כמה הוציא אברמוב על מכירת שחקנים בבית"ר, וכמה הרוויח?
מה שקורה עם אברמוב בחלון ההעברות הנוכחי משול לאחיזת עיניים. לביזספורט נודע כי במהלך השבועיים האחרונים אברמוב שלח 3 הצעות עתק לסוכנים של אלעד מדמון (שנקנה על ידי מכבי תל אביב ב-1.7 מיליון יורו), שגיב יחזקאל (בדרך למכבי תל אביב בשכר שיא) ושחקן נוסף מליגת העל שחתם במכבי חיפה - גדי קינדה, שהיה חתום על סעיף שהוא יכול לחזור רק לבית"ר ירושלים אם תשווה הצעה אחרת.
בקטע הזה, נראה שאברמוב מנסה להתחקות אחר משה חוגג - מגיש הצעות עתק על שחקנים צעירים בתקווה לייצר אקזיט ועל שחקנים ותיקים -בניסיון לעורר את הקהל. אז למה זו אחיזת עיניים? משום שאברמוב יודע טוב מאוד שלא יוכל לרכוש את השחקנים האלה. יש לכך כמה סיבות: קינדה, מדמון ויחזקאל לא רוצים לשחק בבית"ר ירושלים, וזה לא עניין של כסף. אברמוב לא מציע להם שכר כפול, הוא מציע שכר דומה - למה ששחקן ששואף להיות חלק מסגל הנבחרת בקמפיין הקרוב ירצה להיות חלק ממועדון שעשוי לגמור את העונה בפלייאוף התחתון ולא ללכת לקבוצה גדולה?
אברמוב במעמד החתימה עם משה חוגג (בית"ר ירושלים טוויטר)
גם שחקנים בבית"ר עמם שוחחנו מבינים את המשמעות של חלון ההעברות הנוכחי. בסוף, במקום להשקיע בשחקנים מהדרג השני בסכומים של 300 אלף יורו, אברמוב רודף אחר יעקב בריהון ואחר זוהר זסנו שלהם מכנה משותף - הם משחקים במ.ס אשדוד של חברו הטוב ג'קי בן זקן.
- לקה באירוע מוחי אחרי עימות עם אוהדי בית"ר -האם הביטוח מכסה את האירוע?
- ההזדמנות האחרונה של דור מיכה: כמה הוא מרוויח והאם זאת עונת השיקום
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מכל הריב המתוקשר בשבוע האחרון - אבוקסיס צודק בדבר אחר: הוא יודע שאברמוב יעדיף להיות תמיד בצד של הקהל, גם אם מדובר בחברו הטוב. על פי גורמים בכדורגל הישראלי, בין אברמוב לאבוקסיס שררה מתיחות מזה כחצי שנה. זה לא קשור רק לכדורגל, אלא גם לעסקים. אברמוב ניסה לפגוע לאבוקסיס במקום שהכי כואב לו וסיפר במסיבת העיתונאים שהמאמן אכל מהידיים שלו. אבוקסיס לא נעלב. הוא עבר הכל גם במועדונים אחרים והוא הכאיב לאברמוב במקום שהכי כואב לו - הפועל תל אביב.
אם אברמוב רוצה להצעיד את בית"ר למקומות טובים, הוא צריך להתחיל ולהביא שחקני רכש שמתאימים למועדון ולא להיכשל היכן שחוגג כבר נכשל. הקהל זוכר לו חסד כי הוא הציל את המועדון הזה מקריסה כשהיה קשה, אבל הוא חייב לזכור מה הקהל עשה לאלי טביב בעבר. הוא לא יזכור לו את חסד נעורים אם בית"ר תיכשל, גם אם בעוד כמה שנים הוא יתחרט על כך.
לבית"ר של העונה אין תרוצים - לאברמוב יש בסגל שחקנים כמו סורו, שועה, מוזי ויונה - את רובם, סביר להניח, הוא ינסה למכור בקיץ (למקורביו סיפר שהוא יצליח להביא הצעה של 2 מיליון אירו לפחות מחו"ל או מאחת הגדולות על יונה). השאלה היא מה יישאר ביום שאחרי.
- מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
- ריאל מדריד: מהלך כלכלי היסטורי של מועדון הפאר הספרדי
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On...
בבירה השקיע תחילה אברמוב כ-5 מיליון שקלים, שהועברו לבעלים הקודמים, משה חוגג. אברמוב התחייב להציב תקציב שכר של 12.5 מיליון שקלים, ועוד כ-17 מיליון שקל לחובות שיצר חוגג. הבעלים גם השקיע מאז עוד מיליונים בתקציב הכללי, בסכום של בערך 20 מיליון שקל לשנה.
אברמוב השתלט על המועדון בקיץ 2022, והביא תחילה את החלוץ יון ניקולסקו בסכום של כ-100 אלף אירו, ואת סרגיי בורודין בהשאלה שעלתה 200 אלף אירו. לאחר מכן, בקיץ החולף, הגיע הקיצוני טימותי מוזי ב-50 אלף אירו, כשהמגן גרגורי מורוזוב הגיע בעבור 450 אלף אירו. בינואר האחרון הגיע לבירה המגן זוהר זסנו ממ.ס. אשדוד, עבור 250 אלף אירו. סך הכל, השקיע אברמוב 1.05 מיליון אירו בגזרת השחקנים.
- 3.עותניאל 06/02/2024 15:37הגב לתגובה זוהקבוצה כבר זמן רב מדשדשת אין שום תיקוה לאוהדים המסורים מסגל השחקנים הנוכחי וחבל שכך לביתר יש פוטנציאל של עשרות אלפי אוהדים שבתקופה טובה ימלאו את טדי
- 2.מאיר 06/02/2024 11:24הגב לתגובה זוא. א. א. השלושה שהרסו את בני יהודה אברמוב. אבוקסיס. אדרי יהרסו את ביתר לאט אבל זה מה שיהיה
- 1.אסי 06/02/2024 08:13הגב לתגובה זושיקח הלוואת ועד מחברת חשמל
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
