עוד חברה בת לרני: הקים את 'רהב ניהול משברים' - שתנוהל ע"י דנה הרמן
רני רהב הקים חברה בת נוספת שתיקרא 'רהב ניהול משברים', שתנוהל על ידי דנה הרמן, סמנכ"ל ניהול משברים ב'רהב תקשורת'. למשרד חברה בת נוספת בשם 'רהב מדיה חברתית' שהוקמה ב-2010.
הרמן (37) הצטרפה לרהב תקשורת בשנת 2004. במהלך השנים טיפלה במגוון רחב של לקוחות המשרד, בהם אל על, קבוצת ישראכרט, מלונות דן, שטראוס מים, דורי מדיה גרופ, לשכת התיירות של טורקיה בישראל בשנים 2009-2010, ועוד.
בין המשברים בהם טיפלה במסגרת עבודתה, ניתן למנות את אירועי הצונאמי בשנת 2006, ענן האפר הוולקני באירופה ב-2010, משבר הדלק ואירוע נחיתת החרום - במסגרת הטיפול באל על; ניסיון פריצת ההאקר הסעודי לחשבונות כרטיסי אשראי של חברת ישראכרט; ותקלת הרשת בסלקום בשנת 2010.
בין השנים 2001-2003 עבדה הרמן לצד אהוד אולמרט בלשכת דובר עיריית ירושלים, ובשנתיים שלאחר מכן הייתה בצוות התקשורת של ההסתדרות.
- 14.46 30/10/2012 15:53הגב לתגובה זוזה כולל הנהג , הפיליפינית בבית והשליחים שנכנסים ויוצאים כל הזמן... ואתה משרד גדול עם אולי 30 וגם זה לא בטוח
- 13.איתן שוורץ 26/10/2012 00:40הגב לתגובה זודנה היא אחד האנשים המקצועיים ביותר בתחום. חדה, מהירה, יסודית, מקצוענית אמיתית. היא תעשה עבודה נפלאה!
- 12.נשמע יותר כמו סוכנות לניהול גיבורי-על... (ל"ת)סטיב 23/10/2012 11:38הגב לתגובה זו
- 11.ידיד 23/10/2012 11:09הגב לתגובה זולו לגעת בניהול משברים. תשאלו את שטראוס, אידיבי, פועלים וכו'......!!! הוא יודע לארגן תצוגות אופנה ואירועי השקה. משברים? רק למקצוענים.
- 10.טלי 23/10/2012 10:41הגב לתגובה זומזל טוב מותק! הכי צפוי שתתקדמי ותצליחי :)
- 9.ירון 23/10/2012 06:27הגב לתגובה זומשרדו של רהב טיפל באחים עופר בעבר
- 8.יוסי 22/10/2012 18:04הגב לתגובה זואו המשבר של בנהפ אחריו יצאה אריסון את הארץ?? או בעצם המשבר של גלעד לובינג?
- 7.עןד שנתיים לרולקס (ל"ת)ליר 22/10/2012 14:05הגב לתגובה זו
- משה 22/10/2012 19:30הגב לתגובה זונא להקשיב יותר טוב בפעם הבאה...
- בדיוק מה שחשבתי... (ל"ת)חושן 22/10/2012 14:55הגב לתגובה זו
- 6.רהב 22/10/2012 13:44הגב לתגובה זופישרית!
- 5.ירון 22/10/2012 13:32הגב לתגובה זוהמשרד שלו לא מסוגל לטפל במשבר של חתול על עץ וזקוק שיורידו אותו
- 4.בהצלחה (ל"ת)מרינה גולדשטיין 22/10/2012 13:26הגב לתגובה זו
- 3.בלוגרית 22/10/2012 13:16הגב לתגובה זוהרבה פעמים משרדי יחסי הציבור רק מזיקים להם. אם אליי פונים אנשים ישירות ללא תיווך של יחסי ציבור 100 אחוז שאני מכניסה האייטם!
- תמשיכי לכתוב בלוגים!!! בהצלחה ! (ל"ת)יחצנית 22/10/2012 15:04הגב לתגובה זו
- 2.רפי 22/10/2012 12:57הגב לתגובה זווגם מחלקת המדיה חברתית היא כישלון מהדהד. חבל !!!
- 1.כל הכבוד!!!!!!!! (ל"ת)קרן 22/10/2012 11:41הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
