מבזקי שיווק: קסטרו נכנסת לשוק הביגוד התחתון

וגם: שופרסל מציעה טיסות. שופגינג.קום באוסטרליה. פול אנד בר בחנויות חדשות. עלית בפסטיבל קפה. אופיס דיפו בשירות ביתי וקמפיינים של רוק, טרה, מחלבות גד, ישראייר ונטוויז'ן
שי פאוזנר |

* כי קבוצת CASTRO מרחיבה את פעילותה עם השקת תחום חדש בקולקציית האופנה: CASTRO Lingerie - ליין חדש של הלבשה תחתונה מעוצבת. גבי רוטר, מנכ"ל משותף של CASTRO אמר כי "החדירה לתחום חדש הנה צעד נוסף באסטרטגיה השיווקית של הקבוצה להרחבת פעילותה העסקית. החדירה לתחום הלנג'רי תואמת את חזונה של קבוצת קסטרו לספק ללקוחותיה מענה אופנתי עדכני ומושלם ברמת האיכות והמקצועיות הגבוהה ביותר. ועוד יותר מזה, קולקציית הלנג'רי מתרגמת את הבטחת המותג ל-designed for desire ונותנת לו את הביטוי המוחשי ביותר".

* שופרסל תשלב מבצעי נסיעות לחו"ל לחופשות בקיץ לרוכשים בסניפיה. ירון דור, סמנכ"ל השיווק של שופרסל אמר היום. זאת, בהמשך לבדיקה שנערכה על ידי שופרסל בה עולה, כי מעבר לאסטרטגית מחיר הלקוחות מעדיפים מבצעים נקודתיים ומגוונים ולא בהכרח בתחום המזון. כך למשל, הקונים ממגוון מוצרי שטראוס-עלית ב-39.90 שקל יוכלו לצאת לחופשה באנטליה במחירים מיוחדים שמתחילים מ-319 דולר ב-4 תשלומים.

* שופינג.קום מרחיבה את פעילותה הבינלאומית ומשיקה אתר באוסטרליה. ספקית שירות ההשוואה המוביל לקניה באינטרנט ממשיכה בגידול הבינלאומי עם הצטרפותם של יותר מ-200 קמעונאים באוסטרליה לייצוג באתר.

* חברת "רוק" של תאגיד "ג'ונסון אנד ג'ונסון" יוצאת בישראל בקמפיין פרסום למערכת המיקרו-דרמברייז'ן המקצועית החדשה שלה, ה-RENEWEX. התקציב: חצי מיליון דולר.

* לקראת חג השבועות, טרה מעלה קמפיין חדש לקולקציית הגבינות בהיקף מדווח של 500 אלף דולר. הקמפיין מציג את גבינות טרה כקולקציית אופנה המציעה לכל אישה את הגבינה שמתאימה לאורח החיים שלה. הקמפיין, באמצעות JWT, יכלול טלוויזיה, קטלוג "אופנה" מושקע שיופץ כאינסרט ופרינט ב-300 אלף עותקים, תחת הסיסמה: "יופי של בריאות".

* ובאותו עניין - "מחלבות גד" יוצאת בקמפיין השקה של גבינות חדשות לקראת שבועות. תקציב הפרסום מיליון שקל. מדובר בגבינות חדשות וייחודיות: לבנה בתוספת בצל מטוגן, לבנה בתוספת צנוברים, צפתית בתוספת רוזמרין וצפתית בתוספת קצח, ציז'יקי ופתיתי קשקבל.

* חברת התעופה ישראייר, עולה בקמפיין פרסום חדש, כחלק מתהליך ההתחדשות של החברה, התרחבות פעילותה בשוק הטיסות הבינלאומיות והתחלת הטיסות הסדירות לניו יורק. תקציב הקמפיין כ-3 מיליון שקל והוא עולה בטלויזיה, רדיו, שילוט חוצות דיגיטלי ובאינטרנט. המסר המרכזי של הקמפיין פונה לצרכן הישראלי שלא יהיה פראייר. ישראייר מציעה לו טיסות, במחיר שווה לכל נפש. לכל נפש. אם הדרך להגיע ליעד היא טיסה וכל הטיסות הן אותו דבר, אז למה לשלם יותר?

* pull and bear פותחת בישראל שתי חנויות דגל - בדיזנגוף סנטר בת"א ובקניון השלום במרכז עזריאלי. החנויות החדשות בת"א נפתחו בהשקעה כוללת של כ-4.7 מיליון שקל. חנות pull and bear בדיזינגוף סנטר מתפרסת על 240 מ"ר וחנותה בקניון השלום עזריאלי מתפרסת על 230 מ"ר. אלי קידר, מנכ"ל רשת pull and bear בישראל ציין, כי הרשת הספרדית נכנסה לארץ לפני 7 שנים. היא החלה דרכה בארץ באסטרטגיית "חנות בתוך חנות".

* עלית קפה מציגה קמפיין חדש לפסטיבל עלית קפה תיאטרון, אשר יתקיים במדרחוב נחלת בנימין בהשקעה של כ-2 מיליון שקל. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, ובכיכובם של השחקנים דורון בן דוד והגר בן אשר, יעלה בטלוויזיה בתאריך 26/5/06, בערוצים 2,10,24 - תחת הסיסמא: " עלית קפה... בדיוק כמו שאני אוהב".

* נטוויז'ן עולה ביום שלישי ה-23.5.06 בקמפיין חדש במסגרת האסטרטגיה הפירסומית של החברה "עם נטוויז'ן אתה יכול", במסגרתה החברה ממצבת עצמה כגורם שמאפשר לגולשים באינטרנט ליהנות מהאפשרויות החווייתיות שעולם האינטרנט מציע. בהמשך לסרטון הקודם שהתמקד בעולם הצילום באינטרנט קמפיין זה הינו קמפיין תדמיתי מרגש ומתמקד הפעם בעולם המוסיקה באינטרנט. הקמפיין יעלה בערוצים 2, 10 ו-24, בשלטי חוצות ובאתרי האינטרנט ויימשך כשבועיים. היקף הקמפיין כ-400 אלף דולר.

* אופיס דיפו משיקים שירות חדש: דפוס דיגיטלי באינטרנט. ההשקעה המוערכת בפעילות היא של מאות אלפי שקלים. צחי פישביין, מנכ"ל רשת אופיס דיפו הודיע היום, כי הרשת, בשיתוף בית הדפוס DCP משיקים אתר אינטרנט חדשני המאפשר ללקוחות להזמין מסניפי הרשת ומבית הלקוח, בצורה קלה ונוחה, מוצרי דפוס שונים החל מכרטיסי ביקור צבעוניים, ניירת משרדית מגוונת, הזמנות לאירועים ועד ללוחות שנה אישיים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה