תומר מצרי הפקת אירועים
כאשר אנו חוגגים אירועים מכל סוג, אנו מעוניינים שהם יהיו הכי מיוחדים ומרהיבים שאפשר. בין אם מדובר בחתונה, בר או בת מצווה או חגיגת יום הולדת גדולה- האירוע צריך להיות מושקע ולהתאים בדיוק אל ההעדפות שלכם. יותר מכך- אירוע מוצלח הוא אירוע שמהווה לא פחות מהגשמת חלום עבורכם. אם גם אתם לא מוכנים להתפשר ומעוניינים להפוך כל אירוע לחוויה, פנו עוד היום אל תומר מצרי הפקת אירועים.
הפקת מגוון רחב של סוגי אירועים
בשנים רבות של ניסיון והתמחות בתחום, צבר תומר מצרי לא מעט ידע ומומחיות בהפקת אירועים מכל הסוגים. בין סוגי האירועים שתומר יוכל להפיק עבורכם, ניתן למצוא אירועי חתונה, אירועים משפחתיים כגון חגיגת בר או בת מצווה, שבתות חתן, הפקת אירועים עסקיים יוקרתיים, כנסים ועוד.
שירות נוסף הוא הפקת אירועים לתושבי חוץ אשר מעוניינים לחגוג אירוע ייחודי ואותנטי בישראל. במקרה זה, הכל יתואם ויתוכנן עוד כאשר הלקוח שוהה בחו"ל, כך שניתן יהיה לנחות בארץ בראש שקט ולהתחיל מייד בחגיגה. ההתנהלות מול תומר תוכל להתבצע בשפה העברית או בשפה האנגלית, לבחירת הלקוח.
התאמת כל פרטי התכנון והביצוע של האירוע
כבר בפגישה הראשונה עם מפיק האירועים תומר מצרי, תוכלו להתרשם מן המקצועיות ומן האדיבות. תומר יברר אתכם את כל הפרטים הנדרשים על מנת להתאים את האירוע אל ההעדפות שלכם. האירוע המתקבל, בסופו של דבר, יהיה מרשים, ייחודי ובטעם טוב- וזאת, מבלי לחרוג ולו במעט ממסגרת התקציב אשר הגדרתם באותה פגישה ראשונה. תוכלו להגדיר כל מסגרת תקציב שתתאים לכם, והאירוע יתוכנן במסגרת זו.
- היכן חוגגים אירועים בישראל? המדריך המלא לבחירת הלוקיישן המושלם
- אפל פרסמה את התאריכים לאירוע המפתחים השנתי - המשקיעים רוצים לראות AI
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בנוסף לתכנון התקציב, שירות הפקת האירועים כולל גם ניהול של כל הספקים הדרושים לאירוע וניהול משא ומתן עמם, כולל פגישות תיאום עם הספקים שבועיים לפני האירוע כדי לוודא שלא תהיה כל בעיה. השירות כולל גם ניהול של לוחות זמנים מפורטים ומדויקים, שיוודאו תיאום מלא בין כל הגורמים אשר עומדים לקחת חלק באירוע. אם האירוע שעומד להתקיים הוא חתונה, יסייע תומר לזוג עם הליכי הרישום ברבנות.
ניתן לראות כי מדובר בשירות מקיף וכולל, אשר מהווה ליווי מלא מא' ועד ת'- החל משלבי התכנון הראשוניים של האירוע, ועד לשלב הביצוע ביום הגדול. לקוחות המעוניינים בכך יוכלו לעשות שימוש רק בחלק מן השירותים- למשל, ליצור קשר עם הספקים לפני האירוע ולתאם ביניהם בכוחות עצמם, וליהנות משירות ניהול מקצועי ביום האירוע עצמו- כך שניתן יהיה לחגוג ולשמוח בראש שקט ומתוך ידיעה שכל הפרטים יתנהלו בדיוק לפי המתוכנן.
אירוע עם קונספט
ממש כשם שאין אדם שדומה למשנהו, גם אירועים לא צריכים להיות דומים זה לזה. באמצעות שימוש בשירות הפקת האירועים של תומר מצרי, האירוע שלכם יוכל להיות מיוחד במינו. תומר מצרי יוכל לבנות עבורכם אירוע עם קונספט ייחודי, שמתאים במדויק אל אופי האירוע הרצוי, אל האורחים ואל הטעם שלכם. ניתן להתאים כל פרט ופרט באירוע- גם את הפרטים הקטנים- כך שהם ישקפו את הקונספט הכללי ויתרמו לאווירה הכוללת.
יחס אישי לכל לקוח
אופי השירות של תומר מתאפיין ביחס אישי לכל לקוח ולקוח, וכן בזמינות 24 שעות ביממה, שישה ימים בשבוע. תומר יודע עד כמה חשוב ללקוחותיו שהאירוע יהיה מושלם על כל פרטיו, והוא יעשה הכל על מנת שהתוצאה הסופית תהיה לא פחות מאידאלית.
צילום: יח"צמה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי
בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה
בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.
שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה
הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.
לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.
גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.
- חברת A2Z והסטארט-אפ Pluro מציעים את הפתרון המלא להנגשת אתרים - איתור, תיקון וניטור במערכת אחת
- השילוש הקדוש של הצמיחה הדיגיטלית: נוכחות, נראות ואינטליגנציה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון
במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.
