כ-8% לניצחון של בית"ר על הפועל; מהדורת ערוץ 20 מתרוממת
MKR המטבח המנצח (קשת 12) ניצחה את ערב השידורים עם 13.8% בקרב היהודים ו-360 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. התכנית גברה על קשר השתיקה (רשת 13) שרשמה 8.1% (208K).
הניצחון המרשים 3:0 של בית"ר ירושלים על הפועל תל אביב (ערוץ הספורט), הניב נתון גבוה יחסית של 7.9%. המקור (ערוץ עשר) פושרת עם 6.1% (173K), משתפים פעולה (כאן 11) קיבלה 2.1% (54K), החלק השני בסדרת הדוקו לעודד ניסים (ערוץ 20) עם עודד מנשה, קיבל 0.9%, ואחריו האולפן הפתוח (ערוץ 20) עם 0.6%.
'חי בלילה' (קשת 12) - 8.9%, 'נקסט' (קשת 12) - 6.5%, 'הצנרת' (רשת 13) - 4.9%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) - 4.7%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) - 3.5%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) - 3.7%, מקבץ הכתבות 'הקרקע בוערת' (כאן 11) – פרויקט של כאן חדשות על התחממות כדור הארץ - 1.7%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 0.4%.
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) קיבלה 4%,
חדשות הבוקר (קשת 12) הניבה 3.5%,
ובוקר אור (ערוץ עשר) עם 1% בלבד.
ראש בראש בפרה-פריים:
'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 9.1%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 11.3%.
'לפני החדשות' (רשת 13) הניבה 6.6%,
'אורלי וגיא בשבע' (ערוץ עשר) רשמה 4.6%,
'העולם היום' (כאן 11) ניפקה 2.4%,
ו'ריקלין ומגל' (ערוץ 20) עם 1.5%.
בגזרת החדשות:
חדשות 2 בקשת הניבה 12.7% (338K),
מול אותה מהדורה ברשת עם 8% (183K)
(בחישוב מצרפי: 20.7% ו-521K).
חדשות עשר ניפקה 8.5% (259K) ועקפה את החדשות ברשת,
חדשות הערב (כאן 11) הסתפקה ב-3.2% (94K),
חדשות ערוץ 20 בהגשתו של אמיר איבגי, עם הנתון הגבוה ביותר שלה מזה תקופה מאז השבוע השלישי להשקתה - 2.2% (48K).
- 5.דנה 12/12/2018 09:27הגב לתגובה זואלירן טל התותח! איש מקצועי ומוכשר! טמבלים בתאגיד שוויתרו עליו
- 4.בקרוב כולכם תפוטרו. את מי זה מעניין? טלויזיה זה היה (ל"ת)אומללים 11/12/2018 13:37הגב לתגובה זו
- 3.ערוץ 20 אנא חדשו את לילה כלכלי עים שרון גל (ל"ת)מיקי 11/12/2018 13:00הגב לתגובה זו
- 2.כל הכבוד, אמיר איבגי הוא מההתחלה היה צריך להגיש. (ל"ת)מני 11/12/2018 12:43הגב לתגובה זו
- 1.קארין 11/12/2018 11:44הגב לתגובה זואנחנו צופים בטלפון בשידורים החיים בערוץ 20 כל מי שאני מכירה צופה בערוץ 20 ואתם עדיין תקועים בשיטות מיושנות שלא משקפות את המציאות
- הצודק 19/12/2018 19:52הגב לתגובה זוהערוץ הטוב ביותר כיום בטלוויזיה
- כנראה את מכירה 3 אנשים בכל העולם (ל"ת)ניסים 11/12/2018 14:31הגב לתגובה זו
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
