תקציב הפרסום של BODY SHOP הולך למשרד הפרסום Fox & Friends

התקציב נאמד בכ-5 מיליון שקל; Fox & Friends גברו במכרז על 5 משרדים אחרים
משה בנימין |

רשת BODY SHOP המתמחה אשר הוציאה לאחרונה למכרז את תקציב הפרסום שלה בחרה, לאחר בחינה של משרדי הפרסום המתמודדים נבחר ב- Fox & Friends מקבוצת פוגל אוגילבי. תקציב הפרסום של BODY SHOP ב-2007 היה כ-100 אלף דולר בלבד אולם בכוונת הרשת להגדילו ל-5 מיליון שקל ב-2008. המשרדים אשר התמודדו במכרז; מקאן בוטיק, ירקוני בר-נתן, פרומדיה, פוקס אנד פרנד'ס, ערמוני, לין&לין.

דני בר-און מנכ"ל BODY SHOP: "שיקולים רבים הניחו אותנו בבחירת משרד הפרסום.אך אין ספק שהאסטרטגיה בשילוב של הקראטיב היו נכס צאן בבחירת המשרד.להבדיל מחברות אחרות ביקשנו לקבל "משרד קטן עם אנשים גדולים".

משרד שיתן לנו את כל תשומת הלב הפרסומית האפשרית תוך הפגנת יכולות פרסומיות של משרד גדול."

הגידול המתוכנן בתקציב הפרסום נובע ממהלך המיתוג מחדש של הרשת, שהתחיל כבר לפני כשנתיים וממשיך בימים אלה, הכולל פיתוח מוצרים חדשים, נראות חדשה לחלק מהחנויות ופתיחת חנויות חדשות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
חשבון חשמל (X)חשבון חשמל (X)

חשבון החשמל יעלה ב-1.5% בינואר - איך תוכלו להוריד אותו ב-6%?

איך אפשר לחסוך 300-400 שקלים בשנה, מה קורה בשוק החשמל, ואיך לקבל הנחות גדולות יותר?

אדיר בן עמי |
נושאים בכתבה חשבון חשמל

חשבון החשמל שלכם יעלה בינואר. התעריף יעלה ב-1.5% ומדובר בכ-6 שקלים לחודש לצרכן ממוצע. מדובר על עלייה שנתית של כ-70 שקל בשנה. אולי לא סכם גדול, אבל כשעולים המחירים והתעריפים מכל הכיוונים זה מצטבר. אבל יש דרכים להוזיל את עלויות החשמל. חשבון ממוצע עשוי לרדת ב-300 שקלים בערך, אם תעברו לספקים החדשים. 

כ-350 אלף משקי בית ועסקים עברו לספקים החדשים ים, מדובר על פחות מ-10% ממשקי הבית והעסקים. הרוב ממשיך לשלם את התעריף של חברת החשמל, למרות שהוא יקר יותר. האפשרות לעבור לספקים החדשים קיימת כבר שנה וחצי, אבל אי אפשר להכתיר אותה כהצלחה. אין גם פרסום משמעותי, ומעבר להכל - אין תמריץ מספיק גדול (כ-25 שקל בחודש) ויש חשש לעבור מחברת החשמל. אנשים שרגילים לחברת החשמל ומרגישים בטוחים איתה, יסכימו וירצו לעבור, אבל התמריץ צריך להיות גדול יותר וצריך להסביר להם שאין שום שינוי בתשתיות.  

הספקים ממשיכים עם אותה אספקה ותשתית, שנותרת בבעלות חברת החשמל. ולמרות זאת המעבר איטי, אם כי בקצב הזה, נגיע למעל 500-520 אלף משפחות עוד שנה. מהפכות לא נעשות תוך יום, אולי זה הקצב שהשינויים האלו מחלחלים לציבור. בכל מקרה, המעבר פשוט: הזנת פרטי חשבון באתר הספק, אישור תוך יום-יומיים, ללא ניתוק או שינוי טכני.

הנחות של עד 400 שקלים בשנה

ההנחה נעה בין 5% ל-7% על רכיב האנרגיה. לצרכן ממוצע שמשלם 400 שקלים חודשיים (4,800 שקלים שנתיים), החיסכון השנתי עומד על 240-336 שקלים. במשקי בית עם צריכה גבוהה יותר החיסכון מגיע בקלות ל-400 שקל בשנה.

מעבר לכך, המסלולים המבוססים על שעות שיא (12:00-17:00) ושפל (23:00-7:00), מציעים פוטנציאל גבוה יותר: הנחות של 15% בשעות היום ו-20% בלילה, שיכולות להגיע ל-15-20% חיסכון כולל. ד