אייל גולן מאושר לשימוש
צילום: אלוני מור

ביהמ"ש דחה בקשתו של אייל גולן לצו מניעה נגד הסרט עליו

"פרשת הקטינות" ממשיכה לרדוף את הזמר שביקש למנוע את שידור סרטם של אורלי וילנאי וגיא מרוז. כעת הוא יוכל לעתור לעליון כדי למנוע את השידור מחר בערב ברשת 13
אלכסנדר כץ | (4)
בית המשפט המחוזי בירושלים קבע הבוקר (יום ב') כי הסרט של אורלי וילנאי וגיא מרוז על התנהלותו של אייל גולן, ישודר כרגיל מחר בערב ברשת 13, ובכך דחה את בקשתו של הזמר להוצאת צו מניעה זמני. כמו כן קבעה השופטת חגית מאק-קלמנוביץ כי גולן ישלם הוצאות משפט בסך 15 אלף שקלים. גולן עוד יכול לערער כעת לעליון על ההחלטה.   השופטת מאק-קלמנוביץ ציינה כי התובעים, גולן ואנשיו באמצעות עורכי הדין קובי קמר ומירב זמיר, נמנעו מלצרף לבקשה לצו מניעה את כתבי ההסכמה שעליהם חתמו אות התכתובת המלאה בין המנהל של גולן בני פרץ לוילנאי, דבר שתרם להחלטה לא לקבל את הבקשה. השופטת גם סירבה לצפות בסרט ובכל חומרי הגלם, בשל קוצר בזמן, וגם סירבה לבקשה כי במידה ותדחה את הבקשה לצו מניעה, עדיין תעניק לעותרים 48 שעות כדי לעתור לבית המשפט העליון.   כעת נותר לגולן, השוהה בצילומים של 'גולדסטאר' של HOT בברזיל, יממה וחצי במידה וירצה למצות את הנושא בערכאה גבוהה יותר.   כזכור, בסוף השבוע שעבר הגיש גולן בקשה לצו מניעה נגד שידור הסרט עליו, וזאת לאחר הפרומואים ששודרו ברשת 13. לדברי מנהלו בדיון בבית המשפט, בעקבות הפרומואים בוטלו 6 חוזים להופעות של הזמר ונדחו 7 אחרים, ונוצר לו נזק של 1.4 מיליון שקלים, עוד לפני שידור הסרט עצמו.   את הסרט מפיקה חברת ההפקה קודה תקשורת, העורך הראשי הוא אבי זילברברג ועורכת המשנה היא ליאת בל סומר. הסרט עוסק בהתנהלותו של גולן מול נשים, ומביא עדויות של כמה מהן שקיימו עמו יחסי מין. בתחילה טענו גולן ומנהלו פרץ כי וילנאי הבטיחה לזמר שהסרט אמור לעסוק בנזק שנגרם לו בעקבות "פרשת הקטינות" ממנה יצא נקי בלי כתב אישום, אולם כבר במהלך הראיון הבין לכאורה כי לא כך פני הדברים, לאחר שנשאל שאלות על אותן נשים שהעידו נגדו, כשהמטרה – לטענתו – הייתה לפגוע במוסריות שלו. לא מן הנמנע כי גולן יגיש תביעת דיבה נגד רשת, חברת ההפקה והמגישים בעקבות הנזקים שהוא יטען שנגרמו וייגרמו לו בעקבות שידור הסרט. כאמור, כבר בדיון על צו המניעה טענו אנשיו כי הנזק עומד כעת על 1.4 מיליון שקלים בגלל אובדן הכנסות מהופעות שבוטלו או נדחו.   

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    דדו 02/07/2019 08:16
    הגב לתגובה זו
    הכל בגלח אופירה אסייג
  • 3.
    אני 01/07/2019 09:43
    הגב לתגובה זו
    כל הכוכבים ששכבו עם כל מיני בחורות ורועדים עכשיו מפחד שימו לב : 1. הבדל חברתי (כוכב מול אנונימית) 2. הבדל גיל משמעותי 3. הבדל מעמדי (תל אביב פרפרייה, אשכנזים מזרחים) 4.. הבדל כלכלי (לאחד יש הרבה, לשני אין בכלל) 5. סודיות (אסור לאף אחד לדעת, שמרי את זה ביננו) ניקוד : מי שהצליח להשיג 5 מתוך 5 ראוי לביזוי - זה יתגלה שאלה של זמן 4/5 איש לא מוסרי - זה יתגלה ותאלץ להסביר 3/5 מניאק - מזל טוב אתה סלב ישראלי מצוי 2/5 אפס - תתאמץ עוד קצת ותהיה מנייאק 1/5 זבל - אתה בטח שמאלן והומו 0/5 - לפלפ - מזל טוב ניצלת אינך צריך לחשוש מכלום.
  • 2.
    בית המשפט שמאלני 01/07/2019 08:55
    הגב לתגובה זו
    בית משט של מעלה זה מה שיקבע בעתיד
  • 1.
    כל הכבוד למערכת המשפט שסוף סוף עושה קצת צדק. (ל"ת)
    שיר 01/07/2019 08:51
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.