ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

"לא ברור לי למה בכלל להישאר בארץ, בגלל 3 דברים המדינה מיצתה את עצמה. אם זו הייתה מניה - הייתי שוקל למכור"

פרופ' אמיר חצרוני בטור קשה לעיכול על 'מחאת ברלין' שעשתה גלים השבוע בישראל - וסוגיית היורדים מהארץ. רוצים להשיב לו?
 |  245
מחאת ברלין
Share
בדיבורים על חדוות ההגירה או בושת הירידה לברלין ושכנותיה - מרבים לעסוק ביוקר המחיה. השאלה למה מעדן חלב יקר יותר בישראל מאשר באירופה בכלל ובגרמניה בפרט היא שאלה כלכלית מעניינת שהתשובה עליה מורכבת מסיבות לא מעטות שאת רובן אנחנו מכירים: היעדר תחרותיות, שוק קטן, חסמי יבוא. מאידך, הדיון בקסמי ברלין מתעלם מ-3 בעיות מאקרו שמעיקות עלינו בישראל כאבני ריחיים ושמבלי לפתור אותן (או להיפתר מהן) החיים כאן ימשיכו להיות פחות אטרקטיביים מאשר בברלין גם אם נחווה ירידת מחירים קוסמטית.


הבעיות מתנקזות לשלושה תחביבים יקרים שמאוד אהובים בישראל, אך נחסכים מהאירופאים: מלחמות, התנחלויות וילדים. אנחנו נהנים לעשות מלחמה כל שנתיים-שלוש (עלות ממוצעת - 20 מיליארד שקלים למלחמה - מתוכם כמחצית עלות ממשלתית ישירה - פלוס סדר גודל של תוספת שנתית של 20 מיליארד שקלים לתקציב הביטחון למימון המלחמות שבדרך). אנחנו מסרבים לפנות התנחלויות שעלותן השנתית הממוצעת מוערכת בלפחות 30 מיליארד שקלים (שעליהם צריך להוסיף את ההפסדים מחרמות בינלאומיים וירידה באטרקטיביות הלאומית). אנחנו עושים הרבה יותר מידי ילדים, שעלות גידולם למשך 18 שנים מוערכת בחצי מליון עד מליון שקלים לילד למשפחה.

אלו מספרים מפחידים בגובהם בהתחשב בעובדה שתקציב המדינה הכולל הוא בסך הכל 400 מיליארד שקלים. המשמעות היא שההתנחלויות והמלחמות, תופסות לפחות עשרה אחוזים מהתקציב הממשלתי השנתי וחותכות עמוק את תקציבי הרווחה, התשתיות והפיתוח. כאשר
מבצע
מבצע
אדם הפועל מטעם חבר בורסה ומשמש כנציגו. המבצע
צוק איתן עולה כמו כל תקציב הבריאות, ברור שהסיכוי להכניס תרופות חדשות יקרות לסל הבריאות שואף לאפס.

חיבתנו לילדים ולמשפחות גדולות (במשפחה ישראלית טיפוסית יש כמעט 3 ילדים בהשוואה לפחות מילד וחצי בגרמניה) לא רק מעיקה על האובליגו המשפחתי (כי עם הילד באים גם חיתולים, טיול בר מצווה, שיעורים פרטיים במתמטיקה ואפילו הוצאות על סמים קלים בגיל הנעורים) אלא גם מקשה מאוד למצוא פתרונות דיור. הרבה יותר קל לקנות דירה וחצי לדור הבא מאשר לרכוש שלוש דירות. ריבוי הילדים גם הופך אותנו למדינה צפופה יותר מכל ארצות אירופה - זאת כשלוקחים בחשבון שמחצית משטחי מדינת ישראל הם מדבר. אנחנו חייבים לבנות בקצב רצחני ואגב כך מחסלים את הריאות הירוקות והופכים את הנוף הישראלי לבטון מקיר לקיר.

הדגש שאנחנו שמים בדור הבא וחיבתנו למלחמות, זה גם גורם לכך שלא נעים במיוחד להזדקן בישראל. טיפולי פוריות שמבטיחים בחינם חיילים קרביים תוך 18 שנה (עד שני ילדים לאישה), אך טיפול סיעודי שעלותו נעה בין 10,000 שקל ל-30,000 שקל לפציינט לחודש הוא על חשבון החולה.

האם המסקנה היא שצריך לרדת מישראל לאירופה? אני דוגל בגישה שהגירה היא החלטה אישית. איש איש וצרכיו וסולם העדיפויות שמתאים לו. למי שחשוב לו להיות במרחק הליכה ממקווה כשר עם הפרדה בין נשים לגברים - כדאי לגור בישראל. למי שזה פחות חשוב - יש סיבה אחת פחות להישאר. בכל מקרה, כשם שממשלת פולין לא נוזפת בי על שאני גר בישראל למרות שיש לי דרכון פולני (ולא נזפה בשני מיליון פולנים שנטשו את פולין מאז הצטרפותה לאיחוד האירופאי בחיפוש אחרי מדינות שוות יותר), כך גם לממשלת ישראל אין אליבי לנזוף במי שיורד. זכותו של אדם לגור במקום המתאים לו. במונחים של מניות, הייתי מתאר את מדינת ישראל כמניה שמיצתה את עצמה ויש לה אופק שלילי המורכב ממלחמות, צפיפות ומריבות יזומות מיותרות עם כל העולם. זו לא מנייה שהייתי קונה, ובהחלט מנייה שהייתי שוקל למכור – אם רק הייתה לי הזדמנות נוחה. *הכותב הוא פרופסור לתקשורת באוניברסיטת אריאל. המאמר מייצג את עמדותיו ולא את עמדת האוניברסיטה.

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

245 תגובות ב-198 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
198 בוקספר 22/03/2015 15:43 סלקציית הציונים
מה שהבחורצ'יק חצרוני בעצם אומר-זה שאם אכן היתה נערכת סלקציה, יכול להיות מאוד שרוב יוצאי מזרח אירופה לא היו עולים ארצה וביניהם ניצולי שואה שהגיעו הרוסים עד כדי כך שלא היו יכולים לתרום דבר וחצי דבר למדינה למעט אולי את הפיצויים וזה נעשה גם ככה. אז אם לא הייו עולים-איך המדינה היתה מתפתחת ללא השילומים?
197 משה 22/03/2015 13:53 שאלה
מאיפוא הביתם את הדביל הזה ובמחשבה שניה לא פלא שיש שונאי אדם כאלה הרי קיבל את חינוכו בבית אשכנזי
196 א. 14/10/2014 00:10 איזה תגובות של ערסים, מדינה של ערסים (אשכנזים
או מזרחים, המילה ערסים חלה על כולם).
195 אבי 12/10/2014 15:24 פרופסור בגרוש
חצרוני פרופסור בגרוש . איש קטן ומשוקץ . מומר מצוי. לך לך לארץ אחרת שם אולי תמצא קהלים שישמעו את אוסף הברבורים המטופשים שלך
194 יוסי 12/10/2014 12:42 ליצן קטן שלי אולי תרקוד איתי? (ל"ת)
193 רוני 12/10/2014 11:22 אז למה אתה מתעקש להשאר באריאל? עוף מפה ודי. (ל"ת)
192 יוסי 12/10/2014 09:54 לך מכאן..... פרופסור אלק..... (ל"ת)
191 רועי 12/10/2014 08:16 לכל עלובי הנפש: רדו מכאן כבר ושחררו אותנו מנוכחותכם! (ל"ת)
190 מר בעייתי 12/10/2014 03:29 ה! בעיה: ציבור שמתענה וקורס, ואיכשהו בוחר שוב את מענהו
בעיה אחת אין החלפת שילטון, ולא חשוב כמה בני שטן מנהלים את המקום העם בוחר שוב ושוב (אם זה לא מזויף, כמו שכבר נחשף) את אותם מאפיונרים שפשוט שודדים את הקופה ומתעללים בציבור זאת הבעיה. אנשים לא מקשרים בין המצב הנורא לבין הפתק שהם משלשלים בקלפי. אז תהנו לעבוד 40 שנה עבור דירה שעולה פי 4 מברלין! לא לשאול למה, רק את עצמכם, לפחות ב 15 השנים האחרונות שבהן פשוט לא בונים בארץ. מאפיונרים נטלו לעצמם שילטון כאן , אין מילה אחרת. יש את המנטרה של הבטחון , מדוע לא בונים בלי סוף? מנוע צמיחה ענק! זה מטריד את הציבור יותר מהאיום האיראני.
189 ציוני 11/10/2014 13:32 נהנים לעשות מלחמה כול שנתיים? כנראה שההורים שלו אחים
דוגמא קלאסית לעובדה שתארים אקדמאים וטיפשות הולכים ביחד
188 דרורה 11/10/2014 12:42 פרופסור...
למה שלא תהגר בעצמך למולדת הואלס, מוצארט וכבשני הגז?...
מנחם 12/10/2014 09:14 את מתבלבלת עם אוסטריה (ל"ת)
187 פטט 11/10/2014 10:12 סמרטוט סמרטוט תראו כמה תגובות קיבל
האיש מסכן. אישתו זרקה אותו, מהעבודה פוטר ואף אחד לא מתעניין בו העיקר שכולכם זומים איתו...
186 אבשלום חום 11/10/2014 04:48 "טור קשה לעיקול"? "לעיקול?!"
אני חושב שזו בושה לביז-פורטל שהעורך שלה לא יודע את ההבדל בין "עיכול" ל-"עיקול" (שני דברים שונים. Look it up).
185 רונן נאור 11/10/2014 02:02 באמת כתבה קשה לעיקול...חחחח
גם רשות האכיפה לא תצליח לעקל את הלא כלום שבמוח של הכותב. מאבני ריחיים התלויים על הצוואר רצוי מאד להפטר אחרת נשארים בבעיה ללא פתרון. 2 שגיאות כתיב אלה אומרות לי הכל על "הפרופסורה שלך" ועל העיתון שנותן במה לטיפשים כמוך
184 די ברור למה אתה בארץ 11/10/2014 00:15 איזה ארץ אחרת תרצה אותך
ןתסכים שתבל עליה
183 דדי 10/10/2014 21:26 אתה מקק
מדינה זה חלק מהלב לטוב ולרע.יש אנשים שגרים בלוב בבנגלדש ובאפגניסטן לכיון שזו מדינתם. רק מקק כמוך עושה כל מיני חשבונות מהתחת. סע מכאן ומהר, ביג מקק.
182 מאיפה חיילים ומיסים? 10/10/2014 19:46 עוד 20 שנה שליש מהמדינה ערבים ושליש חרדים (ל"ת)
181 תודה 10/10/2014 19:42 כל מילה בסלע! אני כבר עזבתי. (ל"ת)
אבי קול 11/10/2014 15:11 תעזוב! יהודי גלותי-ללא זהות-סיר הבשר בברלין...בפולין... (ל"ת)
180 שמטוב 10/10/2014 18:57 השקעה בהתנחלויות היא השקעה מעולה בנדל"ן
ההתנחלויות יהפכו לבסוף לשטחי נדל"ן ישראלים ויחזירו למדינה את כל ההשקעות בהן. רק שמאלנים חושבים שנחזיר התנחלויות לכן הם חושבים על השקעה בהתנחלויות בתור צורה של ביזבוז. זה לא בעזבוז - זו השקעה מצויינת בנדל"ן.
179 יקי 10/10/2014 18:03 אמיר פרופסור?
אם זו רמה של פרופסור וזה הלך החשיבה שלו, אני מאוד מתפלא שאדם ברמה נמוכה כזו נקרה פרופסור . הטיפשות זועקת הצילו. אני ממליץ לאיש הזה לחיות בגרמניה כי הוא ממש מיותר במולדתנו האהובה , ארץ ישראל ..... שיוקר המחיה יהיה גבוהה ככל שיהיה . את המולדת אוהבים ....אולי מתקנים ולא קוראים לנטישה . טיפש
178 אבי גל 10/10/2014 15:52 בן כמה אתה מיצית את עצמך אם התה מניה היתי מוכר בלייד
אתה אדם מבוגר עם דעות של מבוגר לה לשמוע אותך כלל
177 jחזי 10/10/2014 13:11 טיעונך לא מקצועיים,מבוססים על רגשנות ולא על ניתוח מידע.
מדינה שצריכה לשרוד יום יום ,חייבת להיות שונה מזו כמו גרמניה [ברלין].בכל זאת למרות כל הביקורת יש בארץ חיים טובים,מאתגרים .עם שכר טוב ובצער הרבה "בכיינים". ולענינינו אם אתה הייתה מניה,הייתי מוכר אותך אפילו בגרושים..פרפסור נכבד ...!
176 לא פרופסור אבל חכם 10/10/2014 12:43 מדינה זה מניה כמו שילדים זה לא מניה
הפרופסור טועה ומטעה . משתמש ושואל אנלוגיות מעולם תוכן שאינו קשור לעניין. משווה עגבניה למלפפון. אם יש לך ילד חולה או אבא חולה אז מה זה לא כלכלי לתחזק אותם ואז הם מניה מפסידה צריך למכור אותם דהינו לא צריך אותם בחיים כי הם לא מניבים הכנסה ואין להם עתיד חיובי אז מה צריך למכור אותם דהינו להרוג אותם כי הם גורמים להפסד. אז בוא נשמיד כל מה שלא כלכלי את את החולים את הנכים את הצוענים את מדעי הרוח כולל ההמקצוע של הפרופסור המהולל תקשורת שכן הוא לא תורם לחברה . בקיצור קיבלנו את תורתהגזע של הנאצים שבגללה קיבלנן את השואה . אז עכשוו נחשוב שוב צריך מדינה יהודית או לא או מה שחשוב זה מחיר המילקי בברלין ששם הכל זול.
175 לא פרופסור אבל חכם 10/10/2014 12:43 מדינה זה מניה כמו שילדים זה לא מניה
הפרופסור טועה ומטעה . משתמש ושואל אנלוגיות מעולם תוכן שאינו קשור לעניין. משווה עגבניה למלפפון. אם יש לך ילד חולה או אבא חולה אז מה זה לא כלכלי לתחזק אותם ואז הם מניה מפסידה צריך למכור אותם דהינו לא צריך אותם בחיים כי הם לא מניבים הכנסה ואין להם עתיד חיובי אז מה צריך למכור אותם דהינו להרוג אותם כי הם גורמים להפסד. אז בוא נשמיד כל מה שלא כלכלי את את החולים את הנכים את הצוענים את מדעי הרוח כולל ההמקצוע של הפרופסור המהולל תקשורת שכן הוא לא תורם לחברה . בקיצור קיבלנו את תורתהגזע של הנאצים שבגללה קיבלנן את השואה . אז עכשוו נחשוב שוב צריך מדינה יהודית או לא או מה שחשוב זה מחיר המילקי בברלין ששם הכל זול.
174 קראתי & נהנתי 10/10/2014 12:42 מסכים עם חלק מהדברים
מאמר הדיעה כתוב היטב. אנני מסכים עם הטענה "אנחנו נהנים לעשות מלחמה כל שנתיים-שלוש". המלחמות הללו נכפות עלינו. בשכונה הנהדרת בה אנחנו מתגוררים יש צורך קיומי להשקיע כספים רבים על מנת לספק בטחון למדינת היהודים. אני חושב שזה נאיבי ואפילו הזוי לחשוב שאם נהפוך לפתע לפצפיסטים כל שכנינו המתורבתים יאהבו אותנו ללא גבולות.
173 גלעד 10/10/2014 12:39 מה ז"א ההתנחלויות עולות ?
אנשים גרים שם. צריך להמשיך לפתח שם ולשלש את האוכלוסייה. אבל אתה שונא את עצמך ולא מכיר בשטחי הארץ שלך.
172 בני 10/10/2014 12:02 מתוסכל
כמו עוד הרבה טיפוסים מהדגם שלך שמתוסכלים מזה שהעולם לא עובד לפי חוקי האחווה הקוסמית, גם אתה משחרר מידי פעם שטויות לרשת. בהמשך לרעיון שלך, אם היית אתה מניה, הייתי נותן אותה במתנה לכל מי שמוכן לקחת משהו כמוך
171 פופ 10/10/2014 11:53 איש קטן נטול ערכים (ל"ת)
170 בצלאל 10/10/2014 11:32 מחאת ברלין
זה לא הפרופסור הראשון שהוא הדיוט
169 שבץ חלובה 10/10/2014 11:26 אמיר חצרוני זה לא זה שפוטר מאוניברסיטת אריאל?
לא פלא שהוא מדבר ככה. שונא מדינה מושבע. מצידי שיהגר לברלין.
אף שהוא מחפש תשומת ל 11/10/2014 00:09 גם שם אף אוניברסיטה לא תקבל אותו (ל"ת)
168 מוטי 10/10/2014 10:59 חבל שעזבתם
אנחנו נמשיך לשמור ולפתח את המדינה היהודית היחידה בעולם למעננו ולמען צאצאינו. מי שהזהות היהודית לא חשובה לו יכול לחיות בכל מקום.
167 חוקר שב"כ 10/10/2014 10:03 128-אבו מאזן
נחשפה זהותו של 128- זה אבו מאזן שחלומו התגשם ואומר בצהלה-קדימה לברלין.........ומשם להאג......ומשם לקאטאר...ומשם לאו"ם... עזה? איפה זה?
166 שמאלני ממדינת תל אבי 10/10/2014 10:02 פירות באושים
לו היה פרופסור באוניברסיטת חיפה ,תל אביב ,באר שבע היו ניזעקים כל אבירי חירויות הימין.אלה מאי הפעם צמחה היבלית הערוגה של אקדמיית אריאל.מעוד הימין הלאומי.
165 מיכל 10/10/2014 09:59 אידיו ט
אני אמנם כועסת על המחירים של מוצרי המזון בארץ ובאמת צריך לרסן את הרשתות- אבל מכאן ועד לדברי ההבל של האדיוט הזה לקום ןלברוח ולמכור- זה כמו לכעוס על אמא שלך ולהחליט להצליף בה בשוט ולעזוב את הבית ולהשאיר אותה מדממת.....לך עם הדרכון הפולני שלך ותקרא את מה שאמר טשרניחובסקי-"הוי ארצי מולדתי- הר טרשים קרח"..והוא לא התכוון לאמא רוסיה.......נכון..הר טרשים קרח ..אבל מולדתי!!!!!
164 פרוספר 10/10/2014 09:14 טיפש - זה עניין של היצע וביקוש.בושה לאתר שפירסם ,,
עד כמה נמוך ניתן לרדת כדי להביא כותרת כל כך מטופשת שאין בינה לבין התוכן דבר ובטח לא קשורה לעולם הכלכלי. אבל אם כבר בצכלכלה עסקינן, אז בהחלט ניתן להבין שזה עניין של היצע וביקוש וברור שהמדינה שלנו יקרה תרתי משמע, ,,
163 דנידין 10/10/2014 08:20 תאורטית מדויק ביותר
זה מה שיקרה לחלום הציוני. אם יקרה שינוי בכיוון זה לא יהיה בגלל שאנו יזמנו משהו אחר.
162 ניר 10/10/2014 06:02 עוד דוגמה לאדם עם הרבה IQ (פרופסור ..) אבל כסיל מוחלט (ל"ת)
161 שכיר עשוק 10/10/2014 05:37 גם לבני 50+ מובטלים אין עתיד
אחרי מיסים של 60-70% מהתלוש מס הכנסה + בידוח לאומי+ עלק בריאות, מיסי קניה ומכסים, מע"מ, אגרות והיטלים. ממה שנשאר בסוף החודש והצלחתם לחסוך עוד 15-25% מס. על זה את קופ"ג, השתלמות ופנסיה ממסמסים בניהול פרטי והעברתנו מיד ליד.
נשאר לו 15 שנה 12/10/2014 09:18 ידידי 40 זה 50 החדש היום בן 21 משוחרר צבא (ל"ת)
160 עמית 10/10/2014 02:37 כשמניה יורדת זה הזמן לקנות לא למכור
בקיצור סתם עוד כותרת מפוצצת. הרב הוא צודק אבל אין לנו ארץ אחרת. שירד לברלין וידבר איתנו עוד 10 שנים שוב. הדלת פתוחה.
159 י 10/10/2014 01:53 המניה הזו מאפשרת ליהודים בעולם לברוח כשרוצחים אותם
שאל את יהודי צרפת, גרמניה,בלגיה שעולים לארץ איך זה לגור במדינה שמיום ליום נהיית אנטישמית יחותר. אם אינך מבין את הדבר הבסיסי שכל עם זקוק לארצו, למעלה מ-6 מיליון יהודים שנרצחו בשואה היה צריך להבהיר לך. אתה ושכמותך שהורסים את המדינה חיים במחשבה ששווה לעזוב את המדינה אבל אם יהיו בעיות היא תהיה פה לחזור אליה. הבעיה היא לא דעותיך אלא ההתלהבות של כלי התקשורת לפרסם אותן
מניה בפשיטת רגל 10/10/2014 18:26 ולאן תברח כשהורגים אותך פה? די לגלותיות שכחת כבר
את הפיגועים באוטובוסים ואת שיר השנה שאותו רוקדים בברים בתל אביב מילים ולחן חמאס קום תעשה ביגועים חתור למגע עם הזיונים
158 shlom 10/10/2014 01:44 מדורת השבט נשאר ממנה רמץ! למה להתלהם מותר לו להביע
את שהוא חושב. אולי המספרים לא מדויקים אבל יש אמת מסוימת במילים.
157 אזמרלדה 10/10/2014 00:34 לא צריך איזו אינטליגנציה בסיסית כדי להגיע לפרופסורה?
ממקבץ הקשקוש של הכותב עולה השאלה שבכותרת.
156 דרור הנאור מרמת גן 10/10/2014 00:05 עם חולה שמאבד את זכותו למדינה עצמאית
כנראה שהחרדים צודקים,כי הקמת מדינה יהודית לפני בוא המשיח לא תצלח.במדינות רבות בעולם היו מאבקים, אפילו בנשק, לשנוי המשטר שלהן, אבל רק היהודים הפגומים,האנטישמים אולי, קוראים לחיסול מדינתם, כי דרך התנהלות השלטון לא מוצאת חן בעיניהם. עם חולה לא יצליח לקיים מדינה עצמאית.
155 ישראל 09/10/2014 22:49 פלספן
אמיר חצרוני, שכחת רק להסביר לנו דבר אחד - אם יש לך דרכון פולני ואתה חושב שהמדינה מיצתה את עצמה, מה אתה עדיין עושה כאן???
154 דג 09/10/2014 21:38 בעיה בכלכלה
ברלין זולה ב 15% מפרנקפורט, ב 20% ממינכן ו 30% מפריז. אותו מטבע, אין מכס....אז מדוע?
153 חיים 09/10/2014 20:55 תתבייש לך. יש לנו רק מדינה אחת ויחידה
לעולם לא נלך מפה, איפה תמצא אנשים חמים כ"כ? חוץ מזה, יש יפה יותר מהגליל שלנו? מים-המלח?מהנגב? עם ישראל חי.
152 גודי 09/10/2014 20:51 אם זו היא חכמה של פרופסור. יש לסגור את האקדמיה.
פרופסור נכבד. אתה מנותק מהמציאות. כיום מתחתנים בגיל 30-40 יולדים ילד ומתגרשים. ואם לא נעודד את הילודה היהודית ונגביל אתהמוסלמית. אז הבעיה כבר לא תהי כלכלית אלא קיומית. לגבי ההתנחלויות אכן ההתנחלות בחיפה עכו יפו לו רמלה הנגב. עולה לנו הרבה כסף. המלחמות הן מעשה ידי אדם. ובמיוחד הליכוד השמאלני בליווי בגץ. אם בארבע שעות היו מוחצים את כנופיית הרחוב מעזה. אז היינו מרוויחים שקט לעשרות שנים. ממשלה חדלת אישים כמו שלנו אינה מרתיעה. ולכן מזמינה מלחמות. כנראה שיש עניין במלחמות הללו.
י.ג. 09/10/2014 21:58 גבעתיים
אונניברסיטת אריאל אינה אקדמיה. זה יצור שהמועצה להשכלה גבוהה של מדינת ישראל סרבה להעניק לו את חסותה, ולכן היא מתקיימת רק מתוקף צוו מבאי של אלוף פיקוד מרכז.
151 משקיע זהיר 09/10/2014 20:38 מדינה אינה מניה ולא ניתנת למכירה
כל 4 שנים יש בחירות וניתן לעשות שינוי מתבקש מדינה לא עוזבים אלא מנסים לשפר לקדם לחדש ולשכלל מי שמרים ידיים באמת לא מתאי
150 ש.ע. 09/10/2014 20:36 מי שמיצו את עצמם הם האירופאים
אין בשביל מה לעשות ילדים
פרוספר 10/10/2014 09:18 האירופאים יחזרו על השואה כלפי המוסלמים
כשהם יתעוררו יהיה מאוחר מידי ואז בלית ברירה הם ישלחו את המוסלמים לתאי גזים ללא רחמים..
149 דני 09/10/2014 20:23 עם פתיח כמו זמצוין - כל שאר המאמר לא ראוי לקריאה
"לא ברור לי למה בכלל להישאר בארץ, בגלל 3 דברים המדינה מיצתה את עצמה. " צריך ליהיות טיפש גמור כדי לכתוב משפט כזה - בכלל, ובפרט כשיש כל כך הרבה אנטישמיות מסביב
נאורה 10/10/2014 01:39 מעניין אם יש לו ילדים
סתם איש
148 עלי בלום 09/10/2014 20:22 להשאר בארץ
הגירה היא החלטה אישית.בכל זאת צריך קצת סבלנות,וקצת חזון.לבנות מדינה יכול לקחת 100 200 שנה.כדברי קנדי"אל תחשבו מה המדינה תתן לכם,אלא מה אתם תתנו למדינה
147 נחום 09/10/2014 19:37 שורט סקויז
אולי כדאי שתקנה מניות על ישראל בשורט. זה יגרום לשורט סקויז מעניין בסוף... :-)
146 isi 09/10/2014 19:18 thi kh tr. tjr,
לחלק את החקציב בצורה כלכלית חכמה ומתחשבת בלי "קומבינות" בלי עדפות פוליטיות בקיצור הנהגה אחראית :להחליף 51% מהפוליטיקאים
145 רמי מ. 09/10/2014 19:11 אז תמכור ולך לעזאזל, אנחנו נשארים בארץ!!! (ל"ת)
144 שלמה 09/10/2014 19:09 למה לתת לשקרן הפתולוגי הזה במה רק בגלל שהוא פרופסור
הכי הרתיח אותי הפסקה אנחנו נהנים לעשות מלחמות כל שנתים שלוש אין סילוף גדול יותר של המציאות מאימרה זו.האם אנו אלו שנהנים?ומה הפתרון של הפרופסור הלא מלומד לירי של אויבינו על הישובים במשך 14 שנה למי לא פנתה ישראל למצרים לירדנים לטורקים לאמריקה לא"ום ומה יצא המשך היאי.איזה מדינה שפויה תסכים לירי כזה.יאמר הפרופסור הלא מלומד כיצד הוא מציא להגיב על דבר כזה.[הבנתי אנחנו אוהבי מלחמו].פסקה נוספת מרגיזה היא לעשות ילדים משפחה ממוצעת בגרמניה היא ילד ילד וחצי בארץ 3 .על זה אני אומר כשישראל תהיה 80 מליון תושבים נחשוב על פתרון לבעיית הילודה .בנוסף יש הגירה מהמדינה ולכן צריך להחזיר את זה דרך ילודה.מה הקשר בין הילודה בגרמניה לבין זאת שכאן לפרופסור הפתרון.לכן לא צריך לשמוע לסלפן המציאות הזה ובטח לא לתת לו במה.חגיבוב של שטויות.
143 אסתר שטראוס 09/10/2014 19:00 חצרוני
לך חפש לך חצרות אחרות והעם היושב ונלחם על קיומה יהיה מאושר.. יאללה הראווססס
142 אישה ללא שם 09/10/2014 18:47 צודק
צודק .. .צודק..!!!
141 משה אהרון קלס 09/10/2014 18:28 חיים קלים מבטיחים התנוונות מהירה יותר
ההסטוריה מלמדת שתרבויות שהתמודדו עם מכשולים וקשיים אלה התרבויות שהתפתחו.ולסיום, מה שבא בקלות באותה מהירות כך זה מתנדף.הקשיים מובילים את האדם להתפתחותו השכלית.
140 חנן 09/10/2014 18:03 כל זב חוטם כבר מייעץ כאן,ובצבא היית טיפוס?ובמיל? (ל"ת)
139 נתי 09/10/2014 18:03 קודם כל תיסתפר ותראה בן אדם ולא חייה מהגונגל (ל"ת)
138 דוד 09/10/2014 18:02 barash44@gmail. com
כנראה שאין קשר בין השכלה לתבונה . פרופסור חצרוני אדם מתוסכל אם משווה בין מדינה למניה . ארץ חופשית אך שאתה חופשי לכתוב אתה חופשי לעזוב .תשתדל לא להסית.
137 רובי צור 09/10/2014 18:02 עוד טיפוס הזוי שמחפש כותרת,תעשה אל תדבר,לך מכאן (ל"ת)
136 טלי 09/10/2014 18:01 לא ברור,אז למה שלא תעוף מכאן, ולתמיד? אנחנו ניסתדר מעול (ל"ת)
135 akiwinner 09/10/2014 17:59 מענה
אל תענו ואל תגיבו זה בדיוק מה שהם עושים תמיד זורקים כותרת חסרת בסיס והטיפשים עונים . אבא שלי תמיד אמר לא כל מי שיש לו תןאר לפני השם חם
134 קופה ציבורית 09/10/2014 17:50 יש יותר מדי אפסים, שמתפרנסים מהפרחת דעות קיצוניות (ל"ת)
133 אמיר 09/10/2014 17:44 בושה
מהרסייך ומחרבייך ממך יצאו. תרד מהארץ אנשים כמוך הם בושה וחרפה. אדם כמוך חייב ולא רק צריך לרדת מהארץ. כך יהיה טוב לכולם, לך וגם לנו שלא נזכה לראות אותך ולשמוע אותך לתמיד
132 תמיר 09/10/2014 17:16 בושה שאחד כמוך מחזיק בדרכון ישראלי
לפני קצת למעלה מ-70 שנה "שחטו" ברלינאים שישה מליון יהודים והמיתו שואה על כל אירופה. האנטישמיות מרימה ראש בכל מקום רק ישראל יכולה להיות בית אמיתיליהודים
131 בן 09/10/2014 17:08 מדברים על ההתיישבות, אבל ײשוכחיםײ את הערבים
אריה אלדד אמר פעם, ײאם לי דעה באיזה נושא, אני פותח עיתון הארץײ אני הייתי מוסיף, כך את הדעה השמאלנית הרווחת, תהפוך ב180 מעלות ותגיע לתובנות מצויינת
130 צחי 09/10/2014 17:07 המדינה טובה, ההנהגה רקובה ויש להעיף אותה לקיבינימט. (ל"ת)
129 קדימה לברלין.היום. 09/10/2014 16:54 אף פעם לא היסכמתי איתו.אבל הפעם הוא צודק בגדול. (ל"ת)
128 פלונית 09/10/2014 16:53 עוד פרופ זבל, מתפלא שפיטרו אותך
עוף מכאן נפולת נמושות
127 תמי 09/10/2014 16:45 טרנס הטרנספר
ככל שאני שומעת וחשה את הביקורת ספוגת השנאה והבוז כלפי המדינה,מרגע לרגע אני משתכנעת שיש לעודד את המעונינים בשינוי, קריא, רילוקיישן. המקום הזה מיועד אך ורק למי שבאמת מעוניין ומבין את משמעותו. כל המנאצים למינהם מוזמנים לעזוב, ויפה שעה אחת קודם.
126 מיכאל כהנא 09/10/2014 16:41 הבטלנים שילכו לעבוד ,זו לא מדינת סעד (ל"ת)
ציקי 09/10/2014 16:54 צודק יש הרבה שלא עובדים ורוצים קיצבאות (ל"ת)
125 דוד 09/10/2014 16:31 תמכור ולך מיכאן. אגב גם אושוויץ היא אופציה מצוינת!!!!!! (ל"ת)
124 יוסי 09/10/2014 16:30 זכות הבחירה
אנו הדור שנולד פה והורינו שעלו ארצה לבנות מדינה בשבילנו ולדורות הבאים אחרי אלפי שנים של שוטטות בארצות זרות לא מקבלים את המסרים התבוסתניים האלה על עזיבה וויתור מי שמעונין לעזוב שילך לדרכו אין לנו כעס רק צער כי אנו יודעים מהניסיון שרובם יחזרו לפה אם לא הם אז ילדיהם לנו כיהודים אין מקום אחר
123 אמיר 09/10/2014 16:22 ליותר מידי אידיוטים יש בימינו תואר פרופסור (ל"ת)
122 אורית 09/10/2014 16:21 סמולנות זו מחלת נפש. רק דעעש יתקן להם את הראש (ל"ת)
121 אריה 09/10/2014 16:10 העולם
בהחלט הייתי חושב לעזוב את ארץ אבות.ארץ אוכלת את היושבים בה ארץ שהוקמה כדיי שיהייה במי להתעלל ארץ קשה ארץ ללא עתיד ארץ שלא תוכל במצב הנוכחי להתקיים עוד הרבה זמן. אנחנו חיים פה על זמן שאול.
120 YUDAC144 09/10/2014 16:06 בחירה
הבעיות הועלו כאן הן בעיות שאופייניות למדינה המיוחדת הזו . המיוחדות באה בתחומים רבים חיוביים שהביאו את המדינה הזו להיות דוגמה לשאר מדינו העולם . אין להתעלם מבעיית ההתנחלות וזו הבעיה היחידה השתיים האחרות הולכות יחד עם חיוניות קיום המדיה ולא ניתן בלתם להתקיים . אל תמכור את המניה שלך קיבלת בחינם שמור לעת מצוקה ותיהנ מרווחים בחינם בעתיד .
119 מנחם 09/10/2014 15:45 חצרוני עוד יצטרף לדעאש....שירד מהר ....!!! (ל"ת)
118 השדה הגדול 09/10/2014 15:42 גבעות עולם
אני לא בעד לרדת . אבל אני שואל אותכם. יש שדה נפט וגז ענק במושגים של סעודיה. ממה שקראתי בנושא בפורום של גבעות עולם בעיתון ספונסר באינטרנט. ועוד בהרבה כתבות במשך 4 שנים אחרונות . ומה עושים כאן האוחזים בהגה . מסתירים את זה מהאזרחים בכל מיני טריקים ושטיקים מושחתים. לא מבין למה . הרי זה יכול לעזור לאזרחים בהורדת מחירים ומוצרים משמעותית לדעתי . תיקראו בפורום הנל איך באופן שיטתי מסתירים מהציבור. ושומרים כניראה למקורבים. יש דוח מוסתר במישרד האנרגיה מה ששמעתי וקראתי שלא רוצים לפרסם לציבור. איפה שיש לעזור לאזרחים מסתירים מימנו. פשוט לא יאומן . זאת דעתי על כל מה שקראתי ושמעתי בנושא מיזה כבר כ 4 שנים. יכלו להוזיל כאן הרבה .אבל בימקום לידאוג ולתת תנופה לפיתוח השדה מסתירים . כאן רק מקורבים מקורבים מקורבים . שיהנו מיזה הם בילבד העתיד ובזמן שיראה להם זו דעתי. תיקראו כתבות בפורום ספונסר באינטרנט בפורום גבעות עולם.
מוהבי. 11/10/2014 13:10 אטום . חחחחח
מה שאטום זה הלב והמוח שלהם כלפי האזרחים. בשילטון הרקוב הזה רק הכיס לא אטום ופתוח למקורבים ועוד פעם מקורבים. היתר שילכו לעזלזל. להבנתי ודעתי. שדה נפט ענק ואין לו תנופה ופיתוח. הכל כאן שקר ציבורי כלפי האזרח הפשוט.
נפט ברנט 11/10/2014 13:02 מוציאים נפט כל יום
מוציאים משם נפט רק מבאר אחת שהיא הראשונה. כל יום מוכרים שם בכ400.00 שח נפט. אני היתי שם וראיתי במו עיני את ההפקה . אז במקום להמשיך ולפתח את השדה. מישהוא כניראה עצר את זה באופן פתאומי. כדי לדעתי להשכיח ולהסתיר . כי המקורבים העליזים שלנו ראו כי טוב . והם ורק הם חומדים וזוממים להרוויח מיזה בעתיד . הכל מה שטוב כאן מוסתר מהציבור לדעתי . רק המלוקקים האלה המושחטים רוצים את מה שטוב שיעבור אליהם . הנהגה רקובה זה מה שדעתי אומרת לי בגדול.
איציקוI0 11/10/2014 08:40 לא נכון הסלע אטום וקשה להוציא נפט....גבעות=1 (ל"ת)
מצויין אחי מצויין 09/10/2014 17:09 כל מילה אמת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
117 דרור אמיר 09/10/2014 15:38 צודק הכותב כל מילה בסלע
אדוני המרצה לא יכולת לתאר את מצבה העגום של מדינת ישראל יותר טוב שכתבת במאמר , לצערנו חסרים לנו אנשים כמוך לנער את הממסד והמערכות הרגולטוריות בשביל לתת למדינה הזאת אופק שיהיה טוב לחיות בארץ הזאת.
116 חיים 09/10/2014 15:38 אין לי ארץ אחרת..צריך להחליף את המנהיגים..נקודה (ל"ת)
115 עדי 09/10/2014 15:36 יש לנו כבר נסיון מה קורה ליהודים באירופה. (ל"ת)
114 י 09/10/2014 15:32 לצאת עם גרזנים
להשמיד את המערכת,את שיטה ואת מדינת היודונאצים
113 עמיאל דוד 09/10/2014 15:30 תמיד תסתכל למטה
הורינו שבאו מגרמניה ומהמזרח באו בלי מניות בלי כסף ועם המון פיות להאכיל ולמרות הכל בנו לך קתדרה שבה אתה כנראה שבע מספיק בכדי לנפוח נפיחות שלשמחתנו תשארנה לכל היותר אויר המדיף ריח לא טוב אין בהם ממש תבדוק את נקודת המוצא שלך ותמיד תסתכל למטה כל מה שמעל זו מתנה ותקנה המון מניות של הארץ שלנו רק כאן תהיה לך תשואה מבטיחה
112 צחי 09/10/2014 15:26 תמכור אני קונה
וחבל על הרכבות כשהאיסלם יסיים את ההשתלטות על אירופה יהיה לך מספיק כסף לנסוע לאושוויץ בפרייבט
111 ש 09/10/2014 15:15 במקום לרדת בואו נצא לרחובות והפוך את המדינה עד שיהיה
נעים ונוח לחיות כאן
110 ארז 09/10/2014 15:14 חיפש פרסום
לפני הכתבה הזו מי בכלל הכיר את הפרופסור המפוזר הזה?! עכשיו מכירים בגלל השטויות שמדבר.. זו הסיבה לילד כאפות הזה לדבר ככה
109 yt 09/10/2014 15:11 על אף שאיני מחסדיו במאמר זה מסכים עם כל מילה (ל"ת)
108 עסקה 09/10/2014 15:02 סיבובית
בין גרמניה וישראל : גרמניה נותנת צוללות (גרעיניות) וישראל סוחרת בסוסים - בני אדם .....שולחים אלפי ישראל לברלין , לאושש את הכלכלה הגרמנית.....עסקאות כאלה עשו גם עם דרום אפריקה בשנות השמונים......
107 ייאי 09/10/2014 14:39 באמת טיפשי להשאר כאן כלכלית,אך ישנם דברים שהם נכסים..
היציבים מכל שלמונים,מעפילים על כל היגיון ומורישים אותם מדור לדור:זכותך ללכת לבי"כ בשבת ובמועד ולהציג בגאווה את הטלית העוטפת את ישותך ואחר כך לנפנף מעל המנגל.להחליט שאתה עושה ברית לבנך (או שלא),מבלי שיחליטו על כך אלו שהשמידו את משפחתך ולא מזמן,היודעים היטב שזאת מאבני היסוד לקיום העם היהודי ומשישמיטו אותה ישלימו את השמדתך.להחליט שאתה אוכל לא משחיטה כשרה משום שדווקא הכשרה מצויה בשפע ולא נמנעת ע"י חבר פריצים שמעדיף את שחיטתך והשלמת המשימה..לדעת שביציאה למלחמה המחיר נורא והוא לא בשקלים אלא פירושה שיכרתו עוד איברים מגופך.שאתה יודע שכל ילד יהודי שנולד סוגר פערים אל מול המיליונים שאבדו בשואות של אלפיים שנות; ויותר מכל הוא עולם ומלואו למשפחות אוהבות.להיות ישראלי הוא גם לעשות קסם מאין:נגד כל הסיכויים להתקיים בארץ ציה שהופרחה ולהפריח בה חירות ורוח האדם במקום של נחשלות ובורות ואכזריות.להיות ישראלי זה לבחור כל פעם מחדש במנהיגים שהופכים את העם לדלת-העם, נכון,המילקי והקוטג' הם משל לעושק העם..על הכל לא אוותר אבל מהחונטה השילטונית שפה חייבים ומזמן להפטר.
106 ariel 09/10/2014 13:56 ישראל מיצתה גם אנשים מהסוג שלך
נכון שלא פשוט לחיות בישראל אבל זה נכון בגלל אנשים מהסוג שלך ,שהם גם חכמים וגם מתיפיפים אבל גם מאוד מרגיזים ומחלישים את אלו שיוצאים להגן עליה ואפילו בגופם כדי שאלה שכמותך ידברו כך ואתה יודע מה מר חצרוני גם אתה מיצית את עצמך ואני ודאי הייתי מוכר אפילו במחיר של הפסד את מניית "חצרוני" .כנראה ששוייה היום הוא "מוכרים בלבד" , לכן פתאום צצת מהיכן שהוא לכתוב את מה שכתבת . זה לא בעיה לכתוב מאמרים כאלה גם החיזבאללה וגם האייטולות באירן כותבים כך. אז תעשה טוב אם תחסוך מאיתנו את דעותיך לקמפוס שמסכים להעסיק אותך , אל תישכח בשבילי ובשל אנשים שחושבים כמוני אתה בכלל "מוכרים בלבד"
105 מנדי 09/10/2014 13:54 אשמדאי
בטוח שלא ה יה לך חלק בכתיבת הפרוטוקולים של זיקני ציון.?עשה טובה כך את הדרכון הפולני שלך ותחפף מפה
104 דור חסון 09/10/2014 13:16 מי שרשם את המאמר - אידיוט אחד גדול, שונא ישראל!
חצרוני אתה לא רוצה לעבור לפולין?
103 CJ 09/10/2014 13:10 גבולות פתוחים - מוזמן לצאת
מדינה דמוקרטית, גבולות פתוחים, שדה תעופה מצויין... לא טוב הדרך החוצה פתוחה - אף אחד לא מחייב אותך להשאר...
102 אבי קול 09/10/2014 13:03 עוד פרופסר מופרע שאין לו שום זהות לישראל וחי על חשבונה!
בושה לאקדמיה שיש בה פרופסורים כאלה ועוד דורשים תקציבים להשכלה הגבוהה שיולדת ממזרים...! אם בשביל מילקי גרמני...פולני...צריך לעזוב את ישראל שחזרנו אליה לאחר 2000 שנות טרור ושואה ע"י גרמניה...פולניה...ויתר ארצות אירופה....המסקנה הפרופסור הזה עם השיער של שפוניהנס...והשכל המעוות...עם הדעות ההרסניות על ישראל עם רכון פולני שיישאר בפולניה ושיפסיק לחיות על חשבון משלם המיסים הישראלי...בושה וחרפה שאנחנו מגדלים פרופסורים כדמותו והאוניברסיטה מתחמקת מתגובה....! זה לא חופש אקדמאי זו דעה שמצדיקה מרד ונטישה...!!!
101 עליזה 09/10/2014 13:02 לכל תומכי ומעודדי היהודים לירידה והגירה מישראל
אל תדאגו, אנחנו נמשיך להגן ולשמור על המדינה ולאכלס אותה, עבורכםםםםם!!!! יותר מאשר אתם לא רוצים להיות ולחיות בארץ האדמה ביישראל לא רוצה אותכם פה!
100 עליזה 09/10/2014 12:59 כנסו לפייס למחאה כנגד שונאי ישראל
ישראל הבית- לא יורדים מהארץ כי קשה! https://www.facebook.com/groups/1548890068673575/
99 עליזה 09/10/2014 12:57 ולאחר שיהיו מספיק טמבלים שיהגרו
לברלין אופס , יקום היטלר חדש לנקות את גרמניה מיהודים, כמה שטויות של פרופסור עם זיכרון קצר בהיסטוריה...
98 אורנה 09/10/2014 12:43 משוב למאמר
אכן הישראלים מכורים למלחמות. יש משהו מאוד פראנואידי בתפיסה הישראלית. גם ההתנחלויות מיותרות. שיממנו את עצמם לא על חשבוננו
97 אלי 09/10/2014 11:27 "אנחנו נהנים לעשות מלחמה"? סילוף מרגיז של המציאות (ל"ת)
96 שואל 09/10/2014 10:40 ביזפורטל????
לא מבין.....ביזפורטל הוא אתר כלכלי..מה לזה ולפרסום שנתן לחצרוני? את השטויות של חצרוני היה צריך לפרסם על קירות בתי השימוש הציבוריים או בגרפיטי על הקירות של עזה ורמאללה- ואני שואל את עורכי ביזפורטל- אתם מצטרפים לקירות האלה????????
95 חושף שקרנים 09/10/2014 10:37 84-שקרן
איינשטין אמר שהטיפשות בניגוד לגאונות -בלתי מוגבלת... גם הצביעות..גם השקר....גם החוצפה- וכל הכתרים האלה נקשרו לא רק לזה המלומד שחושב שהתואר שלו מקנה לו מונופול על החוכמה אלא גם על עוד כמה הזויים כמו מספר 84 כאן..לא ידעתי אם לצחוק כשקראתי שהוא אומר שהוא "משתייך לימין"........עוד הזוי שחושב שהמציא את החוכמה - ומעז לשקר... הוא ורבו חצרוני מוכיחים שהזבל לא רחוק מהפח
94 אורית גבעתי 09/10/2014 10:29 מיצית את עצמך-לך מפה
אפשר לדעת מה מחזיק אותך פה איש קטן ועלוב שמתהדר בתואר פרופסור? אני מוכנה לממן לך כרטיס הלוך בכיוון אחד ואל תבא להטיף לנו מוסר..אם היו כל הגברים כמוך הייתי בוחרת להיות לסבית
93 אדום 09/10/2014 09:49 לחצרוני
אנשים כמוך ראויים לגור בגרמניה הלוואי ןתיישם את זה רק שיהיהלך רע בגרמניה תנסה להתמודד לבד אני בז לאנשים כמוך
92 רן 09/10/2014 09:31 משהו לא בסדר בחינוך הממלכתי
חלק מהמחנכים בממלכתי שמאלנים כאלה. אם בארזים נפלה שלהבת מה יגידו אזובי הקיר.
91 שי 09/10/2014 09:26 אתה אנטי ציוני חסר שורשים. על כל אחד הזוי שעוזב
מתיישבי יהודה ושומרון ייצרו 20 ילדים.
90 סע לגרמניה 09/10/2014 09:12 סע לגרמניה, כשהגרמנים ידפקו אותך אל תבוא לבכות, לא נעזו
סע לגרמניה, כשהגרמנים ידפקו אותך אל תבוא לבכות, לא נעזור לך
89 דור 09/10/2014 09:06 "סחורה"כמו חצרני לא היתה צריכה בכלל להגיע לשווקים אצלנו (ל"ת)
88 אבי 09/10/2014 08:25 פרופסור לתקשורת באוניברסיטת אריאל (התנחלות ,לא?)
את הכסף למחייתך אתה יודע לקחת מההתנחלות שאתה כל כך נגדה,לפחות כך זה נראה בכתבה. אז תהיה ישר עם עצמך ותודיע שאתה עוזב את האוניברסיטה ומציל את המדינה מההתנחלויות. כי להילחם אתה כנראה לא הולך וילדים, אני לא יודע כמה אתה מתכנן.
87 samuel 09/10/2014 08:24 israel
we have only one small jewish country wich keep us to exist,dont let it down!!!
86 שלמה 09/10/2014 07:05 מחאת ברלין
מי נתן לך לדבר.תתבייש לך. צבא עשית?
YUDAC144 09/10/2014 16:10 כבוד
אוליי הוא לא יכול לשרת אז הוא כותב נגד יותר טוב משישרת
85 שרון 09/10/2014 06:42 למרות השתיכותי לימין הדברים שנאמרו הכי נכונים ששמעתי
ואף אחד לא מעז להגיד אותם בקול רם. כל הכבוד לו!
84 שערי תקווה 09/10/2014 06:42 שופכים הרבה כסף על התנחלויות . הממשלה בונה כעת גדר
בשערי תקווה הסמוכה לראש העין ופתח תקווה. בגלל הרצח שהיה בכניסה להתנחלות שם. אף ישראלי לא יעזוב שם . כולם שם חיים כאילו הם מולטי מליונרים לכל אחד שם יש בית בן 3 קומות וחצי דונם לפחות. על זה הם יוותרו?
83 מי לא מבין? 09/10/2014 01:24 נו נו זה שמאל קיצוני מטורלל לגמרי ומנותק מהמציאות
קשקשן.
82 ארז 09/10/2014 00:49 חצרוני
אתה מבין יש לך דרכון פולני ואתה חי פה מה זה אומר ומבחינתי היה עדיף שלא תיהיה פה
81 רבקה 09/10/2014 00:11 מחאת ברלין
איזהו השוואה נוראה בין ישראל למניה חבל שהאיש נמצא בישראל ממש בושה של דעה
80 שים גז מיצי 08/10/2014 23:57 זה לא פיקה צביק? (ל"ת)
79 מומחה לחרא 08/10/2014 23:48 זה חרא מיוחד
בתור עובד ותיק בחרא לא נתקלתי בזן כזה מיוחד...לך תמכור קרח
78 שמואל 08/10/2014 22:12 תשובה לאמיר חצרוני
עוד יהודי שכנראה בגנים שלו יש שאריות של דם קוזקי או מונגולי לך לך אולי תמצא את השורשים שעשו אותך הרייך האנטישמי ממנו אתה עשוי ברוך שפטרנו!!!
77 רן 08/10/2014 21:17 אתה מיצית את עצמך.תמכור את עצמך.אז נאמר ברוך שפטרנו...
מעונשו של זה.
76 כלכלן צפוני 08/10/2014 21:11 במניות אתה לא מבין . איזה אופק שלילי ?..........
אתה טוען שלפנינו אופק שלילי "מלחמות....ומריבות..." ומה היה ב100 השנים האחרונות ? לא היו מלחמות ומריבות ? זה המחיר להקמת מדינה באזור הזה. אם רק יתקנו מעט את הבדלי המעמדות ויצמצמו מעט בפערים החברתיים תהיה כאן מדינת חלום . זו מדינה עם השכלה, שיגשוג, פרסי נובל, הערכה בנלאומית לקידום הטכנולוגי שלנו ,אבטלה מהנמוכות בעולם ! מה חסר כאן ? כאן זה "אמריקה" !!! יש עוד מה לשפר ,מקובל, אבל להביא כזה מאמר מבחיל !! ילדים זו בעיה ? ילדים זו ברכה ! (כנראה אין לך ילדים ! ) . למרות הכל אני מאחל לך ולכולם חג שמח. תיהיו אופטימיים.
75 ייאי 08/10/2014 21:06 באמת טיפשי להשאר כאן..
אך ישנם דברים שהם נכסים היציבים מכל שלמונים,מעפילים על כל היגיון ומורישים אותם מדור לדור:זכותך ללכת לבי"כ בשבת ובמועד ולהציג בגאווה את הטלית העוטפת את ישותך.להחליט שאתה עושה ברית לבנך (או שלא),מבלי שיחליטו על כך אלו שהשמידו את משפחתך ולא מזמן,היודעים היטב שזאת מאבני היסוד לקיום העם היהודי ומשישמיטו אותה ישלימו את השמדתך.להחליט שאתה אוכל לא משחיטה כשרה משום שדווקא הכשרה מצויה בשפע ולא נמנעת ע"י חבר פריצים שמעדיף את שחיטתך והשלמת המשימה..לדעת שביציאה למלחמה המחיר נורא והוא לא בשקלים אלא פירושה שיכרתו עוד איברים מגופך.שאתה יודע שכל ילד יהודי שנולד סוגר פערים אל מול המיליונים שאבדו בשואות של אלפיים שנות; ויותר מכל הוא עולם ומלואו למשפחות אוהבות.להיות ישראלי הוא גם לעשות קסם מאין:נגד כל הסיכויים להתקיים בארץ ציה שהופרחה ולהפריח בה חירות ורוח האדם במקום של נחשלות ובורות ואכזריות.
74 חיים 08/10/2014 20:33 ילדים זה שמחה
אם הוריך לא היו עושים אותך, היה סיכוי שהייתה להם עוד דירה
73 סמל ראשון 08/10/2014 20:29 פרופסורה דלשמטה
הוא לא פרופסור , הוא אידיוט . עם ומדינה לא ממצים את עצמם . אין דבר כזה . עם ישראל חזר לתקומה אחרי אלפיים שנים בתהום הנשייה . יש במדינה הרבה דברים לא בסדר אז צריך לתקן אותם ולא למכור את עצמנו לדעת כמו שמציע הפרופסור המתחזה כנראה . מי שחושב כמוהו שישאל את ששת המיליונים שעלו כעשן השמימה איך זה היה לחיות בלי מדינה בין הגויים . אף אחד לא יכול כבר לענות אבל התשובה ברורה והיא ההיפך ממה שמציע האידיוט שקורא לעצמו פרופסור . מי בכלל נתן לו את התואר הזה בושה וחרפה . צריך לבנות לתקן ולא להרוס !
72 ג׳קסון 08/10/2014 20:19 ביזפורטל תהיו רציניים תורידו את הפרופ הפסיכי הזה (ל"ת)
71 פרופ' א.מ. 08/10/2014 20:10 אותך כבר מזמן מכרתי,אפילו בהפסד גדול,בבורסת ההזויים... (ל"ת)
70 אלי 08/10/2014 20:08 אם יורדים במחשבה שכאשר ישתפר כאן או יורע שם נוכל לחזור
אז אם הירידה תהיה מסיבית אולי לא יהיה לאן לחזור! כידוע לכם בשכונה שלנו מצפים שרק תראה סימן חולשה כדי לטרוף אותך והטלת ספק בישראל כבית הלאומי של היהודים יחליש אותנו ועלול להביא לחורבן הבית.
69 יוני מילואימניק עייף 08/10/2014 19:55 צודק לגמרי. המדינה רק לוקחת מאיתנו... ולא נותנת (ל"ת)
68 פרופסור 08/10/2014 19:43 תסתכלו עליו לפחות שיתן לנו את סוג השמפו שהוא חופף את
שיערו הגלי. עליו נכתב השיר עטור מצחו זהב מתולתל.
67 הגבלת ילודה 08/10/2014 19:34 ממש כמו בסין. רצוי רק בנים שיהיה מי שימות במלחמה.
להגביל את הילודה כי יש בועת נדלן והממשלה לא עשתה כלום הבועה עוד לא התנפצה אבל המציאות המרה מתנפצת ל120 בפרצוף. מע"מ 0. זה רק שם סימלי ל כל האפסים של המנהיגות ציון נכשל לכולם. וביבי תפרוש
66 סטרילית 08/10/2014 19:31 סתם חרא
אותי לימדו כשאני נתקלת בחרא ברחוב אני מדלגת מעליו..לא מכבודי אפילו לדרוך עליו שלא יידבקו לי סימנים ממנו
65 אמיל זולא 08/10/2014 19:29 אני מאשים
אני מאשים את חלאת האדם הזה בבגידה...בטיפשות...בבורות ואני קורא לו קויזלינג וקאפו..ועכשיו שיאשים הוא אותי ויתבע דיבה...נראה אותו
64 עליז 08/10/2014 19:22 בא לי עליו
אחלה חדירה הייתי עושה לו...מצידי שיצעק ארופה וברלין כשיגמור
63 אחד העם 08/10/2014 19:20 אוי לנו מהגויים ואוי לנו מיהודים גלותיים
אני בן לניצולי שואה...בושה..בושה לקרא את הכמיהה הזו לארופה שכל כך התאכזרה ליהודים לאורך כל ההסטוריה מיהודי עוד קאפו שמכר נשמתו לשטן
62 עמלהי 08/10/2014 19:18 סתם אידיוט
למה אני צריכה לקרא בערב חג את השטויות של הפלצן הזה? אז הוא פרופסור...ביג דיל.....אדון פולני שבא לישראל כאילו עושה טובה -שיילך לכל הרוחות ....סיר הבשר קורא לך בארופה המצחינה מבשר אדם ששרפו שם-לך ותחנק ממנו שם
61 קורמורן 08/10/2014 19:14 טיול בר מצווה ומימון סמים קלים ? הוא הזוי או מסומם.
ונניח שיוקר המחיה כאן הוא בלתי פתיר, עדיף להגר למקום שבו אם מזהים אותך כיהודי מחריגים אותך מהחברה הסובבת ? (זה במקרה הטוב, במקרה הפחות טוב תחטוף מכות, ירססו את הרכב שלך ואת הכניסה לביתך). אז רמת החיים שלך תהיה אולי גבוהה יותר אבל איכות החיים לא משהו.
60 עמנואל 08/10/2014 18:55 הפרופ׳ הזה מין מוטציה משונה
הפרופ הנכבד הזה הוא בן כלאיים מוזר של חברות בסגל באונ אריאל ודעות של פרופ קומוניסט מאונ. חיפה. פרופסור- פרופסור אבל מאמר כה ירוד ורדוד מזמן לא קראתי. כל מחאת המילקי הזו הזויה פרי מתיחה של איזה גולש משועמם והפרופסור המטומטם הזה עושה מנה מטעמים. לא סתם בחרו המילקי כי כל השאר כנראה היה מוכיח את ההפך. מחקר רציני של כמה שעות היה מוכיח אחרת. פרופסור לך תשתמש בדרכון הפולני שלך חתיכת יכנע-אי.
מתיחה 08/10/2014 21:03 כן הכל מתיחה
כנס לאינטרנט ובדוק בעצמך, או עדיף פעם הבאה סע לחופשה סופש ביער השחור, תראה בעצמך איך שדופקים אותך כאן
59 מלכה 08/10/2014 18:46 אם היית מניה הייתי מוכר אותך (ל"ת)
מלך 08/10/2014 22:19 וואא, כמה מקוריות..... (ל"ת)
58 דוקרטור דוליטל 08/10/2014 18:13 פרופסור לתקשורת ופרובוקטור בשקל וחצי (ל"ת)
עמי 10/10/2014 12:41 ברור
פרופסור לתקשורת שמבין בכלכלה, כנראה שלדעת הכל היא תכונה ישראלית גם אצל הדיוטים מלומדים
57 ץ 08/10/2014 18:10 עכשיו שהאנטישמיות חוגגת יורדים לשם ????????
שיירדו, לכו לברלין, מפגרים. כשתהיה סכנת שואה על תבואו לבקש הגנה ממדינת ישראל. דפוקים
56 שלמה 08/10/2014 18:04 עוד ציטטה
אל תשאל מה המדינה יכולה לעשות בשבילך, שאל מה אתה יכול לעשות בשביל מדינתך. (ג'ון קנדי)
עוד ציסטה 08/10/2014 19:36 אל תשאל למה יש בחירות - לנו יש ביבי מלך ישראל לנצח (ל"ת)
55 שלמה 08/10/2014 18:00 ציטטה
פרופסור אמיר חצרוני. אתה מטיף לפתרון ההוא. וַיֹּאמְרוּ אֲלֵהֶם בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, מִי-יִתֵּן מוּתֵנוּ בְיַד-יְהוָה בְּאֶרֶץ מִצְרַיִם, בְּשִׁבְתֵּנוּ עַל-סִיר הַבָּשָׂר, בְּאָכְלֵנוּ לֶחֶם לָשֹׂבַע: כִּי-הוֹצֵאתֶם אֹתָנוּ אֶל-הַמִּדְבָּר הַזֶּה, לְהָמִית אֶת-כָּל-הַקָּהָל הַזֶּה בָּרָעָב.
54 ישראלי 08/10/2014 17:44 חצרוני אתה פשוט מאוס- עשה טובה ותעזוב את הארץ (ל"ת)
53 אהרן 08/10/2014 17:41 לך לשלום
כפרופסור ראליסט אנא מכור את המניה ותשחרר אותנו מנוכחותך בארץ, לכאן באים אנשים המאמינים בזכותנו על הארץ, ורוצים מדינה עצמאית ליהודים.במדינה בה לא יהיו נרדפים ולא יפחדו מאנטישמיםץ אל תחזור כשירדפו אותך או לעת זקנה כשתזדקק לסיעוד ולרפואה מתקדמת.לך לשלום ואל תחזור !!
52 תום 08/10/2014 17:14 לא צריך לרדת מהארץ צריך לצאת לרחובות ולהעיף המושחתים
מכנסת ישראל מחברות ממשלתיות מראשי ערים מושחתים חברי כנסת ושרים וראשי ממשלה מושחתים וכו' ואז יהיה פה גן עדן פתאום יהיה כסף להכל ונשלם אפילו פחות מיסים כיום הכל נגנב ראו רכבת לירושלים היתה צריכה לעלות 2ץ8 מליאר בסוף תעלה קרוב ל 4 מליארד תחשבו כמה כסף גנבו שם בדרך
51 תקראו תגובה 9 08/10/2014 16:46 אינני מכיר את הפרופסור אך הוא צודק
כל מי שמגנה פה את דבריו כנראה שייך לאותה חבורת "מוחברים" שמגיב 9 מזכיר, כנראה רובכם פה או עלוקות שיונקות מכסף ציבורי או שייכים לאחד המונופלים, או סתם טוקבקיסטים קטנים של ביבי
50 אורי 08/10/2014 16:37 אתם מפספסים את העיקר
משונה שבכל הויכוח חסר הטעם שמתפתח נפקד קולו של ראש הממשלה. ואין תימה. כי הוא , הוא הבעיה. לא יוקר המחיה שהוא זה שגרמו לא מחיר קוטג' ולא מחר מילקי.דבילים. רדו לקרקע המציאות ותבינו שהבעיה היא ביבי. וכל עוד אתם בוחרים בו אתם בוחרים ביוקר מחיה ואתם בוחרים בבזיון הזה שנקרא ירידה לברלין. אוי לבושה. מכל המקומות בעולם דוקא ברלין.
49 כמה אני מתבייש בעמי 08/10/2014 16:35 אם זה העם שלי אני בוש ונכלם
המוח הניאדרתאלי שלכם התאבן עוד בטרם התפתח.לקשיי ההבנה. איך אומר ההוא שמתחפש לתוכי של בזק .אם היו משתילים את המוח שלכם בציפור היא היתה עפה אחורה.
ל 49 08/10/2014 16:51 בטח אתה עוד מדושן עונג מנותק ואינטרסנט.
המוח שלנו מפותח טוב מאוד הבעיה שהמוח שלך נתקע בציפור שלא זזה לא קדימה ולא אחורה. תתבייש
48 ישעיהו 08/10/2014 16:19 בכל זאת כדאי להתייחס להסטוריה שלנו .
2000 שנות הסטוריה הם פרמטר חשוב שלא נלקח בחשבון ?!
47 חכם חנוגה 08/10/2014 16:16 היורדים העלובי עוד יחזרו עם הזנב בין הרגליים
האנטישמיות באירופה גוברת בקצה מסחרר. מי שראה אתמול את הכתבה המצויינת בערוץ 10, כבר הבין. תוף שנים בודדות כל היורדים העלובים ימלטו משם ויחזרו עם הזנב עמוק בין הרגליים. מקווה שהמדינה לא תיתן הטבות לחוזרים. אלו אנשים אגואיסטים בלי סנטימנטים לכלום.
טיפש פורים 08/10/2014 16:55 האנשים לא אגואיסטים ולא מזוכיסטים אתה מעדיף שירמסו
אותך כי טוב לך ככה לא כולם רוצים לחיות רמוסים שפופים ומסכנים לא עוזבים כי טוב פה. עוזבים כי רע פה ואין תקווה בכלל. תוך כמה שנים היורדים העלובים האלה לדבריך ימלטו אבל לארץ אחרת מה הבעיה שלך?
חכם חנוכה 09/10/2014 15:30 וכך הם ימלטו ממדינה למדינה....
כי מחיר הגבינה נמוך יותר... היהודי הנודד, כמו סבא שלך...
46 גיא 08/10/2014 16:11 אנטישמיות בכל העולם, באירופה בפרט (ל"ת)
צצצ 09/10/2014 18:33 אנטישמיות גם בישראל.. (ל"ת)
45 סע לשלום טמבל 08/10/2014 16:09 הפרופסור הדביל מכה שנית- תחפף לברלין טמבל (ל"ת)
44 יוסי 08/10/2014 16:07 קשקשן שרוצה להיראות חכם
אחת הבעיות החמורות ביותר במערב אירופה ויפן זה המשפחות הקטנות שיוצרות קיטון אוכלוסייה ועודף קשישים על צעירים. הממוצע בישראל נופל בדיוק על המלצות האו"ם לקיום חברה משגשגת לאורך זמן. ולא, זה לא קשור לצבא, וגם מלחמות אנחנו לא נהנים לעשות - הן רודפות אותנו, ולפחות בארץ לעומת גרמניה אנחנו גם מנצחים בהן...
43 כ 08/10/2014 16:01 מה ההבדל בינו לבין חמינאי? שניהם מעוניינים בהשמדת
המדינה. אתם צריכים להתבייש שאתם נותנים לו במה , שמעתם אותי? אתם צריכים להתבייש. מה יש בברלין? המיתון שמתקרב בגרמניה ? נראה אותם מוצאים עבודה עוד כמה חודשים....עשו מברלין גן עדן..נראה אותם במינוס 10 בחורף...
42 משוררת 08/10/2014 15:56 המצב הפוך = אירופה קורסת בגללאי-ילודה והגירה איסלאמית
בישראל אבטלה 6% באירופה 10% - 25% באירפה מערכת סעד המסבסדת מיליוני מהגרים אסלמיים. באירופה קצב גידול אוכלוסייה שלילי ועלייה בשיעור בזקנים - אין מי שישלם פניוסיות בעתיד. שהפיצוץ יהיה - היהודים יהיו שוב על הכוונת.
סופרת סת"ם 08/10/2014 16:57 אדרבא נרד לאירופה ונגביר ילודה שם ונהייה רוב . כאילו פה
יש רוב יהודי . כל ערבי מתחתן עם 2 נשים ומייצר 20 ילדים
41 לוציפר 08/10/2014 15:55 אותך אי אפשר למכור
מוכרים רק דברים בעלי ערך גם אי הוא מזערי ושולי. לך אין דבר כזה!!!
40 היאל 08/10/2014 15:41 צודקים אבל....
הכל נכון, מחירים בשמיים, מילואים שלא נגמרים, מיסים שמתרחבים, חרידים שעושקים את המדינה ואותנו, התנחלויות שמוצצות תקציבים, ביטחון שלא נגמר... אבל זאת מדינתינו, זאת מדינת היהודים הבטוחה, כאן אנחנו יכולים לחשוב ולדבר חופשי בלי שיקללו אותנו כיהודים, כאן זה שלנו. ולכן לא צריך ציוני ולא צריך לחפש את הקלות הבלתי נסבלת של החיים. צריכים להיות כאן כי זה שלנו שלנו לעד.... ולכן אני נשאר ואף אחד לא יפחיד אותי במכירות סוף עונה. זאת ארצינו , ארץ היהודים עם הישראליות שלנו לעד.
כאן נולדתי (לצערי) 08/10/2014 17:00 פה לא מקללים אותנו כיהודים אבל רוצחים אותנו כיהודים
מה עדיף בעיניך? חוץ מזה שפה מדינה הכי גזענית שיש אפליה בין ספרדים ואשכנזים דעות קדומות נגד ספרדים. לא מזמן נתקלתי באדם שאמר לי שאמו הזהירה אותו לא להתקרב לספרדיה כי הם אוכלים בידים!!!
39 יעקב 08/10/2014 15:39 מי נותן בצה לאידיוט הזה ? (ל"ת)
38 אמנון 08/10/2014 15:38 מדינת ישראל ממוקמת במזה"ת..אם היינו באירופה אז..
ישראל הייתה מדינה עשירה ומובילה אלא מה אנחנו מוקפים ומאויימים כל יום מחדש. מה הפיתרון ? האם יש פיתרון..אם שכנינו היו עוסקים בריצה אחרי "פרס נובל" ולא ג'יהד אז אני בטוח שהינו מוכנים לוותר תמורת שטחים על "תחביב המלחמות.
37 ישראלי גאה 08/10/2014 15:38 אתה מיצית את עצמך תלך לגור במקום אחר אנטישמי (ל"ת)
36 ברלין לא נותנת 08/10/2014 15:36 פרופסורה לשטוטניקים
והמדינה באמת תפשוט את הרגל אם זו ההשקעה שלה במרצים
35 שלום 08/10/2014 15:33 אנו היהודים אשמים בצרותינו
פרופסור אמיר אם הייתי צריך למקור אותך בחינם לא היו לוקחים ,אתה וכמוך הם יותר גרועים מאויבנו כי את אויבנו אנו מכירים!! מקומך בברלין מוכן לעזור לך לממן כרטיס טיסה דחוף!!!!!
34 תלמיד חכם 08/10/2014 15:22 אל תדאג קראתי את כתבתך וכאילו קראתי אוויר
אם אתה היית מנייה הייתי פותח עלייך שורט.
33 עופר זהבי 08/10/2014 15:18 מה שנכון נכון- ניתוח דיי מדויק!
רק חסר להוסיף פה את כוח העבודה המבוזבז פה בדמות "החרדים" , לא כולם יש לציין אך חלק לא מבוטל מהם. ביזבוזי עתק במשרדי הממשלה ובעיקר במשרד הביטחון - הנובעים מניהול כושל של כלל הממומים על התקציבים. סדר עדיפות מעוות והינה קיבלתם "מניה" שהייתי לבטח מוכר ! .. לא שוקל ולא נעליים, הפרופסור עדין מידי... חג שמח.
32 סוחר 08/10/2014 15:18 מדינת ישראל
אני אוהב את המדינה הזאת בכל נשמתי אבל מחפיר ומבזה שיהודים עושקים את אחיהם חברות בארץ כמו אסם תלמה וחבריהם עושקים אותנו בחי שום בושה!!!!! שלא לדבר על הבורסה שלנו כמה חבר׳ה עם שקל וחצי משנים כיוונים לאן שרוצים.
31 מנחם 08/10/2014 15:11 הכל מלמעלה-יש אנשים שהמדינה מקיאה אותם (ל"ת)
30 צביה כהן 08/10/2014 15:08 וימאסו בארץ חמדה
מתבישת בכאלה הם ראוים לברלין
תתבישי 08/10/2014 17:03 את ראויה לביבי (ל"ת)
29 ארי 08/10/2014 15:08 תוריד מכנסיים
אכן ה"פרופסור" השגת את מבוקשך ומשכת תשומת לב , יש לי עצה לשיטה יותר טובה - תעלה לבמה ותוריד את המכנסיים ותראה כמה תשומת לב תשיג. ולעניין , אני קודם כל לא מתנחל ר"ל וגם בלי שום כיפה על הראש והייתי שמח לו חיית עוד 100או 200 שנה כדי לראות מה קורה לאירופה הממעיטה בילודה ולישראל עם בעיית הילודה המבהילה (שבלעדיה גם אתה לא היית קיים). חג שמח לכל עם ישראל
28 לא חשוב 08/10/2014 15:02 אין נותן לה שאין לו מה הקבלות שלו בארץ הקודש שיעזוב !
גם כך הוא הפרופסור לא מועיל ,ולדבר הוא יודע וחושב שזה הכול , אך לדבר כך על הארץ , צריך לחשוב ??
27 ביבי - שפן סלעים 08/10/2014 14:55 וכמו תמיד, דממה משכונת רחביה בירושלים (ל"ת)
26 למדתי אצלו 08/10/2014 14:55 דיבר שטויות אז כמו היום (ל"ת)
25 אורי 08/10/2014 14:45 מה יהיה הסוף איתכם
בלי ילדים איך נישאר עם יהודי בקשר למלחמה מה אנחנו מזימנים את שנואי ישראל ההתנחליות זו הארץ שלנו כן אני יודע כואב לך מאד אז לך לחפש מי
בלי ילדים 08/10/2014 15:00 אז יהיה פה רוב ערבי. חחחחחחח לא עדיף שנתחפף מפה כבר?
קליפורניה מזג אויר די טוב ניישב אותה מהר ונקרא לה מושבת ישראל. את הכותל נעביר לשם נעשה העתק מדוייק . נבנה שם מקוואות. ובתי מדרש. נקים בתי כנסת. לא נרגיש בהבדל. רק יהיה לנו יותר טוב. צריך לבקש מארה"ב לתת לנו שטח שם
אורי 08/10/2014 16:46 פשוט רחמים כמה גם שפחנו על הארץ הזו
ובסוף באים כמה חולרות שהם למעשה ערב רב אוי לא טוב להם יקא להם אז יאלה שילכו לתל ברוך
אורי 08/10/2014 16:46 פשוט רחמים כמה גם שפחנו על הארץ הזו
ובסוף באים כמה חולרות שהם למעשה ערב רב אוי לא טוב להם יקא להם אז יאלה שילכו לתל ברוך
אורי 08/10/2014 16:46 פשוט רחמים כמה גם שפחנו על הארץ הזו
ובסוף באים כמה חולרות שהם למעשה ערב רב אוי לא טוב להם יקא להם אז יאלה שילכו לתל ברוך
24 עילאי 08/10/2014 14:44 רבותיי מחאה זו להביא חברה לקריסה בוא נתחיל בשטראוס עלית (ל"ת)
מנקה זבל 08/10/2014 16:13 בוא נתחיל בחברה שבה אתה ומשפחתך עובדים. (ל"ת)
לעילוי הטיפש 08/10/2014 14:58 כן תהרוס הכל . תגרום לפיטורי עובדים ותשלם להם דמי
אבטלה והבטחת הכנסה . הם לא פרופסורים שיכולים לחפש עבודה באוסטרליה וקנדה. עם חשיבה כמו שלך ובעזרת שלי יחימוביץ והעיתונאי הקטן רוזנטל והעיתונאי הדגול לפיד הרסתם את כיל. אבל בניתם קריירה פוליטית. גם הפנסיה העלובה שלך נפגעה מכיל. וכשיהיו פה מובטלים מכיל נא תפריש להם עוד 1% ממשכורתך לדמי אבטלה והבטחת הכנסה.
עילאי 08/10/2014 16:10 פיטורים שמיטורים לך עם ההפחדות של ביבי הביתה לא קונים (ל"ת)
לעילוי 08/10/2014 17:05 אתה באמת עילוי אם זאת הבנתך. אל תקנה כלום
להפך תתחיל למכור הכל.
23 השקולה 08/10/2014 14:41 מה הפרופ' עשה בשביל מדינה?
חוץ מאשר להשמיץ?
אנשים חלולים 08/10/2014 15:34 מה זה משנה מה עשה ?
הוא כתב טור בו הביע את דעתו האישית בנושא. כדאי שתתייחסי לגופו של הטור ולא לגופו של הכותב. ואם יש לו צל"ש גיבור ישראל זה משנה את הכתוב ?
22 השקולה 08/10/2014 14:37 במה הוא פרופ'? דבריו הזויים. כמה שווה הזכות
לא לסבול מאנטישמיות? לפחות מליון דולר. אנו עשירים מאוד לפי קריטריון זה.
21 יהודי 08/10/2014 14:35 עוד אשכנזי מג'נון (ל"ת)
חצרוני אשכנזי סנילי 08/10/2014 15:19 שכח את הדבש שהגרמנים האכילו את סבא שלו
שיסע לברלין, יחיה שם מספיק זמן, ויקבל תזכורת
20 yerah 08/10/2014 14:33 עוד משהו
ובנוסף חלק מהאזרחים(הדתיים)לא תורמים דבר.לא לכלכלה ולא לביטחון
19 אספן 08/10/2014 14:32 אתה מוכר מבטיח לקנות
פרופסור השכלה רוכשים כמו מילקי עם חכמה נולדים ואתה מהסוג הראשון ואם יש לך כמה חברים שרוצים למכור את המניה מבטיח שיש קונים
18 אחד 08/10/2014 14:31 אהבתי. נכתב שנון,מחוייך אך אמיתי וכואב..... (ל"ת)
17 סתיו 08/10/2014 14:30 נו באמת - מישהו מקשיב ברצינות לליצן הזה? (ל"ת)
אביב 08/10/2014 14:52 אם מישהו מקשיב לסתיו שפיר הטיפשה אז למה לא לטיפש הזה? (ל"ת)
16 יאיר 08/10/2014 14:30 יאללה עוף מפה ושחרר אותנו.זבל!! החלטה אישית עלאק. (ל"ת)
15 החייט 08/10/2014 14:10 צודק ראיה קצרה של ראש ממשלה חוסר טיפול בחברה
מובילים לתוצאות שאתה תיארת .אבל כך נבנתה המדינה מהרסייך ומחרייביך ממך יצאו
14 יוסי 08/10/2014 14:10 רק שלי. וששינסקי יפטרו את הבעיה
עוד מסים ועוד מסים ומברחים משקעים כמו האוסטרלים
חיי'ק 09/10/2014 15:24 שלי היא הכי הכי נזק לישראל
מקונה בגן ילדים
ליוסי הלא חכם 08/10/2014 14:52 ממש שישינסקי פתר לך את הבעיה. בקרוב פיטורים נרחבים
בכיל. וגם אתה תשלם על זה במיסים לפרנס את המובטלים שלי גרמה נזק ולפיד המשיך עם שישנסקי והפופוליזים האדיוטי הזה
יאיר 08/10/2014 15:12 אתה יצאת לא חכם.לא הבנת את יוסי.
הוא דיבר נגד שישינסקי ובאירוניה.
יוסי 08/10/2014 15:08 הבנתה לא נכון תקראה טוב מאיפו ההרס משלי וששינסקי (ל"ת)
13 אזרח 08/10/2014 14:10 מילים כדורבנות. והייתי מוסיף עוד כמה מקרים (ל"ת)
12 חיים 08/10/2014 14:09 כדאי מאד שתפנים פרופסור...
כדי שיהייה פה טוב צריך אנשים שישנו את מה שרע,אם נתלונן בלי שינוי של כל תחלואי המדינה,זה יעזור...לברוח מבעיה זו הבעייה.
11 מאיר 08/10/2014 14:08 זו לא פעם ראשונה שפרופסור מתגלה כאחרון ה.....
האנשים שלא מוצאים עצמם וחייבים להחצין זאת כלפי עם. אין מצב שתשמעו אנשים בעלי אמונה שהמדינה שלהם מיצתה עצמה. 67 שנים? הלו, מר חצרוני....
10 מיכאל 08/10/2014 14:07 מיצית
אדון חצרוני הלא נכבד, כידוע אתה פרובוקטור, נהנה מ״צומי״ , ובכן , מספיק עם ההבלים שלך, מיצית עצמך, מוכרים בלבד ! מבחינתי כבודו מוזמן להיעלם בברלין, כמה יותר מהר ולכמה יותר זמן.
9 אחד 08/10/2014 14:01 צודק במאה אחוז
המאמר ציין את הצבא והמתנלים שהם שניים מאוסף של "מחוברים" שונקים מהפיטמה הציבורית עוד ועוד עד שלא נשאר הרבה לשאר. להם צריך להוסיף את הוועדים הבריונים של הנמל, החשמל והרכבת, פעילי ליכוד שזוכים בג'ובים ומכרזים, והמנופולים בתחומי המזון התקשורת(בזק) והבנקים, שחולבים אותנו במחירים גבוהים. להם ולעובדיהם אכן שווה להשאר בישראל, כל השאר מממנים אותם ולכן לשאר עדיף מקומם אחר
מדינה גיהנום 08/10/2014 14:49 המדינה הזאת מושחתת. השלטון כבר מבואס לחלוטין
אין סיכוי למישהו בלי קשרים להגיע פה למשהו גם אם יש לו כישורים. נסה לקבל משרה בכירה בשירות המדינה או להיות עורך דין מעולה ולהיות שופט. המדינה הזאת עושקת את אזרחיה וכבר לא נשאר לה מה לקחת מהאזרח. היא נכנסת לאזרחים לכיסים ובסוף גם לוקחת את המכנסיים. הנמלים זאת דוגמא לבזבוז של המדינה היא לא מסוגלת לגעת בהם אחרי שנים שהיא נתנה להם לחלוב את הציבור. אז בתמורה לאזלת ידה היא בונה שוב מכספי הציבור נמלים זה לצד זה. באיזה מדינה זה קיים? למה אף אחד לא מוחה? המדינה לא עשתה שנים כלום ופתאום היא נזכרת כשקשה יותר. זה כמו בועת הנדלן הם ידעו ושתקו ועכשיו שוברים את הראש איך לפתור מהר את הבעיה. אבל עם ישראל ימשיך לבחור את אותם לוזרים
אלי 09/10/2014 11:19 המדינה היא סך כול אזרחיה (ל"ת)
8 קליפ 08/10/2014 14:01 השמאל הערבי מטורף. סופו להשמדה בגז
פרופסור לשנאת יהודים מוציא צחנת הבל פיו. הישראלים הערבים והשמאל המטורף מוזמנים לבלות באושוויץ עד המוות במקלחת תמימה. כל ארץ ישראל ניתנה ליהודים מבורא עולם. הערבים סרבו לכל הסכמי השלום .פתחו במלחמה להשמדת יהודים. הפסידו ומבקשים כפרס את השטח שהפסידו???
לקליפ 08/10/2014 14:45 אז תכבוש את לבנון סוריה עירק וירדן ותורכיה . עדיף כבר
להתחבר למדינה האיסלמית זה אותו דבר
7 זורק מספרים סתם 08/10/2014 13:58 פרופ' יקר ככלכלן הבהר מהיכן ה- 30 מיליארד שח להתנחלויות (ל"ת)
ל 7 08/10/2014 14:43 הוא פרופסור מותר לו להגיד הכל. ותמיד יהיו כאלה שיקשיבו
זאת הצרה אצלנו עם הפרופסורים. ברוב המקרים זה מעיד רק על הורים עשירים שיכולים לתמוך שנים עד שהיקיר שלהם נהיה איזה פרופסור דמיקולו
6 אדי 08/10/2014 13:57 הכותב הוא תומך חמאס ידוע
כל כלב יבוא יומו. מי שרוצה לרדת מהארץ בבקשה אבל למה אתם עושים פסטיבל מזה? כאשר יובילו אותכם למחנות השמדה האם אנחנו בישראל צריכים גם לרקוד?
5 פרופסור? 08/10/2014 13:54 בשביל לכתוב שטויות כאלה לא צריך להיות פרופסור .
בושה וחרפה שהוא מתלונן על כמות הילדים של הישראלים. הריאות הירוקות נגמרות. צריך לבנות הרבה הארץ קטנה וצפופה. אז מה הבעיה של הפרופסור הזה? שירדו כולם וזהו וירוקנו לו את המדינה . כל הפרופסורים האלה עדיף שיתעסקו רק בכתיבת מחקרים ותזות למינהם כי הנייר סובל הכל אבל רק שלא יגרמו נזקים. כשמעוז אמר שאנשים חיים הרבה ומסרבים למות. שזה נאמר בהומור וכולם חשבו שהוא רוצה שאנשים ימותו. וקיללו אותו. אבל לפרופסורים מותר לקשקש הרבה . לא צמחה לנו ישועה מכל הפרופסורים, כולל האוזר, טרכטנברג,ועוד רבים הזויים.
4 משה 08/10/2014 13:53 אז אתה בעד או נגד?
אהבתי את הניסוח לא כל כך מסכים עם התוכן
3 רן 08/10/2014 13:51 דבר ראשון להפסיק להעלות רוסים גויים
אלא להעלות רק את היהודים שבהם ! לא דור שלישי לסבא או סבתא יהודיים. מדינת ישראל היא לא מקום מפלט לצרות כלכליות של זרים
גוי 08/10/2014 16:12 הגויים רוצות לראות בצה"ל
אל תשכחו להגיד את זה בבית קברות שבו קבורים חיילי גויים. שנתנו את חייהם לאנשים כמוך
צח 09/10/2014 16:00 זה עדין פחות מהיהודים שהגויים הרגו (ל"ת)
2 השטחים - זוללי תקציב 08/10/2014 13:51 ברור שלשפוך כסף בהתנחלויות הוא הבעיה התקציבית הכי גדולה (ל"ת)
1 מניית ישרא- הל 08/10/2014 13:47 כשלפיד אמר שהוא ממליץ לקנות את מניית ישראל . זה הצחיק
אותי. בטוח שעוד רבים צחקו וידעו שעדיף למכור. משהו לא עובד פה טוב. ביבי עייף ונדוש שחררו אותו כבר. על פרס אמרו חתרן בלתי נלאה. ביבי שם אותו בכיס הקטן. ביבי ממאיס לנו את החיים. הבחירה שלו בלפיד כשר אוצר זאת בדיחה על חשבוננו. מדינה חרא
עמוס 09/10/2014 17:51 תגובה לחצרן
הגיעה העת לומר לפרופסור חצרוני ולדומיו, כי ישראל, בניגוד לשכנותיה, הנה דמוקרטיה אמתית, לא פסבדו, ולכן זכותו מתי שהוא רק רוצה, להרים את רגליו, לעלות על מטוס ולומר לנו בלי הרבה כבוד ורגש "שלום ולא להתראות". אנחנו לא נזיל דמעה, באמת, ואני אישית מוכן לממן לו כרטיס לכיוון אחד - ברלין או פלורידה או וואט אבר. הגיעה העת לומר לנייבעך הזה, שאם משהו כואב לו ומפריע לו כאן, שיילחם עליו כאן בבית, ולא יהיה סנגורם של אלו שבורחים מכאן רק כי יש להם עצירות ושמן פרפין לא מסייע להם... הגיעה הזמן שההזויים מהשמאל, אלו שמוציאים שם רע לשמאל הציוני, כמוני, שיחליטו כבר - הם לנו או לצרינו? כי אם הם לנו, אז שיפסיקו לברבר ויעשו מעשים שיש בהם לשפר את רמת חיייו כאן, ואם הם לצרינו - אז שיתמודדו מולנו כמו גברים, ולא כמו נמושות.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש