״ועדת ביקורת״: הפרסומות שעשו והרסו לנו את השבוע
לפעמים צריך שוט. אולי ככה תלמדו לא ללכת למצגות עם חרא רעיונות. אני מכיר את הדד ליינים מקרוב. את העומס. אבל תעשו לעצמכם וללקוחות שלכם טובה ואל תתנו לי סיבות לכתוב עליכם כאן. וזה לא שהכל ממש מעפן אבל בכל שבוע יש כמה קמפיינים (או שבעצם צריך לקרוא להם עכשיו מהלכים?) בולטים. בולטים בחוסר המעוף, בבחירה בפתרון הקל ו… נו, אתם יודעים לבד. אז אני פה. ואתם יכולים להתייחס אליי כמו אל מאוורר. תעשו חרא, זה יפגע בי ויעוף לכל הכיוונים. יהיה כיף.
דני פיניש
על סרטון הפרסומת של פיניש
הבת של דני רופ: ״אבא, מה אתה עושה בבית?״
דני רופ: ״אני חזאי, עובדים עשר דקות בערב אחרי החסויות״
הבת של דני רופ: ״שומע אבוש, חשבתי שאם אנחנו כבר כאן וממילא שוטפים לאנשים את הראש על מפלס הכנרת, אולי תרים טלפון לחברים שלך בפיניש ונסביר להם שאפשר, עם דיאלוג ממש קלוש, לחבר בין שטיפת כלים במדיח לחיסכון במים?״
דני רופ: ״אוקיי, אבל מה הקשר שלהם לזה?״
הבת של דני רופ: ״נגיד בסוף פיניש, אבוש טיפש״
דני רופ אש. אהוב, מעביר מסרים מעולה. ואפילו נתנו לו עם מה לעבוד. נתון בולט שמראה ששטיפת כלים במדיח חוסכת המון מים. עד פה, פסטיבל קאן. איך קרה שהדביקו לזה כזה דיאלוג מופרך? אם אתם מתעסקים עם פרזנטורים שהם לא שחקנים (כן כן, יודע שהיא סיימה יורם לוינשטיין, אבל גם רפי פרץ סיים קורס טיס. זה לא אומר כלום), תעשו שיהיה להם קל. תנסו לכתוב להם דיאלוג שיהיה קצת אמין. טוב? יופי. תודה.
ניקול וערן, גל וציון
על סרטוני הפרסומת של אינטרנט מהיר הוט ותוכנית המנויים של מפעל הפיס
ברוב העבודות, אין תקציבי הפקה, הימים האלה נגמרו. שמונים אחוז מהבריפים מבאסים ולא אומרים כלום. לפעמים יש לך מזל ונוחת לך במייל בריף מגניב. נגיד של אינטרנט ממש מהיר או של פרס כספי שווה. אבל זה לא החלק הכי טוב של הסיפור. כי לכל אחד מהבריפים האלה מוצמדים כוכבי על. ניקול ראידמן מדהימה בעיניי, היא חכמה, צינית, יודעת לצחוק על עצמה ויש לה אמביציה של חיילת משוחררת. ערן זרחוביץ גאון קומי. גל גדות? נו באמת. אין שחקנית ישראלית שהצליחה ככה וציון ברוך מחזיק קריירה אדירה מאות שנים בזכות כשרון. היי רגע, כתבתי יותר מדי דברים טובים. אז איך זה שקמפיין אחד נועד להעביר אינטרנט מהיר והשני אחלה משכורת לכל החיים והצליחו לחרבן את זה ככה? כסף, מוצר מגניב, פרזנטורים שכל מותג היה מת לקבל ושני סרטונים שהם קינוח פרווה בחתונה בבני ברק? תנו לעצמכם מכות רצח על ההזדמנות שפספסתם. שלא יקרה שוב.- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
פשוט, אלגנטי, אינטליגנטי
על סרטון הפרסומת של ליברה
קחו את זה במשפט: תומר קאפון, מתי סרי, חברת ביטוח שיודעת ללחוץ בדיוק בנקודה, תסריטים מעולים וצוות בימוי והפקה שיודע לעשות מהם זהב. אני לא יודע מה תקציב הפרסום של ליברה ואיפה הוא עומד ביחס לכל השאר אבל מבחינתי, הם הוכחה שלפעמים אפשר לדבר ישר ופשוט ולהיות הכי אינטליגנטי ואלגנטי שאפשר. כל פרט מטופל, כל מרכיב של כל סרטון מתוקתק, תענוג.
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
