אמא ואבאז
צילום: אהד רומנו

עוד הצלחה לטלוויזיה הישראלית: 'אמא ואבאז' נמכרה להפקה בצרפת ובבריטניה

במסגרת העסקה עליה חתומה הדס מוזס-ליכטנשטיין מ-ADD, הסדרה של אבנר ברנהיימר תופק בצרפת וגרסתה המקורית תשודר גם בתרגום סימולטני
אלכסנדר כץ |

הצלחה לסדרה 'אמא ואבאז': חברת הכבלים HOT וסוכנות התוכן והייצוג ADD חתמו על עסקה בצרפת עם חברת ההפצה Double V, במסגרתה נמכרו הזכויות להפקת גרסה מקומית לפורמט של הסדרה. כמו כן, הסדרה תופץ עם תרגום סימולטני לצרפתית במדינות דוברות השפה. הסדרה צפויה לעלות לשידור במדינות דוברות צרפתית במהלך השנה הקרובה.

הפורמט גם נמכר לחברת ההפקה הבריטית Company Pictures שהפיקה בין היתר את Skins, Shameless, ו-The White Queen.

על העסקה עם צרפת ואנגליה חתומה הדס מוזס-ליכטנשטיין, מנהלת הפיתוח העסקי הבינ"ל של ADD. את הסדרה של אבנר ברנהיימר, הפיקה טדי הפקות והיא עלתה לאוויר ב-HOT בחורף 2011. במרכז הסדרה 3 הורים: זוג הומואים (יהודה לוי ויפתח קליין) ורווקה סטרייטית (מיה דגן), שזה עתה נולד להם תינוק (הלל), והם מנסים לפלס דרך משלהם בג'ונגל משפחתי חדש. ברנהיימר עובד כעת על עונה שנייה שתעלה ב-HOT ב-2014.

סמנכ"ל התוכן של HOT יורם מוקדי, מסר כי "ל'אמא ואבאז' יש יכולת לסחוף אחריה קהל רב ברחבי העולם כפי שסחפה את הצופים והמבקרים בישראל. התסריט המקורי והמצוין יחד עם חברת הפקה מעולה בחו"ל יכולים לעבוד נפלא גם בעולם הגדול".

מחברת Double V נמסר: "אנו גאים להפיץ את 'אמא ואבאז' בטריטוריות הצרפתיות. אנו מאמינים שזו סדרה באיכות גבוהה העוסקת בנושא מודרני שנוגע בכולנו כהורים, כילדים וכחברים בחברה מתפתחת . נמשכנו לגישה הפשוטה והאנושית שבסדרה ואנחנו צופים לה הצלחה גדולה".

"הגרסה הישראלית של 'אמא ואבאז' מלאה באיכות ובמקוריות", מסר מארק פיבוס מ-Company Pictures, "ואנחנו מתרגשים לעבוד יחד עם HOT, ADD ואבנר ברנהיימר, במטרה להביא את הסדרה הנפלאה והייחודית של אבנר לקהל הבריטי. אנחנו מקווים שזו תהייה התחלתה של מערכת יחסים ארוכה ופורה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים. 

אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.