פקיעה פרועה בת"א - תראו את המעו"ף

ניתוח, צילום: Getty images Israel
פקיעת האופציות החודשית הייתה סוערת הבוקר. מדד המעו"ף פקע במינוס 1.57% וברמה של 1,441 נקודות, כל זאת במחזור גדול (בטח לימי חול המועד) של 629 מיליון שקלים. וזה היה מאוד לא צפוי, שכן המסחר בתיאורטי (השער הגלום) נפתח כאשר המעו"ף עמד בשער גבוה בהרבה - על 1,458 נק', אבל אז החלו הסוחרים ללחוץ את המדד מטה באגרסיביות.
צריך להגיד שהמדד עלול היה לפתוח בירידה חדה יותר שכן בשלב הראנדום (הדקה שבה המדד פותח בצורה ראנדומאלית) המדד כבר היה גם ב-1,430 נק', כלומר נפילה של מעל 2%. בתוך אותה דקה באו סוחרים ו"זרקו" על המדד כ-200 מיליון שקלים במטרה ללחוץ מטה. נציין שמדד ת"א 75 בכלל עולה כעת 0.1% וכמובן לא שותף למהלך הפרוע בפתיחה. 
אחרי הפקיעה (בשעה 10:05) המעו"ף מאבד כעת 1.1% בלבד. 
נזכיר שכבר אתמול החלו הסוחרים 'לשלוט' בשוק המקומי. הנפילות בפריגו-טבע-מיילן הביאו למצב בו כל שאר 22 מניות המעו"ף פתחו בירוק בניסיון לאזן - לכתבה המלאה
תגובות לכתבה(16):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    הנוכלים פתחו במלחמה. שכל הכותבים יזהרו.
    תומר 29/04/2016 11:57
    הגב לתגובה זו
    3 0
    התרגיל של שלישי רביעי מוכיח שהנוכלים פתחו במלחמה ורוצים למחוק כותבים'קטנים ובינוניים. נתנו איתותים שלא מתכוונים לרדת מתחת ל 1460 ופקעו ב 1440..... מציע לכל הכותבים לקחת פער של'40 נק בכל פקיעה בחודשים הקרובים. שום רווח לא שווה סטירה בפקיעה....
    סגור
  • 9.
    אחת הסיבות לחוסר האמון בבורסה בארץ (ל"ת)
    עידן 29/04/2016 00:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 8.
    בושה וחרפה- איפה הרשות לניירות ערך ????
    סוחר 27/04/2016 14:47
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ומנכ"ל הבורסה רוצה שהמחזורים יגדלו ????? נותנים כאן רישיון לגנוב, אני סיימתי עם המסחר בארץ, תלכו לקיבינימאט
    סגור
  • הפ שותפים לנוכלות בשוק מה לא היבנתה (ל"ת)
    דודי 28/04/2016 13:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 7.
    מעוף
    בני 27/04/2016 10:39
    הגב לתגובה זו
    7 3
    ממש פושעים מורידים את הבורסה מתי שנוח להם וההיפך לא מתחשבים במשקיעים קטנים ממש לא יפה איפה הבקרה בושה וחרפה
    סגור
  • איך מורידים איך?????אף אחד לא שולט בבורסה.........
    השפוי 27/04/2016 11:13
    הגב לתגובה זו
    2 3
    זה כולנו ביחד. נראה לך שמישהו יכול לעשות מה שבא לו בבורסה ולשלוט.
    סגור
  • מי שכותב את האופציות
    הבלתי שפוי 27/04/2016 23:30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גם יודע איפה כדאי לו שיפקעו ומכיוון שיש מחזור קטן בבורסה והכסף הגדול באופציות יש שליטה מוחלטת של המוסדיים שבסופו של דבר הם גם עושי שוק.
    סגור
  • 6.
    בורסה
    פפה 27/04/2016 10:35
    הגב לתגובה זו
    4 5
    בקיצור בית זונות לשחיתות וגניבות הרשות והמשטרה לא עושים כלום
    סגור
  • 5.
    בורסה
    פפה 27/04/2016 10:35
    הגב לתגובה זו
    4 3
    בקיצור בית זונות לשחיתות וגניבות הרשות והמשטרה לא עושים כלום
    סגור
  • 4.
    עוד חלם של הראשות לניירות ערך
    מאבדים את האמינות 27/04/2016 10:22
    הגב לתגובה זו
    7 6
    במקום שיטפלו במניפולציות הבורסה מעודדת של פרחח שתורם להיקפי המסחר,מחברות נדלן מחול ועד ספקולנטים עבריינים,הכל על חשבון הציבור ובעצימת עיניים של הראשות.להעיף את מנכל הבורסה עכשיו
    סגור
  • 3.
    צועקים לכם 1440 מתחת לאף כל החודש למה אתם לא מקשיבים???
    בני מור 27/04/2016 10:18
    הגב לתגובה זו
    9 3
    אתר שחקן מעוף כל החודש אומר שהפקיעה תהיה 1440!!!!!!!
    סגור
  • 2.
    מה זה זרקו על המדד 200 מיליון?
    מוטי 27/04/2016 10:15
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מה שנקרא פעם קנו?
    סגור
  • מכרו - הזרימו היצעים של 200 מש"ח בראנדום (ל"ת)
    סוחר סחור 27/04/2016 11:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • "זרקו על המדד" ככה נראה שוק ההון הישראלי (ל"ת)
    ז 27/04/2016 10:27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    מרסקים את המניות ככל העולה על רוחם (ל"ת)
    פושעי המעוף 27/04/2016 10:06
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • הוכחה לכך שכוחות השוק גוברים (ל"ת)
    איציק 27/04/2016 10:22
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור