שבועות שמח: 93% עלייה בפרסום לחג לעומת 2012; מקאן מוביל ואדלר מככב
עם עלייה של 93% בהוצאה לפרסום בהשוואה לשנה שעברה, אפשר לומר ששבועות 2013 יהיה חגיגי במיוחד בשוק מוצרי החלב, וכן עבור מספר משרדי פרסום. מבדיקה מיוחדת שערכה יפעת בקרת פרסום עבור אייס עולה כי ההוצאה הריאלית לפרסום של המחלבות בשבועות 2013 (תשע"ג) עמדה על כ- 6.2 מליון שקלים, גידול של כ- 93% לעומת שבועות אשתקד. ביפעת מציינים כי בין המפרסמים הבולטים נמנים תנובה שפתחה לאחרונה בקמפיין מקיף תחת השם "המצפן התזונתי", והיא המפרסמת הגדולה של חג שבועות. תנובה מפרסמת באופן בולט את השוקו החדש בהשקעה ריאלית של כ- 1.3 מליון שקלים תחת הסלוגן: "96% חלב ו- 30% פחות תוספת סוכר" באמצעות מקאן אריקסון. תנובה גם בולטת עם סדנאות בישול ללא תשלום, אותם היא מפרסמת במיני סייט מושקע מבית מקאן דיגיטל. הנתון הבולט בשבועות 2013 מגיע מכיוון שטראוס ואדלר חומסקי. המשרד ששולב במערך הפרסום של החברה בשנה החולפת, יצא בקמפיין עבור תקציבי המחלבה. הפעילות כוללת פרסום למילקי עם משולשי קראנץ' וקמפיין מושקע לאקטימל במסגרת מסע פרסום עולמי. שטראוס גם מפרסמת יומולדת 50 לשוקו יטבתה בקולאז' פרסומות באמצעות Y&R ישראל.
מותגים ומשרדי פרסום - שבועות 2013 מול 2012
יעקבי מציין גם, כי "אין ספק שניכרת התאוששות בהוצאה לפרסום של הקטגוריה בחג זה לעומת החג הקודם, והנהנה העיקרי בחג זה הוא אדלר חומסקי וורשבסקי שמתחיל לממש את הזכיה בתקציב המחלבות של שטראוס. החג מהווה גם הזדמנות פז ליצירת קשר דו סיטרי עם הצרכן, ולראיה סדנאות הבישול הפתוחות לציבור של תנובה וחגיגת השבועות של מחלבות גד בפארק אפק".
- 1.אני 13/05/2013 15:34הגב לתגובה זואיך רלוונטי הנתון של סה"כ הוצאה בשנתיים, בכתבה שמשווה את הגידול השנה??
- רזי 16/05/2013 11:40הגב לתגובה זוחח