
קמטק נפלה 12%, מניות האופנה ירדו; נעילה שלילית בבורסה
המומנטום השלילי המשיך גם היום, לאחר מסחר תנודתי המדדים נעלו בירידות של עד 0.3%; קמטק צנחה דו-ספרתית למרות תוצאות שעקפו את הציפיות אך תחזית שלא התכתבה עם הצפי להאצה בצמיחה; אמות עם תוצאות מעורבות ירדה בכ-1.1%; הביטחוניות הצליחו לקטוע את הירידות והתחזקו ב-2.4% - נקסט ויז'ן החזירה את הירידות של אתמול ועלתה 5.5%
המדדים נעלו במגמה שלילית ממשיכים את הירידות של אתמול. ת"א 35 ירד 0.35% בעוד ת"א 90 ירד 0.28%. הפיננסים הצליחו לשמור על יציבות לקראת הנעילה, וירידות חזקות יותר לאורך היום הוחלפו בירידות מתונות עד יציבות - מדד הבנקים ירד 0.14% בעוד ת"א ביטוח סגר על האפס.
הביטחוניות שנסחרו אתמול בתנודתיות גדולה הצליחו לעלות היום, המדד הענפי זינק 2.4% לאחר שאתמול ירד 3.8%, בלטו היום לחיוב נקסט ויז'ן לצד אירודרום וארית.
עדכון: כטב"ם יורט באילת, בצה"ל בודקים את מקור השיגור והאם מדובר בחות'ים מתימן או במיליציות מאזורים אחרים.
שוק משרדי היוקרה בישראל, ובייחוד באזור המרכז, נמצא בבעיה. החברות מצמצמות את הגידול הצפוי בשטחים על רקע ה-AI. מהפכת ה-AI גורמת לשני תהליכים שמשפיעים על שוק המשרדים - היא מייתרת עובדים וזה מוביל לפחות שטחים נדרשים והיא פוגעת גם בחברות עצמן שנאלצות לצמצם ולפטר. בארץ הפיטורים מדודים יחסית אבל בעולם מדובר כבר על גל פיטורים ענק שמתחיל בחברות הענק ומחלחל למטה. תוסיפו לזה את העבודה ההיברידית שהיא כבר עובדה מוגמרת, וקבלו פחות שטחים נדרשים. הצמיחה הצפויה בשוק נמוכה מהתחזיות שהיו לפני שנתיים-שלוש. תל אביב עדיין יציבה יחסית, במעגל השני יש ירידות מחירים בולטות יותר, אך גם במרכז ת"א המבוקש יש ירידות מחירים וירידות בתפוסה.
תראו את המקרה של מגדל ToHa2 המפואר של אמות וגב-ים שהצצה נוספת אליו קיבלנו היום עם הדוחות לרבעון הראשון של אמות. על הנייר, זה היה אמור להיות אחד מסמלי הכוח של שוק המשרדים בתל אביב. מגדל מרשים בצומת הרחובות יגאל אלון, תוצרת הארץ ודרך השלום, סמוך לרכבת השלום, נתיבי איילון, עזריאלי וקריית הממשלה. המגדל מתוכנן להתנשא לגובה של כ-300 מטרים, לכלול כ-80 קומות, ולהציע כ-156 אלף מ"ר לשיווק, הבניה שלו צפויה להסתיים עוד השנה - המגדל הלוהט: איך הפך ToHa2 ממכרה זהב לאיום גדול על אמות וגב-ים
בנדל"ן נמשך המומנטום השלילי מאמש, אחרי ירידות חדות של 3% בשני, כעת המדד יורד כ-1%, כשמהגמה משותפת גם למדד יזמיות המגורים שיורדים בשיעור דומה.
בשוק האג"ח הממשלתי נרשמו ירידות שערים מתונות בעיקר במח"מים הארוכים של העקום, אגרת ממשלתית שקלית עם מח"מ של כ-10 שנים (9.96) נסחרת בירידה של 0.1% ובריבית ברוטו של 3.93%
- נעילה שלילית - ת"א 35 איבד 1.1%; טבע איבדה 4.6%; הביטחוניות והביטוח נעלו בתנודתיות
- הדולר מזנק ב-2.2% ל-2.97 שקלים; עלה 6% מהשפל
מחזור המסחר הסתכם על 4.18 מיליארד שקל
במבט מגזרי, חברות הבניה והנדל״ן מאבדות מעל 1%. אמות -0.53% ו-ישראל קנדה 0% בולטות בירידות. גם אאורה 0% , אשטרום קבוצה -1.23% ו-דניה סיבוס יורדות.
מניות הביטוח נמצאות ביום תנודתי וכעת המדד מאבד 0.2% כאשר הראל, מגדל, והפניקס יורדות עד כ-1% וכלל עולה קצת מעל 1%.
קמטק קמטק 1.17% ירדה 12%, קמטק מסכמת את הרבעון הראשון עם תוצאות מעט מעל תחזיות האנליסטים, אבל בלי קפיצה משמעותית בקצב הפעילות. ההכנסות הסתכמו ב-121.7 מיליון דולר, לעומת צפי של 120.25 מיליון דולר ולעומת 118.6 מיליון דולר ברבעון המקביל, כלומר צמיחה שנתית מתונה של כ-2.5% ועקיפה של כ-1.45 מיליון דולר בלבד ביחס לציפיות. גם בשורה התחתונה החברה עקפה את התחזית, עם רווח Non-GAAP של 0.70 דולר למניה בדילול מלא לעומת צפי של 0.68 דולר, אבל בהשוואה לשנה שעברה נרשמה ירידה לעומת 0.79 דולר למניה. במקביל, הרווח התפעולי המתואם ירד ל-31.1 מיליון דולר, לעומת 37.3 מיליון דולר ברבעון המקביל, ושיעור הרווחיות התפעולית המתואמת נשחק ל-25.5% לעומת 31.5%.
- גם כשאתם משקיעים בת"א אתם חשופים לדולר ומט"ח - כמה הפסידה אפי נכסים מהחשיפה המטבעית בעשור האחרון?
- סמארט שוטר תספק מערכות בקרת אש לחיל הנחתים האמריקאי בעסקה שעשויה להגיע ל-5.8 מיליון דולר
לכן, למרות העקיפה הקלה של התחזיות, הדוח עצמו מציג רבעון של צמיחה איטית ושחיקה ברווחיות, אבל התחזית קדימה גם חשובה. קמטק צופה הכנסות של 129-131 מיליון דולר ברבעון השני, ומעריכה שהמחצית השנייה של 2026 תהיה גבוהה ביותר מ-25% מהמחצית הראשונה. אם מחברים את ההכנסות בפועל ברבעון הראשון עם אמצע תחזית הרבעון השני, מתקבלת מחצית ראשונה של כ-252 מיליון דולר, כך שהתחזית למחצית השנייה מרמזת על הכנסות של יותר מ-315 מיליון דולר ועל קצב שנתי של מעל 566 מיליון דולר. מול הכנסות של 496 מיליון דולר ב-2025, מדובר בחזרה אפשרית לצמיחה דו ספרתית, סביב 14% ומעלה, בהנחה שהביקושים וההזמנות אכן יתורגמו להכנסות בקצב שהחברה מצפה לו.
נאייקס נאייקס -0.77% , חברת התשלומים הישראלית הדואלית, פותחת את 2026 עם המשך צמיחה חזקה בשורת ההכנסות, אבל גם עם סימני שאלה סביב הרווחיות והתזרים. התוצאות לרבעון עומדות על הכנסות של 106.9 מיליון דולר, עלייה של 32% לעומת 81.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. אם מנטרלים תרומה של רכישות פעילות אחרונות, הצמיחה עומדת על 26%.
מול ציפיות השוק, נאייקס עמדה היטב בשורת ההכנסות ואף עקפה אותן מעט. האנליסטים ציפו להכנסות של כ-105.5 מיליון דולר, כך שהחברה רשמה הפתעה חיובית של כ-1.4%. אבל בשורת הרווח למניה נאייקס פספסה, הרווח למניה המתואם התסכם על כ-0.03 דולר, לעומת תחזית לכ-0.10 דולר.
ההכנסות החוזרות, שכוללות הכנסות מעמלות סליקה והכנסות מדמי שימוש חודשיים, צמחו ב-27% ל-79.3 מיליון דולר, לעומת 62.2 מיליון דולר ברבעון המקביל. מדובר עדיין בליבת הפעילות של החברה, והן מהוות כ-74% מההכנסות. אבל כאן צריך לשים לב גם לצד השני של הנתון: ברבעון המקביל ההכנסות החוזרות היוו כ-77% מההכנסות. כלומר, הן אמנם צומחות בקצב מהיר, אבל משקלן מתוך סך ההכנסות דווקא ירד קצת, וזה גם בגלל עליה בהכנסות ממכירת חומרה - נאייקס צמחה ב-32% בהכנסות, אבל פספסה את הצפי ברווח למניה
בשנים האחרונות המשקיעים הסולידיים התרגלו לקבל תשואה יפה יחסית באפיקים הקצרים וזה כולל גם את הכספיות, מק"מים וגם פיקדונות, בלי לקחת הרבה סיכון. אבל בחודשים האחרונים זה כבר נהיה הרבה פחות פשוט. התשואות ירדו בחלק מהאפיקים, האג"ח הארוכות כבר עשו מהלך, ושוק האג"ח כולו הפך תנודתי יותר במה שאפשר לפרש אותו כקושי של המשקיעים בלבחור כיוון. מצד אחד, עדיין קיימת ציפייה להורדת ריבית נוספת בישראל, אולי אחת או אפילו שתיים עוד השנה, ותלוי את מי שואלים, מצד שני, החשש ממדדים גבוהים יותר, מדד אפריל הולך לזנק בין 1.1%-1.3 לפי הציפיות בין היתר בשל מחירי האנרגיה והמצב הגיאופוליטי וכל זה עשוי לשנות שוב את התמונה, לזרז או להקפיא את תוואי המדיניות המוניטרית - להרחבה נוספת: האם כדאי להגדיל את המח"מ? מהן האפשרויות בשוק הקרנות?
בתוך התנודתיות הזו, השאלה המרכזית היא מה כבר מתומחר בשוק ואיפה עדיין נשאר פיצוי. האם נכון לקחת את הסיכון הזה דרך האפיק הממשלתי, שנחשב בטוח ונזיל יותר, או לנסות לקבל תשואה עודפת באג"ח קונצרניות? וגם איך לתמרן בין אינפלציה שעדיין לא נעלמה לגמרי (צפוי לנו מדד גבוה לאפריל של לפחות 1.1-1.3%) לבין שקל שמתחזק לשיאים של שלושה עשורים? - שווה קריאה - "להאריך מח"מ, אבל בעיקר בממשלתי": מנהל ההשקעות שמסמן את ההזדמנויות באג"ח
דלתא דלתא גליל -1.96% בולטת לטובה בזכות דוח טוב - האם התמחור שלה נוח? מכפיל רווח של 12 לחברה עם ניהול חזק, פעילות גלובלית, צומחת, רוכשת. בהינתן מכפילי הרווח המוצעים במדדים, בקבוצות ההשוואה בעולם, זה תמחור נוח - דלתא גליל בדוח טוב, נסחרת בתמחור נוח - מכפיל 12
אלביט אלביט מערכות -0.61% מדווחת כי החברה הבת שלה בארה"ב קיבלה הזמנה בהיקף של כ-212 מיליון דולר מצבא ארה"ב לאספקת מערכות ראיית לילה דו-עיניות מסוג ENVG-B. האספקה צפויה להתבצע עד סוף 2028, וההזמנה ממשיכה תוכנית רכש קודמת מ-2023. אלו מערכות שמשלבות הגברת תמונה ודימות תרמי, ומיועדות לשפר את יכולות הראייה והזיהוי של חיילים בתנאי חשכה ותאורה נמוכה.
אמות אמות -0.53% עם תוצאות מעורבות לרבעון הראשון - חברת הנדל"ן המניב מציגה עלייה מתונה ב-NOI וברווח הנקי, אבל ירידה ב-FFO לגישת ההנהלה. ה-NOI עלה בכ-2% לכ-269 מיליון שקל, והרווח הנקי עלה בכ-3% לכ-163 מיליון שקל. מנגד, ה-FFO לפי גישת ההנהלה ירד בכ-7% לכ-188 מיליון שקל, וה-FFO למניה ירד בכ-11% ל-38 אגורות. החברה מאשררת את התחזית השנתית ל-2026, עם NOI של 1.07-1.1 מיליארד שקל ו-FFO של 790-810 מיליון שקל, אבל ברבעון הראשון קצב ה-FFO השנתי עומד על כ-752 מיליון שקל בלבד, כך שאמות תצטרך להציג רבעונים חזקים יותר בהמשך השנה כדי לעמוד בטווח התחזית - אאמות ברבעון מעורב: ה-NOI עלה ל-269 מיליון שקל, אבל ה-FFO ירד ב-7%
ג'י סיטי ג'י סיטי -2.15% מעדכנת כי מידרוג אשררה את דירוג החברה ברמה של A3, ואת דירוג סדרות האג"ח טו', יח' ו-כ' ברמה של A2.il, עם אופק יציב. במידרוג מציינים כי חיזוק השליטה בסיטיקון, שבה מחזיקה ג'י סיטי בכ-86.4%, תורם לנזילות ולגמישות הפיננסית של החברה. לפי הדוח, למרות עלייה קלה במינוף המאוחד, השליטה הגבוהה יותר בסיטיקון מקרבת את ג'י סיטי לנכסים ומחזקת את יכולתה לקדם מימושים של נכסים שאינם בליבת הפעילות. עוד מציינת מידרוג לחיוב את פיזור הנכסים של הקבוצה בכלכלות יציבות ואת תיק הנכסים האיכותי, שמתאפיין בשיעורי תפוסה גבוהים לאורך זמן.
איך הנדל"ן פורח בבורסה בזמן שהוא קורס בשטח?
מתחילת השנה גייסו חברות נדל"ן כ-1.2 מיליארד שקל בבורסה. עכשיו מגיע גל גדול יותר: תדהר, בסט, אביסרור, בסר, עלמדב ורייסדור רוצות לגייס לפחות עוד כ-3 מיליארד שקל, למרות ריבית גבוהה ושוק מגורים שעדיין רחוק מהתאוששות - כמות הדירות הנמכרות בירידה והמחירים בירידה.
הבורסה בגאות כללית וזה מגיע גם לחברות הנדל"ן שעלו ב-15% מתחילת השנה. שתי סיבות - כשמוזרמים כספים לשוק זה מגיע לכולם גם לחברות הנדל"ן וגם - חברות הנדל"ן הנסחרות פחות רגישות למצב שוק הנדל"ן כי יש להן גישה לכסף. יש לחלקן מזומנים ואשראי לעבור את המשבר, יש להן כוח פיננסי ועוצמה שדווקא מחזקת אותם במשברים - הקטנים נופלים והם מתחזקים. ורואים את זה גם בהנפקות.
מתחילת השנה היו הנפקות בסך 1.2 מיליארד שקל ובקנה מעל 3 מיליארד של הנפקות עתידיות. רמי לוי נדל"ן הובילה את הגל הנוכחי עם גיוס של כ-520 מיליון שקל, לפי שווי של כ-3.5 מיליארד שקל אחרי הכסף. החברה נהנית משם מוכר, פעילות נדל"ן מניב, מרכזים מסחריים וקשר טבעי לפעילות הקמעונאית של קבוצת רמי לוי. להרחבה: רמי לוי נדל"ן השלימה הנפקה ראשונה בת"א וגייסה 520 מיליון שקל.
קבוצת מנרב גייסה כ-360 מיליון שקל, לפי שווי של כ-1.56 מיליארד שקל אחרי הכסף. מנרב היא שם ותיק בענף, עם פעילות קבלנית, יזמית ותשתיתית. ההנפקה שלה נתפסה כמבחן ליכולת של חברות ביצוע וייזום להגיע לשוק ההון בתקופה שבה עלויות המימון עדיין מכבידות. להרחבה על פעילות מנרב: עסקת קומבינציה של 340 מיליון שקל בת"א: אזורים Living ומנרב יקימו מגדל מגורים
קבוצת גבאי גייסה כ-175 מיליון שקל, לפי שווי של כ-875 מיליון שקל אחרי הכסף. החברה פועלת בעיקר בתחום המגורים וההתחדשות העירונית, תחום שמושך עניין בגלל המחסור בקרקע במרכז, אבל דורש סבלנות, מימון ויכולת ביצוע לאורך שנים.
מתחם עירוני גייסה כ-26 מיליון שקל, לפי שווי של כ-104 מיליון שקל. זו הנפקה קטנה יחסית, אבל היא משקפת שגם חברות נדל"ן קטנות מנסות לנצל את החלון בבורסה.
ומי בדרך? ההנפקה הגדולה ביותר צפויה להיות של תדהר. החברה שואפת לגייס כ-1.5 מיליארד שקל לפי שווי של כ-6 מיליארד שקל לפני הכסף. תדהר, שבשליטת גיל גבע, אריה בכר ומרק ויסמן, יחד עם החזקת הראל ביטוח, היא אחת מחברות הנדל"ן הפרטיות הבולטות בארץ. היא פועלת בייזום, תכנון, בנייה, משרדים, מגורים, לוגיסטיקה, מסחר ומלונות. את 2025 סיימה עם רווח נקי של כ-250 מיליון שקל והון עצמי של כ-2.7 מיליארד שקל. להרחבה: תדהר בדרך להנפקה בשווי של מעל 6 מיליארד שקל.
בסט מכוונת לגיוס של כ-400 מיליון שקל לפי שווי של כ-2.5 עד 3 מיליארד שקל. החברה משלבת ייזום, ביצוע ופעילות קבלנית, ונהנית ממוניטין בענף. עם זאת, השוק יבדוק היטב את המרווחים, את החשיפה למימון ואת איכות הצבר. אביסרור משה ובניו צפויה לגייס כ-400 עד 500 מיליון שקל לפי שווי של כ-2 מיליארד שקל. אביסרור היא חברת מגורים ותיקה, עם פעילות משמעותית בדרום ובמרכז. היתרון שלה הוא ניסיון רב בביצוע ובשיווק דירות, אבל כמו כל יזמית מגורים, היא תלויה בקצב המכירות ובריבית.
בסר הנדסה בוחנת גיוס של כ-250 עד 350 מיליון שקל לפי שווי של כ-1.2 עד 1.5 מיליארד שקל. בסר פועלת בייזום, קבוצות רכישה, התחדשות עירונית ונדל"ן מניב. כאן השאלה המרכזית היא התמחור, בעיקר בגלל החשיפה לשוק המשרדים, שבאזורים מסוימים עדיין סובל מעודף היצע.
עלמדב, לשעבר אלעד קנדה, מכוונת לגיוס של כ-300 מיליון שקל לפי שווי של כ-1.3 מיליארד שקל. החברה מזוהה עם פעילות יזמית והשקעות נדל"ן, והמשקיעים יבדקו בעיקר את מבנה הנכסים, רמת המינוף והיכולת להציף ערך.
רייסדור יזמות מתכננת לגייס כ-400 מיליון שקל לפי שווי של כ-1.8 מיליארד שקל. רייסדור פעילה בעיקר בתחום המגורים, עם פרויקטים בציבור הדתי והחרדי, לרבות שכונות חדשות ופרויקטים גדולים. זה שוק עם ביקוש דמוגרפי חזק, אבל גם עם רגישות גבוהה למחיר, מימון ותנאי משכנתא.
למה דווקא עכשיו? והאם צריך להיזהר? דווקא עכשיו כי השוק רותח. ובטח שצריך להיזהר (קראו בהמשך על ההפסדים של הציבור בגלי הנפקות)
גל הנפקות - מה זה אומר?
גל הנפקות גדול מגיע לבורסה. הנפקות הן סימן לגאות גדולה. בהנפקות יש מוכרים שמחליטים שהמחיר טוב ויש קונים שיש להם הרבה כסף לנהל - "כסף של אחרים" והם משקיעים אותו. הגופים המוסדיים מלאים בכסף וההזרמות החודשיות מאוד גבוהות והם צריכים סחורה. תביאו הנפקות חלום, תביאו הנפקות נדל"ן, מזון, אפילו מסעדות - הכל הולך.
למרות שמחקרים מעידים על כך שלרוב בהנפקות המשקיעים מפסידים, למרות שהוכח שהנפקות הן טריגר לירידות בהמשך, למרות שהיה כאן גל הנפקות עלוב ב-2021 שסיפק 3 חברות נהדרות, אבל 100 שהפכו לשלדים ומחקו את ההשקעה, למרות הכל - המוסדיים והמשקיעים לא זוכרים. או שנוח להם לשכוח.
אז השוק בנקודת רתיחה, השנה תהיה טובה מאוד לשוק ההנפקות, זה עשוי להיות סימן אזהרה גדול לתיק שלכם.
איגל פרופרטיז רוצה לגייס בתל אביב כ-500 מיליון שקל דרך הנפקת אג"ח ראשונה, כשמאחורי הגיוס עומד תיק של 24 בנייני משרדים בארה"ב בשווי של כמעט 1 מיליארד דולר. החברה מחזיקה בעיקר משרדי Class A במדינות כמו פלורידה, טקסס וטנסי, עם NOI של כ-69 מיליון דולר בשנה ו-FFO של כ-32 מיליון דולר. בשוק משרדים אמריקאי שעדיין לא באמת התאושש, איגל מנסה לבדל את עצמה דרך נכסים איכותיים ותפוסות יחסית חזקות. האג"ח צפויות להיות מגובות בשעבוד ראשון על נכסים מניבים, כשהחברה מציינת כי עיקר כספי הגיוס מיועדים למחזור חוב קיים ולא להגדלת המינוף.
ומעל הכל - מרחפת המלחמה. לאן הולכים מכאן ואיך זה ישפיע על הבורסה? אף אחד לא יודע, אבל כנראה שהמצב הנוכחי לא משרת את ישראל. את השווקים אולי כן, את האינטרסים שלנו כנראה שלא - פרשנות: בין מלחמה לשלום: טראמפ ואיראן נתקעו במקום הכי מסוכן
לפני פתיחה - טאואר, גילת והאם הבנקים אטרקטיביים?
וול סטריט שברה שיאים אתמול הנאסד״ק וה-S&P 500 ננעלו בשיאים חדשים; מניות השבבים הובילו את העליות , החוזים על המדדים העיקריים מדשדשים, ואסיה במגמה מעורבת. אצלנו הבנקים ירדו חזק אתמול, לכאורה בלי סימה ישירה, אבל הבנקים חלשים כבר תקופה ארוכה כי הרגולטור מתחיל לעבוד. גם רשות התחרות וגם הפיקוח על הבנקים - רשות התחרות הגדירה את הבנקים כסוג של "קרטל" במיוחד בתחום הפיקדונות, והפיקוח על הבנקים מאיץ את הרפורמה של בנקים קטנים.
האיומים האלו לא יפגעו ברבעון השני שגם ככה אמור להיות מעט חלש ביחס לרבעון קודם, ולא בשנה הקרובה, אבל זה בהדרגה יחלחל ומה שהכי מפחיד את המשקיעים זה היום שאחרי הבחירות. אז יש זמן לרפורמות, אז יש אנשים אחרים, ואז באמת באים לנסות לעשות צדק ציבורי. המצב של הבנקים היום מול הציבור הוא לא צודק - יש רווחים גדולים לבנקים על חשבון אי תחרות ועל חשבון הציבור.
ועדיין - בנקים במכפיל 10-11 כנראה מגלמים חלק גדול מהסיכונים.
הנה השינויים הצפויים בפתיחה הבוקר במניות הדואליות בשל פערי ארביטראז'
- 41.הבורסה לניירות ערך הוציאה דוח פצצה!!! הבורסה החזקה בעולם!!! (ל"ת)אאאאא 13/05/2026 07:54הגב לתגובה זו
- 40.מניית הבורסה. אש!!!!!! (ל"ת)אנונימי 13/05/2026 07:53הגב לתגובה זו
- 39.אסור להכניס שקל לבורסה הזו (ל"ת)אנונימי 12/05/2026 17:37הגב לתגובה זו
- 38.בורסה כמו המדינה (ל"ת)אנונימי 12/05/2026 17:27הגב לתגובה זו
- 37.הכל יורד כרגיל (ל"ת)אנונימי 12/05/2026 17:24הגב לתגובה זו
- 36.נראה שהורדת ריבית בחצי אחוז בסוף החודש .... לבנקים זה לא טוב (ל"ת)אנונימי 12/05/2026 16:57הגב לתגובה זו
- 35.אנונימי 12/05/2026 16:53הגב לתגובה זושוב מחזיקים את המסחר כל היום ביציבות ופתאום לקראת הסגירה מפילים את השוק. בדרך כלל זה נעשה בצהריים אבל היום כנראה שזה נחשב לצהריים אצל הפושעים
- 34.איך הנהלת נייס מאפשרת למנייה לגעת בשער 25600 בלי להצהיר על דיבידנדים או על רכישה עצמית (ל"ת)אנונימי 12/05/2026 16:45הגב לתגובה זו
- 33.לא לקנות מניות שבבים זה כבר טירוף (ל"ת)עידו 12/05/2026 15:32הגב לתגובה זו
- למה הAI צריך שבבים. אמור להמשיך להיות ביקוש יציב בשנים הקרובות. למה לא לקנות (ל"ת)אנונימי 12/05/2026 16:01הגב לתגובה זו
- 32.איך ההנפקות משפיעיות על השוק מחכים להסבר מפורט (ל"ת)אנונימי 12/05/2026 14:59הגב לתגובה זו
- 31.נראה שבשעה האחרונה המגמה השתנתה בשוק ההון. חלק מהמניות שהיו בבוקר אדומות עכשיו הפכו ירוקות (ל"ת)אולי יסגר בירוק 12/05/2026 14:50הגב לתגובה זו
- 30.יוסי 12/05/2026 14:49הגב לתגובה זואין שום סיבה רציונלית לירידות החדות במניה...מי שימכור היום...יבכה מחר...
- אנונימי 12/05/2026 16:27הגב לתגובה זועל אותו משקל של נייס גיאסכין נופלת לא עוצרתזה סכין גילוח מעולה לרגליים מפשעות בית שחי ועוד
- 29.אנונימי 12/05/2026 14:46הגב לתגובה זוכמו נקסט ויזן אתמול...חברה מוציאה דוח מצויין ומיד יש מי שמנצל את זה לרסק את המניה...כאן מצטרפת התקשורת כדי לספק הסברים מצוצים מן האצבע...פעם זה אכזבה מהתחזית..פעם זה אכזבה מזה שהמניה אמנם עברה את התחזיות אבל לא מספיק...יום יבוא והדברים האלה יחקרו
- 28.אנונימי 12/05/2026 14:46הגב לתגובה זושלילית חזקה לגבי נייס מבחינה טכנית!!!אינני מבין בטכני אבל מבחינה פונדומנטלית נראה לעניות דעתי שאולי המצב הפוך לחלוטין.האמת שאין היום נביאים בעולם ואף אדם בעולם אינו יודע כיצד הנייר הזה יתנהג בהמשך.
- אנונימי 12/05/2026 15:16הגב לתגובה זוברציפות כבר מספר ימים כולל ברגע זה אז אני באופן אישי הולך כנגד הזרם ונשאר בינתיים בנייר הזה בתקווה שההפסדים יתהפכו לרווחים.ובדיוק כמו שכתוב כאן מקודם שאין היום נביאים בעולם ואף אדם אינו יכול לדעת כיצד הנייר הזה יתנהג.
- 27.אנונימי 12/05/2026 14:38הגב לתגובה זואז הנה צהריים והנה כרגיל השוק מחק את העליות. תיכף נראה את הכותרת הקבועה...השוק מחק את העליות...האתר החשוב הזה...חשוב במרכאות...כמובן לא יבדוק את הפשע היומי הזה
- האם התגובה הזו מיוצרת עלידי AI קשה להאמין שאדם מן השורה יטרח יוםיום להפיץ את התגובות האלה.. (ל"ת)מבלי שאףאחד יתייחס אליו 12/05/2026 16:03הגב לתגובה זו
- 26.רפי 12/05/2026 14:21הגב לתגובה זואן כמו הבנקים שמאוד מרווחים לאומי ופועלים
- 25.מה זה הכטבמים בדרום מאיפה הגיעו (ל"ת)פ 12/05/2026 14:19הגב לתגובה זו
- 24.המימוש בבית שמש בחודשיים האחרונים לא רוצה להיפסק..רק יורדת ויורדת עוד ועוד..מה יהיה (ל"ת)אנונימי 12/05/2026 13:44הגב לתגובה זו
- 23.משקיע 12/05/2026 12:20הגב לתגובה זושימו לב למחזור הגדול באלעד תכנה מדובר בחברה מהיתר שנמצאת מתחת לראדר ונסחרת די בזול.החברה צומחת בקצב של 20% בשנה ונסחרת במכפיל רווח של 19.2החברה כבר אינה חשבת לתאגיד קטן ותחל לדווח כל רבעון.גילוי נאות מחזיק
- 22.דויד 12/05/2026 12:07הגב לתגובה זובנקים הגדולים רווחים עצומים
- אנונימי 12/05/2026 12:59הגב לתגובה זולאומי עים עתיד מאוד מוצלחת
- אנונימי 12/05/2026 12:42הגב לתגובה זוכולם יכולים גם לקרוס כמו בניין קלפים.
- 21.אין שום הצדקות לירידות האלה במניית נייס וההנהלה שותקת... (ל"ת)אנונימי 12/05/2026 12:00הגב לתגובה זו
- אנונימי 12/05/2026 18:42הגב לתגובה זוכי אם המניה תמשיך לרדת זה פחות יהיה טוב בשבילם.
- חד משמעית משהו מוזר בעליל (ל"ת)אנונימי 12/05/2026 13:21הגב לתגובה זו
- 20.אנונימי 12/05/2026 11:02הגב לתגובה זוברם השוק הלך אחרי העדר והחליט שהדוחות אינם מספיק טובים ולאור זאת שחטו את הנייר ברצף יום יומי החל מאותו התאריך.אבל כמו שכתוב לא לעולם חוסן וגם אותם אלו שגנבו מהמשקיעים את כספם יאכלו לבסוף את הכובע ולא תהיה להם שום ברכה מזה שהם גנבו לנו את הכסף.הרי הכל נעשה על ידם בתרמית אחת גדולה וסתם הפילו את הנייר הזה
- אנונימי 12/05/2026 12:12הגב לתגובה זומכרה בפועל את אקטימייז בסכום הגבוה של 2.5 מיליארד דולר ונראה כולנו אז את מחיר הנייר החדש!!! ולא זו בלבד אלא צפוי גם שנראה את ההודעה על חלוקת דיבידנדים מהתמורה הגדולה הזו ונראה אז בעזרת השם כמובן את הזינוק הגדול ביותר!!!וזה יכול כמובן להגיע בכל יום!
- אנונימי 12/05/2026 13:38הם נשברים ומוכרים ובהפסדים גדולים מאוד!!!רחמנות על כל אותם המסכנים שאין באפשרותם לחכות יותר והם נאלצים להפסיד הרבה מאוד כסף.
- אמת הרסה אותנו (ל"ת)אנונימי 12/05/2026 11:26הגב לתגובה זו
- 19.בורסה של ירידות בלבד (ל"ת)אנונימי 12/05/2026 10:55הגב לתגובה זו
- 18.אנונימי 12/05/2026 10:52הגב לתגובה זורווחים בבורסה ובמיוחד שהרבה מאוד משקיעים וכולל חסרי יכולת פיננסית מפסידים הרבה כסף ובמקום זאת צריך להתחיל למסות כמו שצריך ואפילו ב 90% את הבנקים הקפטליסטים החזירים שגוזלים מהציבור את כספם ומרוויחים מיליארדים על חשבון הציבור!!!מספיק להם להרוויח 1 מיליארד שח בשנה ולא 10 מיליארד!!!
- 17.מריח אופק לא יציב (ל"ת)ם 12/05/2026 10:50הגב לתגובה זו
- 16.הזהרו מהנדסת תודעה 12/05/2026 10:49הגב לתגובה זוהטיות של שורש ק.ט.ן קטנים קטנה.. האם הכוונה לshort שורט
- 15.נראה שהורדת ריבית בחצי אחוז בסוף החודש .... לבנקים זה לא טוב .... (ל"ת)אנונימי 12/05/2026 10:33הגב לתגובה זו
- 14.אנונימי 12/05/2026 10:31הגב לתגובה זומחירי הדירות יורדים הריבית על המשכנתא כפולה מתשואת השכירות המינוף של המשכנתא מכפיל את ההפסדים
- די שמענו אותך מספיק לא כואבת לך האצבע לרשום כל יום (ל"ת)אנונימי 12/05/2026 12:18הגב לתגובה זו
- אני אפסיק רק השרלטנים יפסיקו למכור דירות להשקעה ולמחוק כספי צבור (ל"ת)אנונימי 12/05/2026 12:55
- 13.אנונימי 12/05/2026 10:27הגב לתגובה זוהחכמים אוספים סחורה ליפני הזינוק
- אנונימי 12/05/2026 11:08הגב לתגובה זולמה שהם ירוויחו בשנה 10 מיליארד שח ויותר על חשבון הציבור!!!האם רווח גבוה מאוד של 1 מיליארד שח בשנה כבר אינו מספיק להם!!!די כבר עם הרווחים המוגזמים האלה על חשבון הציבור אשר הרבה מאוד מהם לא מצליחים לגמור את החודש!!!
- יואב 12/05/2026 10:50הגב לתגובה זובנק מאוד רווחי
- אנונימי 12/05/2026 11:13ממש דוחה ומגעיל כל הפימפומים האלו על הבנק הקפיטליסטי הזה שמרוויח יותר מ 10 מיליארד שח בשנה על חשבון הציבור כולו!!!הגיע הזמן למסות את הבנקים הגדולים כמו שצריך באחוזים גבוהים ביותר ולא את הציבור המסכן שברובו מצליח בקושי לגמור את החודש.
- 12.אנונימי 12/05/2026 10:16הגב לתגובה זומה שקורה במדד הזה מאז השקתו מחייב חקירה. כל פעם שהמסחר נפתח בעליות תוך דקות עובר לירידות חדות. הכי מוזר זה שהבנק דווקא המליץ עלך המדד לפני כחודשיים ודווקא מאז הירידה במדד חדה יותר.
- 11.אנונימי 12/05/2026 10:14הגב לתגובה זופתאום סביב הפתיחה באירופה ובארץ החוזים צוללים. איך התופעה הפושעת הזו חומקת מעיני התקשורת ורשויות האכיפה..הכי פשוט לראות את הגרף היומי בכדי להבין שמשהו לא תקין מתנהל בחוזים..בנק באמריקה כבר נתפס במניפולציות כאלה בשיטת הספופינג
- 10.מכרתי את המניות בארץ .לא קטנה כלום (ל"ת)אבי מלמד 12/05/2026 10:10הגב לתגובה זו
- רשע 12/05/2026 10:21הגב לתגובה זועוד שנה תבכה. תכין טישו.
- 9.אנונימי 12/05/2026 10:10הגב לתגובה זובין 5 ל 7 אחוז נכתב בידי מומחה
- מומחה לכתיבת תגובות ללא ידע או לקיחת אחריות.. (ל"ת)זו גם היתה ירידה 12/05/2026 10:44הגב לתגובה זו
- 8.אנונימי 12/05/2026 10:10הגב לתגובה זוהרבה פעמים אתם כותבים משהו בסגנון השוק מאוכזב מהתחזית...השוק מצפה ליותר וכדומה...אתם מדברים על השוק כגוף אחד כשבעצם השוק מורכב מאלפי גופי השקעות אז איך זה שכולם חושבים אותו דבר באותו זמן...נראה חשוד שאולי גופים מתאמים ביניהם את המסחר או שגופים סוחרים בשתי ידיים שונות באותן מניות.
- אנונימי 12/05/2026 12:06הגב לתגובה זואם לא היו מתייחסים כך היו נאלצים לשנות את הדיבור גם בנושאים אחרים. למשל כשהבורסה יורדת לא בהכרח יורדות כל המניות. הרבה פעמים המדדים העיקריים יורדים אבל מניות אחרות שאינן במדדים עולות. לפיכך הנוהג הוא להתייחס באחידות אחרת אי אפשר לרצות את כולם
- א 12/05/2026 14:40לא מדובר על מסחר רגיל במניות...מדובר במצבים בהם חברה מוציאה דוח מצויין ועולה בהתאם ופתאום משום מקום מתרסקת...לדוגמא נקסט ויזן אתמול...בשביל שדבר כזה יקרה צריך תיאום בין מספר שחקנים או מניפולציה אחרת והאחידות במקרה כזה חשודה
- אנונימי 12/05/2026 11:02הגב לתגובה זוחוץ מלשלוח טרולי קליק בייט אידיוטים עם תגובה מטומטמת בת שורה אחת.. האתר הזה לא מתייחס לכותבים
- 7.קניתי מאתים ואים שוק יירד (ל"ת)אלדד 12/05/2026 10:10הגב לתגובה זו
- 6.המלצות סרק לא קטנים אותם (ל"ת)ירין 12/05/2026 10:09הגב לתגובה זו
- 5.לברוח מהבנקים הם רוצים למכור מילארדים (ל"ת)עמי 12/05/2026 10:09הגב לתגובה זו
- 4.תתרחקו מהשוק שלנו. שוק של רמאים . (ל"ת)מכאל 12/05/2026 10:09הגב לתגובה זו
- 3.אנונימי 12/05/2026 09:12הגב לתגובה זוחברה מטורפת בצמיחה מכפיל 7
- 2.אנונימי 12/05/2026 08:59הגב לתגובה זומוזאיק אתמול דיווחה שהיא מפסיקה את ייצור האשלג בגלל עליית מחירי הגופרית. ניתן לראות תנועה חריגה בנמלי ישראל.
- 1.קניתי פועלים אין כמו הבנקים הם תמיד ירוויחו (ל"ת)אנונימי 12/05/2026 08:50הגב לתגובה זו
- אנונימי 12/05/2026 09:54הגב לתגובה זוהשאלה כמה ויש מצב שיתערבו ברווחי הבנקים לדעתי בנקים זו הקניה הגרועה ביותר בתקופה זו ובכל מקרה שיהיה לך בהצלחה
- תלמד תמיד תצמד לגדולים זה הכלל הם תמיד מרויחים והבנקים הם כאלו (ל"ת)אנונימי 12/05/2026 10:23
- אנונימי 12/05/2026 09:44הגב לתגובה זועד שיטילו מסים עד 83%כמו בנורווגיהנ