TV

צפו: סרטון אנימציה לגישור בין ישראלים לפלסטינים במימון הקרן של לאונרד כהן

גופים התנדבו להפקת הסרטון שמזכיר את 'ואלס עם באשיר'. התרומה להקמת 'הקרן לפיוס, סובלנות ושלום' הגיעה מרווחי הופעת לאונרד כהן בישראל
כתבי אייס | (4)

הקרן לפיוס, סובלנות ושלום משיקה היום סרטון אנימציה מעורר מחשבה במטרה להכיר לציבור הרחב את פעילות הקרן ותכליתה. הקרן הוקמה תודות לתרומה ראשונית של הזמר לאונרד כהן. במסגרת הופעתו בישראל בספטמבר 2009, כהן ערך מפגש עם משפחות שכולות ישראליות ופלסטיניות.

נציגי הקרן מספרים שהתרגשותו מהפגישה היתה כה רבה, עד כי הוא החליט לתרום את רווחי ההופעה למען הקמתה של הקרן - אשר תתמקד ב"מחסומים פסיכולוגיים עמוקים, כגון שנאה, פחד וחשדנות, במטרה להניע פלסטינים וישראלים לעבוד יחדיו לסיום הסכסוך".

סרטון האנימציה של הקרן לפיוס סובלנות ושלום

בראש הקרן, שהינה גוף אמריקני א-פוליטי, עומד המנכ"ל יצחק פרנקנטל. מאז שבנו אריק נחטף ונרצח בידי חמאס בשנת 1994, פרנקנטל מקדיש את חייו כדי "לגשר על התהום שפעורה בין הישראלים והפלסטינים, ולפרוץ את המחסומים הפסיכולוגיים אשר נטועים עמוק בשני העמים ואשר מונעים מן הסכסוך להגיע לפתרון. הקרן תשיג זאת על ידי פיתוח תכניות פורצות-דרך: החל מסדרות דרמה וסאטירות בטלוויזיה הישראלית והפלסטינית, וכלה בניהול דיונים ציבוריים באמצעות הפייסבוק והטוויטר. בסופו של דבר, הקרן שואפת לשנות את האופן בו ישראלים ופלסטינים רואים זה את זה, וזאת במטרה לחתור לסיומו של הסכסוך".

פרנקנטל מוסיף, "סרטון האנימציה משקף את החזון שלנו: עידן של שלום בו האיבה בין הישראלים והפלסטינים היא זיכרון רחוק. אנו מקווים שאנשים מרחבי העולם יצפו בסרטון וישתפו אותו בפייסבוק ובשאר הרשתות החברתיות על מנת שיווצר שיח פתוח ומעורר שינוי".

סרטון האנימציה עצמו הוא פרי מאמץ בינלאומי והתנדבותי של המנהל האמנותי איתן צ'יטיאט, חברת "לובו" מברזיל, "קבוצת אבלינג", ""Wicked Music ו-""FireFly Pictures.

"עבדנו במשך יותר משנתיים במטרה אחת: לספר את הסיפור האנושי של הסכסוך, לא משנה עד כמה שנוי במחלוקת זה עלול להיראות", אומר צ'יטיאט. "הסרטון אינו קל לצפייה אך אנו מקווים שבסופו של דבר אנשים יבינו שהחתירה לקראת עתיד של שלום איננה רק מטרה, זוהי האחריות של כולנו".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    שמעון בר 12/08/2012 20:47
    הגב לתגובה זו
    אני אח שכול,שרוצה לעשות משהו ברוח דבריו ופעילותו של יצחק פרנטנטל. בטירף הלאומי הזה, צריך להתחיל,לפחות לנוע בדרך ההפוכה.איך עושים זאת? עם מי ,כבר החלטתי. תודה
  • 3.
    "הקרן הינה גוף אמריקני א-פוליטי"- גדול!!! (ל"ת)
    בדיחה היסטרית 15/03/2012 11:26
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    הזוי ולא קשור לך לסוריה (ל"ת)
    דבילי 15/03/2012 01:14
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    פאתטי ! (ל"ת)
    כהן 14/03/2012 19:30
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״