TV

צפו: סרטון אנימציה לגישור בין ישראלים לפלסטינים במימון הקרן של לאונרד כהן

גופים התנדבו להפקת הסרטון שמזכיר את 'ואלס עם באשיר'. התרומה להקמת 'הקרן לפיוס, סובלנות ושלום' הגיעה מרווחי הופעת לאונרד כהן בישראל
כתבי אייס | (4)

הקרן לפיוס, סובלנות ושלום משיקה היום סרטון אנימציה מעורר מחשבה במטרה להכיר לציבור הרחב את פעילות הקרן ותכליתה. הקרן הוקמה תודות לתרומה ראשונית של הזמר לאונרד כהן. במסגרת הופעתו בישראל בספטמבר 2009, כהן ערך מפגש עם משפחות שכולות ישראליות ופלסטיניות.

נציגי הקרן מספרים שהתרגשותו מהפגישה היתה כה רבה, עד כי הוא החליט לתרום את רווחי ההופעה למען הקמתה של הקרן - אשר תתמקד ב"מחסומים פסיכולוגיים עמוקים, כגון שנאה, פחד וחשדנות, במטרה להניע פלסטינים וישראלים לעבוד יחדיו לסיום הסכסוך".

סרטון האנימציה של הקרן לפיוס סובלנות ושלום

בראש הקרן, שהינה גוף אמריקני א-פוליטי, עומד המנכ"ל יצחק פרנקנטל. מאז שבנו אריק נחטף ונרצח בידי חמאס בשנת 1994, פרנקנטל מקדיש את חייו כדי "לגשר על התהום שפעורה בין הישראלים והפלסטינים, ולפרוץ את המחסומים הפסיכולוגיים אשר נטועים עמוק בשני העמים ואשר מונעים מן הסכסוך להגיע לפתרון. הקרן תשיג זאת על ידי פיתוח תכניות פורצות-דרך: החל מסדרות דרמה וסאטירות בטלוויזיה הישראלית והפלסטינית, וכלה בניהול דיונים ציבוריים באמצעות הפייסבוק והטוויטר. בסופו של דבר, הקרן שואפת לשנות את האופן בו ישראלים ופלסטינים רואים זה את זה, וזאת במטרה לחתור לסיומו של הסכסוך".

פרנקנטל מוסיף, "סרטון האנימציה משקף את החזון שלנו: עידן של שלום בו האיבה בין הישראלים והפלסטינים היא זיכרון רחוק. אנו מקווים שאנשים מרחבי העולם יצפו בסרטון וישתפו אותו בפייסבוק ובשאר הרשתות החברתיות על מנת שיווצר שיח פתוח ומעורר שינוי".

סרטון האנימציה עצמו הוא פרי מאמץ בינלאומי והתנדבותי של המנהל האמנותי איתן צ'יטיאט, חברת "לובו" מברזיל, "קבוצת אבלינג", ""Wicked Music ו-""FireFly Pictures.

"עבדנו במשך יותר משנתיים במטרה אחת: לספר את הסיפור האנושי של הסכסוך, לא משנה עד כמה שנוי במחלוקת זה עלול להיראות", אומר צ'יטיאט. "הסרטון אינו קל לצפייה אך אנו מקווים שבסופו של דבר אנשים יבינו שהחתירה לקראת עתיד של שלום איננה רק מטרה, זוהי האחריות של כולנו".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    שמעון בר 12/08/2012 20:47
    הגב לתגובה זו
    אני אח שכול,שרוצה לעשות משהו ברוח דבריו ופעילותו של יצחק פרנטנטל. בטירף הלאומי הזה, צריך להתחיל,לפחות לנוע בדרך ההפוכה.איך עושים זאת? עם מי ,כבר החלטתי. תודה
  • 3.
    "הקרן הינה גוף אמריקני א-פוליטי"- גדול!!! (ל"ת)
    בדיחה היסטרית 15/03/2012 11:26
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    הזוי ולא קשור לך לסוריה (ל"ת)
    דבילי 15/03/2012 01:14
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    פאתטי ! (ל"ת)
    כהן 14/03/2012 19:30
    הגב לתגובה זו
אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.

אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.