מכון טכנולוגי חולון המכון הטכנולוגי חולון
צילום: יח"צ

סטטוס חדש: דייס מרקטינג תטפל בתקציב המדיה החברתית של המכון הטכנולוגי חולון

סוכנות הניו מדיה מצטרפת למערך הפרסום של HIT לצד ליאו ברנט שמטפל בחלק הארי של התקציב. נמרוד דוויק: "צריך לפעול באופן חכם, מדויק ויצירתי"
משה בנימין |

סוכנות הדיגיטל דייס מרקטינג נבחרה לעבוד עם HIT - המכון הטכנולוגי חולון, ותנהל עבורה את תקציב הפרסום במדיה החברתית.

תקציב הפרסום השנתי של המכון בגזרת המדיה החברתית צפוי לעמוד על כחצי מיליון שקלים.

דייס מרקטינג מצטרפת למערך הפרסום של המכון הטכנולוגי לצד משרד הפרסום ליאו ברנט, מקבוצת פובליסיס ישראל, שמחזיק בחלק הארי של התקציב בשאר המדיות. לפני שנה, בנובמבר 2012, עבר התקציב לידי רגב קויצקי - המשרד שנקרא כיום ליאו ברנט - לאחר מהלך הרכישה של פובליסיס העולמית.

נמרוד דוויק, מנכ"ל דייס מרקטינג :"עבורנו, HIT הוא מהמוסדות המובילים בישראל בתחום הטכנולוגיה והעיצוב, ולכבוד הוא לנו ללוות ולעבוד עם המכון ואנשי הצוות המצוינים שלו. לאחר תהליך חשיבה, הגענו ביחד עם המכון למסקנה כי על מנת להגיע לצעירים המתלבטים באשר לדרכם האקדמית, יש לפעול במדיה החברתית באופן חכם, מדויק ויצירתי".

תמר שמואלי, מנהלת השיווק של HIT: "החלטנו לבחור בדייס מרקטינג מבין כמה חברות שהגישו מועמדות, בזכות הגישה המקורית והמרעננת שלהם. הצוות הפגין ידע רב, מחשבה יצירתית ועומק בתחומים החשובים לנו. אנו מצפים לעבודה פורייה ומרתקת יחד"

דייס מרקטינג שהוקמה בשנת 2006 מטפלת בכ-40 לקוחות, ביניהם: מפלגת מרצ, ASUS מחשבים, צומת ספרים, סולגאר וסופהרב וכן מוסיקאים כדויד ברוזה, עברי לידר, הדג נחש, קרולינה ואחרים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
"נוטוק" של רועי עידן בקשת. קרדיט: אתר מאקו"נוטוק" של רועי עידן בקשת. קרדיט: אתר מאקו

האם תוכן מקורי ואיכותי יכול לכבוש את הפריים טיים?

בערב שיגרתי יחסית, כמות הצופים הכללית במהדורות המרכזיות ירדה, אך מגמת התחרות בין 12 ל-14 הולכת ומתחזקת, למעט ירידה כלשהי במהדורה המרכזית; לעומת זאת, ערוץ 13 הולך ויורד בכמויות הצופים 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

במדינה תזזיתית כמו זו שאנחנו חיים בה, המהדורות המרכזיות של החדשות הם תמיד עיקר העניין, ובכל זאת, ישנם ימים שבהם החדשות משתלטות על הכל וישנה שיגרה, שבה המספרים מתיישרים ואחוזי הצפייה פחות או יותר יציבים. זה גם מה שקרה אתמול, כלומר, שיגרה יחסית, והן כמות הצופים במהדורות עמדה 725 אלף צופים, כבימים "רגילים", והן המגמה של התחזקות ערוץ 14 התמתנה והיחסים בין כמות הצופים חזרו להיות כפי שהיו מספר שבועות אחורה. 

מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 13.3% רייטינג ו-334 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 6.9% רייטינג ו-177 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5.6% רייטינג ו-123 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן1, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 91 אלף צופים ו-4% רייטינג.

פריים טיים ועוד

ללא ריאליטי חזק ברצועת הפריים טיים, הדרמה המקורית של רועי עידן, "נוטוק" השתלטה על הרצועה ועמדה על 11.9% רייטינג ו-299 אלף צופים. "הפטריוטים" ממשיכה להתחזק ועמדה על 9.1% רייטינג ו-280 אלף צופים, ואילו אחריה היתה "ווארט" של ערוץ 13, שגם הוא עמד על נתונים לא רעים, עם 8.6% רייטינג ו-192 אלף צופים. כאן11 בחרו לפצל את הרצועה, והחלק הראשון, "בואו לאכול איתי" עמד על 5.9% רייטינג ו-122 אלף צופים, בעוד שאחריו, "זהו זה" הורידה את כמות הצופים ועמדה על 4.3% רייטינג בלבד עם 86 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-108 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים, עם 2.7% רייטינג ו-62 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.8% רייטינג ו-41 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, אך ערוץ 14 מתחיל להוביל באופן קבוע, עם "על הבוקר" עם נוי בר, שהיה בראש עם 2.4% רייטינג ו-54 אלף צופים. אחריו היה משדר הבוקר של קשת, עם עדי זריפי, שעמד על רייטינג של 2.2% ו-44 אלף צופים בלבד, ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.