הדס מוזס-ליכטנשטיין, מנהלת הפיתוח העסקי הבינלאומי של קבוצת ADD הישראלית
צילום: שרון רבינא

יש לכם רעיון לסדרה? ADD מחפשת הצעות לסדרות מתוסרטות

סוכנות ADD, שבשנים האחרונות גם הפכה למפיקה ומפיצת תכנים, פרסמה קול קורא להגיש הצעות לפיתוח סדרות מקומיות ובינ"ל. תשקיע במהלך מאות אלפי שקלים
אלכסנדר כץ | (2)

סוכנות התוכן וייצוג האמנים ADD פרסמה היום (יום ד') קול קורא שמופנה ליוצרים ויוצרות מתחום הטלוויזיה, ומזמין אותם לשלוח הצעות לפיתוח להפקות של סדרות טלוויזיה מתוסרטות, מקומיות ובינ"ל, מכלל הז'נארים.   מלבד עסקיי ייצוג האמנים, בשנים האחרונות ADD נכנסה במלוא הכח לתחום הפקות הטלוויזיה וההפצה, וכבשה לעצמה נתח נאה בשוק, עם רקורד עסקאות בינ"ל הכולל בין היתר את מכירת הסדרות 'אופוריה' ו'נבלות' של HOT ל-HBO, 'פאודה של yes לנטפליקס, 'מיגל' של HOT ל-Canal+, 'בתולות' של HOT ל-TV Globo הברזילאית ו-Kinotrest הרוסית, 'עספור' של HOT לרשת FOX האמריקאית ועוד.   את הפעילות הבינ"ל של הקבוצה מנהלת הדס מוזס-ליכטשטנטיין, ממייסדיי הסוכנות, שגם תנהל את הליך הקול הקורא.   החברה מתעתדת להשקיע מאות אלפי שקלים בפיתוח עבור סדרות חדשות, כאשר לפני מסמכי ההגשה שהגיעו לידי אייס, המגישים נדרשים להציג ניסיון מקצועי של היוצרים, סינופסיס מורחב, רשימה ותיאור דמויות, ונקודת מבט אישית של היוצר. עוד צוין בקול הקורא כי את ההצעות ניתן להגיש בשפה העברית ובאנגלית וכי כל יוצר יורשו להגיש עד 3 הצעות.    

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אורי צבי 26/11/2019 16:34
    הגב לתגובה זו
    כתבתי רעיון לסדרת דרמת נוער כולל סינופסיס ו"טריטמנט לפרק ראשון. , מותח, מרתקמרגש וסוחף... להיכן/ למי ניתן לפנות?...
  • 1.
    היכן מגישים? לאיזו כתובת/מייל? (ל"ת)
    מירב 21/11/2019 16:46
    הגב לתגובה זו
עידן עמדי עם ההורים. קרדיט: רשתות חברתיותעידן עמדי עם ההורים. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

עידן עמדי מחזיק בקרב הרייטינג מול האח הגדול

אמנם תכנית הדגל של רשת תופסת את המקום הראשון בפריים טיים, אבל הסרט התיעודי של קשת על עידן עמדי הצליח להתחרות גם במלך הריאליטי; במהדורות החדשות חדשות 12 עדיין בראש, 14 במקום השני

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

ברצועת הפריים ידוע כי כשרשת משדרת "האח הגדול", מלך הריאליטי מאז ומתמיד, היא בפיסגת הפריים הטיים. גם אמש המצב לא היה שונה, עם משדר שהוביל הפעם ל-17.9% רייטינג בלבד ו-465 אלף צופים, היות והתחרות של קשת הגיעה בצורת סרט תיעודי על עידן עמדי, שהצליח עם 14.1% רייטינג ו-321 אלף צופים. "הפטריוטים", כהרגלה, תופסת את המקום השלישי עם 255 אלף צופים ורייטינג של 8.9%. במקום האחרון היתה התכנית של חנוך דאום, "טאבו", עם 3.2% רייטינג ו-81 אלף צופים בלבד. 


הרייטינג של מהדורת החדשות במהלך השבוע כמעט ואינו משתנה, לאחר שכמעט והתקבעו הדירוגים, שבהם 12 בראש עם 12% רייטינג ו-307 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.8% רייטינג ו-195 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי עם 6.3% ו-146 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.4% בלבד וכפי שכתבנו, נמצאת הרבה מתחת לגבול של 100 אלף צופים עם 80 אלף צופים בלבד, נתון שמורה על כך שרק 1 מכל 10 צופי חדשות צופה בחדשות כאן11. 


רצועות נוספות

רצועה נוספת שרשת מצליחה להוביל בה היא הרצועה שאחרי הפריים טיים, עם "הצינור" הוותיקה שנמצאת עם 9.5% רייטינג ו-229 אלף צופים, אחריה נמצאת קשת עם התכנית של גיא פינס, עם 7.1% רייטינג ו-167אלף צופים. את הרשימה סוגר ערוץ 14 עם תכנית האירוח "פתחי את שי", עם רייטינג של 4.8% ו-142 אלף צופים. 

ברצועת הלייט נייט, רשת מובילה גם היא עם היום שהיה שמקבלת רייטינג של 5.5%, עם 130 אלף צופים. אחריה נמצאת אברי ושרקי עם רייטינג של 4.3% ו-98 אלף צופים, ואילו גם ברצועה הזאת ערוץ 14 הוא אחרון, עם סטורי לילה של יהודה שלזינגר, עם 3.2% ו-89 אלף צופים בלבד (שזה עדיין יותר ממהדורת החדשות המרכזית של כאן11). 


בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-67 אלף צופים, ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם 2.5% רייטינג ו-54 אלף צופים ואילו העולם הבוקר של רשת סוגר את הרשימה עם 1.4% רייטינג בלבד ו-32 אלף צופים בסך הכל. ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.8% ו-55 אלף צופים, אחריו במקום השני, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים היה "על הבוקר" עם טל מאיר ואילו במקום השלישי, סוגרים את הרשימה לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, 0.6% רייטינג ו-13 אלף צופים בלבד.