מנצסטר יונייטד
צילום: מנצסטר יונייטד טוויטר רשמי

לאחר שמינו בעלים חדשים: כל השחקנים שעשויים לעזוב את יונייטד

השדים האדומים נערכים למכירת חיסול בקיץ. הרשימה המלאה בפנים
יובל כרמל | (1)

אין ספק שהקיץ הבא במנצ'סטר יונייטד עומד להיות סוער. יומיים אחרי שנכנס לתפקיד, סר ג'ים רטקליף שהפך לאחד מבעלי המועדון מתכנן שינויים גדולים בסגל השדים האדומים. רטקליף באולד טראפורד (מנצ'סטר יונייטד טוויטר) ליונייטד יש לא מעט כסף לבזבוזים בקיץ, אך רטקליף מתכנן להעמיד למכירה מספר שחקני מפתח, כמו הקשר האגדי קאסמירו בן ה-31 שעשוי לעזוב, לאחר שהגיע בקול תרועה בקיץ 2022 עבור 70.5 מיליון אירו מריאל מדריד, שם ביסס את עצמו כאחד הקשרים הטובים בעולם בשנים האחרונות. עבור 70.5 מיליון אירו. הברזילאי אמנם פצוע כבר מאוקטובר, אך ההנהלה תשמח למכור אותו בעיקר בגלל שכרו, שהאו הגבוה ביותר בקבוצה - כ-350 אלף ליש"ט לשבוע. שוויו של קאסמירו עומד כיום על 30 מיליון אירו. עוד שחקן ממנו ישמחו השדים האדומים להיפטר הוא אנטוני (23), שהגיע באותו קיץ עם קאסמירו עבור סכום אסטרונומי של 95 מיליון אירו ומאז מציג יכול בינונית. העונה הברזילאי הגיע לנקודת שפל; הוא הושעה מהסגל לכמה שבועות בעקבות תלונה של חברתו לשעבר על אלימות, וכשכן שיחק, הוא לא מצא את הרשת פעם אחת, למרות שרשם עד כה לא פחות מ-19 הופעות. שוויו של הקיצוני נמצא בנפילה מתמדת כשלאחרונה ירד ל-35 מיליון אירו, לעומת 75 מיליון במעמד החתימה. גם צמד הבלמים רפאל וראן והארי מגוויר יועמדו למכירה ועשויים לעזוב את מנצ'סטר. עוד שחקן שככל הנראה יעזוב בחינם הוא החלוץ אנתוני מרסיאל, שמיעט לקבל דקות העונה ומסיים חוזה בקיץ. בנוסף, המושאלים ג'יידון סאנצ'ו ודוני ואן דה ביק, שנקנו בעבר בסכומי עתק (85 מיליון אירו ו-40 מיליון, בהתאמה) עשויים להימכר. גם מייסון גרינווד, שעושה לא מעט כאב ראש להנהלת השדים האדומים, ככל הנראה לא יחזור לקבוצה. בגזרה הניהולית, רטקליף ישמח למנות את דן אשטוורת' של ניוקאסל כמנהל הספורטיבי החדש של יונייטד, אך ההנהלה לא מונכ הלשלם את סעיף השחרור שלו שעומד על 20 מיליון ליש"ט. הבריטי אמר על הנושא כי: "לדבר על 20 מיליון ליש"ט זה מעט טיפשי. אישית, אני אשמח שלא להגרר לזה".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    עותניאל 23/02/2024 11:34
    הגב לתגובה זו
    ככה זה שלא מכניסים שחקני בית וצעירים ורק קונים חלטורות. בסופו של יום רואים איך קהותת צמרת עם קהל אוהדים עצום ,ובכל העולם מידרדרת לתהומות וכל הממון נעלם כלא היה. זוית מאד מעניינת של הכתב
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.

הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.