ביהמ"ש דחה בקשתו של אייל גולן לצו מניעה נגד הסרט עליו
כעת נותר לגולן, השוהה בצילומים של 'גולדסטאר' של HOT בברזיל, יממה וחצי במידה וירצה למצות את הנושא בערכאה גבוהה יותר. כזכור, בסוף השבוע שעבר הגיש גולן בקשה לצו מניעה נגד שידור הסרט עליו, וזאת לאחר הפרומואים ששודרו ברשת 13. לדברי מנהלו בדיון בבית המשפט, בעקבות הפרומואים בוטלו 6 חוזים להופעות של הזמר ונדחו 7 אחרים, ונוצר לו נזק של 1.4 מיליון שקלים, עוד לפני שידור הסרט עצמו. את הסרט מפיקה חברת ההפקה קודה תקשורת, העורך הראשי הוא אבי זילברברג ועורכת המשנה היא ליאת בל סומר. הסרט עוסק בהתנהלותו של גולן מול נשים, ומביא עדויות של כמה מהן שקיימו עמו יחסי מין. בתחילה טענו גולן ומנהלו פרץ כי וילנאי הבטיחה לזמר שהסרט אמור לעסוק בנזק שנגרם לו בעקבות "פרשת הקטינות" ממנה יצא נקי בלי כתב אישום, אולם כבר במהלך הראיון הבין לכאורה כי לא כך פני הדברים, לאחר שנשאל שאלות על אותן נשים שהעידו נגדו, כשהמטרה – לטענתו – הייתה לפגוע במוסריות שלו. לא מן הנמנע כי גולן יגיש תביעת דיבה נגד רשת, חברת ההפקה והמגישים בעקבות הנזקים שהוא יטען שנגרמו וייגרמו לו בעקבות שידור הסרט. כאמור, כבר בדיון על צו המניעה טענו אנשיו כי הנזק עומד כעת על 1.4 מיליון שקלים בגלל אובדן הכנסות מהופעות שבוטלו או נדחו.הבקשה של אייל גולן לצו מניעה נגד שידור הסרט עליו שעשו אורלי וילנאי וגיא מרוז, לא התקבל, וביהמ״ש רבע כי הזמר גם ישלם כ15 אלף שקל הוצאות משפט. נראה שנסללה הדרך לשידורו של הסרט מחר בערב ברשת 13
— אייס - www.ice.co.il (@icecoil1) 1 ביולי 2019
- 4.דדו 02/07/2019 08:16הגב לתגובה זוהכל בגלח אופירה אסייג
- 3.אני 01/07/2019 09:43הגב לתגובה זוכל הכוכבים ששכבו עם כל מיני בחורות ורועדים עכשיו מפחד שימו לב : 1. הבדל חברתי (כוכב מול אנונימית) 2. הבדל גיל משמעותי 3. הבדל מעמדי (תל אביב פרפרייה, אשכנזים מזרחים) 4.. הבדל כלכלי (לאחד יש הרבה, לשני אין בכלל) 5. סודיות (אסור לאף אחד לדעת, שמרי את זה ביננו) ניקוד : מי שהצליח להשיג 5 מתוך 5 ראוי לביזוי - זה יתגלה שאלה של זמן 4/5 איש לא מוסרי - זה יתגלה ותאלץ להסביר 3/5 מניאק - מזל טוב אתה סלב ישראלי מצוי 2/5 אפס - תתאמץ עוד קצת ותהיה מנייאק 1/5 זבל - אתה בטח שמאלן והומו 0/5 - לפלפ - מזל טוב ניצלת אינך צריך לחשוש מכלום.
- 2.בית המשפט שמאלני 01/07/2019 08:55הגב לתגובה זובית משט של מעלה זה מה שיקבע בעתיד
- 1.כל הכבוד למערכת המשפט שסוף סוף עושה קצת צדק. (ל"ת)שיר 01/07/2019 08:51הגב לתגובה זו
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.
קווין ספייסי מבית הקלפים (בית הקלפים - יחצ)ממיליונר גדול להומלס - איך איבד קווין ספייסי 70 מיליון דולר
בגיל 66 ואחרי קריירה מפוארת, השחקן שזכה ב-2 פרסי אוסקר וכיכב בסדרת בית הקלפים לצד סדרות וסרטים רבים, נותר כמעט חסר כל; הוא נלחם משפטית בטענות כי ביצע עבירות מין בקטנים, הגיע לפשרות מבלי להודות, והפסיד את התדמית ואת הכסף וגם - כמה מרוויחים שחקני אוסקר?
קווין ספייסי, השחקן זוכה שני פרסי האוסקר, חשף בריאיון לטלגרף כי הוא חי כיום ללא מגורים קבועים, נודד בין מלונות לדירות Airbnb בעקבות הוצאות משפטיות אדירות שהצטברו מאז 2017. "אני הולך לאן שיש עבודה. אין לי ממש בית", אמר ספייסי והוסיף כי "העלויות בשבע השנים האחרונות היו אסטרונומיות. כמעט ולא נכנס כסף, והכול יצא". הדברים נאמרו במקביל להופעתו בתל אביב בשבוע שעבר.
ספייסי, בן 66, בנה קריירה מזהירה שהחלה בשנות ה-80.ההכנסות העיקריות הגיעו משכר בסרטים, סדרות טלוויזיה והפקות שונות. בשיא הקריירה שלו, סביב 2017, ההון הנקי של ספייסי הוערך ב-70 מיליון דולר. חלק ניכר מהסכום נבע מהופעות בסרטים מצליחים, אך המקור המשמעותי ביותר היה הסדרה "בית הקלפים" של נטפליקס. הסדרה, ששודרה בין 2013 ל-2018, הניבה לספייסי 500 אלף דולר לפרק, מה שהצטבר לכ-50 מיליון דולר נטו עם בונוסים כמפיק. נטפליקס השקיעה בסדרה תקציב של מאות מיליונים, כאשר חלקו הגדול הופנה לשכר השחקנים הבכירים. ההצלחה של "בית הקלפים" גם חיזקה את מעמדו כשחקן מוביל, מה שהוביל לחוזים נוספים גדולים בתעשייה.
לפני "בית הקלפים", ספייסי גרף סכומים משמעותיים מסרטים קלאסיים. בסרט "החשוד המיידי" מ-1995, שבו זכה באוסקר הראשון שלו כשחקן משנה, השכר שלו לא פורסם רשמית, אך ההערכה היא שקיבל כ-1-2 מיליון דולר, בהתחשב בתקציב הסרט של 6 מיליון דולר והצלחתו הקופתית של 23 מיליון דולר. הסרט, שהפך אותו לכוכב בינלאומי, פתח בפניו דלתות לחוזים נוספים. על האוסקר השני שלו, עבור "אמריקן ביוטי" מ-1999, השכר עמד על כ-4 מיליון דולר, והסרט גרף 356 מיליון דולר בקופות בעולם, מה שהגדיל משמעותית את ערכו בשוק.
כמה מרוויח שחקן אוסקר בסרט?
סרטים נוספים תרמו להונו: "שבעה חטאים" מ-1995: כ-2.5 מיליון דולר; "המתווך" מ-1998, כ-5 מיליון דולר. בסך הכול, ההכנסות מסרטים בין 1995 ל-2010 הגיעו לכ-50 מיליון דולר, לפני ניכויי מסים והוצאות הפקה. ספייסי השתתף גם בסרטים כמו "אינטליגנציה מלאכותית" מ-2001, ששילם לו כ-3 מיליון דולר, ו"סופרמן חוזר" מ-2006, עם שכר של כ-10 מיליון דולר, כולל אחוזים מהרווחים. הסרט האחרון גרף 391 מיליון דולר בקופות, אך ההפקה הייתה יקרה במיוחד, מה שהשפיע על הרווחים הנקיים.
מעבר לשכר ישיר, ספייסי הרוויח מפרסומות, חוזי ייעוץ והפקות עצמאיות. הוא הקים חברת הפקה בשנות ה-90, "טריגר סטריט פרודקשנס", שייצרה סרטים מצליחים כמו "21" מ-2008, שגרף 183 מיליון דולר בקופות. ההערכה היא שהחברה הניבה לו 10-15 מיליון דולר. בנוסף, חוזים עם מותגי ענק כמו אמריקן אקספרס וסוני תרמו כ-5 מיליון דולר בשנה בתקופת השיא.
