״ועדת ביקורת״: הפרסומות שעשו והרסו לנו את השבוע
לפעמים צריך שוט. אולי ככה תלמדו לא ללכת למצגות עם חרא רעיונות. אני מכיר את הדד ליינים מקרוב. את העומס. אבל תעשו לעצמכם וללקוחות שלכם טובה ואל תתנו לי סיבות לכתוב עליכם כאן. וזה לא שהכל ממש מעפן אבל בכל שבוע יש כמה קמפיינים (או שבעצם צריך לקרוא להם עכשיו מהלכים?) בולטים. בולטים בחוסר המעוף, בבחירה בפתרון הקל ו… נו, אתם יודעים לבד. אז אני פה. ואתם יכולים להתייחס אליי כמו אל מאוורר. תעשו חרא, זה יפגע בי ויעוף לכל הכיוונים. יהיה כיף.
דני פיניש
על סרטון הפרסומת של פיניש
הבת של דני רופ: ״אבא, מה אתה עושה בבית?״
דני רופ: ״אני חזאי, עובדים עשר דקות בערב אחרי החסויות״
הבת של דני רופ: ״שומע אבוש, חשבתי שאם אנחנו כבר כאן וממילא שוטפים לאנשים את הראש על מפלס הכנרת, אולי תרים טלפון לחברים שלך בפיניש ונסביר להם שאפשר, עם דיאלוג ממש קלוש, לחבר בין שטיפת כלים במדיח לחיסכון במים?״
דני רופ: ״אוקיי, אבל מה הקשר שלהם לזה?״
הבת של דני רופ: ״נגיד בסוף פיניש, אבוש טיפש״
דני רופ אש. אהוב, מעביר מסרים מעולה. ואפילו נתנו לו עם מה לעבוד. נתון בולט שמראה ששטיפת כלים במדיח חוסכת המון מים. עד פה, פסטיבל קאן. איך קרה שהדביקו לזה כזה דיאלוג מופרך? אם אתם מתעסקים עם פרזנטורים שהם לא שחקנים (כן כן, יודע שהיא סיימה יורם לוינשטיין, אבל גם רפי פרץ סיים קורס טיס. זה לא אומר כלום), תעשו שיהיה להם קל. תנסו לכתוב להם דיאלוג שיהיה קצת אמין. טוב? יופי. תודה.
ניקול וערן, גל וציון
על סרטוני הפרסומת של אינטרנט מהיר הוט ותוכנית המנויים של מפעל הפיס
ברוב העבודות, אין תקציבי הפקה, הימים האלה נגמרו. שמונים אחוז מהבריפים מבאסים ולא אומרים כלום. לפעמים יש לך מזל ונוחת לך במייל בריף מגניב. נגיד של אינטרנט ממש מהיר או של פרס כספי שווה. אבל זה לא החלק הכי טוב של הסיפור. כי לכל אחד מהבריפים האלה מוצמדים כוכבי על. ניקול ראידמן מדהימה בעיניי, היא חכמה, צינית, יודעת לצחוק על עצמה ויש לה אמביציה של חיילת משוחררת. ערן זרחוביץ גאון קומי. גל גדות? נו באמת. אין שחקנית ישראלית שהצליחה ככה וציון ברוך מחזיק קריירה אדירה מאות שנים בזכות כשרון. היי רגע, כתבתי יותר מדי דברים טובים. אז איך זה שקמפיין אחד נועד להעביר אינטרנט מהיר והשני אחלה משכורת לכל החיים והצליחו לחרבן את זה ככה? כסף, מוצר מגניב, פרזנטורים שכל מותג היה מת לקבל ושני סרטונים שהם קינוח פרווה בחתונה בבני ברק? תנו לעצמכם מכות רצח על ההזדמנות שפספסתם. שלא יקרה שוב.- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
פשוט, אלגנטי, אינטליגנטי
על סרטון הפרסומת של ליברה
קחו את זה במשפט: תומר קאפון, מתי סרי, חברת ביטוח שיודעת ללחוץ בדיוק בנקודה, תסריטים מעולים וצוות בימוי והפקה שיודע לעשות מהם זהב. אני לא יודע מה תקציב הפרסום של ליברה ואיפה הוא עומד ביחס לכל השאר אבל מבחינתי, הם הוכחה שלפעמים אפשר לדבר ישר ופשוט ולהיות הכי אינטליגנטי ואלגנטי שאפשר. כל פרט מטופל, כל מרכיב של כל סרטון מתוקתק, תענוג.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
