קפטן ווסטהאם יהפוך להעברה היקרה הקיץ. זאת הקבוצה שתזכה בשורותיו
דקלן רייס, אחד הברגים המשמעותיים בווסטהאם בשנים האחרונות, שעזר לה לזכות בתואר האירופי הראשון שלה מאז 1965, הקונפרנס ליג, נמצא בראש מאבק עיקש בין אלופת אנגליה ואירופה, מנצ'סטר סיטי - שהשלימה זכייה בטרבל הנחשק עם זכייתה בגמר ליגת האלופות לבין זאת שנכחה בראש צמרת הפרמייר ליג רוב העונה, ארסנל. אך נראה שישנה הכרעה, לטובת התותחנים.
רייס בן ה-24, שחקן נבחרת אנגליה וקפטן ווסטהאם, מיועד להפוך לשחקן הבריטי היקר אי פעם. הקשר רכש לעצמו לא מעט מחזרות, בין היתר באיירן מינכן ומנצ'סטר יונייטד, אך סיטי וארסנל מובילות במאבק. שתיהן הגישו מספר הצעות - תחילה ארסנל עם 80 מיליון ליש"ט, ואז 90 מיליון ליש"ט (75 ועוד 15 בבונוסים), לאחר מכן סיטי הצטרפה למאבק עם הצעה משלה של 90 מיליון ליש"ט (80 ו-10 בבונוסים). שלשות ההצעות נדחו, אך עכשיו ארסנל הגישה הצעה שטרפה את הקלפים - 105 מיליון ליש"ט (100 מיליון פלוס 5 בבונוסים).
ווסטהאם האמינה שסיטי תבוא עם הצעה גבוהה יותר, אך זה לא קרה. האלופה בחרה לצאת מהמירוץ, ולא להשוות את ההצעה של ארסנל. מבחינת רייס עצמו - הוא נע לכיוון התותחנים, עם הבטחות מצד מאמנה של ארסנל, מיקל ארטטה, שלפי הדיווחים מסר לרייס שהוא יהפוך לאחד מה-"פרנצ'ייז פליירס" של ארסנל, הפנים של הקבוצה בטווח הארוך. גם לא צפויה לו תחרות בהרכב; עם עזיבתו המתקרבת של גראניט ג'אקה לבאייר לברקוזן, רייס צפוי להתברג ישר בהרכב, לצד מרטין אודגור. בסיטי לעומת זאת, תהיה לו תחרות בקישור הקדמי, למרות עזיבתו של אילקאיי גונדואן לברצלונה. זהו מתאו קובאצ'יץ', שהיה צפוי להתחרות עם רייס על הזכות לפתוח לצד קווין דה בריינה. ואם קפטן ווסטהאם היה מוסט לקישור האחורי, היה נאלץ להלחם עם רודרי על תמונת ההרכב.
רייס גדל והתחנך בלונדון. עד גיל 14 שיחק במחלקת הנוער של צ'לסי, ועזב את הבלוז לטובת ווסטהאם. מאז הוא נשאר שם, הפך לקפטן ולחביב האוהדים. לרייס אזרחות אירית, והספיק לשחקת כמה משחקים בקבוצה הבוגרת, אך ב-2019 בחר לייצג את אנגליה, ושלח בקשה לפיפ"א, שאושרה. מאז רשם 43 הופעות בנבחרת, וייצג אותה בגביע העולם בקטאר 2022. במדי הפטישים רשם רייס מעל 220 הופעות, שבמאמצים אחרונים להשאירו בקבוצה הציעו לו סכום שיא מבחינתם של 200 אלף ליש"ט לשבוע, אך הקשר האנגלי לא שוכנע. בארסנל הוא צפוי להרוויח בסביבות אותו הסכום, ואפילו מעל. הצפי הוא ל-240 אלף ליש"ט לשבוע.
- 20 שנה ארסנל מחכה לזכות באליפות. החמצה אחת אמורה למנוע ממנה לחגוג
- כמה שוות הקבוצות בליגת האלופות והאם זה מרמז על העולות לחצי הגמר?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
