוד חברה בת לרני: הקים את 'רהב ניהול משברים' - שתנוהל ע"י דנה הרמן

שנתיים לאחר שהקים את 'רהב מדיה חברתית', הוא פתוח חברה בת נוספת שתטפל במשברים תקשורתיים ותנוהל ע"י הרמן, שעובדת אצל רהב 8 שנים
אלכסנדר כץ | (17)

רני רהב הקים חברה בת נוספת שתיקרא 'רהב ניהול משברים', שתנוהל על ידי דנה הרמן, סמנכ"ל ניהול משברים ב'רהב תקשורת'. למשרד חברה בת נוספת בשם 'רהב מדיה חברתית' שהוקמה ב-2010.

הרמן (37) הצטרפה לרהב תקשורת בשנת 2004. במהלך השנים טיפלה במגוון רחב של לקוחות המשרד, בהם אל על, קבוצת ישראכרט, מלונות דן, שטראוס מים, דורי מדיה גרופ, לשכת התיירות של טורקיה בישראל בשנים 2009-2010, ועוד.

בין המשברים בהם טיפלה במסגרת עבודתה, ניתן למנות את אירועי הצונאמי בשנת 2006, ענן האפר הוולקני באירופה ב-2010, משבר הדלק ואירוע נחיתת החרום - במסגרת הטיפול באל על; ניסיון פריצת ההאקר הסעודי לחשבונות כרטיסי אשראי של חברת ישראכרט; ותקלת הרשת בסלקום בשנת 2010.

בין השנים 2001-2003 עבדה הרמן לצד אהוד אולמרט בלשכת דובר עיריית ירושלים, ובשנתיים שלאחר מכן הייתה בצוות התקשורת של ההסתדרות.

תגובות לכתבה(17):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 14.
    46 30/10/2012 15:53
    הגב לתגובה זו
    זה כולל הנהג , הפיליפינית בבית והשליחים שנכנסים ויוצאים כל הזמן... ואתה משרד גדול עם אולי 30 וגם זה לא בטוח
  • 13.
    איתן שוורץ 26/10/2012 00:40
    הגב לתגובה זו
    דנה היא אחד האנשים המקצועיים ביותר בתחום. חדה, מהירה, יסודית, מקצוענית אמיתית. היא תעשה עבודה נפלאה!
  • 12.
    נשמע יותר כמו סוכנות לניהול גיבורי-על... (ל"ת)
    סטיב 23/10/2012 11:38
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    ידיד 23/10/2012 11:09
    הגב לתגובה זו
    לו לגעת בניהול משברים. תשאלו את שטראוס, אידיבי, פועלים וכו'......!!! הוא יודע לארגן תצוגות אופנה ואירועי השקה. משברים? רק למקצוענים.
  • 10.
    טלי 23/10/2012 10:41
    הגב לתגובה זו
    מזל טוב מותק! הכי צפוי שתתקדמי ותצליחי :)
  • 9.
    ירון 23/10/2012 06:27
    הגב לתגובה זו
    משרדו של רהב טיפל באחים עופר בעבר
  • 8.
    יוסי 22/10/2012 18:04
    הגב לתגובה זו
    או המשבר של בנהפ אחריו יצאה אריסון את הארץ?? או בעצם המשבר של גלעד לובינג?
  • 7.
    עןד שנתיים לרולקס (ל"ת)
    ליר 22/10/2012 14:05
    הגב לתגובה זו
  • משה 22/10/2012 19:30
    הגב לתגובה זו
    נא להקשיב יותר טוב בפעם הבאה...
  • בדיוק מה שחשבתי... (ל"ת)
    חושן 22/10/2012 14:55
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    רהב 22/10/2012 13:44
    הגב לתגובה זו
    פישרית!
  • 5.
    ירון 22/10/2012 13:32
    הגב לתגובה זו
    המשרד שלו לא מסוגל לטפל במשבר של חתול על עץ וזקוק שיורידו אותו
  • 4.
    בהצלחה (ל"ת)
    מרינה גולדשטיין 22/10/2012 13:26
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    בלוגרית 22/10/2012 13:16
    הגב לתגובה זו
    הרבה פעמים משרדי יחסי הציבור רק מזיקים להם. אם אליי פונים אנשים ישירות ללא תיווך של יחסי ציבור 100 אחוז שאני מכניסה האייטם!
  • תמשיכי לכתוב בלוגים!!! בהצלחה ! (ל"ת)
    יחצנית 22/10/2012 15:04
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    רפי 22/10/2012 12:57
    הגב לתגובה זו
    וגם מחלקת המדיה חברתית היא כישלון מהדהד. חבל !!!
  • 1.
    כל הכבוד!!!!!!!! (ל"ת)
    קרן 22/10/2012 11:41
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.