עיתונאי ספורט צייץ נגד ישראל – ופוטר מעבודתו
בזמן שהמלחמה בישראל נמשכת, כלי התקשורת בעולם מכסים אותה בהרחבה. עיתונאי המכסה את ליגת ה-NBA פוטר לאחר שהביע סולידריות עם הפלסטינים
בזמן שהמלחמה בישראל נמשכת, כלי התקשורת בעולם מכסים אותה בהרחבה. מלבד רוב המדינות הערביות, אפשר לומר שישראל זוכה לתמיכה מקיר לקיר. ובכל זאת, כמה עיתונים בודדים ממשיכים לכתוב בגנות ישראל, מה שעולה להם גם במשרה.
פוסט תמיכה רשמי. (עמוד הטוויטר של פילדלפיה סיקסרס)
עיתונאי בארה"ב פוטר אחרי שיצא נגד ישראל. מדובר בג'קסון פרנק, כתב שמכסה את קבוצת הכדורסל של פילדלפיה סיקסרס מליגת ה-NBA. פרנק הביע סולידריות עם העם הפלסטיני לאחר ציוץ של המועדון שתמך בישראל. בחשבון הרשמי של הקבוצה מפילדלפיה העלתה פוסט ובו נכתב: "אנחנו לצד ישראל, ומצטרפים אליהם באבלם על מותם של מאות חפים מפשע על ידי טרוריסטים של חמאס".
פרנק בחר לרטווט את הפוסט (כלומר, לצייץ אותו מחדש) וכתב: "הפוסט הזה מסריח! סולידריות עם הפלסטינים, תמיד". בתגובה, כלי התקשורת שמעסיק אותו, PhillyVoice , הודיע כי הוא מושעה.
- מהנדל"ן למגרש: דוניץ-אלעד ועופר השקעות בחסות על קבוצת הנשים של הפועל לב ירושלים
- לאחר העלייה לשמינית הגמר, האם נבחרת ישראל מתומחרת ב-"דיסקאונט"?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
"מר פרנק כבר לא מועסק אצלנו, אנחנו עומדים לצד כל אלה שהמומים ונסערים מההתקפות האלימות על ישראל ומותם של אזרחים של חפים מפשע", נמסר ממנו. חשוב לציין כי פרנק החל לסקר את פילדלפיה רק בחודש האחרון. מאז, הוא מחק את חשבון הטוויטר ולמרות זאת לא חזר לתפקידו.
- 2.שימי 10/10/2023 23:01הגב לתגובה זוסליחה, אבל לא מרגשת אותי תמיכה ביהודים מתים. מצפה לתמיכה בעודם חיים בשביל למנוע את המוות
- 1.דרור 10/10/2023 16:44הגב לתגובה זוהטינופת דיסטל והדביל שמינה אותה ריסקו את ההסברה הכול כך חשובה . שוחטים יהודים ואין ממונה על ההסברה .
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
