סגן דובר צה"ל פורש ופותח חברת ייעוץ תקשורתי עם מינקובסקי
סגן דובר צה"ל וראש מחלקת תקשורת, אל"מ עודד הרשקוביץ פורש משירותו הצבאי ופותח חברה לייעוץ תקשורתי בשותפות עם עידו מינקובסקי. הפעילות של החברה החדשה תהיה נפרדת מפעילות מינקובסקי תקשורת, משרד יחסי הציבור שבבעלותו שהוקם לפני מספר שנים.
הרשקוביץ סיכם לאחרונה את פרישתו מצה״ל, וברר בין הצעות מהמגזר הציבורי והפרטי עד שהחליט על השותפות עם מינקובסקי. בשונה ממשרד היח"צ של מינקובסקי, החברה המשותפת בבעלות השניים, שתקרא Media Force Unit תתמחה בניהול משברים, ייעוץ אסטרטגי, דיגיטל, פרסום, מהלכי תוכן ושיתופי פעולה תוכניים. בנוסף תחת החברה יוקם בית ספר להכשרות בתחום התקשורת.
הרשקוביץ שירת בחיל השריון ולאחר תפקידים אזרחיים חזר ב 2008, לאחר מלחמת לבנון השנייה, לחטיבת דובר צה"ל בה שימש כראש מדור כתבים צבאיים, ראש ענף תקשורת, ראש מחלקת תקשורת ולבסוף סגן דובר צה"ל. הוא ישמש כמנכ"ל החברה החדשה כאשר מינקובסקי יימנה על מייסדיה ויהווה שותף פעיל בה לצד פעילותו כיו"ר קבוצת מינקובסקי תקשורת שנמשכת במקביל. מעבר למכנה המשותף של השירות בדובר צה"ל, בין 2007 ל-2008 השניים עבדו יחד בחטיבות מקבילות כאשר הרשקוביץ עמד בראש מדור כתבים צבאיים ולצידו מינקובסקי עמד בראש מדור טלוויזיה.
מינקובסקי תקשורת צמחה בשנים האחרונות והפכה לאחד השחקנים הבולטים בשוק היח"צ הישראלי. המשרד מטפל בתקציבי גינדי החזקות, קבוצת מגדל, אוניברסיטת בר אילן וועד עובדי בנק לאומי. עם זאת ההתמחות שלה היא בגזרת הטק עם חברות כגון איירון סורס, סימילרווב, אפספלייר, דאטורמה ועוד. השנה נמכרה 25% מפעילות מינקובסקי תקשורת לרמי ואיתי ברכה. משפחת ברכה המתמחה במשפט, מיסוי ותכנון מס הפכה לשותפה אסטרטגית של החברה כאשר רכשה את הפעילות על פי שווי של 20 מיליון שקל, שווי יוצא דופן לעולם היח"צ.
הרציונל העסקי מאחורי פתיחת החברה הנוספת, לפחות מנקודת מבטו של מינקובסקי מבוסס על מניע אחד ומרכזי. פתיחת החברה השנייה תאפשר למינקובסקי להגדיל את המחזורים ותקציבי הלקוחות המטופלים על ידו בימים אלו, אך לא מקבלים ממנו שירותים נוספים, כגון קריאייטיב ותוכן - תחומים שבהם תטפל החברה שתוקם.
- 18.קחו את מירי רגב ותקראו לחברה כפיים מדיה יוניט (ל"ת)אורנה ביברבאי 23/08/2019 17:17הגב לתגובה זו
- 17.מה הקטע עם המשקפי שמש? איזה דוש (ל"ת)מיצי 22/08/2019 13:08הגב לתגובה זו
- מינקובסקי. האיש והפוזה. (ל"ת)נו מה את מצפה? 26/08/2019 22:30הגב לתגובה זו
- 16.אוריאל 21/08/2019 15:23הגב לתגובה זואם מי שהיה סגן דובר צה"ל בוחר לחבור לחרטטן הזה שעף על עצמו.
- 15.דו"ץ היום יוקרתי מגלץ. אלה במליונים, אלה יעבדו וואלה (ל"ת)כבוד 21/08/2019 14:59הגב לתגובה זו
- 14.יערה 21/08/2019 11:29הגב לתגובה זומה שיש לעידו אין להרבה אנשים: יכולת משחק, התלהבות מעצמו וביטחון עצמי. מלבד זה - -בלון נפוח שסביר שיתפוצץ
- 13.אורן 21/08/2019 09:57הגב לתגובה זומדהים. החברה שלו שווה יותר משלוש חברות יחצ מובילות יחד.
- מור 21/08/2019 23:54הגב לתגובה זו25% לפי שווי של 20 מיליון זה 5 מיליון לא 80...
- פחחחחח היה מת 20 מיליון - יצור שחצן ואהבל (ל"ת)אוראל 25/08/2019 12:21
- 12.כל מה שיש להם זה רק קשרים לקידום השחיתות (ל"ת)אמנון 21/08/2019 06:52הגב לתגובה זו
- 11.רפי 20/08/2019 19:05הגב לתגובה זוהחברה החדשה והייחודית עושה גם שיפוצים או רק מתמחה ברשימה של "שפכנו כל מה שמוכר בתחום"?
- 10.אבישי 20/08/2019 18:56הגב לתגובה זוכי כוווולללם רוצים לעבוד עם מינקובסקי..ממש עומדים בתור. .אז מקסימום שילמדו בבית ספר שלו. חחחח. לא ייאמן
- 9.אביחי 20/08/2019 18:41הגב לתגובה זויו"ר הבלונים הנפוחים. משקפי השמש מאד חשובים בצילום.
- 8.אבי 20/08/2019 17:56הגב לתגובה זואיך לא חשבו עליו קודם?? חברה לייעוץ תקשורתי! ברור שיש מאחורה קומבינה צה"לית מתוחכמת.
- 7.יצפאן הקטן 20/08/2019 17:21הגב לתגובה זוהרבה זמן לא ראינו העתק הדבק כל כך מגוחך ומנותק מהמציאות.
- 6.פחח כמה שחצנות. ככה לא בונים חומה (ל"ת)הרציונל העסקי 20/08/2019 17:13הגב לתגובה זו
- 5.לקוח לשעבר 20/08/2019 17:11הגב לתגובה זווהמבין יבין.
- מעניין למה ? (ל"ת)מעניין שהתגובה הזאת 22/08/2019 19:19הגב לתגובה זו
- 4.דובר בכיר 20/08/2019 17:11הגב לתגובה זואייס אין עורך שעובר על הקומוניטקט ההזוי? כמה נפיחות ומילים מומצאות כדי לספר על כלום ושום דבר.. ואתם קונים?
- 3.דו"צניק לשעבר 20/08/2019 17:04הגב לתגובה זואדם דוחה, דורסני, חסר כל כישרון וכלומניק באופן כללי. ברוכה הבאה לאזרחות מאדרפאקר
- דו״צניקית לשעבר 21/08/2019 00:55הגב לתגובה זוכמה אומץ יש באנונימיות!! טיפה ענווה לפני שאתה מכנה אנשים כלומניקים בבקשה
- 2.מירי רגב 20/08/2019 16:48הגב לתגובה זוהקוף והג׳ינג׳י
- 1.אלי 20/08/2019 16:36הגב לתגובה זוהבחור גאון שיווקי, יחצן בחסד עליון, לא רחוק היום שיהיה המשרד המוביל במדינה. הצירוף של מי שהיה סגן דובר צה"ל הינו חיזוק משמעותי וצעד רציני לצמיחת החברה שלו.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
