5 טיפים מנצחים בדרך להשכרת ציוד לאירוע
מאחורי כל אירוע שאנו מארגנים עומדים מספר דברים חשובים בדרך לארגון של אותו אירוע, החל מבחירת המקום ועד לכמות המוזמנים דרך קונספט האירוע ועוד.
במאמר הבא בחנו 5 טיפים עיקריים שיעזרו לכם בשירות של השכרת ציוד לאירועים, כידוע בכל אירוע יש מגוון רחב של ציוד שאנו צריכים לדאוג לארגן על מנת שהאירוע שלכם יוכל להתקיים בדרך הטובה ביותר.
- אפיון קהל היעד וקונספט האירוע
ראשית נצטרך לדעת מי הוא קהל היעד או קהל האורחים שלנו שהולך להגיע אל האירוע, האם מדובר על ילדים? אנשים מבוגרים?
בעזרת איתור קהל היעד נוכל להתאים את הציוד לאירוע בצורה קלה יותר.
עוד נתון חשוב שעלינו להחליט עליו הוא מה הקוספט של האירוע אותו אנו רוצים לארגן, באמצעות שני נתונים אלה נדע לתאים את הציוד המתאים לאירוע בצורה טובה יותר כך לדגומה אם אנו רוצים להפיק אירוע ערב חברה בסגנון מסיבה לכל העובדים נצטרך לדאוג לציוד הגברה, תאורה ועוד.
- ניהול התקציב שלכם
בטרם ניגש לשכור ציוד לאירוע שלנו אנו צריכים לחשוב טוב מהו התקציב שלנו לצורך הפקת האירוע, בארגון אירוע קל מאד לנוכח כל הפתרונות הקיימות בשוק "להתפזר" עם התקציב, ולכן, בארגון תקציב מסודר ומדויק נוכל להתמקד יותר בדברים החשובים.
ארגון תקציב כללי בהחלט יכול לעזור אך לא מספיק, חוץ מקביעת סכום מוגדר לצורך כל האירוע אנו ממליצים לכם להקציב סכומים לכל דבר בנפרד, לדגומה כמה כסף תרצו להקדיש לאוכל באירוע? כמה כסף תרצו להקדיש לציוד ההגברה, התאורה וכן האלה.
- בחירת חברת ההשכרה
ישנם בשוק מגוון רחב וגדול של חברות להשכרת ציוד לאירועים החל מחברות המתמחות בציוד מסוים כמו פתרונות הושבה ועד לחברות שעוסקות במגוון ענק של ציוד.
אם תרצו לשכור לאירוע שלכם לדגומה רק הגברה אנו ממליצים לכם לבחור בחברה שזהו תחום עיסוקם היחיד כי כך תוכלו לבחור בצורה מקצועית את החברה שתרצו רק למען העניין הזה. אך אם תרצו לשכור מגוון של ציוד לאירוע יהיה פחות נכון לבחור בהרבה חברות שמתמחות בדרך אחד כי אז אתם תתפזרו יותר מידי גם עם התקציב וגם בהתעסקות מיותרת עם המון חברות ולכן אם אתם רוצים לשכור מגוון רחב של ציוד אנו ממליצים לכם לבחור בחברה שמרכזת את הכל "תחת קורת גג אחת" בחירה בחזרה כזאת תעזור לכם שלא להתפזר בין המון חברות שונות אלא לשכור את הכל מחברה אחת ולמנוע מעצמכם התעסקות מיותרת עם המון ספקים.
- רגע לפני ההשכרה - מה צריך לדעת?
כאשר אתם ניגשים לשכור ציוד לאירוע יש מספר דברים שאליהם צריך לשים לב טוב על מנת "שלא ליפול בפח" אלה חלק מהדברים שחשוב מאד להקדיש להם תשומת לב:
- בידקו היטב על אותה חברה שממנו תרצו לשכור ציוד, האם קיימות עליהם המלצות חיוביות?
- בדקו את איכות הציוד של אותה חברה, לעיתים ביקור מקדים במחסני החברה יעזרו לכם לקבל אידקציה טובה יותר על איכות הציוד ותחזוקתו.
- בדקו את חוזה ההשכרה שעליו תצטרכו לחתום בטרם אתם שוכרים את הציוד, בקשו מחברת ההשכרה לפני שאתם סוגרים איתם את חוזה ההשכרה ומהם התנאים במקרים מסוימים, דבר כזה יפתור ממכם הרבה כאבי ראש במקרה שחלילה יהיה לכם תקלה באירוע.
- הציוד הפופלרי ביותר
צילום: יח"צמה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי
בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה
בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.
שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה
הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.
לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.
גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.
- חברת A2Z והסטארט-אפ Pluro מציעים את הפתרון המלא להנגשת אתרים - איתור, תיקון וניטור במערכת אחת
- השילוש הקדוש של הצמיחה הדיגיטלית: נוכחות, נראות ואינטליגנציה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון
במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.
