סופ"ש של לחימה בעזה: שידורי חדשות לאורך כל היום - והדחתו של מנחם בן
גם סוף השבוע הנוכחי התאפיין בשידורי חדשות חיים לאורך שעות, בשל הלחימה ברצועת עזה במסגרת מבצע צוק איתן. ואולם, כפי שקרה כבר ב-11 הימים האחרונים, קשת דאגה לאספקת מנת אסקפיזם לצופים, שזכתה לרייטינג גבוה.
על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי האח הגדול (קשת, ערוץ 2) שהחלה ביותר מחצי שעה איחור, הניבה 33.9%. בפרק זה הודח מנחם בן. ממול שודרה 'פינס בלילה' (ערוץ 10) עם 10.6%.
מהדורת חדשות מיוחדת של ערוץ 2 רשמה 24.5%, ואחרי חצות - המיטב של 'ארץ נהדרת' (קשת, ערוץ 2) עם 13.9%.
משדרי החדשות של ערוץ 2 ששודרו בין 7:00 בבוקר ל-19:00, רשמו בין 7.9% ל-12.7%, ואילו בערוץ 10 - בין 4.3% ל-8.5%. מהדורה מוקדמת של 'חדשות 2' קיבלה 16.1%. שידור מיוחד של ערוץ 9 בין 19:00 ל-20:00 רשם 3.3%.
בגזרת החדשות: 'חדשות שבת' (חדשות 2) רשמה 29.5%, מול 'המגזין' (ערוץ 10) עם 13.5%, שיא רייטינג לתכנית. 'משבת עד שבת' (ערוץ 9) עם 2.6%.
יום שישי
בפריים-טיים קיבל לקט של ארץ נהדרת (קשת, ערוץ 2) 18.5%, מול שידור חוזר של 'החברים של נאור' (ערוץ 10) עם 6%. משדר חדשות 2 בין 23:00 לחצות, הניב 13.7%.
- צפו: קמפיין ה"סופר-אפליקציה" של פנגו בכיכובה של שני כהן
- אחרי הדחיה בשל הפיגוע באלעד: ארץ נהדרת סגרה עונה עם 18.9%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
משדרי האקטואליה המיוחדים במהלך הבוקר הניבו בערוץ 2 בין 15.5% עד 22.4%, ואילו בערוץ 10 - בין 8.1% עד 9.8%. מהדורה מוקדמת של 'חדשות 2' עם % 17.8 ואילו זו של ערוץ 10 קיבלה 8%. משדר מוקדם בין 18:00 ל-20:00 של ערוץ 9 עם 3.8%.
בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (ערוץ 2) עם נתון גבוה של 20.9%, ואילו 'שישי' (ערוץ 10) עם 8%, בדיוק פי 2 מ'יומן' (ערוץ 1) - עם 4%.
- 1.goren 20/07/2014 10:53הגב לתגובה זוהחמאס למזלנו שגה כאשר פתח באש עלינו. במשך שנים הם בונים את עזה התחתית שהיא אסון הגדול ביותר לישראל ולמדינות ערב . אצלנו נרדמו בשמירה ולא שמו לב לאסונות שלפיתחנו. טעה החמאס טעות קולוסלית , פתח באש וכך גילינו שהויטקונג דפקו את האמריקאים ואלה ידפקו את כולם
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
