אמיר איבגי חדשות ערוץ 20
צילום: מסך ערוץ 20
רייטינג

כ-8% לניצחון של בית"ר על הפועל; מהדורת ערוץ 20 מתרוממת

הפריים לא הניב נתונים יוצאי דופן: 13.8% ל-MKR המטבח המנצח, 8.1% לקשר השתיקה ו-6.1% להמקור. חדשות 20 עם 2.2% - הנתון הגבוה ביותר שלה זה חודשים
אלכסנדר כץ | (7)

MKR המטבח המנצח (קשת 12) ניצחה את ערב השידורים עם 13.8% בקרב היהודים ו-360 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. התכנית גברה על קשר השתיקה (רשת 13) שרשמה 8.1% (208K).

 

הניצחון המרשים 3:0 של בית"ר ירושלים על הפועל תל אביב (ערוץ הספורט), הניב נתון גבוה יחסית של 7.9%. המקור (ערוץ עשר) פושרת עם 6.1% (173K), משתפים פעולה (כאן 11) קיבלה 2.1% (54K), החלק השני בסדרת הדוקו לעודד ניסים (ערוץ 20) עם עודד מנשה, קיבל 0.9%, ואחריו האולפן הפתוח (ערוץ 20) עם 0.6%.

 

'חי בלילה' (קשת 12) - 8.9%, 'נקסט' (קשת 12) - 6.5%, 'הצנרת' (רשת 13) - 4.9%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) - 4.7%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) - 3.5%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) - 3.7%, מקבץ הכתבות 'הקרקע בוערת' (כאן 11) – פרויקט של כאן חדשות על התחממות כדור הארץ - 1.7%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 0.4%.

 

בגזרת הבוקר:

העולם הבוקר (רשת 13) קיבלה 4%,

חדשות הבוקר (קשת 12) הניבה 3.5%,

ובוקר אור (ערוץ עשר) עם 1% בלבד.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 9.1%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 11.3%.

'לפני החדשות' (רשת 13) הניבה 6.6%,

'אורלי וגיא בשבע' (ערוץ עשר) רשמה 4.6%,

'העולם היום' (כאן 11) ניפקה 2.4%,

ו'ריקלין ומגל' (ערוץ 20) עם 1.5%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 2 בקשת הניבה 12.7% (338K),

מול אותה מהדורה ברשת עם 8% (183K)

(בחישוב מצרפי: 20.7% ו-521K).

חדשות עשר ניפקה 8.5% (259K) ועקפה את החדשות ברשת,

חדשות הערב (כאן 11) הסתפקה ב-3.2% (94K),

חדשות ערוץ 20 בהגשתו של אמיר איבגי, עם הנתון הגבוה ביותר שלה מזה תקופה מאז השבוע השלישי להשקתה - 2.2% (48K).

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    דנה 12/12/2018 09:27
    הגב לתגובה זו
    אלירן טל התותח! איש מקצועי ומוכשר! טמבלים בתאגיד שוויתרו עליו
  • 4.
    בקרוב כולכם תפוטרו. את מי זה מעניין? טלויזיה זה היה (ל"ת)
    אומללים 11/12/2018 13:37
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    ערוץ 20 אנא חדשו את לילה כלכלי עים שרון גל (ל"ת)
    מיקי 11/12/2018 13:00
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    כל הכבוד, אמיר איבגי הוא מההתחלה היה צריך להגיש. (ל"ת)
    מני 11/12/2018 12:43
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    קארין 11/12/2018 11:44
    הגב לתגובה זו
    אנחנו צופים בטלפון בשידורים החיים בערוץ 20 כל מי שאני מכירה צופה בערוץ 20 ואתם עדיין תקועים בשיטות מיושנות שלא משקפות את המציאות
  • הצודק 19/12/2018 19:52
    הגב לתגובה זו
    הערוץ הטוב ביותר כיום בטלוויזיה
  • כנראה את מכירה 3 אנשים בכל העולם (ל"ת)
    ניסים 11/12/2018 14:31
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״