חיילים לחימה מלחמה צוק איתן מבצע
צילום: דובר צה"ל
רייטינג

סופ"ש של לחימה בעזה: שידורי חדשות לאורך כל היום - והדחתו של מנחם בן

'האח הגדול' גירדה את רף 34%, בהפסקת אסקפיזם משעות רבות של שידורי אקטואליה בגלל מבצע 'צוק איתן'. מגזיני החדשות רשמו נתוני רייטינג גבוהים
אלכסנדר כץ | (1)

גם סוף השבוע הנוכחי התאפיין בשידורי חדשות חיים לאורך שעות, בשל הלחימה ברצועת עזה במסגרת מבצע צוק איתן. ואולם, כפי שקרה כבר ב-11 הימים האחרונים, קשת דאגה לאספקת מנת אסקפיזם לצופים, שזכתה לרייטינג גבוה.

על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי האח הגדול (קשת, ערוץ 2) שהחלה ביותר מחצי שעה איחור, הניבה 33.9%. בפרק זה הודח מנחם בן. ממול שודרה 'פינס בלילה' (ערוץ 10) עם 10.6%.

מהדורת חדשות מיוחדת של ערוץ 2 רשמה 24.5%, ואחרי חצות - המיטב של 'ארץ נהדרת' (קשת, ערוץ 2) עם 13.9%.

משדרי החדשות של ערוץ 2 ששודרו בין 7:00 בבוקר ל-19:00, רשמו בין 7.9% ל-12.7%, ואילו בערוץ 10 - בין 4.3% ל-8.5%. מהדורה מוקדמת של 'חדשות 2' קיבלה 16.1%. שידור מיוחד של ערוץ 9 בין 19:00 ל-20:00 רשם 3.3%.

בגזרת החדשות: 'חדשות שבת' (חדשות 2) רשמה 29.5%, מול 'המגזין' (ערוץ 10) עם 13.5%, שיא רייטינג לתכנית. 'משבת עד שבת' (ערוץ 9) עם 2.6%.

יום שישי

בפריים-טיים קיבל לקט של ארץ נהדרת (קשת, ערוץ 2) 18.5%, מול שידור חוזר של 'החברים של נאור' (ערוץ 10) עם 6%. משדר חדשות 2 בין 23:00 לחצות, הניב 13.7%.

משדרי האקטואליה המיוחדים במהלך הבוקר הניבו בערוץ 2 בין 15.5% עד 22.4%, ואילו בערוץ 10 - בין 8.1% עד 9.8%. מהדורה מוקדמת של 'חדשות 2' עם % 17.8 ואילו זו של ערוץ 10 קיבלה 8%. משדר מוקדם בין 18:00 ל-20:00 של ערוץ 9 עם 3.8%.

בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (ערוץ 2) עם נתון גבוה של 20.9%, ואילו 'שישי' (ערוץ 10) עם 8%, בדיוק פי 2 מ'יומן' (ערוץ 1) - עם 4%.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    goren 20/07/2014 10:53
    הגב לתגובה זו
    החמאס למזלנו שגה כאשר פתח באש עלינו. במשך שנים הם בונים את עזה התחתית שהיא אסון הגדול ביותר לישראל ולמדינות ערב . אצלנו נרדמו בשמירה ולא שמו לב לאסונות שלפיתחנו. טעה החמאס טעות קולוסלית , פתח באש וכך גילינו שהויטקונג דפקו את האמריקאים ואלה ידפקו את כולם
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.63%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״