וול סטריט השוק האמריקאי
וול סטריט השוק האמריקאי
וול סטריט

נעילה שלילית בוול-סטריט - מי תיפול מחר בתל אביב?

צוות גלובל | (14)
נושאים בכתבה וול סטריט

על פי פערי הארביטראז, המסחר בתל אביב צפוי להיפתח מחר בלחץ שלילי בעיקר על הטכנולוגיה והשבבים. קמטק בולטת לשלילה עם פער שלילי של כ-5.6%, אחרי הירידה בוול סטריט, וצפויה להכביד על מדד ת"א טכנולוגיה. גם נובה, מניית שבבים נוספת, עם פער שלילי של כ-3.3%. לייבפרסון עם פער שלילי של כ-4.1%, סיאון עם פער שלילי של כ-2.6%, גילת עם כ-2.3%. מנגד, בצד החיובי צפויות לבלוט קומפיוגן עם פער חיובי של כ-3.2%, אודיסייט עם פער חיובי של כ-3.8% וטבע עם פער חיובי של כ-1.2%.


 

בוול סטריט נרשמו ירידות שערים, לאחר שמדדי S&P 500 ונאסד"ק נסוגו מרמות שיא. נאסד"ק הוביל את הירידות בשל חולשה במניות הטכנולוגיה, בעוד ש-S&P 500 ירד גם הוא. דאו ג'ונס רשם ירידה מתונה יותר, בין היתר בזכות תמיכה ממניות הבריאות.

מניות השבבים בלטו לשלילה. מדד המוליכים למחצה PHLX נפל בכ-4.8%, לאחר עליות חדות מתחילת השנה על רקע ההתלהבות מבינה מלאכותית. הירידה בענף מצביעה על מימושים במניות שנסחרו בתמחורים גבוהים, בעיקר אחרי עונת דוחות חזקה שבה המשקיעים כבר החלו לבחון מחדש את המחירים.

הטריגר המרכזי לירידות היה נתון האינפלציה החם מהצפוי, שהפחית את הסיכוי להורדות ריבית קרובות והעלה מחדש את האפשרות שהפד ייאלץ לשמור על ריבית גבוהה לאורך זמן - ואולי אף להעלות אותה בהמשך השנה. בשוק מעריכים עדיין שהריבית תישאר ללא שינוי ביוני, אך ההסתברות להעלאה עד דצמבר עלתה לכ-30%.

ברקע, המתיחות בין ארה"ב לאיראן המשיכה להכביד על הסנטימנט. הפסקת האש בין הצדדים נראית שברירית, וסגירת מצר הורמוז ממשיכה לשבש את אספקת הנפט. העלייה במחירי האנרגיה מגבירה את החשש מפגיעה בצריכה וברווחיות החברות, במיוחד אם עלויות האנרגיה יתגלגלו למחירים נוספים.

למרות הירידות, המדדים המרכזיים עדיין קרובים לרמות שיא. המשמעות היא שהשוק לא עבר לפאניקה, אלא למימוש רווחים לאחר עליות חדות. המשקיעים עוברים כעת משלב של התלהבות מעונת הדוחות ומה-AI לשלב זהיר יותר, שבו הם בוחנים מחדש תמחורים, ריבית, אינפלציה וסיכון גיאופוליטי.


הישראלית שנפלה 18%, אחרי שעלתה פי 3 בשנה - קמטק עקפה מעט את התחזיות והציגה תחזית חזקה למחצית השנייה, אך המשקיעים מתמקדים בשחיקה ברווחיות, בצמיחה מתונה של 2.5% בלבד ובתזרים חלש יחסית לרווח. החברה נהנית מחשיפה ל-AI, ל-HBM ולאריזות מתקדמות, אבל במכפיל חזוי של כ-48.5 השוק רוצה לראות את ההבטחות מתורגמות במהירות להכנסות, מרווחים ותזרים.


איביי eBay Inc -0.12%  דחתה את הצעת הרכישה של גיימסטופGameStop Corp. 3.57%  : "לא אמינה ולא אטרקטיבית"- גיימסטופ הציעה לרכוש את איביי ב-56 מיליארד דולר, אך הדירקטוריון דחה את ההצעה בשל חשש מהמימון, מהמינוף ומהממשל התאגידי של החברה. ראיין כהן, שמחזיק 5% באיביי, מאותת כי לא יוותר: "ככל שאיביי תילחם בי יותר, כך אני אתעקש יותר"



מניות בולטות ב S&P:
-0.05%

  • טרם החל המסחר הרציף

מניות בולטות בדאו ג'ונס:
-0.09%

  • טרם החל המסחר הרציף

[rising-falling-NASDAQ]


מאקרו


חברה הקשורה לילדיו של טראמפ מבקשת עוד 400 מיליון דולר מהממשל- הבקשה מצטרפת להתחייבויות מימון אמריקאיות בהיקף של עד 1.6 מיליארד דולר לפרויקט, שנועד לסייע לארצות הברית להפחית את התלות בסין בתחום חומרי הגלם האסטרטגיים. המעורבות של בני משפחת טראמפ בעסקה צפויה לעורר שאלות פוליטיות בוושינגטון

הואנג נשאר בבית: מנכ"ל אנבידיה לא הוזמן לביקור טראמפ בסין - מניית אנבידיה נחלשה בטרום אך הצליחה להתאושש עם פתיחת המסחר אחרי שדווח כי ג'נסן הואנג לא הוזמן למשלחת של טראמפ לסין; בשוק מנסים להבין האם המגבלות של ארה"ב על מכירת שבבי AI לסין ימשיכו לפגוע במכירות של החברה במדינה


טראמפ מנסה להפוך את הביקור בסין למפגן כוח עסקי - הבית הלבן מגבש משלחת של בכירי טכנולוגיה, פיננסים ותעשייה לקראת הפגישה עם שי ג'ינפינג; בואינג עשויה להציג הזמנת ענק, בעוד מנכ"ל אנבידיה ג'נסן הואנג נותר מחוץ לרשימה

קיראו עוד ב"גלובל"


סין מצליחה לייבא גז נוזלי למרות המשבר בהורמוז- אך מזג האוויר יכול לשבש שוב סגירת מצר הורמוז חתכה כ-20% מהיצע הגז הנוזלי העולמי, אך סין מפצה על כך עם ספקים חלופיים, ייצור מקומי ויבוא יבשתי, ועדיין, מחירים גבוהים יחד עם ביקוש לקירור מאיימים להחמיר את התלות


אחרי מניות ה-AI: הבועה עוברת לנדל"ן - שיעור השטחים הפנויים בדאטה סנטרים בצפון אמריקה ירד ל-1.4%, החשמל הפך לנכס שמעלה ערך לקרקעות, ענקיות הטכנולוגיה מזיזות מאות מיליארדי דולרים לתשתיות - ובסן פרנסיסקו הכסף החדש של עובדי ה-AI כבר דוחף את שוק היוקרה


ספייסX בדרך להנפקת ענק: איך הפכה חברת החלל לעסק של 2 טריליון דולר - ספייסX מתקרבת להנפקה היסטורית - מחברת רקטות שנאבקה לשרוד בתחילת דרכה היא הפכה לתשתית גלובלית של חלל, אינטרנט ובינה מלאכותית שעשויה להפוך לאחת החברות הגדולות בעולם


מניות במרכז

באזפיד BuzzFeed 10.45%   נמכרת ב-120 מיליון דולר, בדרך לקיצוצים ולכלי AI - בעסקה החושפת את הקריסה בשוק המדיה הדיגיטלית, המיליארדר האמריקני ביירון אלן לוקח שליטה ומחליף מנכ"ל, בעוד החברה מתכוננת לקיצוצי כוח אדם גדולים ומחפשת דרך חדשה להתחרות מול יוטיוב וטיקטוק


אנדר ארמור Under Armour Inc 2.72%  צנחה ב-18ֿ%: עוד שנה של ירידה במכירות ותחזית חלשה ל-2027 - חברת בגדי הספורט דיווחה על הפסד מתואם של 3 סנט למניה והכנסות של 1.17 מיליארד דולר ברבעון הרביעי. התחזית לשנה הקרובה אכזבה את המשקיעים, כשבמקביל החברה ממשיכה להתמודד עם שחיקה בצפון אמריקה, תחרות גוברת ומכסים שפגעו בשולי הרווח


אנבידיה NVIDIA Corp. -1.64%   עלתה. לפי דיווחים, המנכ"ל ג'נסן הואנג לא יהיה בין אנשי העסקים שיתלוו לנשיא דונלד טראמפ בביקורו בסין השבוע. ייתכן שזה סימן לכך שהבית הלבן מוותר על התקווה לפתוח את השוק הסיני בפני חברות השבבים האמריקאיות. המניה נסגרה ביום שני בעלייה של 2% לרמה של 219.44 דולר, שיא נעילה חדש. קראו עוד - הואנג נשאר בבית: מנכ"ל אנבידיה לא הוזמן לביקור טראמפ בסין


די ווייב קוואנטום D-Wave Quantum 3.88%   ירדה. חברת המחשוב הקוונטי דיווחה על ירידה של 81% בהכנסות הרבעוניות, אך במקביל על זינוק חד בהזמנות עתידיות, בין היתר בעקבות רכישת מערכת בהיקף של 20 מיליון דולר על ידי אוניברסיטת פלורידה אטלנטיק.


ונצ'ר גלובל Venture Global 1.11%    זינקה לאחר שיצרנית הגז הטבעי הנוזלי LNG דיווחה על עלייה של 59% בהכנסות ברבעון הראשון לעומת התקופה המקבילה. יצואניות אמריקאיות נהנות מהמלחמה באיראן, שפגעה באספקת הגז הטבעי הנוזלי מהמזרח התיכון.


קוואנטום קומפיוטינג Quantum Computing 0.99%   קפצה. החברה, הידועה גם בשם QCi, דיווחה על הכנסות של 3.69 מיליון דולר ברבעון הראשון, מעל קונצנזוס האנליסטים של פקטסט שעמד על 3.13 מיליון דולר. מדובר בעלייה חדה לעומת הכנסות של 39 אלף דולר בלבד בתקופה המקבילה אשתקד. קראו עוד - קוואנטום קומפיוטינג מזנקת אחרי הדוח: ההכנסות קפצו, הספקנות עדיין כאן


ריגטי Rigetti Computing -0.27%   ממשיכה לצמוח, אבל השוק כבר פחות קונה חלומות בקוונטום. ההכנסות כמעט שולשו ל-4.4 מיליון דולר והיו מעל התחזיות, אבל החברה עדיין מפסידה הרבה כסף עם הפסד תפעולי של 26 מיליון דולר ברבעון, כך שבפועל זאת עדיין חברת פיתוח שחיה על כסף של משקיעים ולא עסק שמייצר הכנסות משמעותיות. המניה בכלל יורדת אחרי הדוחות, פעם הספיק להגיד קיוביטים ובינה קוונטית כדי להקפיץ מניות, היום המשקיעים רוצים לראות מסלול ברור לכסף. מצד שני, לריגטי יש כמעט 570 מיליון דולר בקופה ובלי חוב, כך שיש לה זמן להמשיך לשרוף מזומנים ולנסות להגיע לשם. קראו עוד - ריגטי עקפה את הצפי עם הכנסות של 4.4 מיליון דולר, אבל עדיין רחוקה מרווחיות


אינטל Intel Corp -3.42%  נפלה, כשהירידה מגיעה אחרי תקופה חזקה יחסית במניות השבבים. המשקיעים, לפי התנועה במניה, לא בהכרח מגיבים לאירוע נקודתי בחברה עצמה, אלא בעיקר למהלך רחב יותר של מימושים בענף. אחרי ראלי מהיר במניות הטכנולוגיה והשבבים, חלק מהשוק בוחר לקחת כסף מהשולחן, במיוחד במניות שנהנו מהסנטימנט החיובי סביב הביקושים לשבבים, בינה מלאכותית ותשתיות מחשוב. אינטל, שנמצאת בשנים האחרונות בתהליך ארוך של ניסיון לשקם את מעמדה התחרותי ולהרחיב את פעילות הייצור, נסחרת כעת בתוך אותו גל מימושים, כשהשאלה המרכזית מבחינת המשקיעים היא האם העליות האחרונות נתמכו גם בשיפור עסקי ברור או בעיקר באווירה החזקה סביב הסקטור.


מיקרון Micron Technology, Inc -6.69%   ירדה, גם היא כחלק מהלחץ על מניות השבבים. במקרה של מיקרון, שמזוהה עם תחום הזיכרונות והשבבים למחזורי ביקוש תנודתיים יחסית, הרגישות למימושי רווחים גבוהה במיוחד אחרי מהלך חד בענף. הירידה מגיעה לא על רקע שינוי בתחזית החברה לפי המידע שנמסר, אלא בעיקר בשל רצון של משקיעים לנעול רווחים אחרי עליות מהירות. מניית מיקרון נהנתה בתקופה האחרונה מהתמחור המחודש של חברות שבבים, בין היתר על רקע הציפייה לביקושים גבוהים מצד מרכזי נתונים ויישומי AI, אבל היום היא נסחרת בירידה וממחישה שגם סקטור חזק יכול להיתקל ביום של התקררות.


קוואלקום QUALCOMM INC -7.57%   ירדה, אחרי שסגרה אתמול בשיא. במקרה שלה, הירידה נראית כמו תיקון טבעי אחרי מהלך חזק במיוחד, ולא בהכרח כמו שינוי עמוק בסיפור העסקי. קוואלקום, שמגיעה מעולם השבבים למובייל ולמערכות תקשורת, נהנית גם היא מהעניין הרחב סביב חברות חומרה וטכנולוגיה, אבל השיא שנרשם במניה מגביר את הנטייה של משקיעים לממש רווחים. הירידה היום מציבה את המניה לצד אינטל ומיקרון, ומראה שהלחץ במסחר המוקדם אינו ממוקד רק בחברה אחת אלא משקף האטה רגעית בהתלהבות סביב מניות השבבים.


הימס אנד הרס הלת' Hims & Hers Health 3.76%    צנחה אחרי שספקית שירותי הבריאות מרחוק מדווחת על הפסד מפתיע ברבעון הראשון. מעבר להפסד עצמו, המשקיעים מתמקדים גם בשאלה רחבה יותר: האם החברה מאבדת חלק מהיתרון שצברה בתקופה שבה היה מחסור בתרופות ההרזיה ממשפחת GLP-1. בזמן המחסור, חברות טלה-רפואה כמו הימס אנד הרס נהנו מביקושים חזקים ומאפשרות לתפוס נתח שוק, אבל כעת יצרניות התרופות הגדולות מנסות להחזיר לעצמן את השליטה בשוק הזה. מבחינת המשקיעים, זה משנה את הסיפור סביב החברה: פחות צמיחה קלה על בסיס מחסור בשוק, ויותר תחרות מול שחקניות גדולות עם כוח מסחרי, רגולטורי ומותגי משמעותי.


גיטלאב GitLab 5.75%   ירדה, אחרי שחברת התוכנה מודיעה כי היא פותחת בתהליך ארגון מחדש ותבצע קיצוצי עובדים. החברה מאשררת במקביל את התחזית שלה לרבעון הראשון ולשנת הכספים כולה, אבל השוק מתמקד בעיקר בצעד ההתייעלות עצמו. במקרים כאלה, גם כאשר התחזית אינה משתנה, עצם ההודעה על קיצוצים יכולה להתפרש כסימן לכך שהחברה מתאימה את מבנה ההוצאות שלה לסביבה עסקית זהירה יותר. גיטלאב פועלת בתחום כלי הפיתוח והתוכנה לארגונים, תחום שעדיין נהנה מביקוש מבני, אבל המשקיעים בוחנים מקרוב את קצב הצמיחה, רמת ההוצאות והיכולת לשמור על מסלול רווחיות ברור.


AST AST SpaceMobile 8.88%   נפלה אחרי שיצרנית הלוויינים מדווחת על הפסד רחב יותר מזה שציפו האנליסטים ברבעון הראשון. הירידה החדה מגיעה אחרי שהציפיות סביב החברה כבר היו גבוהות מאוד, בין היתר בגלל שמנייתה עלתה ב-212% במהלך השנה האחרונה עד לסגירת המסחר ביום שני. במצב כזה, גם סטייה שלילית בדוחות יכולה לקבל תגובה חריפה, כי התמחור כבר מגלם לא מעט תקווה לצמיחה עתידית. AST ספייסמובייל פועלת בתחום שמושך עניין רב, חיבוריות סלולרית באמצעות לוויינים, אבל היום המשקיעים מזכירים שהדרך משוק מבטיח לעסק רווחי דורשת גם עמידה בציפיות פיננסיות רבעוניות.


זום ZoomInfo Technologies  צנחה, אחרי שחברת הדאטה והבינה המלאכותית מורידה את תחזית ההכנסות לשנת הכספים. מדובר בתגובה חדה במיוחד, שמגיעה גם אחרי שמניית החברה כבר ירדה ב-41% מתחילת 2026 עד לסגירת המסחר ביום שני. המשמעות היא שהשוק לא רק מגיב לעדכון תחזית נקודתי, אלא ממשיך לתמחר מחדש את הציפיות מהחברה. זום אינפו, שעוסקת באיסוף וניתוח מידע עסקי לצורכי מכירות ושיווק, נמצאת בסביבה שבה הלקוחות בוחנים בזהירות את תקציבי התוכנה והדאטה שלהם. הורדת תחזית ההכנסות מחדדת את החשש שהחברה מתקשה לחזור לקצב צמיחה שיצדיק את התמחור שאפיין אותה בעבר.


פלאג פאוור Plug Power Inc -1.17%     עלתה אחרי שחברת טכנולוגיית המימן מדווחת על הכנסות רבעוניות טובות מהצפוי. בניגוד לחלק גדול מהמניות הבולטות היום, פלאג פאוור מקבלת תגובה חיובית מהשוק, בעיקר משום שהמשקיעים חיפשו סימן לשיפור בפעילות השוטפת. החברה פועלת בתחום המימן, תחום שמשך בשנים האחרונות עניין רב אבל גם אכזב לא מעט משקיעים בגלל הפסדים, צריכת מזומנים ואתגרים מסחריים. לכן, הכנסות גבוהות מהצפוי מספיקות היום כדי להחזיר מעט אמון למניה, גם אם השוק עדיין צפוי לבחון בהמשך את הדרך לרווחיות ואת היכולת להפוך ביקושים להכנסות יציבות יותר.



סירקל Circle Internet 6.92%  זינקה אחרי הדוחות - והמשקיעים מסתכלים מעבר לקריפטו - מנפיקת ה-USDC פספסה את תחזית ההכנסות, אך הציגה צמיחה במחזור המטבע היציב והשיקה כלים לתשלומי סוכני AI; כעת השוק בוחן אם החברה תצליח להפוך את הבלוקצ'יין שלה לתשתית תשלומים רחבה יותר


מנכ״ל אינטל Intel Corp -3.42%  רמז על העמקת שיתוף הפעולה עם אנבידיה - המניה ממשיכה לטפס - רמז של המנכ"ל ליפ־בו טאן על פיתוח מוצרים חדשים עם אנבידיה, לצד דיווחים על מגעים עם אפל ו-SK Hynix, מחזקים את הציפיות סביב פעילות הייצור ואריזת השבבים של החברה



ישראליות בוול סטריט


נאייקס נאייקס -5.11%     , חברת התשלומים הישראלית הדואלית, פותחת את 2026 עם המשך צמיחה חזקה בשורת ההכנסות, אבל גם עם סימני שאלה סביב הרווחיות והתזרים. התוצאות לרבעון עומדות על הכנסות של 106.9 מיליון דולר, עלייה של 32% לעומת 81.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. אם מנטרלים תרומה של רכישות פעילות אחרונות, הצמיחה עומדת על 26%.

מול ציפיות השוק, נאייקס עמדה היטב בשורת ההכנסות ואף עקפה אותן מעט. האנליסטים ציפו להכנסות של כ-105.5 מיליון דולר, כך שהחברה רשמה הפתעה חיובית של כ-1.4%. אבל בשורת הרווח למניה נאייקס פספסה, הרווח למניה המתואם התסכם על כ-0.03 דולר, לעומת תחזית לכ-0.10 דולר.

ההכנסות החוזרות, שכוללות הכנסות מעמלות סליקה והכנסות מדמי שימוש חודשיים, צמחו ב-27% ל-79.3 מיליון דולר, לעומת 62.2 מיליון דולר ברבעון המקביל. מדובר עדיין בליבת הפעילות של החברה, והן מהוות כ-74% מההכנסות. אבל כאן צריך לשים לב גם לצד השני של הנתון: ברבעון המקביל ההכנסות החוזרות היוו כ-77% מההכנסות. כלומר, הן אמנם צומחות בקצב מהיר, אבל משקלן מתוך סך ההכנסות דווקא ירד קצת, וזה גם בגלל עליה בהכנסות ממכירת חומרה - נאייקס צמחה ב-32% בהכנסות, אבל פספסה את הצפי ברווח למניה


מעוז סיגרון מונה לסמנכ"ל הכספים של סולאראדג׳ SolarEdge -0.25%     - סיגרון, לשעבר בכיר בפריון, אלוט, תנובה וסטרטסיס, יחליף את אסף אלפרוביץ בסוף מאי; המינוי מגיע על רקע מאמצי החברה לחזק את המשמעת הפיננסית וההתייעלות התפעולית


אודיסייט Odysight.ai 3.71%  חתמה על הסכם מחקר ופיתוח עם גוף של הצי האמריקאי לבחינת טכנולוגיית חישה מבוססת AI לתחזוקה חזויה; בשלב זה לא מדובר בהזמנה מסחרית, אך המשקיעים רואים בו פתח לשיתופי פעולה ביטחוניים נוספים. המניה זינקה בעשרות אחוזים, לפני שמחקה את העליות ועברה לעלייה של עד 5%. 

הוספת תגובה
14 תגובות | לקריאת כל התגובות

תגובות לכתבה(14):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    כמה משקעים נייס אכזבה 13/05/2026 06:54
    הגב לתגובה זו
    המניה יורדת ויורדת זה לא יאמן אבל ואבל גדול מאמין שבסוף היא תעלה ובגדול... .משקיע בנייס
  • 10.
    אנונימי 12/05/2026 23:39
    הגב לתגובה זו
    מוציאים סיכום של הארביטראז לפני שהוא נסגר סופית. אז האמת היא שנובה בפער שלילי של 2.35 אחוז ולא 3.3 אחוז. קמטק במינוס 3.77 אחוז ולא 5.6 אחוז אבל באמת שאין כבר למה לצפות מאתר שזו מערכת התגובות שלו
  • 9.
    האינפלציה בארהב זה לא דבר של מה בכך (ל"ת)
    מימון 12/05/2026 23:37
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    נפטרתי מכל מניות הטכנולוגיה לפני חצי שנה ואפשר לישון רגוע בלילה (ל"ת)
    הסיכון לא שווה את התשואה 12/05/2026 23:14
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    אנונימי 12/05/2026 22:28
    הגב לתגובה זו
    כל פעם בוחרים מספר מניות ומפילים אותם כדי לפתוח פער שלילי. על מה ולמה קמטק צוללת ב18 אחוזים אחרי דוח מצויין...
  • יש הסבר לכך בכתבה אחרת באתר זה (ל"ת)
    אנונימי 12/05/2026 23:12
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    על מה שוחטים את נייס גם היום ב 5.16% בארהב (ל"ת)
    אנונימי 12/05/2026 21:43
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    אנונימי 12/05/2026 21:35
    הגב לתגובה זו
    זוהי כבר ממש מפולת רצינית בנייר הזה ללא שום היגיון כלכלי !!!
  • 4.
    רק ירידות בתל אביב (ל"ת)
    אנונימי 12/05/2026 21:07
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מימושים כבדים מאד בשבבים כרגע (ל"ת)
    נ 12/05/2026 18:12
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    נייס 88 דולר ההנהלה שותקת והעדר ממשיך למכור לא יאמן (ל"ת)
    אנונימי 12/05/2026 17:55
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אנונימי 12/05/2026 16:46
    הגב לתגובה זו
    מחירי הדירות יורדים הריבית על המשכנתא כפולה מתשואת השכירות המינוף של המשכנתא מכפיל את ההפסדים
  • תקנה ברמות ים עכו עם כל עובדי אנבידיה (ל"ת)
    אנונימי 12/05/2026 21:27
    הגב לתגובה זו
  • עדיף דירה באזור יקנעם העמקיםרמת ישי טבעון....... (ל"ת)
    ליאת 12/05/2026 23:22