ימים אחרונים להשקעה: סטארט-אפ רפואי פיתח אביזר חדשני משנה חיים
סטארט-אפ רפואי פיתח אביזר ראשון מסוגו בעולם למנותחי סרטן ומחלות מעי. החברה הגישה פטנט ייחודי ומתכננת לחבור לענקיות בתחום בעלות מחזורים שנתיים של מיליארדים. כעת, אחרי שגייסה כבר 2.1 מיליון ₪ מ-250 משקיעים, החברה נמצאת בימים האחרונים לגיוס משלים בפיפלביז ופותחת בפניכם הזדמנות שנייה להפוך בעלי מניות בפיתוח המהפכני.
כ-2 מיליון איש בעולם המערבי מתמודדים עם נזקים בלתי הפיכים במערכת העיכול, שמחייבים שימוש באביזר המודבק ברציפות לבטן ומקשים עליהם לנהל אורח חיים נורמטיבי ומוגדרים כחולי סטומה. סטארט-אפ בשם StomTop פיתח אביזר רפואי חדשני שיקל על חייהם של מנותחי סרטן ומעי, כשהזימת שמובילה את הפיתוח, כבר הובילה אקזיטים בתחום ובעלת ניסיון של שנים רבות בתחום המכשור הרפואי.
האביזר אותו מפתחת החברה מבוסס על אטימה פנימית כחלופה להדבקת השקית, הפתרון הנפוץ ב-60 השנים האחרונות ובעל פוטנציאל לשנות את השוק מקצה לקצה. המוצר פותר את בעיות העור והנזילות והוא אינו תלוי בצורת הסטומה ובמבנה הבטן. בנוסף, ההתקנה מהירה והתחלופה נעשית בתדירות נמוכה יותר באופן משמעותי בהשוואה למדבקת השקית.
חברות בתחום מגלגלות מיליארדי דולרים
החברה לאחר ניסוים מוצלחים, הגישה פטנט על המורכבות הטכנולוגית והגיעה להישגי פיתוח משמעותיים, שיכולים לחולל מהפכה חדשה במציאות חייהם של מנותחי סטומה וסרטן. פניה מועדות לחבירה לאחת משחקניות המכשור הרפואי הגדולות והמובילות בשוק, למכירה והפצה בשוק הגלובאלי. חברות אלו, שהוקמו גם הן על ידי משפחות לחולי סטומה, ישנו מחזור מכירות שנתי של מיליארדי דולרים.
החברה נמצאת כעת בימים האחרונים של גיוס ההמשך החל מ- 2,500 ₪ דרך פלטפורמת השקעות ההמונים "פיפלביז" אשר בפיקוח רשות ניירות ערך.
- 1.Game changer (ל"ת)Hanan 10/04/2021 14:31הגב לתגובה זו
ללכת אחרי היזם – אחרי 3 אקזיטים, ד"ר זלוטקין מציע לכם להיכנס לסטרטאפ שלו
השקעה מוצלחת בסטרטאפים תלויה כמובן ברעיון, תלויה בשוק, תלויה בשורה ארוכה של גורמים, אבל אחד מהגורמים העיקריים הוא היזמים ומנהלי החברה. ליזמים מנוסים כאלו שכבר עשו את זה בעבר יש סיכויים גבוהים יותר להצליח. הם מכירים את השוק, הם יודעים איך וממי לגייס, הם אטרקטיביים בעיני הקרנות הון סיכון וגופי ההשקעה והם גם עם קשרים לעולמות הטכנולוגיה ולגופים הגדולים שעשויים לקנות את המוצרים העתידיים ואפילו לרכוש את החברה.
לכן, משקיעים מתוחכמים מחפשים "שמות מוכרים" מבין היזמים ומנהלי הפירמות, זה מגדיל את סיכויי ההצלחה. הסטארטאפ שנציג היום הוא יוזמה של היזם הסדרתי ד"ר גלעד זלוטקין בעל רקורד של 3 אקזיטים מנהל תחום הענן ברדוור לשעבר ובכיר בסיסקו ישראל. לצידו צוות ניהולי עתיר ידע וניסיון מקצועי, יזמי ועסקי. אז במקרה של OVO Automotive – יש את האנשים המתאימים וזה הרבה מאוד, ומה עם הרעיון והכיוון של החברה?
מוצר ייחודי בשוק גדול
OVO Automotive שפועלת בשוק הרכבים המקושרים שהוערך אשתקד בהיקף של 59.7 מיליארד דולר ונמצא בצפי צמיחה של יותר מ-18% בשנה (2021-2028), היא החברה הראשונה שמאפשרת הרצת אפליקציות בענן ושידורם (streaming) למסך הרכב. זו בשורה לתחום ובמיוחד לייצרני ויבואני הרכבים שכן מדובר על פלטפורמת ענן (SaaS) שמאפשרת למכור לצרכן שירותי ערך מוסף.
החברה נמצאת כעת בתהליך של גיוס SAFE דרך פלטפורמת ההמונים של פיפלביז. מדובר בגיוס שמאפשר למשקיעים להיכנס כבעלי מניות בחברה ולהנות מהנחה משמעותית על מחיר המניה הצפוי בגיוס העוקב. הגיוס פתוח רק ל-35 ניצעים.
החברה הגישה בקשות לרישום פטנטים על הגישה החדשנית של שימוש בטכנולוגיה ברכבים ולהערכת הנהלתה היא נמצאת ביתרון של חלוציות טכנולוגית שיוצרת פער של כמה שנים על פני מתחרים שעתידים להופיע. לחברה ארבעה שיתופי פעולה אסטרטגיים לתהליך פיתוח פתרונות הענן שלה לרכבים מקושרים. בין שיתופי הפעולה גם לקוחות פוטנציאליים.
בין המשקיעים בחברה - קרן Regah Ventures השקיעה בחברה יחד עם עוד משקיעים פרטיים (ביניהם נמצאים מנכ"ל סקייפ לשעבר ושותף בבנצ׳מרק קפיטל, קרן ההון סיכון מעמק הסיליקון).
גיוס נפתח למשקיעים, והחברה מגייסת כעת בפלטפורמת פיפלביז בגיוס SAFE
אז יזם סדרתי, ניהול של צוות מנוסה, רעיון מוביל, משקיעים בעלי שם ושותפות מהתעשייה. וזה לא הכל. החברה נמצאת במקום ובזמן שצריכים אותה - הפתרון של OVO עתיד ליצור הכנסות ורווחים ללקוחות בתעשיית הרכב אשר סופגים ירידה משמעותית ברווחיות בשנים האחרונות. הגופים הענקיים האלו נמצאים בהשקעות עתק בדור העתיד של הרכבים כשלצד התחרות , הרווחיות שלהם נשחקת. הם משוועים להכנסות והפתרון של OVO יכול להיות חלק מסל המוצרים הרחב שלהם.
הפתרון של OVO הוא פתרון כולל לגישה ישירה, בטוחה ובטיחותית אל מסך הרכב, ללא תלות ביצרני הרכב, אפל, גוגל או הנהגים. כיום ישנם שלושה פתרונות לצורך של חברות המנהלות ציי רכב בקשר עם הנהגים ברכב, בין אם הם עובדים או לקוחות: הרצת האפליקציה במערכת האינפוטיינמט המקורית ברכב - דורש שיתוף פעולה של יצרן הרכב (משיקולי אבטחה ובטיחות). התקנת מערכת מולטימדיה אפטר מרקט חלופית או נוספת. וגם – שיקוף של אפליקציה מהטלפון הנייד של הנהג אל מסך הרכב בעזרת CarPlay של אפל או Android-Auto של גוגל. אפשרות זו יוצרת תלות בשיתוף פעולה והסכמה של אפל וגוגל לתמיכה בשיקוף האפליקציה ובנכונות הנהג להתקין את האפליקציה על הטלפון שלו ולחבר את הטלפון שלו לרכב.
שלושת הפתרונות הללו מסובכים ויקרים מאוד לתחזוקה וניהול או מחייבים שימוש בטלפון הנייד של הנהג באופן לא בטוח או לא חוקי. OVO מפתחת בשיתוף פעולה עם שחקנים משמעותיים בתעשיית הרכב את הפתרון לגישה אל מסך הרכב המקושר באמצעות שירות SaaS. השירות משדר אפליקציות מפלטפורמת ענן (streaming) ישירות אל מסך הרכב. הפתרון של OVO מבטל את כל החסמים הקיימים בפתרונות האחרים.
גיוס נפתח למשקיעים, והחברה מגייסת כעת בפלטפורמת פיפלביז בגיוס SAFE
