חיילים לחימה מלחמה צוק איתן מבצע
צילום: דובר צה"ל
רייטינג

סופ"ש של לחימה בעזה: שידורי חדשות לאורך כל היום - והדחתו של מנחם בן

'האח הגדול' גירדה את רף 34%, בהפסקת אסקפיזם משעות רבות של שידורי אקטואליה בגלל מבצע 'צוק איתן'. מגזיני החדשות רשמו נתוני רייטינג גבוהים
אלכסנדר כץ | (1)

גם סוף השבוע הנוכחי התאפיין בשידורי חדשות חיים לאורך שעות, בשל הלחימה ברצועת עזה במסגרת מבצע צוק איתן. ואולם, כפי שקרה כבר ב-11 הימים האחרונים, קשת דאגה לאספקת מנת אסקפיזם לצופים, שזכתה לרייטינג גבוה.

על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי האח הגדול (קשת, ערוץ 2) שהחלה ביותר מחצי שעה איחור, הניבה 33.9%. בפרק זה הודח מנחם בן. ממול שודרה 'פינס בלילה' (ערוץ 10) עם 10.6%.

מהדורת חדשות מיוחדת של ערוץ 2 רשמה 24.5%, ואחרי חצות - המיטב של 'ארץ נהדרת' (קשת, ערוץ 2) עם 13.9%.

משדרי החדשות של ערוץ 2 ששודרו בין 7:00 בבוקר ל-19:00, רשמו בין 7.9% ל-12.7%, ואילו בערוץ 10 - בין 4.3% ל-8.5%. מהדורה מוקדמת של 'חדשות 2' קיבלה 16.1%. שידור מיוחד של ערוץ 9 בין 19:00 ל-20:00 רשם 3.3%.

בגזרת החדשות: 'חדשות שבת' (חדשות 2) רשמה 29.5%, מול 'המגזין' (ערוץ 10) עם 13.5%, שיא רייטינג לתכנית. 'משבת עד שבת' (ערוץ 9) עם 2.6%.

יום שישי

בפריים-טיים קיבל לקט של ארץ נהדרת (קשת, ערוץ 2) 18.5%, מול שידור חוזר של 'החברים של נאור' (ערוץ 10) עם 6%. משדר חדשות 2 בין 23:00 לחצות, הניב 13.7%.

משדרי האקטואליה המיוחדים במהלך הבוקר הניבו בערוץ 2 בין 15.5% עד 22.4%, ואילו בערוץ 10 - בין 8.1% עד 9.8%. מהדורה מוקדמת של 'חדשות 2' עם % 17.8 ואילו זו של ערוץ 10 קיבלה 8%. משדר מוקדם בין 18:00 ל-20:00 של ערוץ 9 עם 3.8%.

בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (ערוץ 2) עם נתון גבוה של 20.9%, ואילו 'שישי' (ערוץ 10) עם 8%, בדיוק פי 2 מ'יומן' (ערוץ 1) - עם 4%.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    goren 20/07/2014 10:53
    הגב לתגובה זו
    החמאס למזלנו שגה כאשר פתח באש עלינו. במשך שנים הם בונים את עזה התחתית שהיא אסון הגדול ביותר לישראל ולמדינות ערב . אצלנו נרדמו בשמירה ולא שמו לב לאסונות שלפיתחנו. טעה החמאס טעות קולוסלית , פתח באש וכך גילינו שהויטקונג דפקו את האמריקאים ואלה ידפקו את כולם
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.