מכון טכנולוגי חולון המכון הטכנולוגי חולון
צילום: יח"צ

סטטוס חדש: דייס מרקטינג תטפל בתקציב המדיה החברתית של המכון הטכנולוגי חולון

סוכנות הניו מדיה מצטרפת למערך הפרסום של HIT לצד ליאו ברנט שמטפל בחלק הארי של התקציב. נמרוד דוויק: "צריך לפעול באופן חכם, מדויק ויצירתי"
משה בנימין |

סוכנות הדיגיטל דייס מרקטינג נבחרה לעבוד עם HIT - המכון הטכנולוגי חולון, ותנהל עבורה את תקציב הפרסום במדיה החברתית.

תקציב הפרסום השנתי של המכון בגזרת המדיה החברתית צפוי לעמוד על כחצי מיליון שקלים.

דייס מרקטינג מצטרפת למערך הפרסום של המכון הטכנולוגי לצד משרד הפרסום ליאו ברנט, מקבוצת פובליסיס ישראל, שמחזיק בחלק הארי של התקציב בשאר המדיות. לפני שנה, בנובמבר 2012, עבר התקציב לידי רגב קויצקי - המשרד שנקרא כיום ליאו ברנט - לאחר מהלך הרכישה של פובליסיס העולמית.

נמרוד דוויק, מנכ"ל דייס מרקטינג :"עבורנו, HIT הוא מהמוסדות המובילים בישראל בתחום הטכנולוגיה והעיצוב, ולכבוד הוא לנו ללוות ולעבוד עם המכון ואנשי הצוות המצוינים שלו. לאחר תהליך חשיבה, הגענו ביחד עם המכון למסקנה כי על מנת להגיע לצעירים המתלבטים באשר לדרכם האקדמית, יש לפעול במדיה החברתית באופן חכם, מדויק ויצירתי".

תמר שמואלי, מנהלת השיווק של HIT: "החלטנו לבחור בדייס מרקטינג מבין כמה חברות שהגישו מועמדות, בזכות הגישה המקורית והמרעננת שלהם. הצוות הפגין ידע רב, מחשבה יצירתית ועומק בתחומים החשובים לנו. אנו מצפים לעבודה פורייה ומרתקת יחד"

דייס מרקטינג שהוקמה בשנת 2006 מטפלת בכ-40 לקוחות, ביניהם: מפלגת מרצ, ASUS מחשבים, צומת ספרים, סולגאר וסופהרב וכן מוסיקאים כדויד ברוזה, עברי לידר, הדג נחש, קרולינה ואחרים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.