שבועות שמח: 93% עלייה בפרסום לחג לעומת 2012; מקאן מוביל ואדלר מככב
עם עלייה של 93% בהוצאה לפרסום בהשוואה לשנה שעברה, אפשר לומר ששבועות 2013 יהיה חגיגי במיוחד בשוק מוצרי החלב, וכן עבור מספר משרדי פרסום. מבדיקה מיוחדת שערכה יפעת בקרת פרסום עבור אייס עולה כי ההוצאה הריאלית לפרסום של המחלבות בשבועות 2013 (תשע"ג) עמדה על כ- 6.2 מליון שקלים, גידול של כ- 93% לעומת שבועות אשתקד.
ביפעת מציינים כי בין המפרסמים הבולטים נמנים תנובה שפתחה לאחרונה בקמפיין מקיף תחת השם "המצפן התזונתי", והיא המפרסמת הגדולה של חג שבועות. תנובה מפרסמת באופן בולט את השוקו החדש בהשקעה ריאלית של כ- 1.3 מליון שקלים תחת הסלוגן: "96% חלב ו- 30% פחות תוספת סוכר" באמצעות מקאן אריקסון. תנובה גם בולטת עם סדנאות בישול ללא תשלום, אותם היא מפרסמת במיני סייט מושקע מבית מקאן דיגיטל.
הנתון הבולט בשבועות 2013 מגיע מכיוון שטראוס ואדלר חומסקי. המשרד ששולב במערך הפרסום של החברה בשנה החולפת, יצא בקמפיין עבור תקציבי המחלבה. הפעילות כוללת פרסום למילקי עם משולשי קראנץ' וקמפיין מושקע לאקטימל במסגרת מסע פרסום עולמי. שטראוס גם מפרסמת יומולדת 50 לשוקו יטבתה בקולאז' פרסומות באמצעות Y&R ישראל.
מותגים ומשרדי פרסום - שבועות 2013 מול 2012
החברה המרכזית למשקאות מפרסמת את 'טרה' ו'משק צוריאל' באמצעות יהושע TBWA עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ- 1.45 מליון שקלים. 'משק צוריאל' מפרסם את מגוון הגבינות שלו ואילו 'טרה' בולטת עם קמפיין לסדרת 'טוב טעם' תחת הסלוגן: "אנחנו נביא את חומרי הגלם המצויינים, אתם תביאו את הכישרון".
גם 'מחלבות גד' לוקחים חלק בחגיגת הפרסום עם קמפיין "גד שמח". מחלבות גד מזמינות את עם ישראל לחגיגת שבועות בפארק אפק תוך כדי שהן מציגות באמצעות ראובני פרידן את שלל הגבינות שלהם באופן ויזואלי ומגרה.
נתי יעקובי מנכ"ל יפעת בקרת פרסום: "שבועות הופך בהדרגה מחג מוצרי החלב, לחג סדרות מוצרי החלב. ניתן לראות זאת היטב בשלל הפרסומות של המחלבות השונות, עם הרחבה של סדרת 'טוב טעם' של 'טרה', ואיחוד מוצרים בפרסומות של 'מחלבות גד' שנהגו לפרסם כל מוצר בנפרד".
יעקבי מציין גם, כי "אין ספק שניכרת התאוששות בהוצאה לפרסום של הקטגוריה בחג זה לעומת החג הקודם, והנהנה העיקרי בחג זה הוא אדלר חומסקי וורשבסקי שמתחיל לממש את הזכיה בתקציב המחלבות של שטראוס. החג מהווה גם הזדמנות פז ליצירת קשר דו סיטרי עם הצרכן, ולראיה סדנאות הבישול הפתוחות לציבור של תנובה וחגיגת השבועות של מחלבות גד בפארק אפק".
- 1.אני 13/05/2013 15:34הגב לתגובה זואיך רלוונטי הנתון של סה"כ הוצאה בשנתיים, בכתבה שמשווה את הגידול השנה??
- רזי 16/05/2013 11:40הגב לתגובה זוחח
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
