תקציב הפרסום של BODY SHOP הולך למשרד הפרסום Fox & Friends

התקציב נאמד בכ-5 מיליון שקל; Fox & Friends גברו במכרז על 5 משרדים אחרים
משה בנימין |

רשת BODY SHOP המתמחה אשר הוציאה לאחרונה למכרז את תקציב הפרסום שלה בחרה, לאחר בחינה של משרדי הפרסום המתמודדים נבחר ב- Fox & Friends מקבוצת פוגל אוגילבי. תקציב הפרסום של BODY SHOP ב-2007 היה כ-100 אלף דולר בלבד אולם בכוונת הרשת להגדילו ל-5 מיליון שקל ב-2008. המשרדים אשר התמודדו במכרז; מקאן בוטיק, ירקוני בר-נתן, פרומדיה, פוקס אנד פרנד'ס, ערמוני, לין&לין.

דני בר-און מנכ"ל BODY SHOP: "שיקולים רבים הניחו אותנו בבחירת משרד הפרסום.אך אין ספק שהאסטרטגיה בשילוב של הקראטיב היו נכס צאן בבחירת המשרד.להבדיל מחברות אחרות ביקשנו לקבל "משרד קטן עם אנשים גדולים". משרד שיתן לנו את כל תשומת הלב הפרסומית האפשרית תוך הפגנת יכולות פרסומיות של משרד גדול."

הגידול המתוכנן בתקציב הפרסום נובע ממהלך המיתוג מחדש של הרשת, שהתחיל כבר לפני כשנתיים וממשיך בימים אלה, הכולל פיתוח מוצרים חדשים, נראות חדשה לחלק מהחנויות ופתיחת חנויות חדשות.

בכוונת הרשת לפתוח כ-8 חנויות חדשות עד סוף 2008. רשת BODY SHOP מונה 36 חנויות בפרישה ארצית, הממוקמות בין היתר בקניון שבעת הכוכבים, קניון איילון, הקריון, גרנד קניון, דיזנגוף סנטר, קניון בת ים וקניון מלכת שבא באילת.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה