ביהמ"ש דחה בקשתו של אייל גולן לצו מניעה נגד הסרט עליו
כעת נותר לגולן, השוהה בצילומים של 'גולדסטאר' של HOT בברזיל, יממה וחצי במידה וירצה למצות את הנושא בערכאה גבוהה יותר. כזכור, בסוף השבוע שעבר הגיש גולן בקשה לצו מניעה נגד שידור הסרט עליו, וזאת לאחר הפרומואים ששודרו ברשת 13. לדברי מנהלו בדיון בבית המשפט, בעקבות הפרומואים בוטלו 6 חוזים להופעות של הזמר ונדחו 7 אחרים, ונוצר לו נזק של 1.4 מיליון שקלים, עוד לפני שידור הסרט עצמו. את הסרט מפיקה חברת ההפקה קודה תקשורת, העורך הראשי הוא אבי זילברברג ועורכת המשנה היא ליאת בל סומר. הסרט עוסק בהתנהלותו של גולן מול נשים, ומביא עדויות של כמה מהן שקיימו עמו יחסי מין. בתחילה טענו גולן ומנהלו פרץ כי וילנאי הבטיחה לזמר שהסרט אמור לעסוק בנזק שנגרם לו בעקבות "פרשת הקטינות" ממנה יצא נקי בלי כתב אישום, אולם כבר במהלך הראיון הבין לכאורה כי לא כך פני הדברים, לאחר שנשאל שאלות על אותן נשים שהעידו נגדו, כשהמטרה – לטענתו – הייתה לפגוע במוסריות שלו. לא מן הנמנע כי גולן יגיש תביעת דיבה נגד רשת, חברת ההפקה והמגישים בעקבות הנזקים שהוא יטען שנגרמו וייגרמו לו בעקבות שידור הסרט. כאמור, כבר בדיון על צו המניעה טענו אנשיו כי הנזק עומד כעת על 1.4 מיליון שקלים בגלל אובדן הכנסות מהופעות שבוטלו או נדחו.הבקשה של אייל גולן לצו מניעה נגד שידור הסרט עליו שעשו אורלי וילנאי וגיא מרוז, לא התקבל, וביהמ״ש רבע כי הזמר גם ישלם כ15 אלף שקל הוצאות משפט. נראה שנסללה הדרך לשידורו של הסרט מחר בערב ברשת 13
— אייס - www.ice.co.il (@icecoil1) 1 ביולי 2019
- 4.דדו 02/07/2019 08:16הגב לתגובה זוהכל בגלח אופירה אסייג
- 3.אני 01/07/2019 09:43הגב לתגובה זוכל הכוכבים ששכבו עם כל מיני בחורות ורועדים עכשיו מפחד שימו לב : 1. הבדל חברתי (כוכב מול אנונימית) 2. הבדל גיל משמעותי 3. הבדל מעמדי (תל אביב פרפרייה, אשכנזים מזרחים) 4.. הבדל כלכלי (לאחד יש הרבה, לשני אין בכלל) 5. סודיות (אסור לאף אחד לדעת, שמרי את זה ביננו) ניקוד : מי שהצליח להשיג 5 מתוך 5 ראוי לביזוי - זה יתגלה שאלה של זמן 4/5 איש לא מוסרי - זה יתגלה ותאלץ להסביר 3/5 מניאק - מזל טוב אתה סלב ישראלי מצוי 2/5 אפס - תתאמץ עוד קצת ותהיה מנייאק 1/5 זבל - אתה בטח שמאלן והומו 0/5 - לפלפ - מזל טוב ניצלת אינך צריך לחשוש מכלום.
- 2.בית המשפט שמאלני 01/07/2019 08:55הגב לתגובה זובית משט של מעלה זה מה שיקבע בעתיד
- 1.כל הכבוד למערכת המשפט שסוף סוף עושה קצת צדק. (ל"ת)שיר 01/07/2019 08:51הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.