בורסה
צילום: אתר הבורסה
סקירה

גילת צנחה 23%; טאואר זינקה 15%, איי.סי.אל 8.6% - מניות הביטוח צנחו 4%

הבורסה נעלה בתנודתיות אחרי עונת דוחות שהצליחה להעביר את הפוקוס מההיבט הגיאופליטי - לתוצאות החברות; טאואר זינקה 15% לשווי שיא אחרי תוצאות מפתיעות ותחזית חזקה לרבעון השני; גם ICL המשיכה במומנטום החיובי; מן הצד השני גילת נחתכה אחרי תוצאות שפספסו בשורה העליונה ותחזית שלא עלתה
נושאים בכתבה שער הדולר בורסה

התנודתיות חזרה לבורסה. אחרי מה שהיה נראה כהפוגה של המומנטום השלילי שאפיין את היומיים הראשונים של שבוע המסחר, המדדים נעלו במגמה שלילית. ת"א 35 ירד 0.84% , ת"א 90 שטיפס בשעות הראשונות נעל בירידה של כמעט 3%. בפיננסים נרשמו ירידות חדות, הבנקים נפלו ב-2.39%, בעוד ת"א ביטוח צנח 4.1%. גם הנדל"ן ננעל בירידות של 2.9%, הביטחוניות נפלו 3.7%.


גילת גילת 1.45%   צנחה אחרי פרסום התוצאות לרבעון הראשון. למרות שהיא הציגה עלייה של 20% בהכנסות, מעבר לרווח נקי חיובי ושיפור ברווחיות המתואמת. גילת דיווחה על הכנסות של 110.5 מיליון דולר ברבעון הראשון, לעומת 92 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2025. זו צמיחה של 20%, וזה נתון חיובי. אבל זה פספוס מול הצפי בשוק להכנסות של 114.4 מיליון דולר. חברה שבונה חזק על צמיחה, שחלק גדול בתמחור שלה בנוי על זה שהיא תמשיך להכות את הציפיות, זה קריטי. גילת הגיעה לרבעון הזה בשווי של יותר מ-1.5 מיליארד דולר, כשהיא מרוויחה רבעונית בקצב של 8 מיליון דולר לפי GAAP, זה כבר אומר מכפיל גבוה, זה כבר אומר שהיא נסחרה במכפיל של 46 וצפונה טרום התוצאות, אבל אחרי שהתוצאות יצאו גילנו שהרווח הרבעוני הזה צנח ל-4.4 מיליון בלבד. 

זה רחוק מלהצדיק שווי כזה והשוק מגיב בפאניקה, המניה ירדה בכ-9% עם פרסום התוצאות אך עם פתיחת המסחר בוול סטריט היא כבר נופלת ב-24% - מאבדת כמעט 200 מיליון דולר בשווי שוק - אבל אם מסתכלים בפילוח המגזרי אפשר להבין למה המשקיעים כל כך חוששים - גאלו הסיבות שבגללן גילת נחתכת ב-24%



טאואר, היא הסיפור של היום, המניה זינקה 15% לשיא כל הזמנים,  מניית טאואר טאואר 1.76%    נמצאת בריצת אמוק כשכל מימוש קל מסתיים אחרי יום-יומיים. התנודתיות שלה מפחידה ומטלטלת את המשקיעים, במסחר התוך יומי היא יכולה לזוז 10% ומעלה בקלות - לעלות 2% לעבור לירידה של 1% ולסיים בפלוס 4%. יש ימים שהמרחק בין השער הגבוה לשער הנמוך הוא מעל 10%. עם הרוח הגבית של ה-AI ושבבי הסיליקון פוטוניקס הנחשקים מניית טאואר זינקה כמעט פי שישה ב-12 החודשים האחרונים; אבל מסתבר שלא רק המשקיעים חוגגים, הריצה הזאת הניבה כבר לשכבות הוותיקות של עובדי המו"פ יותר מ-330 מיליון דולר - אם היא תצליח לסיים את היום בלי שהעליות ימתנו, היא תסגור שיא חדש למניה - המניות עלו - העובדים הרוויחו; רווח ממוצע של 900 אלף שקל לעובד בטאואר  

טאואר גם מעדכנת היום על עסקאות משמעותיות מול לקוחות בהיקף של 1.3 מיליארד דולר. ההסכמים נחתמו מול הלקוחות הגדולים של החברה וצפויים להיות מסופקים בשנת 2027. על מנת לשמור קיבולת ייצור עבור הלקוחות - הלקוחות שילמו לחברה מקדמות בהיקף של 290 מיליון דולר. חברת טאואר נמצאת במהלך משמעותי להגדלת כושר הייצור שלה בעולם. מהלך זה נועד על מנת להשיג את היעד האסטרטגי שהציבה לעצמה -להגיע להכנסות של 2.8 מיליארד דולר ורווח של 750 מיליון דולר בשנת 2028.

המנכ"ל האגדי שהוביל את הצמיחה מפרט בראיון מיוחד לביזפורטל מה עומד מאחורי הקפיצה בסיליקון פוטוניקס, למה הוא בטוח ביעדי 2028, ומה השוק אולי עדיין לא מתמחר - "מאז שהגעתי לחברה ב-2005, מעולם לא פספסנו תחזית" - ראסל אלוונגר: "אני לא חושב שהמניה במחיר גבוה ביחס לאן שטאואר הולכת"



קמטק נפלה 15%, בפועלים חושבים שיש לה עוד 14% לרדת - קמטק 1.81%    קמטק פרסמה דוחות שנראו טובים, אפילו טובים מהצפוי, אבל השוק הסתכל עליהם אחרת והמניה נפלה בכ-15%. ההכנסות ברבעון הראשון עלו בכ-3%, הרווח המתואם למניה הגיע ל-0.68 דולר וגם התחזית לרבעון השני הייתה מעל הצפי, עם אמצע טווח של כ-130 מיליון דולר מול ציפיות של כ-126 מיליון דולר. אבל בשוק פחות התרשמו מהרבעון עצמו ויותר הסתכלו על השאלה אם אחרי הראלי החד של המניה בכלל נשאר מקום לעוד הפתעות חיוביות. בפועלים דווקא חושבים שהפעילות של קמטק ממשיכה להתחזק ומעלים את תחזית ההכנסות ל-2026 לכ-570.5 מיליון דולר ואת התחזית ל-2027 לכ-701.7 מיליון דולר, בעיקר בזכות הביקושים ל-AI, זיכרונות HBM והאריזות המתקדמות. ועדיין, גם אחרי שהעלו את מחיר היעד ל-150 דולר, בבנק משאירים המלצת "תשואת שוק" כי מבחינתם המניה עדיין נסחרת יקר יחסית לענף. מחיר היעד מבוסס על מכפיל רווח 30 על תחזית הרווח של 2027, בתוספת נכסים נזילים של כ-16.5 דולר למניה. קראו עוד - קמטק נפלה 15%, בפועלים חושבים שיש לה עוד 14% לרדת



למרות הדוחות החזקים, גילת גילת 1.45%    נופלת אחרי הדוחות, כנראה על רקע ציפיות גבוהות שנבנו סביב החברה בחודשים האחרונים והתחזית השנתית שנותרה ללא שינוי. החברה אומנם הציגה צמיחה של 20% בהכנסות ושיפור חד ברווחיות, אבל בשוק כנראה חיפשו העלאת תחזיות או מסר אגרסיבי יותר להמשך השנה, במיוחד אחרי רצף ההודעות על חוזים ביטחוניים והזמנות משמעותיות מתחילת השנה. קראו עוד - גילת עברה לרווח תפעולי, אך משאירה את התחזית לשנה ללא שינוי - המניה צונחת 15%





מניית הבורסה הבורסה לניע בתא -1.88%  במקום הרביעי בגודל מחזור המסחר היום. אחרי שפתחה את המסחר בזינוק של עד 8% אך כעת עולה עד 2.3% - הבורסה דיווחה אתמול לאחר נעילת המסחר (כהרגלה) על הכנסות של כ-183 מיליון שקל, זינוק של 87% ב-EBITDA המתואם ועלייה של 112% ברווח הנקי המתואם. העלייה במחזורי המסחר, המעבר למסחר בימים שני עד שישי והתאוששות שוק ההנפקות תמכו בשיפור החד בתוצאות - הבורסה מזנקת: ההכנסות עלו ב-40% והרווח הנקי המתואם הוכפל אחרי הבורסה בולטות במחזורים - טאואר 1.76%    ומניות הבנקים, לאומי 1.39%  ו-פועלים 1.56%  . אנלייט מפתיעה ברמת הסחירות היום וסוגרת את החמישיה הסחירה ביותר כשהיא נסחרת בעליות של עד 2.5%.





המחיר הקובע למימוש ולפקיעה של נגזרים שבועיים על מדד ת"א-35 לתאריך 14.05.2026 הינו: 4506.41

קיראו עוד ב"שוק ההון"
מחזור המסחר הסתכם על 5.26 מיליארד שקל



קמהדע קמהדע 0.28%    דיווחה על עלייה של 3% בהכנסות ברבעון הראשון ל-45.2 מיליון דולר והותירה ללא שינוי את התחזית השנתית להכנסות של עד 205 מיליון דולר. למרות זאת, המניה יורדת אחרי פרסום הדוחות, כנראה בגלל שהשוק ציפה לעדכון תחזית כלפי מעלה אחרי הצמיחה במכירות מוצרי הפלסמה והמשך ההתרחבות בפעילות בארה"ב. החברה ציינה כי עיכוב זמני במשלוח הזמנה אחת פגע בתוצאות הרבעון, אך ההזמנה כבר סופקה באפריל. קראו עוד - ההכנסות של קמהדע עלו ל-45.2 מיליון דולר, התחזית לא השתנתה - המניה יורדת ב-5%



שני מנהיגי המעצמות הגדולות בעולם צפויים להיפגש מחר, לאחר שטראמפ המריא לסין יחד עם משלחת עסקית רחבה, שאליה הצטרף ברגע האחרון גם מנכ"ל אנבידיה לאחר שהושמטבתחילה מהמשלחת. על הפרק יעמדו כמה מהסוגיות המרכזיות שמעסיקות את הזירה הבינלאומית: המלחמה מול איראן, שצפויה לתפוס מקום מרכזי בשיחות, יחסי הסחר בין ארה"ב לסין, סוגיית טאיוואן ושיתוף פעולה בתחום החקלאות.

בשווקים עוקבים מקרוב אחרי הפגישה, במיוחד על רקע העובדה שבחודשים האחרונים עצם קיומה הוטל בספק. גם בישראל ממתינים לראות מה יעלה מהשיחות, מאחר שלתוצאותיהן עשויה להיות השפעה על המשך המערכה מול איראן, שבה ישראל הייתה מעורבת באופן פעיל - ביקור הנשיא טראמפ בסין: מה המטרות ומהם מדדי ההצלחה?




קווליטאו קווליטאו 0.59%     מתחזקת היום לשווי של 3.1 מיליארד שקל, אחרי שדיווחה על קבלת הזמנה רב-מערכתית מלקוח באסיה בהיקף של כ-3.9 מיליון דולר, שאמורה להיות מסופקת במהלך הרבעון הראשון של 2027. ההזמנה הנוכחית מצטרפת לשתי הזמנות נוספות שעליהן דיווחה החברה באפריל, הזמנה של כ-2.2 מיליון דולר ב-20 באפריל, והזמנה נוספת בתחילת החודש בהיקף של כ-4.2 מיליון דולר מלקוח אמריקאי. הרצף הזה חשוב במיוחד כי הוא מגיע אחרי תקופה לא פשוטה במניה, שנחתכה במרץ בכ-38% בתוך שבוע, מ-820 שקל ל-502 שקל, בעקבות הדוחות לרבעון הרביעי של 2025. אז המשקיעים נבהלו בעיקר מהירידה החדה בהכנסות, מהמעבר להפסד ומהתחושה שהשוק קיבל את החולשה ברבעון באיחור, אף שהחברה הסבירה כי חלק מהירידה נבע מהקדמת משלוחים לרבעון השלישי. גם סוגיית השקיפות מול השוק, לצד גיוס פרטי שבוצע זמן קצר לפני פרסום הדוחות החלשים, תרמה לחוסר האמון ולתגובה החדה במניה. מנגד, כבר אז הצבר של החברה סיפק נקודת איזון מסוימת, כשהחברה הצביעה על עלייה בצבר ההזמנות ליותר מ-62 מיליון דולר, נתון שנתפס כאינדיקציה מסוימת להכנסות עתידיות.

במקביל לדיווח על ההזמנה, החברה מציינת כי הבוקר ביצעה הקצאה של 55 אלף כתבי אופציה לעובדים, במחיר מימוש של 643 שקל למניה שזה לא רחוק ממחיר המניה אחרי הקפיצה שנרשמה בעקבות ההודעה על ההזמנה הבוקר. יחד עם רצף ההזמנות האחרון, המהלך משתלב בניסיון של קוואליטאו להתאושש מהנפילה החדה במרץ ולשקם חלק מהאמון שאבד סביב הדוחות. עכשיו השאלה היא האם כל זה הוא תיקון טכני אחרי הנפילה או סימן ראשון לחזרה הדרגתית של הביטחון של השוק בחברה.



באוצר בוחנים העלאה הדרגתית של גיל הפרישה ל-70, ואולי גם ביטול של גיל פרישת חובה. זה יכול להגדיל את הקצבה החודשית בפנסיה ולחזק את הביטוח הלאומי, אבל גם לדחות את הכסף שמגיע לחוסכים ולפגוע בעיקר בעובדים שחוקים ובמי שמתקשים למצוא עבודה בגיל מבוגר - תתכוננו: גיל הפרישה עשוי לעלות ל-70. מה זה אומר לפנסיה שלכם?




רכישה נוספת לתורפז תורפז 1.06%   בתעשיית הבישום היוקרתי העולמית -  תורפז מרחיבה את פעילותה בצרפת ורוכשת 70% מחברת הבישום Romessence תמורת כ-22.6 מיליון אירו, החברה מפעילה אתר ייצור, מרכז מכירות ומרכז פיתוח הכולל מומחי בישום מובילים כאשר רכישה זו מחזקת ומרחיבה את פלטפורמת הבישום היוקרתי שבנתה תורפז


איי.סי.אל איי.סי.אל 0.25%     מסכמת את הרבעון הראשון עם עלייה של 14% במכירות לכ-2 מיליארד דולר, לצד רווח תפעולי של 235 מיליון דולר לעומת 185 מיליון דולר ברבעון המקביל. ה-EBITDA המתואם עלה ב-15% ל-412 מיליון דולר, והרווח הנקי המתואם הסתכם ב-139 מיליון דולר, לעומת 110 מיליון דולר אשתקד. בשורה התחתונה, הרווח המדולל המתואם למניה עמד על 0.11 דולר. בעקבות התוצאות, החברה מעלה את תחזית ה-EBITDA המתואם ל-2026 לטווח של 1.5-1.7 מיליארד דולר, לעומת תחזית קודמת של 1.4-1.6 מיליארד דולר, ומותירה את תחזית מכירות האשלג על 4.5-4.7 מיליון טון. קראו עוד - איי.סי.אל העלתה תחזית אחרי רבעון חזק - המכירות צמחו ל-2 מיליארד דולר


הירידות החדות במניות השבבים התמתנו בשעה האחרונה במסחר בוול סטריט ומניות ה"טנק" חוזרות בארביטראז' שלילי משמעותי, אבל פחות ממה שיכול היה להיות. זאת ועוד: אחרי המסחר מניות השבבים זינקו, והירידות בטנק הופכות להיות מינוריות יחסית אם מסתמכים על המסחר שאחרי המסחר.  העליות בקוספי מוטה השבבים וה-AI מחזקים את ההערכה שמניות השבבים יתקנו, כך שקחו את פערי הארביטראז ' בהן באופן חלקי ביותר, הן עלו אחרי המסחר במעל 2%.

הנה רשימת המניות הדואליות והארביטראז' שמתייחס לסגירה בוול סטריט (ולא למסחר שאחרי הסגירה). כשלוקחים בחשבון את המסחר שאחרי הסגירה טאואר תעלה מעל 1.5%, קמטק תרד רק ב-1.5%, ונובה רק ב-0.5%. 

אגב, קמטק עשתה בתוך שעתיים מהלך תיקון של כ-6%. מירידה של 18% היא סגרה בוול סטריט בירידה של 15% ועלתה מעל 2% אחרי המסחר - כאן תוכלו להבין למה היא נפלה וממה חוששים האנליסטים - הישראלית שנופלת 18%, אחרי שעלתה פי 3 בשנה




הדוח של בזק טוב, אבל... 

בזק בזק -0.23%  פתחה את השנה עם דוח חזק יחסית, שמתמקד בשלושה נתונים מרכזיים: עלייה ברווחיות, זינוק בתזרים וירידה בחוב. הכנסות הליבה של הקבוצה צמחו בכ 2.6% והסתכמו ב-2.03 מיליארד שקל, הרווח הנקי ההשוואתי עלה ב-4.2% לכ 300 מיליון שקל, ותזרים המזומנים החופשי קפץ ב-74% ל-455 מיליון שקל.

בזק גם משתפרת במאזן: החוב הפיננסי נטו ירד ל-4.57 מיליארד שקל, ויחס המינוף עומד על 1.4. השיפור הזה מתבטא במניה שסיפקה תשואה עודפת משמעותית למשקיעים - 575 בשנה האחרונה וכמעט פי 3 בחמש שנים. בזק גם מספקת "חלום" למשקיעים - צמיחה דרך פעילות האב תקשורת מקומי שיקשר בין מערב למזרח. 

ועדיין - אחרי הנסיקה במניה לשווי של 23 מיליארד שקל, האם יש עוד מקום לעליות? מכפיל הרווח (הפשוט) של החברה באזור 15 (תחזית רווח של 1.55 מיליארד בשנה) - זה בהחלט לא יקר, אבל בזק נסחרה היסטורית במכפילים נמוכים יותר. אולי זו הצמיחה, החלום, השיפור בחברות למטה וכמובן הסיבים, אבל בזמן שווירזון וענקיות תקשורת נסחרות מתחת למכפיל רווח של 10, ייתכן שהאלטרנטיבות האחרות אפילו טובות יותר - ורייזון מכוונת לפסגת השוק שלה, ועם המנכ"ל החדש יש סיכוי טוב שזה יקרה.



להרחבה על התוצאות של בזק - האם מניית בזק מעניינת?

הסיפור של אמות

לאמות יש בעיה. כתבנו אתמול  אתמול כתבה על המגדל הלוהט - המגדל הלוהט: איך הפך ToHa2 ממכרה זהב לאיום על אמות וגב-ים. אז מה עושים להפחית את "המכה". ספינים. זה לא אומר שהם לא נכונים, אבל הם בעיקר נועדו לטשטש. בדהמרקר התפרסם כי אמות במגעים לרכישת השליטה בחברת אלמוגים הנסחרת בבורסה והעוסקת בנדל"ן יזמי, עם דגש על התחדשות עירונית. גם מליסרון ועזריאלי נכנסו בשנים האחרונות לנדל"ן יזמי, עכשיו תורה של אמות. 

 

חברת המדדים MSCI פרסמה את השינויים הצפויים בהרכב המדדים שייכנסו לתוקף ב-29 במאי בשלב הנעילה. 

למדד גלובל סטנדרט, ייכנסו: אנלייט, הראל, אופיסי. יוצאות: מאנדיי ונייס 

למדד Small Cap ייכנסו ארגו, איילון, מאנדיי, נייס, פריורטק, קווליטאו, אר פי אופטיקל, סקופ. ויצאו אנלייט, אופיסי, הראל שעולות לגלובל סטנדרט וגם פייבר.

הוספת תגובה
104 תגובות | לקריאת כל התגובות

תגובות לכתבה(104):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 70.
    בארהב שוברים שיא יום אחרי יום ופה הבורסה צולעת (ל"ת)
    אנונימי 13/05/2026 18:19
    הגב לתגובה זו
  • אנונימי 13/05/2026 18:46
    הגב לתגובה זו
    אתה תתחנן שירד 3 ביום. אתה תחזור אחורה בורסאית אזורית בכל מובן. כל מה שעלה ירד עם ריבית. בשקל תראה פיחות הדבר היחידי שטוב
  • 69.
    אורח 13/05/2026 18:02
    הגב לתגובה זו
    בורסה דומה למעלית מעם למטה ופעם למעלה.
  • 68.
    אנונימי 13/05/2026 17:50
    הגב לתגובה זו
    עם אמאזון!!!חדשות טריות מהיום אחרי הצהריים ויצאה אפילו כתבה אבל אין בינתיים שום דיווח במאיה!!!מוזר ביותר וגם מוזר ביותר שבינתיים החברה לא זינקה בארצות הברית!!!מחכים בסבלנות וכוססים ציפורניים.
  • משקיע קטן 13/05/2026 19:10
    הגב לתגובה זו
    כי אם מסתכלים על המניה לאורך זמן רואים שהיא במגמת ירידה מתמשכת.
  • אנונימי המשך 13/05/2026 20:28
    והאמינה של בן וינברגר הכתב המצוין על נייס שהנייר הזה ינסוק חזק כלפי מעלה ובמיוחד אחרי פרסום הדוחות שהיו אפילו די טוביםוהופס המציאות הראתה אחרת קריסה מ 126 דולר ל 82 דולר בערך...
  • אנונימי 13/05/2026 20:25
    בשבוע וחצי האחרונים.ואני פשוט לא מבין מבחינה כלכלית והגיונית מה שקרה בנייר זה
  • 67.
    אוי טאואר לא להאמין 30 אלף שקל מלפני שלוש שנים שווים 200 אלף תודה לראסל (ל"ת)
    אנונימי 13/05/2026 17:49
    הגב לתגובה זו
  • 66.
    מניית הבורסה מחר קפיצות ענקיות.... (ל"ת)
    אנונימי 13/05/2026 17:33
    הגב לתגובה זו
  • למה אתה צופה עליות מחר. מה שונה מחר מהיום (ל"ת)
    אנונימי 13/05/2026 18:17
    הגב לתגובה זו
  • 65.
    מה קורה היום בבורסה תל אביב. למה כולם נבהלו (ל"ת)
    אנונימי 13/05/2026 17:22
    הגב לתגובה זו
  • 64.
    מפולת ממש ככה (ל"ת)
    אנונימי 13/05/2026 17:16
    הגב לתגובה זו
  • 63.
    לא ייאמן..מנית הבורסה צנחה 9 אחוז היום מהשיא היומי...בלתי נתפס.בורסה מצוקמקת. (ל"ת)
    אנונימי 13/05/2026 17:11
    הגב לתגובה זו
  • ודווקא אחרי שפרסמה דוחות מעולים. זו חברה רווחית. אולי היו מי שחיכו תקופה לעליות והיום מימשו. טעות (ל"ת)
    הבורסה עוד תעלה הרבה 13/05/2026 18:21
    הגב לתגובה זו
  • 62.
    מזמן לא ראיתי אכזריות כזאת (ל"ת)
    אנונימי 13/05/2026 17:07
    הגב לתגובה זו
  • 61.
    מה זה החרקירי הזה בסוף היום יימח שמם נוכלים (ל"ת)
    אנונימי 13/05/2026 17:07
    הגב לתגובה זו
  • 60.
    מרגע לרגע מפילים יותר את השוק (ל"ת)
    אנונימי 13/05/2026 17:03
    הגב לתגובה זו
  • משקיע קטן 13/05/2026 19:13
    הגב לתגובה זו
    קונים בהנחה עם כספי הנוסטרו שלהם.
  • 59.
    ממש כמו אסון לא יאומן (ל"ת)
    אנונימי 13/05/2026 16:58
    הגב לתגובה זו
  • 58.
    בור ללא תחתית (ל"ת)
    אנונימי 13/05/2026 16:50
    הגב לתגובה זו
  • 57.
    הבורסה של שחקני מעוף (ל"ת)
    אנונימי 13/05/2026 16:48
    הגב לתגובה זו
  • חבורת נוכלים (ל"ת)
    אנונימי 13/05/2026 18:16
    הגב לתגובה זו
  • 56.
    עוד יום שמצריך חקירה אבל המדינה הזו אימפוטנטית בכל מה שקשור למסחר בבורסה (ל"ת)
    אנונימי 13/05/2026 16:41
    הגב לתגובה זו
  • 55.
    לא יאומן מה עושים לשוק (ל"ת)
    אנונימי 13/05/2026 16:40
    הגב לתגובה זו
  • 54.
    שוחטים את השוק (ל"ת)
    אנונימי 13/05/2026 16:37
    הגב לתגובה זו
  • 53.
    נראה כאילו יש פה זריקת סחורה היסטרית..מלא ניירות נחתכים ב 4 או 5 אחוז...משהו לא מובן פה (ל"ת)
    אנונימי 13/05/2026 16:36
    הגב לתגובה זו
  • 52.
    דוגמא הכי טובה למשקיעים ההזויים שיש בישראל (ל"ת)
    גי סי ט י וגילת 13/05/2026 16:36
    הגב לתגובה זו
  • 51.
    ביזפורטל חוץ מלרשום שהמדדים עולים או יורדים אין לכם שום הסבר ממה נובעת הצניחה המוזרה במדד תא 90 (ל"ת)
    אנונימי 13/05/2026 16:35
    הגב לתגובה זו
  • 50.
    מה הקריסה הזאת בתא 90..בורסה פח!!! (ל"ת)
    אנונימי 13/05/2026 16:31
    הגב לתגובה זו
  • 49.
    בורסה של ירידות בלבד (ל"ת)
    אנונימי 13/05/2026 16:31
    הגב לתגובה זו
  • 48.
    ודלק קבוצה הפח זבל ממשיכה לצלול..נבלה! (ל"ת)
    אנונימי 13/05/2026 16:08
    הגב לתגובה זו
  • 47.
    גילת דוגמא לטרלול של המשקיעים המפוחדים הלו זה לא טיל מאירן (ל"ת)
    אנונימי 13/05/2026 15:56
    הגב לתגובה זו
  • 46.
    איפה התחתית של אלביט מערכות (ל"ת)
    5 13/05/2026 15:43
    הגב לתגובה זו
  • 45.
    לקנות מהר בורסה לניע. עוד רגע חול נכנסים למסחר והכל קופץ (ל"ת)
    אנונימי 13/05/2026 15:38
    הגב לתגובה זו
  • מהבוקר זה לא מפסיק לרדת ... מי שנכנס בבוקר כבר הפסיד 5 אחוז (ל"ת)
    אנונימי 13/05/2026 16:44
    הגב לתגובה זו
  • 44.
    טאואר זאת הבועה הגדולה ביותר בבורסה והיא הולכת להתפוצץ (ל"ת)
    אנונימי 13/05/2026 15:37
    הגב לתגובה זו
  • איך בועה. השבבים זה הדבר הכי חם כרגע. סיכוי סביר שAI יסתבר כבועה עוד לפני השבבים (ל"ת)
    אנונימי 13/05/2026 16:48
    הגב לתגובה זו
  • 43.
    אין על הבורסה תענוגג אני קונה כול יום (ל"ת)
    אנונימי 13/05/2026 15:28
    הגב לתגובה זו
  • לבולשיט 13/05/2026 16:52
    הגב לתגובה זו
    מתנת חנוכה
  • 42.
    אנונימי 13/05/2026 15:03
    הגב לתגובה זו
    יצא לי כבר מספר פעמים שבדיוק אחרי שמכרתי מניות בהפסד אז בדיוק הן התחילו לעלות חזק בעשרות אחוזים וגם הפסדתי הרבה מהקרן וגם מהרווחים הפוטנציאליים. וזוהי למשל התלבטות אישית שלי עכשיו לגבי נייס. אני מופסד על הקרן בנייר וחושש למכור בגלל שאולי הנייר יזנק שוב בדיוק לאחר שאמכור...
  • אנונימי 13/05/2026 18:25
    הגב לתגובה זו
    בורסה זה משחק לבעלי סבלנות ולב חזק וריצה לטווח ארוך. כל מה שיורד בסוף גם עולה אלא אם זו מניה ספקולטיבית.למשל הבנקים תמיד עולים בשנתי בין 40%. רק סבלנות אבלה
  • אנונימי 13/05/2026 17:30
    הגב לתגובה זו
    לא פשוט המקרה שלך חייב כישוף נגדי
  • 41.
    לאס וגאס כאן (ל"ת)
    אנונימי 13/05/2026 14:24
    הגב לתגובה זו
  • 40.
    מ. כהן 13/05/2026 14:13
    הגב לתגובה זו
    כיבוי אורות המסיבה נגמרת מי שמכניס כסף לשוק המניות לוקח סיכון לא מבוטל.גם מניות שלכאורה שוות קניה ירדו עם כל השוק.
  • איך צחקתי. תודה לך. זו פעם ראשונה שאתה חווה ירידות. מזל טוב. בטח חשבת שהבורסה רק עולה כל יום (ל"ת)
    בורסה השקעה לשנים לא לשבוע 13/05/2026 16:51
    הגב לתגובה זו
  • 39.
    בורסה צולעת (ל"ת)
    אנונימי 13/05/2026 13:49
    הגב לתגובה זו
  • 38.
    אנונימי 13/05/2026 13:24
    הגב לתגובה זו
    עם רווח נאה של 40 אלף שקל.נתראה שוב כאשר תהיה 14 שקל
  • 37.
    עד מתי נייס תרד 13/05/2026 13:07
    הגב לתגובה זו
    עוד ימים מעטים נדע אם נייס שווה כסף על הריצפה....ואולי בעתיד תקפוץ עשרות אחוזים....מי יודע ....בקיצור לא להאמין לאן היא הידרדרה......
  • 36.
    אנונימי 13/05/2026 12:52
    הגב לתגובה זו
    מה יהיה עם נייס איפוה כל אלה שהמליצו עליה בלי סוף נעלמו כלא היו....מניית פח
  • מ. כהן 13/05/2026 13:43
    הגב לתגובה זו
    זה היה טוב פח זו מתכת שמישה ומבוקשת לפחות הייתה שווה משהו.
  • אנונימי 13/05/2026 14:37
    שהיא מניית זבל שאפשר להשליכה לפח ושאין לה שום שווי!!!!נקווה שזה לא המצב אצל הנייר הזה שנקרא נייס מלשון יפה אבל לפי ההתנהות שלו בימים האחרונים הוא בככל לא יפה לנשקיעים החבוטים.
  • 35.
    צעד קדימה 5 אחורה (ל"ת)
    אנונימי 13/05/2026 12:44
    הגב לתגובה זו
  • 34.
    אנונימי 13/05/2026 12:27
    הגב לתגובה זו
    אנחנו לא צריכים שתספרו לנו מה קורה במסחר. את זה יודעים לעשות לבד. התפקיד שלכם כעיתונות לתחקר תופעות חשודות. בדיוק כמו שעושים כתבים בכל תחום אחר. זה תפקיד עיתונות אמיתית אבל אתכם מעניין רק הטרפיק . מערכת התגובות הדפוקה שלכם..שאתם אפילו לא מנסים לתקן אותה... מעידה עד כמה איכפת לכם באמת מהקוראים
  • 33.
    מאפיונרים משתלטים על הבורסה (ל"ת)
    אנונימי 13/05/2026 12:25
    הגב לתגובה זו
  • אנונימי 13/05/2026 14:42
    הגב לתגובה זו
    הרבה מאוד סוחרים רמאים נוכלים ושקרנים וגנבים שורצים כאן בקזינו הבורסה!!!אבל לממשלה ולכנסת זה כנראה בכלל לא איכפת!!!העיקר שנכנס הרבה כסף למס הכנסה ולקופת המדינה מהמס הגבוה שאנו משלמים על הרווחים אם יש בכלל... או שפשוט מפסידים את התחתונים ואז יש פטור מלא ממס הכנסה..
  • מ. כהן 13/05/2026 14:18
    הגב לתגובה זו
    ששייך ללהב 433
  • 32.
    הבורסה מרוויחה מהאופציות היומיות מיליונים (ל"ת)
    אנונימי 13/05/2026 12:20
    הגב לתגובה זו
  • 31.
    איפה הזבלים פה שפימפמו את נייס וגרמו נזק למשקיעים תמימים. (ל"ת)
    אנונימי 13/05/2026 12:20
    הגב לתגובה זו
  • מי שגורם נזק למשקיעים תמימים הם עדר המוכרים וההנהלה שלא מתערבת במצב. (ל"ת)
    אנונימי 13/05/2026 13:07
    הגב לתגובה זו
  • 30.
    צהריים כולם יודעים מה קורה ירידות מכוונות (ל"ת)
    אנונימי 13/05/2026 12:18
    הגב לתגובה זו
  • 29.
    אנונימי 13/05/2026 12:11
    הגב לתגובה זו
    השוק עבר לירידות...אם בא לכם תבדקו כמה פעמים זו היתה הכותרת שלכם בצהריים בחודשים האחרונים...אולי זה יתמרץ אתכם לעשות סופסוף את עבודתכם נאמנה ותתחקרו אתם את הפשע היומי הזה.. אולי בעקבותיכם יצטרפו רשויות האכיפה אבל התשובה כבר ידועה...בורסה זה דבר קדוש שאסור להתערב בו
  • 28.
    אנונימי 13/05/2026 12:03
    הגב לתגובה זו
    מחכים לתירוץ התורן על הקיזוז היומי בצהריים ואיך השוק שוב מוחק את העליות...אם ממש בא לכם... נשמח גם לתירוץ התורן על הפשע בבטחוניות ואיך מדד שלם שוב עבר מעליה של אחוז לירידה של חצי אחוז בתוך שעתיים... זו ספינה ענקית שכדי להסיט אותה כך צריך תיאום אסור בין מספר גופים. אבל אתם או עצלנים או בעלי אינטרס מכדי לתחקר את זה באמת
  • 27.
    אנונימי 13/05/2026 11:51
    הגב לתגובה זו
    רגילים בה ליותר....כנראה המציאה AIחדש אז בגלל זה ירידה מצומצמת היום
  • 26.
    בורסה נשלטת (ל"ת)
    אנונימי 13/05/2026 11:46
    הגב לתגובה זו
  • 25.
    בורסה מורסה (ל"ת)
    אנונימי 13/05/2026 11:38
    הגב לתגובה זו
  • 24.
    אנונימי 13/05/2026 11:37
    הגב לתגובה זו
    אז נכנסנו לצהריים והשוק מחק חצי מהעליות. מדד הבטחוניות שכבר עלה באחוז שוב עבר לירידות ומניות כמו ארית ונקסט ויזן צוללות.. אם זה לא פשע לאור יום אפשר לסגור את הבורסה בארץ
  • אנונימי 13/05/2026 12:06
    הגב לתגובה זו
    אם יסגרו את הבורסה למי תתלונן למי תבכה אתה פשוט תהיה מובטל.
  • 23.
    אנונימי 13/05/2026 11:25
    הגב לתגובה זו
    איפה זה שמריץ את ניס יש אפשרות שהוא הכנסים כמה משקעים שבגללו הפסידו הרבה כסף ויכול להיות שהוא מכר את ניס
  • אנונימי 13/05/2026 11:51
    הגב לתגובה זו
    כנראה שבאמת לא מגיע לך כסף
  • 22.
    רפאל 13/05/2026 11:23
    הגב לתגובה זו
    המניה הזאת יורדת ויורדת ....ואלה שאחראים לא מציצים....דממת אלחוט.....בקיצור שחטו אותה ....ואיזה מסכנים המשקעים.....
  • 21.
    משקיע 13/05/2026 11:13
    הגב לתגובה זו
    שימו לב למניה הזו מהיתר החברה צומחת בקצב של 20% בשנה ונסחרת במכפיל רווח של 20 אתמול נכנס כסף מוסדי למניה והיא החלה בתזוזה.
  • 20.
    אנונימי 13/05/2026 11:11
    הגב לתגובה זו
    אין מילה אחרת. לא יכול להיות שכל יום בו המסחרנפתח בעליות בבטחוניות...תוך שעה מרסקים אותן. ארית נקסט ויזן אלביט העין השלישית ועוד כולן פתחו בעליות או סביב האפס וכעת יורדות בחדות. איפה לעזאזל רשויות האכיפה ואיפה לעזאזל תקשורת אמיתית
  • 19.
    אנונימי 13/05/2026 11:06
    הגב לתגובה זו
    הזדמנות הכיון חיובי
  • 18.
    ראיתם יום שאחרי שעתיים שלוש לא מורידים (ל"ת)
    אנונימי 13/05/2026 10:57
    הגב לתגובה זו
  • 17.
    נייס כבר על 24870 והנהלת החברה ממשיכה לשתוק אין תוכנית לחלוקת דיבידנדים אין מהלך של רכישה עצמית... (ל"ת)
    אנונימי 13/05/2026 10:54
    הגב לתגובה זו
  • נראה שאתה מהמפמפמים של נייס (ל"ת)
    ח 13/05/2026 12:21
    הגב לתגובה זו
  • 16.
    אנונימי 13/05/2026 10:53
    הגב לתגובה זו
    מדד הבטחוניות סופסוף עולה והמניה יורדת מעל 2 אחוז. המסחר במניה הזו כבר מזמן לא עניין כלכלי אלא מניפולציה פושעת אחת גדולה. השאלה איפה הנהלת החברה
  • 15.
    אנונימי 13/05/2026 10:43
    הגב לתגובה זו
    והמניות עצמן יורדות..ארית נקסט ויזן עין שלישית אלביט...כולן יורדות ועוד המניות הכבדות במדד..זה רק ממחיש את הפשע במסחר בבטחוניות מאז השקת המדד לפני מספר חודשים...הטעות הכי גדולה למניות זה השקת מדדים חדשים
  • 14.
    י 13/05/2026 10:37
    הגב לתגובה זו
    שעה וחצי ללא תגובות באתר הזה
  • 13.
    אנונימי 13/05/2026 10:33
    הגב לתגובה זו
    אחרי יום אחד של חסד שוב חוזרים לדפוס הקבוע..פתיחה בעליות ומעבר לירידות תוך פחות משעה..כעת צריך לחקור גם איך דברים כאלה לא נחקרים
  • 12.
    שבוע שעבר מדד 35 היה 4630 ומשם רק יורדים (ל"ת)
    אנונימי 13/05/2026 10:30
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    אנונימי 13/05/2026 10:27
    הגב לתגובה זו
    דברתי עם שותפים מכרים ומשפחה מחול. אומרים לי שהבנקאי הפשוט בניו גרזי ובטקסס ממליץ להם את מניית הבורסה TASE. שזה רק עולה ללא גבול. ואין על השוק והבורסה בישראל.. חכמה בגויים תאמין...
  • 10.
    לכבוד יום שחרור ירושלים. כבוד ארץ ישראל בבורסה לניירות ערך.... חסדי ה יתברך (ל"ת)
    שששששש 13/05/2026 10:24
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    מניית הבורסה!! ועוד יותר טוב ועוד יותר טוב!!! (ל"ת)
    אנונימי 13/05/2026 10:23
    הגב לתגובה זו
  • בועה מכפיל קרוב ל 60 (ל"ת)
    חי 13/05/2026 12:23
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    אנונימי 13/05/2026 09:26
    הגב לתגובה זו
    בדוח מדהים!!!!!!!!
  • 7.
    אנונימי 13/05/2026 09:09
    הגב לתגובה זו
    מחירי הדירות יורדים הריבית על המשכנתא כפולה מתשואת השכירות המינוף של המשכנתא מכפיל את ההפסדים
  • אתה באמת מאמין שאתה משפיע מחירי הדירות הם לא הבעיה האמיתית שלך (ל"ת)
    אנונימי 13/05/2026 13:54
    הגב לתגובה זו
  • טיפש דיייי (ל"ת)
    אנונימי 13/05/2026 10:55
    הגב לתגובה זו
  • אני מזהיר את הציבור כל יום מפני השרלטנים שמוכרים דירות להשקעה (ל"ת)
    אנונימי 13/05/2026 13:34
  • מצחיק לפמפם את השטות הזאת כדי לנסות להוריד את המחירים (ל"ת)
    שקוף שאתה הומלס!!!! 13/05/2026 10:50
    הגב לתגובה זו
  • אני כותב את זה בכל האתרים בכל יום כדי שהשרלטנים ישארו מובטלים (ל"ת)
    אנונימי 13/05/2026 13:20
  • משקיע קטן 13/05/2026 13:12
    הוא בסך הכל מזכיר לנו את המובן מאליו.
  • אותה תגובה מילה במילה כול יום חאלס (ל"ת)
    אנונימי 13/05/2026 10:24
    הגב לתגובה זו
  • אני אמשיך עד שהשרלטנים יפסיקו למכור דירות להשקעה ולמחוק את כספי האנשים (ל"ת)
    אנונימי 13/05/2026 13:16
  • אבל קניתי פנטהאוז בשנת 2019 ב 4 מיליון שח ועכשיו יש קופצים ב 8 מיליון (ל"ת)
    אנונימי 13/05/2026 09:28
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    יד נעלמת מי קונה מניות ומי קונה דולרים (ל"ת)
    אנונימי 13/05/2026 08:57
    הגב לתגובה זו
  • אנונימי 13/05/2026 09:50
    הגב לתגובה זו
    מי קונה מניות המוסדיים קונים כל חודש כי יש לקוחות במסלולי מניות. ריטיילרים כי מניות זה אפיק ההשקעה מועדף וגם משקיעים שמוכרים בסנופי ונאסדק וקונים בישראל כי הבינו שהדולר החלש גרם הפסדים ריאלים גדולים בשנה החולפת ומי שהיה בבורסה תל אביב הרוויח בגדול
  • 5.
    אנונימי 13/05/2026 08:56
    הגב לתגובה זו
    עליות בכול הסקטורים
  • 4.
    ב 13/05/2026 08:17
    הגב לתגובה זו
    מתכון לא טוב למי שחשוף לארהב בעסקיו בשנים האחרונות.
  • 3.
    אנונימי 13/05/2026 08:14
    הגב לתגובה זו
    בקיצור ארבי גם המניות מתגייסות למלחמה
  • אנונימיהבנתי 13/05/2026 09:50
    הגב לתגובה זו
    ל. ארבינקה!! תעלת בלאומילך....
  • 2.
    הבורסה לניירות ערך. גאווה לישראל!!! (ל"ת)
    שששש 13/05/2026 07:55
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מניית הבורסה אש!!!! (ל"ת)
    אנונימי 13/05/2026 07:55
    הגב לתגובה זו