גיא ברק
צילום: יח"צ

לאחר 7 שנים במקאן - גיא ברק מונה לסמנכ"ל לקוחות בגיתם

בתפקידו בגיתם הוא צפוי להוביל את הטיפול בלקוחות כגון סלקום, FOX, ניו-פארם, אסם, לוריאל, כלמוביל ומובילאיי
משה בנימין | (8)

לאחר 7 שנים במקאן תל אביב שבו שימש עד לאחרונה כמנהל לקוחות בכיר, גיא ברק עובר לבניין הסמוך ברמת החייל ומצטרף למשרד הפרסום גיתם BBDO בו ישמש כסמנכ"ל לקוחות.

ברק (34) טיפל בלקוחות מובילים במקאן כגון תנובה, הונדה, וולוו, אל על, לאומי קארד, אסם, yes ועוד. בתפקידו החדש בגיתם הוא יוכל להמשיך לטפל בתקציב אסם שחלקו מטופל גם בגיתם BBDO. בין השאר במקאן, ברק היה חלק מהשקת מותג YOLO ויופלה וכן לקח חלק בהשקה המחודשת של וולוו ישראל. 

בתפקידו בגיתם הוא צפוי להוביל את הטיפול בלקוחות כגון סלקום, FOX, ניו-פארם, אסם, לוריאל, כלמוביל ומובילאיי.

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    שיהיה בהצלחה גיא! (ל"ת)
    עידו 08/06/2018 19:28
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    טוב שיצא מהטיטאניק (ל"ת)
    קפטן אחאב 08/06/2018 10:19
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    אלוף זכייה לגיתם! (ל"ת)
    מורן 07/06/2018 22:09
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    בגלל ישבת עם גלי שטרקמן בקפה עלמה לפני כמה שבועות (ל"ת)
    XOXO 07/06/2018 22:04
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    ילד פלא מוכשר ומקצוען אמיתי - הרוויחו (ל"ת)
    בן 07/06/2018 20:31
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    כוכב עולה. כבוד ענק לגיתם! (ל"ת)
    דובי 07/06/2018 17:08
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מאירי ליאור 07/06/2018 13:02
    הגב לתגובה זו
    אחד ממנהלי הלקוחות הטובים בענף, וגם מענטש
  • 1.
    נועם 07/06/2018 12:47
    הגב לתגובה זו
    אלוף הארץ! כבר מתגעגעים!
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.