חיילים לחימה מלחמה צוק איתן מבצע
צילום: דובר צה"ל
רייטינג

סופ"ש של לחימה בעזה: שידורי חדשות לאורך כל היום - והדחתו של מנחם בן

'האח הגדול' גירדה את רף 34%, בהפסקת אסקפיזם משעות רבות של שידורי אקטואליה בגלל מבצע 'צוק איתן'. מגזיני החדשות רשמו נתוני רייטינג גבוהים
אלכסנדר כץ | (1)

גם סוף השבוע הנוכחי התאפיין בשידורי חדשות חיים לאורך שעות, בשל הלחימה ברצועת עזה במסגרת מבצע צוק איתן. ואולם, כפי שקרה כבר ב-11 הימים האחרונים, קשת דאגה לאספקת מנת אסקפיזם לצופים, שזכתה לרייטינג גבוה.

על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי האח הגדול (קשת, ערוץ 2) שהחלה ביותר מחצי שעה איחור, הניבה 33.9%. בפרק זה הודח מנחם בן. ממול שודרה 'פינס בלילה' (ערוץ 10) עם 10.6%.

מהדורת חדשות מיוחדת של ערוץ 2 רשמה 24.5%, ואחרי חצות - המיטב של 'ארץ נהדרת' (קשת, ערוץ 2) עם 13.9%.

משדרי החדשות של ערוץ 2 ששודרו בין 7:00 בבוקר ל-19:00, רשמו בין 7.9% ל-12.7%, ואילו בערוץ 10 - בין 4.3% ל-8.5%. מהדורה מוקדמת של 'חדשות 2' קיבלה 16.1%. שידור מיוחד של ערוץ 9 בין 19:00 ל-20:00 רשם 3.3%.

בגזרת החדשות: 'חדשות שבת' (חדשות 2) רשמה 29.5%, מול 'המגזין' (ערוץ 10) עם 13.5%, שיא רייטינג לתכנית. 'משבת עד שבת' (ערוץ 9) עם 2.6%.

יום שישי

בפריים-טיים קיבל לקט של ארץ נהדרת (קשת, ערוץ 2) 18.5%, מול שידור חוזר של 'החברים של נאור' (ערוץ 10) עם 6%. משדר חדשות 2 בין 23:00 לחצות, הניב 13.7%.

משדרי האקטואליה המיוחדים במהלך הבוקר הניבו בערוץ 2 בין 15.5% עד 22.4%, ואילו בערוץ 10 - בין 8.1% עד 9.8%. מהדורה מוקדמת של 'חדשות 2' עם % 17.8 ואילו זו של ערוץ 10 קיבלה 8%. משדר מוקדם בין 18:00 ל-20:00 של ערוץ 9 עם 3.8%.

בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (ערוץ 2) עם נתון גבוה של 20.9%, ואילו 'שישי' (ערוץ 10) עם 8%, בדיוק פי 2 מ'יומן' (ערוץ 1) - עם 4%.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    goren 20/07/2014 10:53
    הגב לתגובה זו
    החמאס למזלנו שגה כאשר פתח באש עלינו. במשך שנים הם בונים את עזה התחתית שהיא אסון הגדול ביותר לישראל ולמדינות ערב . אצלנו נרדמו בשמירה ולא שמו לב לאסונות שלפיתחנו. טעה החמאס טעות קולוסלית , פתח באש וכך גילינו שהויטקונג דפקו את האמריקאים ואלה ידפקו את כולם
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.