עובדי LayerX
צילום: החברה

סטארטאפ אבטחת המידע LayerX השלים גיוס של 26 מיליון דולר

את הגיוס של החברה שהוקמה לפני כשנתיים ופיתחה פלטפורמת אבטחת מידע לעבודה בסביבת הדפדפן, הובילה קרן  גלילות, והשתתפו בה בין היתר זרוע ההשקעות של חברת דל (DTC)
איתן גרסטנפלד |

LayerX, המפתחת פלטפורמת אבטחת מידע לעבודה בסביבת הדפדפן, השלימה סיבוב גיוס (A) של 26 מיליון דולר. הסיבוב הובל על ידי קרן גלילות, ובהשתתפות זרוע ההשקעות של חברת דל (DTC), לצד משקיעים נוספים.

 

LayerX נוסדה ב-2022 על ידי אור אשד המשמש כמנכ"ל, ודוד ויסברוד, סמנכ"ל טכנולוגיות. החברה מעסיקה 30 עובדים, רובם במרכז הפיתוח הישראלי והשאר בארה"ב, כאשר לדברי החברה כספי ההשקעה ישמשו להכפלת מספר העובדים והרחבת הפריסה בשוק העולמי.

הפלטפורמה שפותחה על ידי החברה נועדה לסייע למנהלי אבטחת מידע בארגונים לוודא שהעבודה דרך הדפדפנים הקיימים בארגון נותרת מאובטחת ומנוהלת. לצורך כל פיתחה החברה תוסף אבטחה אשר מותאם לכל הדפדפנים שנמצאים בשימוש נפוץ, בהם כרום, פיירפוקס, אדג' ועוד. זאת על רקע הסיכונים להם חשופים עובדי חברות ומשתמשים חיצוניים,כשהם משתמשים בשירותי אינטרנט ו-SaaS ללא אבטחה או בקרה.

אור אשד, מייסד משותף ומנכ"ל LayerX: "בשנים האחרונות הדפדפנים מרכזים בתוכם עוד ועוד פונקציות ופעולות שנעשו עד כה באפליקציות נפרדות. מגמה זו צפויה להתרחב ולהגדיל את הקריטיות של הצורך בפתרון אבטחה רחב לכל הסיכונים הנובעים מפעולות שנעשות בדפדפנים, לרבות הפעלת כלי Generative AI. הפלטפורמה של LayerX שמה קץ למצב הנוכחי שבו מנהלי האבטחה עיוורים לסיכוני אבטחת המידע שנוצרים כתוצאה מפעילות עובדיהם ברשת ולהיכן זורם המידע הארגוני. היתרון הגדול של הפלטפורמה הוא בכך שהיא לא דורשת מהעובדים לעבור לעבוד עם דפדפן ייעודי אחר, אלא מאפשרת להם להמשיך לעבוד כרגיל."

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".

ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".