כ-8% לניצחון של בית"ר על הפועל; מהדורת ערוץ 20 מתרוממת
MKR המטבח המנצח (קשת 12) ניצחה את ערב השידורים עם 13.8% בקרב היהודים ו-360 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. התכנית גברה על קשר השתיקה (רשת 13) שרשמה 8.1% (208K).
הניצחון המרשים 3:0 של בית"ר ירושלים על הפועל תל אביב (ערוץ הספורט), הניב נתון גבוה יחסית של 7.9%. המקור (ערוץ עשר) פושרת עם 6.1% (173K), משתפים פעולה (כאן 11) קיבלה 2.1% (54K), החלק השני בסדרת הדוקו לעודד ניסים (ערוץ 20) עם עודד מנשה, קיבל 0.9%, ואחריו האולפן הפתוח (ערוץ 20) עם 0.6%.
'חי בלילה' (קשת 12) - 8.9%, 'נקסט' (קשת 12) - 6.5%, 'הצנרת' (רשת 13) - 4.9%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) - 4.7%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) - 3.5%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) - 3.7%, מקבץ הכתבות 'הקרקע בוערת' (כאן 11) – פרויקט של כאן חדשות על התחממות כדור הארץ - 1.7%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 0.4%.
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) קיבלה 4%,
חדשות הבוקר (קשת 12) הניבה 3.5%,
ובוקר אור (ערוץ עשר) עם 1% בלבד.
ראש בראש בפרה-פריים:
'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 9.1%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 11.3%.
'לפני החדשות' (רשת 13) הניבה 6.6%,
'אורלי וגיא בשבע' (ערוץ עשר) רשמה 4.6%,
'העולם היום' (כאן 11) ניפקה 2.4%,
ו'ריקלין ומגל' (ערוץ 20) עם 1.5%.
בגזרת החדשות:
חדשות 2 בקשת הניבה 12.7% (338K),
מול אותה מהדורה ברשת עם 8% (183K)
(בחישוב מצרפי: 20.7% ו-521K).
חדשות עשר ניפקה 8.5% (259K) ועקפה את החדשות ברשת,
חדשות הערב (כאן 11) הסתפקה ב-3.2% (94K),
חדשות ערוץ 20 בהגשתו של אמיר איבגי, עם הנתון הגבוה ביותר שלה מזה תקופה מאז השבוע השלישי להשקתה - 2.2% (48K).
- 5.דנה 12/12/2018 09:27הגב לתגובה זואלירן טל התותח! איש מקצועי ומוכשר! טמבלים בתאגיד שוויתרו עליו
- 4.בקרוב כולכם תפוטרו. את מי זה מעניין? טלויזיה זה היה (ל"ת)אומללים 11/12/2018 13:37הגב לתגובה זו
- 3.ערוץ 20 אנא חדשו את לילה כלכלי עים שרון גל (ל"ת)מיקי 11/12/2018 13:00הגב לתגובה זו
- 2.כל הכבוד, אמיר איבגי הוא מההתחלה היה צריך להגיש. (ל"ת)מני 11/12/2018 12:43הגב לתגובה זו
- 1.קארין 11/12/2018 11:44הגב לתגובה זואנחנו צופים בטלפון בשידורים החיים בערוץ 20 כל מי שאני מכירה צופה בערוץ 20 ואתם עדיין תקועים בשיטות מיושנות שלא משקפות את המציאות
- הצודק 19/12/2018 19:52הגב לתגובה זוהערוץ הטוב ביותר כיום בטלוויזיה
- כנראה את מכירה 3 אנשים בכל העולם (ל"ת)ניסים 11/12/2018 14:31הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
