רוני ארזי
צילום: צילום: מנדי אור

רוני ארזי פורש מדוברות מועצת יש"ע: פותח את 'משרוקית - שירותי ניו מדיה'

ארזי, ששימש ככתב בגל"צ, מקור ראשון וישראלי, ומנהל מחלקת החדשות ב'קול חי', מקים חברה שתתמקד בשירותי תוכן ועיצוב ברשתות ובאינטרנט
אלכסנדר כץ | (7)

דובר מועצת יש"ע רוני ארזי הודיע היום (יום א') על כוונתו לסיים בסוף החודש את תפקידו. ארזי עוזב את התפקיד לטובת הקמת 'משרוקית' - חברה חדשה שתתמקד בשירותי תוכן ועיצוב ברשתות החברתיות ובאינטרנט. בשלב זה טרם מונה לו מחליף במועצת יש"ע.

ארזי (28), שימש בעבר כעיתונאי בגל"צ, ועם תום שירותו הצבאי שימש ככתב הצבאי של של העיתונים 'ישראלי' ו'מקור ראשון', משם עבר לתחנת 'רדיו קול חי' בה ניהל את מחלקת החדשות, במקביל לעריכת החדשות בעיתון 'בשבע'.

לפני כשנתיים מונה לדובר מועצת יש"ע. במסגרת עבודתו, הופקד ארזי בין היתר על תחום הניו מדיה במועצה, וניהל יחד עם נפתלי בנט ואיילת שקד את פעילותה של תנועת 'ישראל שלי', המונה כיום כ-90 אלף חברים וניצבת בראש טבלת דפי הפייסבוק החברתיים המובילים בישראל.

לדברי ארזי, "במועצת יש"ע פועל צוות מקצועי ומשפחתי, שנעים היה לעבוד לצידו ולתרום יחד איתו לקידום מפעל ההתיישבות הגדול והחשוב במדינה, מתוך אחריות כלל ישראלית. כעת החלטתי להצעיד את פעילותי בתחום הניו מדיה צעד אחד קדימה ולהקים מסגרת עצמאית שתאפשר לי להקדיש לכך את מלוא זמני ומרצי".

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    רוני 07/02/2013 20:30
    הגב לתגובה זו
    יכול לפרסם מספר טלפון? שאוכל לצלצל ולהסביר לך למה אני חושב שאתה טועה?
  • 5.
    אבי 30/08/2012 13:04
    הגב לתגובה זו
    אני פחות מאשים את ארזי על שנכשל כדובר ויותר מאשים את אלה שבחרו אותו. ארזי צעיר מידי, יותר מידי לא מנוסה, אדם אנמי וחסר כריזמה (ואפילו קצת עילג)ובלי שום הכשרה מוקדמת כיועץ תקשורת. אבוי לנו, תדמיתנו בשפל.
  • 4.
    חבר 14/08/2012 10:10
    הגב לתגובה זו
    מהיכרות - תמיד היה 20 או יותר צעדים בחשיבה ויצירתיות לפני נכולם. חכם ,ממוקד,רציני,אמיןוישר(נדיר במחוזותינו) - מי שפיספס אותו הפסיד.
  • 3.
    ומפציץ בספאם (ל"ת)
    רון 13/08/2012 13:17
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    יהודה 12/08/2012 23:27
    הגב לתגובה זו
    הבנאדם הביא סטנדרטים אחרים לכל מקום שהוא דרך בו, עם מצויינות אמביציה וחתירה להישגים. אין ספק שהוא הצעיד את המקומות שבהם עבד שנות דור קדימה - אם זה קול חי ואחר כך במועצת יש"ע, ואם הוא ימשיך ככה בעוד זמן לא רב הוא יהיה אחד המובילים בארץ בתחום הניו-מדיה המתפתח והרשתות החברתיות. תזכרו את השם
  • 1.
    בן 28 והספיק כל כך הרבה. כנראה באמת מוכשר.. (ל"ת)
    לילך וייזול 12/08/2012 20:09
    הגב לתגובה זו
  • 13/08/2012 09:30
    הגב לתגובה זו
    כמה פעמים בשנתיים האחרונות קראת או /שמעת על יש"ע בהקשר חיובי? אילו אייטמים בולטים שלו את זוכרת ממקור ראשון? גלי צה"ל? קול ישראל? מממ...אז תסבירי לי את הקשר שעשית בין "עבר הרבה" לבין "מוכשר"
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.