רני בלייר ארץ חדשה
צילום: יח"צ

כנס איגוד המפיקים: 14 סדרות ישראלית יוצגו בפיצ'ינג לבכירי התעשייה הצרפתית

30 בכירים בתעשיית הטלוויזיה הצרפתית יערכו פיצ'ינג לפרויקטים חדשים בשבוע הבא. במציגים: הסופרים יואב כ"ץ וחגי טיומקין, והבמאי רני בלייר
אלכסנדר כץ |

14 פרויקטים טלוויזיוניים ישראלים חדשים ישתתפו בפיצ'ינג מיוחד בפני 30 אנשי שידור ומפיקים בכירים מצרפת בכנס הבינ"ל של איגוד המפיקים שיתקיים בשבוע הבא.

הכנס נערך זו השנה השנייה בסימן שיתוף הפעולה המתהדק בין ההפקה העצמאית בישראל לבין תעשיית הקולנוע והטלוויזיה בצרפת, זאת על רקע המשבר שפוקד את ההפקה העצמאית בישראל, שלטענת אנשיה - "נאבקת על זכותה החוקית להמשיך וליצור תוכן ישראלי מקורי ולא להפוך לקבלנית משנה של גופי השידור".

בעקבות הכנס בשנה שעברה, כבר החלו שיתופי פעולה ראשונים בין מפיקים ישראלים לגופי שידור ומפיקים צרפתים. השנה הוגשו 53 פרויקטים שונים כמועמדים ומתוכם נבחרו 14 שיוצגו בסופו של דבר.

כל הפרויקטים הנבחרים הם סדרות טלוויזיה שעתידות לעלות על המסך במהלך השנתיים הקרובות. בין המציגים של הפרויקטים השונים - הסופרים יואב כ"ץ וחגי טיומקין שיציגו אדפטציות לספריהם האחרונים; הבמאי רני בלייר; התסריטאיות ליאורה קמינצקי ועלמה גניהר; והמפיקים אודי סגל, מיכה שרפשטיין, אמיר הראל, מרק רוזנבאום ויריב מוזר.

הסדרות החדשות השונות יוצגו לאורך 2 ימי הכנס - כמקובל, לכל פרויקט יוקצו 10 דקות לצורך הפיצ'ינג שלו בפני 30 אורחי הכנס שיגיעו מצרפת, ובהם דומיניק ג'ובין - מנהלת הדרמה והקופרודוקציות ברשת הכבלים הצרפתית קאנאל פלוס, ומדריק אלבוי - מנהל הדרמה והקופרודוקציות בערוץ הציבורי.

הפרויקטים שיוצגו הם: 'ריסטארט' של ליאורה קמינצקי ועלמה גניהר, בהפקת רון אייזק; 'עשבים בקנה' של שי עדן וענת קרטן, מפיק אודי סגל; 'נתב"ג' של יואב כץ, אריק לובצקי ומתי הררי, בהפקת מיכה שרפשטיין; 'הצוללת' של רני בלייר, גל גינוסר ויובל כהן, בהפקת סיוון אדר; 'תיק מרציאנו' של חגי טיומקין ואלדר גלור, בהפקתו של אמיר הראל; 'נרדף' של ארז אבני ובהפקת מרק רוזנבאום; 'הנעלמים' של הילה אבירם (מפיקה) ובהפקת יריב מוזר פילמס; 'שחורדיני' של דניאל אדר ויעל נצר, בהפקתם של עדי טליה פנירו ודניאל אדר; 'השגריר' של רותם ירון וטל לירון, בהפקת סשה קליין; 'פיש' של אריאל כהן ובהפקתו של שלום אייזנבך; 'קונספירציית הגרעין' של נמרוד שנית ובהפקתו; 'עיר מקלט' של מרק גריי ובהפקת ליהוא רוטר; 'מיזנטרופ' של עדו אנג'ל בהפקתו של דב קרן; 'נערה אוצר' של אלכס ריף ובהפקת שלום גודמן.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.