תכנות
צילום: freepik

שנה חדשה – התחלות חדשות

שנה חדשה, שמתחילה בלא מעט ימי חופש, היא הזדמנות מצוינת להתחיל ללמוד שפה המעניקה אינספור יתרונות לילדים שלכם – שפת התכנות

נושאים בכתבה תכנות

צילום: Freepik

רגע אחרי שהילדים נכנסו למסלול הלימודים, שוב הם מבלים את שעות החופש הרבות של חגי השנה החדשה, מול המסך. אז כדאי שתעשו דבש מהעוקץ – רשמו אותם לקורסים ללימוד שפות התכנות כדי שהשנה הבאה עליהם לטובה, תהיה סימן לשנים של הצלחה.

 

שירבו יכולותיהם כרימון

למידת שפות תכנות מגיל צעיר מפתחת כישורים הנוגעים לכל היבט בחי ילדיכם, וסוללת את דרכם להצלחות מיידיות וארוכות טווח:

 

  1. הצלחה בלימודים – קורסים ללמידת תכנות מפתחים מגוון של יכולות למידה, כמו פתרון בעיות, הסקת מסקנות, חשיבה ביקורתית, לוגית ופרוצדורלית ועוד. כל אלה חשובים מאוד להצלחתם במשימות הלימודיות ובהתקדמותם, כבר מעכשיו.
  2. הצלחה מול אתגרים – תהליכי החשיבה בלמידת תכנות משכללים מיומנויות הקשורות בפתרון מצבים כמו הפשטת בעיות, איתור ותיקון טעויות, ניתוח והבנה, ניסוח וכו'. ילדיכם רוכשים כלים כדי להתמודד נכון עם אתגרים שונים ומגוונים בחייהם.
  3. הצלחה חברתית – אינטראקציות חברתיות כמו עבודת צוות, שיתוף פעולה, ביטחון עצמי, תקשורת קבוצתית ועוד, נדרשים בעבודה על הפרויקטים בקורסים. כל אלה מפתחים כישורים חברתיים חשובים להתנהלות מוצלחת הבין אישית.
  4. הצלחה בעתיד – היתרון שילדיכם צובר במסגרת הקורסים, כתוצאה מחיפוש פתרונות יצירתיים 'מחוץ לקופסא', יסייע להם גם בעתיד, כשיתמודדו על תפקידים מעניינים וייחודיים בצבא ובעולם העסקי הרחב.

השמיים הם הגבול

אם כבר ניסיתם לשכנע את ילדכם ללמוד תכנות ושמעתם את התשובה 'תכנות זה למחוננים', כדאי שתדעו כי כל ילד יכול להירשם ללימודי תכנות. כשהנושא מוצג באופן מהנה ואינטראקטיבי, כשהילדים מתנסים ומשחקים בקוד, כשמעודדים אותם לשאול ונותנים להם עזרה, אין גבול להישגים שהם יכולים להשיג.

 

להיות ליצרן ולא לצרכן

בעידן של היום, באופן בלתי נמנע, ילדיכם מבלים שעות רבות מול מסכי מחשב וסמארט פון. במקום לראות זאת כבעיה, הפכו את כישורי ה'צרכנות' הדיגיטלית שלהם ליצרנות, באמצעות ניתובם ללימודי תכנות לילדים:
  • חיבור טבעי – אם הם אוהבים לשחק במשחקי וידאו, בחרו איתם קורס בו ילמדו לתכנת משחק משלהם. אם ציור מדבר אליהם, הציעו להם קורס לפיתוח אפליקציות .
  • תחושת הצלחה – זמן מסך הוא סביבה נוחה שלא דורשת מהם מאמץ או תחרות. בקורסי תכנות לילדים, המותאמים לגילם וליכולותיהם, הם חווים הצלחות במשימות, שמעוררות את סקרנותם ומצעידות אותם לאקטיביות ולחיפוש אחר היעד הבא.
  • למידה בהנאה – לימוד מתקשר אצלם לבית-ספר ולשעמום, לכן הם 'בורחים' למרחב הדיגיטלי היצירתי. תכנות לילדים משלב משחקים, חידות ופעילויות יצירתיות, שמדרבנים אותם ליצור ולהמציא, ובעיקר להיות חלק מהמרחב הדיגיטלי המעניין.

לימודי תכנות לילדים היא דרך מצוינת להפוך את השנה החדשה של ילדיכם, לשנה מלאת פעילות, ויצירתיות, ולהבטיח את הצלחתם בעתיד. לנו נותר רק לאחל: לשנה טובה תכתבו ותתכנתו.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.