רוני ארזי
צילום: צילום: מנדי אור

רוני ארזי פורש מדוברות מועצת יש"ע: פותח את 'משרוקית - שירותי ניו מדיה'

ארזי, ששימש ככתב בגל"צ, מקור ראשון וישראלי, ומנהל מחלקת החדשות ב'קול חי', מקים חברה שתתמקד בשירותי תוכן ועיצוב ברשתות ובאינטרנט
אלכסנדר כץ | (7)

דובר מועצת יש"ע רוני ארזי הודיע היום (יום א') על כוונתו לסיים בסוף החודש את תפקידו. ארזי עוזב את התפקיד לטובת הקמת 'משרוקית' - חברה חדשה שתתמקד בשירותי תוכן ועיצוב ברשתות החברתיות ובאינטרנט. בשלב זה טרם מונה לו מחליף במועצת יש"ע.

ארזי (28), שימש בעבר כעיתונאי בגל"צ, ועם תום שירותו הצבאי שימש ככתב הצבאי של של העיתונים 'ישראלי' ו'מקור ראשון', משם עבר לתחנת 'רדיו קול חי' בה ניהל את מחלקת החדשות, במקביל לעריכת החדשות בעיתון 'בשבע'.

לפני כשנתיים מונה לדובר מועצת יש"ע. במסגרת עבודתו, הופקד ארזי בין היתר על תחום הניו מדיה במועצה, וניהל יחד עם נפתלי בנט ואיילת שקד את פעילותה של תנועת 'ישראל שלי', המונה כיום כ-90 אלף חברים וניצבת בראש טבלת דפי הפייסבוק החברתיים המובילים בישראל.

לדברי ארזי, "במועצת יש"ע פועל צוות מקצועי ומשפחתי, שנעים היה לעבוד לצידו ולתרום יחד איתו לקידום מפעל ההתיישבות הגדול והחשוב במדינה, מתוך אחריות כלל ישראלית. כעת החלטתי להצעיד את פעילותי בתחום הניו מדיה צעד אחד קדימה ולהקים מסגרת עצמאית שתאפשר לי להקדיש לכך את מלוא זמני ומרצי".

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    רוני 07/02/2013 20:30
    הגב לתגובה זו
    יכול לפרסם מספר טלפון? שאוכל לצלצל ולהסביר לך למה אני חושב שאתה טועה?
  • 5.
    אבי 30/08/2012 13:04
    הגב לתגובה זו
    אני פחות מאשים את ארזי על שנכשל כדובר ויותר מאשים את אלה שבחרו אותו. ארזי צעיר מידי, יותר מידי לא מנוסה, אדם אנמי וחסר כריזמה (ואפילו קצת עילג)ובלי שום הכשרה מוקדמת כיועץ תקשורת. אבוי לנו, תדמיתנו בשפל.
  • 4.
    חבר 14/08/2012 10:10
    הגב לתגובה זו
    מהיכרות - תמיד היה 20 או יותר צעדים בחשיבה ויצירתיות לפני נכולם. חכם ,ממוקד,רציני,אמיןוישר(נדיר במחוזותינו) - מי שפיספס אותו הפסיד.
  • 3.
    ומפציץ בספאם (ל"ת)
    רון 13/08/2012 13:17
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    יהודה 12/08/2012 23:27
    הגב לתגובה זו
    הבנאדם הביא סטנדרטים אחרים לכל מקום שהוא דרך בו, עם מצויינות אמביציה וחתירה להישגים. אין ספק שהוא הצעיד את המקומות שבהם עבד שנות דור קדימה - אם זה קול חי ואחר כך במועצת יש"ע, ואם הוא ימשיך ככה בעוד זמן לא רב הוא יהיה אחד המובילים בארץ בתחום הניו-מדיה המתפתח והרשתות החברתיות. תזכרו את השם
  • 1.
    בן 28 והספיק כל כך הרבה. כנראה באמת מוכשר.. (ל"ת)
    לילך וייזול 12/08/2012 20:09
    הגב לתגובה זו
  • 13/08/2012 09:30
    הגב לתגובה זו
    כמה פעמים בשנתיים האחרונות קראת או /שמעת על יש"ע בהקשר חיובי? אילו אייטמים בולטים שלו את זוכרת ממקור ראשון? גלי צה"ל? קול ישראל? מממ...אז תסבירי לי את הקשר שעשית בין "עבר הרבה" לבין "מוכשר"
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.75%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.75%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״